Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.09.19 , 11:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Забезпечення пересадки з IС+ 712 та 721 на примiськi

Pages: [1] 2 3 4 5
Reply | Print
Author Topic: Забезпечення пересадки з IС+ 712 та 721 на примiськi  (Read 1710 times)
joinandgetaway
Guest
« on: 27.08.19 , 18:08 »
Share Reply with quote

Шановні колеги, щоб звести обговорення докупи, я створив окрему тему по певній проблемі.
Часом буває, що УЗ при зміні розкладів якось посуває поїзди, і якщо до цього між ними була пересадка, то після чергової зміни пасажири отримують замість неї дулю з маком. Іноді буває, що цього ніхто не помічає - наприклад, про припинення пересадки по Гребінці з 62 на елю до Києва до підняття теми про Черкаси на форумі ніхто, напевне, і не знав. Але це не скасовує того факту, що пересадок стає менше і можливості зручно дістатися кудись зменшуються.
Про що я поведу мову, це про 712 та 721 по Дарниці. Раніше з них можна було дістатися приміськими по всій столиці, а зараз можна виходити лише по Дарниці та К-Пас.
Для унаочнення зручності пересадки по Дарниці я наведу приклад останнього графіка, коли таке було - чинного з 03.2018.
Тоді 6823 мала зупинку по Дарниці у 23:05-23:10. Це забезпечувало на неї пересадку з поїздів Інтерсіті+ 711 Костянтинівка-Київ (22:42-22:44) і 721 Харків-Київ (23:05-23:06). Але ж Інтерсіті+ ідуть аж до Київ-Пасу, навіщо пересадка? - Спитаєте ви. У тім-то й справа, що Інтерсіті+ мають лише 2 зупинки по Києву, у той час як 6823 зупиняється на всіх. До деяких з. п. пізно ввечері з Дарниці або Київ-Пасу важко дістатися, з огляду на те, що громадський транспорт у той час ходить рідко, і то далеко не всі маршрути. А 6823 надавав таку можливість. Особливо актуальним це було для Видубичів - так, пасажири, яким треба було на АС Видубичі, могли просто за 10 хвилин доїхати туди електричкою, а не ловити таксі або їхати з пересадкою на метро, а пасажири, яким треба було на якусь зі станцій метро М3, могли швидше дістатися додому.
Також до певної міри пересадка на цю електричку була з 887/888 (тоді 817/818) Ворожба-Фастів (22:43/22:48). Вона була потрібна не в тій мірі, що з Інтерсіті+, адже поїзд з Ворожби мав багато зупинок по Києву. Але на платформах, наприклад, Лівий Берег та Протасів Яр він не зупинявся, тому якщо комусь було треба, він міг пересісти на 6823 і туди дістатися за досить короткий час.
Так було до 10.2018, а потім, через перехід на зимовий час, розклад змінили, і 6823 став відправлятися раніше від усіх тих поїздів. Я сподівався, що це тимчасова недолугість графіка (при такому переході на 2 місяці колись було, що 6615 їхав раніше, ніж 6613, тож нічого дивного), і при переході на по-справжньому новий графік це виправлять. А ні! Зараз 6823 все ще відправляється раніше, ніж ті поїзди. Зараз розклад виглядає так
6823 (22:34/22:37)
711 (22:49/22:51)
887 (22:46/22:55)
721 (23:11/23:13)
До всього іншого, 6823, остання електричка у бік Києва, відправляється лише на 8 хвилин пізніше за 6929, попередню. Тож на ділянці Дарниця-Київ вони фактично дублюють один одного.
А з Інтерсіті+, хоча раніше це було можливо, стало неможливим дістатися до платформ Лівий Берег та Протасів Яр, а з 721 - взагалі будь-куди, крім Києва-Пасажирського. Пасажири змушені діставатись з пересадками на громадському транспорті, який ходить рідко і не весь, а деколи і пішки.
Відтак я замислився з приводу відновлення курсування якогось приміського після 721. Це вже виносилося на обговорення, внаслідок чого виникли такі варіанти
1. 6929
Ця ідея про те, щоб остання ніжинська електричка відправлялася пізніше і збирала пасажирів 712 і 721. Варіант отримав сильний опір одного з форумчан.
2. 6823
На мою думку, найлогічніший варіант. 6823 відправиться з Гребінки пізніше (відновлення пересадки туди з 957 Херсон-Москва, що колись була, а потім втратилася), далі по Дарниці стане під обгін 712 та 721 і фактично увідповідниться тому стану справ, який був раніше. Незважаючи на нібито логічну ідею, вона критикувалася деякими форумчанами в стилі "ці обгони нарешті прибрали, нащо повертати?".
3. 887
Між приміськими ходить також регекспрес з не усіма зупинками у столиці. Якщо з приміськими нічого не виходить, то варіант посунути 887 на пізніше, зробити його 70** приміським (щоб пасажири не скаржилися, якщо не встигнуть пересісти, хоча мають квитки) та додати зупинок у столиці.
Переваги:
- Відсутність дублювання ним 6929, хоча б відносного.
- Здешевшання провозу, збільшення кількості місць.
- Графіки 6929 та 6823, можливо, не чіпаються.
4. Новий приміський
Це до того, щоб ввести якийсь новий рейс. Особисто мені б імпонувала думка про рейс Дарниця-Тетерів або Дарниця-Коростень. Але я, по-перше, не знаю, що там зі складами (добрі люди, підкажіть), а по-друге, за словами пана jbond989, після 22 години приміських стають уникати.
5. МЕ
Це висловлено одним з форумчан. Суть - вечірні засилкові рейси МЕ з Дарниці мають стати пасажирськими з усіма зпинками у столиці. Чесно кажучи, я без вас не знаю, як це реалізувати.
Пересадка з 712 та 712 на приміські було б дійсно покращенням. Пропоную обговорити вищевказані можливості, додати нові і, може, зробити реальні кроки.
Logged
Жадсон
Active user

