Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.11.19 , 12:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      051/052 Львів - Вроцлав

Pages: [1]
Print
Author Topic: 051/052 Львів - Вроцлав  (Read 574 times)
snookerok
Active user

Posts: 917


View Profile
« on: 13.08.19 , 00:08 »
Share

Їхали 9 серпня компанією з 8 людей зі Львова до Кракова (23:40 - 07:30) у вагонах 1/348 (PKP) і 2/349 (УЗ).

Мабуть той факт, що польський вагон не продають онлайн, дає шанс купити квитки на цей поїзд в пік сезону менш, як за тиждень до від"їзду. Повигрібали в касі майже всі залишки в цей вагон і в сусідній УЗшний за 5 днів до від"поїздки. (Міжнародна каса на Академіка Гнатюка - той іще совок до речі.)

Вперше їхав у польському спальному вагоні. Полиці широкі, матрац нормальний. Ліжко вже застелене при посадці. Є нормальна ковдра, подушка правда маленька. Провідник молодий, симпатичний. Дають пляшку води, шоколадний кекс і гігієнічний набір (рушник, мило). Чи є там кондиціонер я не знаю, але вікна складаюься з двох частин і відчиняються до половини. Коли вікно зачинене, на третій полиці стає жаркувато. В купе є всі атрибути спального вагону - драбина, умивальник, шафа з дзеркалом і розеткою, котра правда в моєму купе не працювала. Відкидного крісла як буває в УЗ немає. Досить велика багажна полиця вгорі навпроти верхньої. Туалети вакуумні.

Український контроль простий - забрали паспорти перед перестановкою, віддали опісля. Перестановка знову в Мостиськах. Дуже шумно і гамірно, працівники перестановки постійно чимось стукали і дуже багато матюкались. Друзі, котрі їхали в сусідньому УЗшному вагоні в купе, де місця 11, 13, 15, казали, що до них приходив чувак з якимись інструментами, підіймав того хто спить на нижній полиці, відчиняв якийсь люк в підлозі і проводив якісь маніпуляції. Провідник правда про це попереджає, але wtf? Чи роблять подібне в польському вагоні - я не знаю. Потім приходять поляки (вже не знаю де то було - в Медиці чи в Перемишлі), спитали куди і на скільки днів. Когось питали про гроші, когось чи на нас хтось чекає в Польщі. В сусідньому купе попросили всіх вийти щоб оглянути саме купе. В рюкзаки не лізли. В цілому до Кракова виспатися ще трохи вдалося. Запізнилися на Krakow Glowny на 20 хв, в результаті не встигли на свій автобус до Закопаного. Купили квитки на наступний, однак через потужний трафік у вихідний день і ремонти на дорозі, автобус привіз +1 годину в Закопане.


Назад їхали 11 серпня Краків - Ярослав (20:34 - 23:15) в сидячому і Ярослав - Львів (23:15 - 06:10) у спальному вагоні 2/349 (вагон УЗ).

Мали квитки на автобус з Закопаного до Кракова з розрахунком за 45 хвилин здійснити пересадку на поїзд, однак після суботнього досвіду з корками на дорогах, відмовились так їхати і виїхали на півтори години раніше поїздом. Львівський поїзд запізнився до Кракова хвилин на 25.

У спальник також забрали майже останні місця, добре хоч онлайн купили і не треба було в касі півгодини стирчати. Хотіли перейти по вагонах з сидячки в спальник перед Ярославом, але між останнім сидячим вагоном і польським спальником двері розсувалися лише трошки і висів ланцюг, котрий не давав відчинити їх повністю. Там правда була кнопка з дзвінком (не знаю достеменно її функції), але ми вже не стали дзвонити і по перону перейшли. Провідниця теж молода, симпатична, очікувала нас і казала, що здивувалась коли не побачила своїх пасажирів на пероні. Вагон виявився не заповненим повністю (хоча квитки були продані всі), ми навіть змогли зайняти одне ціле купе. На запитання провідниці чи очікує вона когось по Перемишлю - сказала навряд, і не була проти, щоб ми пересіли в інше купе.

