Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.08.20 , 03:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклади руху приміських поїздів на 2019/2020(Фантазії та реальність)

Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33
Reply | Print
Author Topic: Розклади руху приміських поїздів на 2019/2020(Фантазії та реальність)  (Read 25377 times)
Vovan
User

Posts: 84


View Profile
« Reply #290 on: 01.08.20 , 14:08 »
Share Reply with quote

А наскільки є імовірність того, що може бути запущений(подовжений ІС Київ-Львів до Ужгорода? Бо в напрямку Ужгорода ІС та ІС+ не треба міняти струм, (як в напрямку ІФ) так як вони двосистемні. ІС можна пустити зі швидкістю +- 3/4, але з прискоренням в півгодини.
« Last Edit: 01.08.20 , 14:08 by Vovan » Logged
Vovan
User

Posts: 84


View Profile
« Reply #291 on: 01.08.20 , 18:08 »
Share Reply with quote

Бачу, що на мене ніхто не звертає увагу))) Чудово)))
Logged
tera
Active user

Posts: 913


View Profile
« Reply #292 on: 01.08.20 , 19:08 »
Share Reply with quote

Бачу, що на мене ніхто не звертає увагу))) Чудово)))
Читати,читати,та читати.
Не раз сказано,що хунь,та кінь не можуть.Шкода не їздила туда.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1543


View Profile
« Reply #293 on: 01.08.20 , 19:08 »
Share Reply with quote

Бачу, що на мене ніхто не звертає увагу))) Чудово)))
Читати,читати,та читати.
Не раз сказано,що хунь,та кінь не можуть.Шкода не їздила туда.
Чого це. Дослідження показало, що Х...й мало не задимівся на перевалі, а Тарпанчик проскочив шустро, навіть швидше прокладеного графіку.
Плюс до всього, ІС може бути виконане і звичайною сидячкою.
Logged
tera
Active user

Posts: 913


View Profile
« Reply #294 on: 01.08.20 , 19:08 »
Share Reply with quote

Бачу, що на мене ніхто не звертає увагу))) Чудово)))
Читати,читати,та читати.
Не раз сказано,що хунь,та кінь не можуть.Шкода не їздила туда.
Чого це. Дослідження показало, що Х...й мало не задимівся на перевалі, а Тарпанчик проскочив шустро, навіть швидше прокладеного графіку.
Плюс до всього, ІС може бути виконане і звичайною сидячкою.

Хіба,мені здається,що ундертранкер писав,що не пройшли випробування.Ну ,можливо.
Це питання вже піднімалось тут.11 год сидячи,ну то таке.
Остатнє,що пам'ятаю,про депутатів з Закарпаття про цю ідею.
Зараз місцеві вибори,можуть знов попробувати.
Logged
sean
Active user

Posts: 4902


View Profile
« Reply #295 on: 01.08.20 , 20:08 »
Share Reply with quote

Транкер. Це епічно ЛОЛ
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1543


View Profile
« Reply #296 on: 01.08.20 , 22:08 »
Share Reply with quote

Не знаю за всяких тракерів, особисто спілкувався в 2018 році з керівниками служби, які особисто були присутні при обкатках, тому подаю цю інформацію з їх вуст.
Logged
Vovan
User

Posts: 84


View Profile
« Reply #297 on: 01.08.20 , 23:08 »
Share Reply with quote

А наскільки є імовірність того, що може бути запущений(подовжений ІС Київ-Львів до Ужгорода? Бо в напрямку Ужгорода ІС та ІС+ не треба міняти струм, (як в напрямку ІФ) так як вони двосистемні. ІС можна пустити зі швидкістю +- 3/4, але з прискоренням в півгодини.
 * з прискоренням між порівнянно рівнинними Мукачевом та Ужгородом , ( замість 1:18 у 3/4 було б 50 хвилин), Стрий, Свалява, Славське, Воловець зупинки скоротити до однієї хвилини, Мукачево - так і залишити як у "трійки" - 4 хвилини, або скоротити до двох. Ось Вам і ІС+, де час буде не п'ять годин зі Львова до Ужгорода, а 4:30.
 Отже , якщо рахувати загальний шлях Київ-Львів-Ужгород(обидва варіанти), то вийде (через Коростень) Київ 00:15, Львів 05:47-06:00 Ужгород 10:30
Дарниця 17:07 Київ Пас 17:25-17:33 Львів 22:49-23:00
Ужгород 03:30
 Так що не 11 годин, а ДЕСЯТЬ!)))
« Last Edit: 01.08.20 , 23:08 by Vovan » Logged
Shtativ_Diabolo
Guest
« Reply #298 on: 01.08.20 , 23:08 »
Share Reply with quote

В любом случае, инициатива хорошая. Должна Интерпися туда пойти. Не отрицаю, долго, но так не только туда так долго они идут...
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3260


View Profile
« Reply #299 on: 02.08.20 , 00:08 »
Share Reply with quote

Любители деревянных жоп.
А график типа 5 - 14 и 15 - 0 устроит? Дело не только во времени в пути, а и во времени оборота состава, надо успевать сделать рейс и туда и обратно одним составом...  Прокатитесь трансформером из Киева в ИФ или в Запорожье, может потом переосмыслите потребность дневного поезда из Киева в Закарпатье.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!