Posts: 236


View Profile
« Reply #1 on: 27.08.19 , 20:08 »
Share Reply with quote

Вангую ответ от УЗ в случае обращения: ,, мы не можем доставить каждого к порогу дома,, / едешь на ис, имей на такси,, Не буквально конечно напишут, но подразумевается)))
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1695


View Profile
« Reply #2 on: 27.08.19 , 21:08 »
Share Reply with quote

Для успішного розгляду будь-якої пропозиції спочатку потрібно організувати масові скарги від пасажирів. Для цього треба проїхатись вказаними IC+, знайти пасажирів, яким це дійсно потрібно, та переконати їх залишити скаргу на Урядову гарячу лінію.
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #3 on: 27.08.19 , 21:08 »
Share Reply with quote

Тут проблема в тому, що я один не можу щодня користуватися цими потягами. Та й через недостатню iнформованiсть не всi, кому це могло ути потрiбно, знали про це.
Logged
art-trans
Active user

Posts: 168


View Profile
« Reply #4 on: 28.08.19 , 12:08 »
Share Reply with quote

Як один з форумчан, який чинив "єдиний потужний опір", висловлюся наступним чином.

По 6929 думка вже була сказана, повторюватись не буду. Додам лише те, що вона йде переш 6823 не від кращого життя, а від необхідності дати дорогу 45-му Лисичанськ-Ужгороду, 777-й Шостка-Київ-Хмелю і встигнути втекти для звільнення колії тій самій 6823-й під клоунаду, що пропонується в топ-пості.

По 6823 - залежить від наявності паксів далі Дарниці. Якщо там чимала кількість людей, які будуть їхати з яготинського напрямку далі Дарниці, то я впевнений, що чекання "півторих пасажирів" з інтерпісь їх не надто влаштує. Особливо зважаючи на потребу в гулянні більше 10 хвилин.

