Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.11.19 , 12:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Київ - Дніпро 243/244 vs 113/118

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Київ - Дніпро 243/244 vs 113/118  (Read 597 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8504


View Profile
« on: 13.08.19 , 21:08 »
Share Reply with quote

Шановне панство.
Обираю між бюжетними варіантами Київ - Дніпро. А саме, який поїзд краще.
243/244 показує усі вагони, окрім люкса та буфету (який як я зрозумів лише в двох складах) без кондиціонування.
113/118 один склад взагалі без кондиціонування, навіть бухвет, фірмові купейні вагони та навіть обидва люкси (у тому числі фірмовий більш дорогий).

Питання до знаючих - що там коїться насправді. Допоможіть зробити вірний вибір.   
Logged
Ingvard
Active user

Posts: 272


View Profile
« Reply #1 on: 14.08.19 , 00:08 »
Share Reply with quote

Шановне панство.
Обираю між бюжетними варіантами Київ - Дніпро. А саме, який поїзд краще.
243/244 показує усі вагони, окрім люкса та буфету (який як я зрозумів лише в двох складах) без кондиціонування.
113/118 один склад взагалі без кондиціонування, навіть бухвет, фірмові купейні вагони та навіть обидва люкси (у тому числі фірмовий більш дорогий).

Питання до знаючих - що там коїться насправді. Допоможіть зробити вірний вибір.   

1 июля ехал из Днепра на Киев 113/118. Билет был "Без...". По факту, кондиционер работал исправно. и было очень комфортно.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8504


View Profile
« Reply #2 on: 14.08.19 , 07:08 »
Share Reply with quote

Это про какие вагоны 113/118? Фирменные или нефирменные (или какой номер вагона)?
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1157


View Profile
« Reply #3 on: 14.08.19 , 09:08 »
Share Reply with quote

Шановне панство.
Обираю між бюжетними варіантами Київ - Дніпро. А саме, який поїзд краще.
243/244 показує усі вагони, окрім люкса та буфету (який як я зрозумів лише в двох складах) без кондиціонування.
113/118 один склад взагалі без кондиціонування, навіть бухвет, фірмові купейні вагони та навіть обидва люкси (у тому числі фірмовий більш дорогий).


113/118 без кондиціонування - це повністю хмельницький склад
фірмові вагони там нічим не відрізняються від нефірмових, просто цінники на вагони зробили як у основних складів
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8504


View Profile
« Reply #4 on: 14.08.19 , 10:08 »
Share Reply with quote

Так, дякую, але саме цікавить наявність того самого кондиціонування. Там що дійсно некондиціоновані вагони, як заявлено?
Logged
sergius
Active user

Posts: 3822


View Profile
« Reply #5 on: 14.08.19 , 10:08 »
Share Reply with quote

Пару недель назад состав 113-118 часто попадался на глаза. В одном из них до половины вагонов было после разнообразного КВР(КРП).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8504


View Profile
« Reply #6 on: 30.08.19 , 22:08 »
Share Reply with quote

Шановне панство.
Обираю між бюжетними варіантами Київ - Дніпро. А саме, який поїзд краще.
243/244 показує усі вагони, окрім люкса та буфету (який як я зрозумів лише в двох складах) без кондиціонування.
113/118 один склад взагалі без кондиціонування, навіть бухвет, фірмові купейні вагони та навіть обидва люкси (у тому числі фірмовий більш дорогий).


113/118 без кондиціонування - це повністю хмельницький склад
фірмові вагони там нічим не відрізняються від нефірмових, просто цінники на вагони зробили як у основних складів
Сам відповім на своє питання. Бачив цей поїзд нещодавно в Дніпрі під час стоянки.
1. Третій склад дійсно Хмельницького депо (окрім обох люксів та вагону-бухвету).
2. Бригада провідників повністю хмельницька (навіть приємно порозмовляв з молодим провідником одного з вагонів).
3. Плацкартні вагони - усі вигорівші на сонці старезні немодернізовані КВЗ з дерев"яними рамами (але вагон №1 був зі склопакетами).
4. Купейні вагони (окрім бухвету) - загальний стандарт. Усі некондиціоновані, охайні чисті та блискучі свіжофарбовані Амендорфи зі склопакетами. Всі абсолютно однакові, як фірмові, так і нефірмові.
5. Бухвет. Досить вигорівший та потасканий життям старенький немодернізований Амендорф (чи Герліц) з дерев"яними рамами Львівської залізниці з кодом 035 (за словами провідника в Хмельницькому взагалі немає таких вагонів). Вагон кондиціонований, одне вікно правда було відчинене, але це було більш схоже на те, що відчинити змогли, а зачинити вже ні, ніж на несправний кондиціонер. Хоча в квитку пишеться "без кондиціонування"
6. Люкси. Обидва старенькі немодренізовані Амендорфи з дерев"яними рамами. Фірмовий вагон №6 був 1985 року випуску та більш презентабельний вигляд, нефірмовий вагон №8 був 1979 року та мав набато гірший вигляд, ніж його фірмовий колега. Звичайно, що обладнані кондиціонуванням (хоча в квитках пишеться "без кондиціонування". В обох вагонах вікна були повністю задраєні, тому я не мав сумнівів щодо працездатності системи кондиціонування. Обидва вагони також формування Львівської залізниці з кодом 035.
7. Третій склад 243/244 Івано-Франківськ - Бердянськ зі слів провідника обслуговує не Хмельницьке депо, а Жмеринське.
Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!