Вагон після КВР, з сірим пластиком на стінах всередині (вперше в такому їхав). По суті все те саме, що в польському вагоні, тільки вікна не відчиняються, але є відкидні форточки. Драбини в нас в купе не було, брали в сусідньому, але вона була трохи поломана. Ролети на вікні досить туго опускались. Відкидного крісла нема, на його місці просто перегородка яка трохи відділяє столик від полиці і вішалки для одягу. В чому суть тої перегородки я так і не зрозумів, краще б крісло залишили. Дають тільки пляшку води. Однак тепер кожен пасажир має дві подушки і два рушники. Прикордонний контроль досить символічний (ну принаймні для громадян України). З таким графіком нічних побудок і інтенсивністю грюкання на перестановці, про те, щоб виспатись мова навіть не йде.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1791


View Profile
« Reply #1 on: 13.08.19 , 10:08 »
Share

Звіт був би інформативнішим, якби вказали вартість квитка.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 917


View Profile
« Reply #2 on: 13.08.19 , 21:08 »
Share

Та власне воно на букінгу в УЗ вагони продається, можна глянути. На наш день було у польський вагон до Кракова 1200 грн, в український 1172 грн. Ярослав - Львів 592 грн.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22740


View Profile
« Reply #3 on: 13.08.19 , 22:08 »
Share

Друзі, котрі їхали в сусідньому УЗшному вагоні в купе, де місця 11, 13, 15, казали, що до них приходив чувак з якимись інструментами, підіймав того хто спить на нижній полиці, відчиняв якийсь люк в підлозі і проводив якісь маніпуляції. Провідник правда про це попереджає, але wtf?
це так завжди в усіх поїздах при заміні візків. І у РІЦах, і у Амендорфах, нема різниці. Є два "щасливі" купе - ті що над візками - до котрих приходить дядько в оранжевій жилетці перед заміною візків і витягає гігантську металеву штуку (якщо не помиляюсь - вона називається шкворінь), і ця штука довго-довго лежить посеред купе.
Ось приблизно такий вигляд ця штука має
http://www.railfaneurope.net/pix/ru/car/kupe/interior/20060919_008.jpg
НЯР вона з трьох частин, щоб їх фізично легше було витягти.
Згодом дядько в оранжевій жилетці приходить ще раз і ставить цю штуку назад.
Тут на фото вона ще нівроку, відносно чистенька і майже не іржава, а буває страшенно брудна і уся в мастилі. Головне - не замаститись об неї і не замастити речі, що у купе. .
В Амендорфах цей лючок, як я розумію - завжди по центру купе. У РІЦі мені траплялось одного разу їхати у "щасливому" купе - там також лючок був посередині вільної підлоги у купе, це був RIC WLABm. Але ваші друзі пишуть що під полицею. Може у РІЦі один з лючків під полицею, а інший на вільній підлозі, чи може від моделі залежить, не знаю точно.
Quote
Чи роблять подібне в польському вагоні - я не знаю.
роблять, навіть не сумнівайтесь.
« Last Edit: 13.08.19 , 22:08 by Maxy » Logged
snookerok
Active user

Posts: 917


View Profile
« Reply #4 on: 13.08.19 , 23:08 »
Share

Отакої! Не знав таких тонкощів перестановки колісний пар. Щож, скоро матиму поїздку в "щасливому купе", поділюся потім враженнями)
А в сучасніших вагонах WLABmee або WLABmz чи в таких, що Сіменс для РЖД робив теж такі фокуси роблять?
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 132


View Profile
« Reply #5 on: 14.08.19 , 10:08 »
Share

А склад поїзда був таким:
1 вагон ПКП "Львів-Вроцлав"
1 вагон УЗ "Львів-Вроцлав"
1 вагон УЗ "Київ-Вроцлав" ?
Logged
snookerok
Active user

Posts: 917


View Profile
« Reply #6 on: 14.08.19 , 14:08 »
Share

Так.
Logged
Tags:
Pages: [1]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!