З іншого боку я досить "за" стоянку по 6823 ще й тому, що це дасть змогу по Дарниці пересісти не тільки паксам з інтерпісь, але й з 887 Ворожба (до Лівого Берега та Протасового Яру). Але в усьому цьому є біда - обов'язково з'явиться "антиоптимізатор" (або з нашого числа, або з числа "доблєстних железнодорожніков"), котрий захоче прибрати таке "чекання"  хоча б тому, що відділ статистики покаже "від Дарниці до [умовна зупинка в Києві] квитків не купували" (адже касири по Києву не ходять, а при пересадці в межах однієї платформи прохід через турнікет та відповідно купівля квитка не відбувається; саджати касирів-провідників у електричку теж ніхто не захоче бо "немає технічної можливості"). В результаті це буде дуже хитка реалізація по всім фронтам.

В усьому цьому є ще один глобальний ТЕХНІЧНИЙ проблем. Називається він - дві колії для трьох поїздів.

Якщо поставити 6823 на довжелезну "чеканку" по 6-й колії, а обгін 887-ї Ворожби розмістити по сусідній 5-й колії, то куди в такому випадку приймати ту саму інтерпісю?! Так чи інакше доведеться ганяти паксів через тунель - або з Ворожби (якщо приймати її на 1...3 колії), або ставити кудись до іншої платформи маринуватися 6823-ю і гнати всіх паксів з 777-ї Шостки, 887-ї Ворожби та 711-ї Костянтинівки тунелем спочатку в касу по квиток, а потім з квитком тунелем зворотно до іншої платформи (що саме по собі прийнятно для статистики, але дурдом для пасажира).

7 та 8 колії не дадуть дарницькі станційні руховики, адже в них там саме вантажний пік (хоча зараз він цілорічно цілодобово) й дві пасажирські колії вони використовують виключно під вантажний рух (а турнікети там тим паче не працюють вже досить давно). Ставити касу прямо в тунелі навряд хтось захоче (хоча це й було б доречним як на мене - простір дозволяє).

Як варіант - розглянути для 721 окремий варіант із зупинками по всім стопам в Києві в якості експерименту, але чи технічно можливо буде не рознести ніжними корейськими дверима тендітні українські платформи по Лівому, Видубичам, Московському та Протасовому - питання. Як і те, наскільки це розтягне хрюші хід південним півкільцем.
Logged
Влад1984
Guest
« Reply #5 on: 28.08.19 , 16:08 »
Share Reply with quote

Самий класний графiк у 6823 був минулорiч. Дарниця 23:05/10, К.Вол. 23:50.Максимально "вечiрньо", з нормальним iнтервалом пiсля 6929.Безлiч разiв повертався нею з Дарницi.
А стосовно встановлення кас та пробiжки з 5-6 колiй до входу та назад, вибачаюсь, розумiю, що за примiськi треба платити, але ж - пасажири 711, 721, також 745 принесли узешцi стiльки бабла, що заi'катись про "ще 8 грн за 4 зупинки мiстом" - це, принаймнi, жлобство вищого гатугку.Раз не можуть забезпечити нормальний розклад.Якщо у мене справиться в Дарницi закiнчуються о 22:40, то що робити, за 80 грн чекати аероекспрес?
Logged
Влад1984
Guest
« Reply #6 on: 28.08.19 , 16:08 »
Share Reply with quote

З помилкою вiдправилось.Мав наувазi пасажирiв потягiв 045, а ще 711, а також 777, також 887 та 721.Яким, можливо, потрiбно на Березняки, Демii' вку чи Протасiв.
Logged
www3
Active user

Posts: 869


View Profile
« Reply #7 on: 28.08.19 , 16:08 »
Share Reply with quote

Не трогайте 6823! Мало того что нашару хотите ехать (или Вы серйозно предполагаете что кто-то пойдет брать пригородный билет по Дарнице в полодинадцатого вечера?), так еще и предлагаете 200-300 пригородным пассажирам ждать ИС+? На Гребенковском направлении и так *опа с електричками, между 6821 и 6823 дыра в 3 часа, хрен нормально вечером в Киев доедешь, так еще и втыкать ночью по Дарнице из-за любитетей квеста. Еще раз, есть желание, мурыжте Ворожбуйчик, добавив ему остановок по Киеву. И заодно раз это РЭ пробивайте реализацию покупки на букинге билета с пересадкой (правда ехать 3 остановки по Киеву гривен за 35 наверное не захотите). Не перекладывайте с больной головы на здоровую, не трогайте и без того скудный пригород.
Logged
www3
Active user

