Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.20 , 06:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклади руху приміських поїздів на 2019/2020(Фантазії та реальність)

Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34
Reply | Print
Author Topic: Розклади руху приміських поїздів на 2019/2020(Фантазії та реальність)  (Read 29693 times)
EKS
Active user

Posts: 556


View Profile
« Reply #320 on: 06.08.20 , 10:08 »
Share Reply with quote

Ускоренные региональные поезда из сидячих вагонов много где не помешают. Только вагонов почти нет...

Подойдут и с лежачими вагонами!
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1534


View Profile
« Reply #321 on: 06.08.20 , 14:08 »
Share Reply with quote

Відзавтра відновлюється поїзд Вінниця-Гайворон. Розклад руху та періодичність курсування без змін.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9676


View Profile
« Reply #322 on: 06.08.20 , 14:08 »
Share Reply with quote

Відзавтра відновлюється поїзд Вінниця-Гайворон. Розклад руху та періодичність курсування без змін.
Іване, Ви тільки трохи тему переплутали, сюди мало хто заходить.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5284


View Profile
« Reply #323 on: 06.08.20 , 23:08 »
Share Reply with quote

Відзавтра відновлюється поїзд Вінниця-Гайворон. Розклад руху та періодичність курсування без змін.
Жаль, что без изменений. Однако и расписание у него, как бы это помягче сказать... требует самоотверженности для проезда линии.

Теперь пусть полесскую кукушку из клетки выпускают, пидорги. Про закарпатскую уже нет смысла вести речь, похоже.

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9676


View Profile
« Reply #324 on: 06.08.20 , 23:08 »
Share Reply with quote

Ну почему поезд Виноградов - Хмельник вполне себе ходил трижды в неделю (делал четыре рейса в день) до самого закрытия на карантин.

Это вот направление Гайворон - Голованевск ухерили ещё в прошлом году.

И, кстати, Винница - Гайворон это по широкой колее, а не по узкой. По узкой колее Рудница - Гайворон тоже не восстановлен.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5284


View Profile
« Reply #325 on: 06.08.20 , 23:08 »
Share Reply with quote

Ну почему поезд Виноградов - Хмельник вполне себе ходил трижды в неделю (делал четыре рейса в день) до самого закрытия на карантин.

Я про текущие перспективы его восстановления. Полесская узкоколейка в той местности исторически имеет мало альтернатив, местами активно юзается гужевой транспорт, так что ее, скорей всего, запустят снова.

И, кстати, Винница - Гайворон это по широкой колее, а не по узкой. По узкой колее Рудница - Гайворон тоже не восстановлен.
Туше. ;)
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1314


View Profile
« Reply #326 on: 08.08.20 , 15:08 »
Share Reply with quote

У Береговому дійсно справи не дуже. Читав у фб, що колії позаростали сильно, у депо відключили воду, Хмільник - як і раніше - без персоналу. Єдина хороша новина звідтіля була, що тепловоз поставили на ноги і підмарафетили.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 173


View Profile
« Reply #327 on: 09.08.20 , 00:08 »
Share Reply with quote

В мене виникла чергова ідея ,як поєднати схід та захід країни. Впринципі зі сторони як на мене не так "тупо" це виглядає.
 Пропонується , зважаючи на діючий розклад, "об'єднати" в одне ціле 749 та 725/726, тобто ІФ-Київ трансформер+Киів-Харків ІС+, зворотньо аналогічно, причому логічно, що буде в порядку виключення виключатися сидячка,(ІС+,склад буде вільний), натомість буде трансформер, де буде продаватись у вигляді купе на такий довгий, хоча і денний маршрут.(07:15-22:49; 09:50-23 :хх).
 Тобто тоді цей гіпотетичний 749 Харків-ІФ буде обслуговуватися вже не в Києві, а у Харкові, або ІФ, одне з двох, як на мене, якщо такий і з'явиться,  то краще у Харкові, бо іде причеплення по Львову вагонів на Вроцлав, Відень і т.д.
« Last Edit: 09.08.20 , 00:08 by Vovan » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5284


View Profile
« Reply #328 on: 09.08.20 , 01:08 »
Share Reply with quote

іде причеплення по Львову вагонів на Вроцлав, Відень і т.д.
Сейчас никто никуда не идет и в этом году вряд ли будет, чесгря
Logged
Vovan
Active user

Posts: 173


View Profile
« Reply #329 on: 09.08.20 , 11:08 »
Share Reply with quote

Грунтуючись на цьому посиланні, :http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123045.msg457757;topicseen#msg457757 , де я також розписував свої думки щодо цього,  головним плюсом даного т.зв. єдиного квитка є те, що людина може переміститись в будь-яку точку країни, гроші з віртуальної картки, яка буде нагадувати банківську будуть вираховуватись автоматично, а найголовніше є те, що як мною було пораховано, то пасажир  має повне  право (бо це ж проїздний по країні),  купити до прикладу  денний проїздний, їздити по місту, доїхати приміським потягом чи автобусом до Ужгорода і цим самим з допомогою цього ж проїздного купити квиток у Лисичанськ за решту , що залишилася, ( тобто на день проіздний 185 гривень, мінус вісім гривень по місту або максимум тридцять автобусом, отримуємо 155 гривень у плацкарті з постіллю замість нинішніх 401(в залежності від дня тижня))!!!
 А різницю в такому випадку або покриває держава, або це буде тоді соціальний експеримент для суспільства.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!