Posts: 869


View Profile
« Reply #8 on: 28.08.19 , 16:08 »
Share Reply with quote

Самий класний графiк у 6823 був минулорiч. Дарниця 23:05/10, К.Вол. 23:50.Максимально "вечiрньо", з нормальним iнтервалом пiсля 6929.Безлiч разiв повертався нею з Дарницi

Дурацкое было рассписание, втыкать по Борисполю 15 минут среди ночи под обгоном вместо того чтобы ехать в метро домой сомнительное удовольствие. А по Киеву тогда уж ГЭ пусть делают рейс, раз пригород не подходит. Что за идеи, делать плохо пригороду из-за того что нужно подъехать по городу?
Logged
VSK
Active user

Posts: 512


View Profile
« Reply #9 on: 28.08.19 , 18:08 »
Share Reply with quote

Шановні колеги, щоб звести обговорення докупи, я створив окрему тему по певній проблемі.
Часом буває, що УЗ при зміні розкладів якось посуває поїзди, і якщо до цього між ними була пересадка, то після чергової зміни пасажири отримують замість неї дулю з маком. Іноді буває, що цього ніхто не помічає - наприклад, про припинення пересадки по Гребінці з 62 на елю до Києва до підняття теми про Черкаси на форумі ніхто, напевне, і не знав. Але це не скасовує того факту, що пересадок стає менше і можливості зручно дістатися кудись зменшуються.
Про що я поведу мову, це про 712 та 721 по Дарниці. Раніше з них можна було дістатися приміськими по всій столиці, а зараз можна виходити лише по Дарниці та К-Пас.
Для унаочнення зручності пересадки по Дарниці я наведу приклад останнього графіка, коли таке було - чинного з 03.2018.
Тоді 6823 мала зупинку по Дарниці у 23:05-23:10. Це забезпечувало на неї пересадку з поїздів Інтерсіті+ 711 Костянтинівка-Київ (22:42-22:44) і 721 Харків-Київ (23:05-23:06). Але ж Інтерсіті+ ідуть аж до Київ-Пасу, навіщо пересадка? - Спитаєте ви. У тім-то й справа, що Інтерсіті+ мають лише 2 зупинки по Києву, у той час як 6823 зупиняється на всіх. До деяких з. п. пізно ввечері з Дарниці або Київ-Пасу важко дістатися, з огляду на те, що громадський транспорт у той час ходить рідко, і то далеко не всі маршрути. А 6823 надавав таку можливість. Особливо актуальним це було для Видубичів - так, пасажири, яким треба було на АС Видубичі, могли просто за 10 хвилин доїхати туди електричкою, а не ловити таксі або їхати з пересадкою на метро, а пасажири, яким треба було на якусь зі станцій метро М3, могли швидше дістатися додому.
Також до певної міри пересадка на цю електричку була з 887/888 (тоді 817/818) Ворожба-Фастів (22:43/22:48). Вона була потрібна не в тій мірі, що з Інтерсіті+, адже поїзд з Ворожби мав багато зупинок по Києву. Але на платформах, наприклад, Лівий Берег та Протасів Яр він не зупинявся, тому якщо комусь було треба, він міг пересісти на 6823 і туди дістатися за досить короткий час.
Так було до 10.2018, а потім, через перехід на зимовий час, розклад змінили, і 6823 став відправлятися раніше від усіх тих поїздів. Я сподівався, що це тимчасова недолугість графіка (при такому переході на 2 місяці колись було, що 6615 їхав раніше, ніж 6613, тож нічого дивного), і при переході на по-справжньому новий графік це виправлять. А ні! Зараз 6823 все ще відправляється раніше, ніж ті поїзди. Зараз розклад виглядає так
6823 (22:34/22:37)
711 (22:49/22:51)
887 (22:46/22:55)
721 (23:11/23:13)
До всього іншого, 6823, остання електричка у бік Києва, відправляється лише на 8 хвилин пізніше за 6929, попередню. Тож на ділянці Дарниця-Київ вони фактично дублюють один одного.
А з Інтерсіті+, хоча раніше це було можливо, стало неможливим дістатися до платформ Лівий Берег та Протасів Яр, а з 721 - взагалі будь-куди, крім Києва-Пасажирського. Пасажири змушені діставатись з пересадками на громадському транспорті, який ходить рідко і не весь, а деколи і пішки.
Відтак я замислився з приводу відновлення курсування якогось приміського після 721. Це вже виносилося на обговорення, внаслідок чого виникли такі варіанти
1. 6929
Ця ідея про те, щоб остання ніжинська електричка відправлялася пізніше і збирала пасажирів 712 і 721. Варіант отримав сильний опір одного з форумчан.
2. 6823
На мою думку, найлогічніший варіант. 6823 відправиться з Гребінки пізніше (відновлення пересадки туди з 957 Херсон-Москва, що колись була, а потім втратилася), далі по Дарниці стане під обгін 712 та 721 і фактично увідповідниться тому стану справ, який був раніше. Незважаючи на нібито логічну ідею, вона критикувалася деякими форумчанами в стилі "ці обгони нарешті прибрали, нащо повертати?".
3. 887
Між приміськими ходить також регекспрес з не усіма зупинками у столиці. Якщо з приміськими нічого не виходить, то варіант посунути 887 на пізніше, зробити його 70** приміським (щоб пасажири не скаржилися, якщо не встигнуть пересісти, хоча мають квитки) та додати зупинок у столиці.
Переваги:
- Відсутність дублювання ним 6929, хоча б відносного.
- Здешевшання провозу, збільшення кількості місць.
- Графіки 6929 та 6823, можливо, не чіпаються.
4. Новий приміський
Це до того, щоб ввести якийсь новий рейс. Особисто мені б імпонувала думка про рейс Дарниця-Тетерів або Дарниця-Коростень. Але я, по-перше, не знаю, що там зі складами (добрі люди, підкажіть), а по-друге, за словами пана jbond989, після 22 години приміських стають уникати.
5. МЕ
Це висловлено одним з форумчан. Суть - вечірні засилкові рейси МЕ з Дарниці мають стати пасажирськими з усіма зпинками у столиці. Чесно кажучи, я без вас не знаю, як це реалізувати.
Пересадка з 712 та 712 на приміські було б дійсно покращенням. Пропоную обговорити вищевказані можливості, додати нові і, може, зробити реальні кроки.
Ні електрички 6929 ні 6823  ні тим більше ворожбуйчик під це чіпати не можна. Думаю вам тут вже  пояснили що заставляти 300 чоловік чекати на Дарниці по пів години це тупість.

Якщо вже існує така необхідність щоб забрати пасажирів з під ІС+ то єдиний варіант як це зробити- організувати додатковий рейс Київ-Дарниця-Київ  складом 6929 Ніжин Київ. Орієнтовно Київ23.05-Дарниця23.30-23.40-Київ00.05.

Але я особисто сумніваюся що ним буде їздити хоча би 50 пасажирів за рейс.
 
З помилкою вiдправилось.Мав наувазi пасажирiв потягiв 045, а ще 711, а також 777, також 887 та 721.Яким, можливо, потрiбно на Березняки, Демii' вку чи Протасiв.
Я особисто не можу уявити щоб пасажири з ІС та вищеперелічених поїздів чекали електричку потім ще ішли з валізами пішки додому якщо є відносно недорогий uber який довезе вас від вокзалу до підїзду

Але якщо ви впевнені що там є пасажир-то дійте-пишіть депутатам, на урядову гарячу лінію, може щось з того і вийде. Але якщо там паспотік буде нище плінтуса-то довго вона не проходить
« Last Edit: 28.08.19 , 18:08 by VSK » Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!