Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.01.20 , 20:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Забезпечення пересадки з IС+ 712 та 721 на примiськi

Pages: 1 2 3 4 [5]
Reply | Print
Author Topic: Забезпечення пересадки з IС+ 712 та 721 на примiськi  (Read 3205 times)
joinandgetaway
Guest
« Reply #40 on: 09.09.19 , 20:09 »
Share Reply with quote

Так вже ж було раніше.
А що, вирішено, що з боку гостей неадеквату в пропозиціях суттєво більше, ніж з боку реставрантів?
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #41 on: 24.12.19 , 19:12 »
Share Reply with quote

Помоніторив новий графік. Перемога є: 6823 поставили під обгін 712-м, тож половина справи зроблена, і тепер принаймні з Полтави до Протасового Яру та інших платформ можна дістатися, не витрачаючись на таксі. Залишається ще помізкувати з 721-м.
Якщо цей форум хоч якось допоміг забезпеченню пересадки з 712 на 6823, то дякую вам велике!
Logged
VSK
Active user

Posts: 797


View Profile
« Reply #42 on: 24.12.19 , 19:12 »
Share Reply with quote

Помоніторив новий графік. Перемога є: 6823 поставили під обгін 712-м,
Уххх перемога, електричку під обгін поставили. Молодці
Logged
www3
Active user

Posts: 1016


View Profile
« Reply #43 on: 24.12.19 , 21:12 »
Share Reply with quote


Якщо цей форум хоч якось допоміг забезпеченню пересадки з 712 на 6823, то дякую вам велике!

Поки активістський осередок ефективно займається полюванням на відьом, йому вже орден готові дати за 13 хвилинний обгін по !!!Дарниці!!! пізнього вечора. Ото перемога в очах оптимізаторів :\
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #44 on: 24.12.19 , 22:12 »
Share Reply with quote

Панове, ви чомусь помітили лише те, що електричка стала під обгін. А те, що мешканці будинків біля платформ між Дарницею та К-Пас, К-Дачі та К-Вол тепер можеть не їхати бозна куди і далі на таксі, а здійснити кросплатформенну пересадку і доїхати до своїх будинків, а також те, що хтось може встигнути на рейс з АС Видубичі, а також те, що багато людей тепер можуть дістатися до метро швидше - ви не помітили.
Та й чим кращі гребінківські пасажири за ніжинських, які перед тим стоять під 27-хвилинним обгоном, надаючи можливість пасажирам 45/46 і 777/778 пересісти у ніжинську електричку і так само розвезтися по місту?
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 378


View Profile
« Reply #45 on: 25.12.19 , 07:12 »
Share Reply with quote

Щиро бажаю нешановному joinandgetaway, щоб абсолютно все, чим він їздить, завжди по півгодини стояло на передостанній зупинці.
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #46 on: 25.12.19 , 11:12 »
Share Reply with quote

Все ще шановний IlyaPorublyov, по-перше, давайте збавимо градус і будемо спілкуватися ввічливо, як і личить пристойним людям. По-друге, якщо Ви неуважно читали гілку - це не я так зробив, пересадка виникла виключно з ініціативи УЗ, я лише транслював відповідні побажання на форум. По-третє, якщо для приміських пасажирів порівняно невелике (півгодини - плід Вашої фантазії) збільшення стоянки - таке критичне, можу їм поспівчувати. Однак для цільової аудиторії "пасажири Інтерсіті+, що не хочуть витрачатися на таксі" це однозначно перемога, і я тепер шукаю варіанти, як підвищити інформованість цієї групи і збільшити пасажиропотік пересадки (може хто підкаже?) Як на мене, зробили просто ідеально - простій 6823 по Дарниці порівняно невеликий (лише 13 хвилин, а не 27, як у попередньої), зате пересадка з 712 забезпечена. Тото зробили порівняно нормально для обох цільових груп. Якщо ж представник однієї групи категорично і з образами починає волати про невелике поліпшення для неї шляхом абсолютного погіршення для другої - він, пробачте, егоїст.
По-четвертому, ніто так і не прокоментував мій коментар:
"Та й чим кращі гребінківські пасажири за ніжинських, які перед тим стоять під 27-хвилинним обгоном, надаючи можливість пасажирам 45/46 і 777/778 пересісти у ніжинську електричку і так само розвезтися по місту?"
Logged
VSK
Active user

Posts: 797


View Profile
« Reply #47 on: 25.12.19 , 12:12 »
Share Reply with quote


По-четвертому, ніто так і не прокоментував мій коментар:
"Та й чим кращі гребінківські пасажири за ніжинських, які перед тим стоять під 27-хвилинним обгоном, надаючи можливість пасажирам 45/46 і 777/778 пересісти у ніжинську електричку і так само розвезтися по місту?"
Стоїть вона там 27 хвилин ніяк не для розведення пасажирів 45/46 та 777/778 по місту, а через те що в графістів не вийшло завести Ніжинську не поставивши її під обгін
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #48 on: 25.12.19 , 16:12 »
Share Reply with quote

Напевне, Ваша правда. Але приємний бонус у вигляді пересадки все ж зберігається.
Взагалі, я написав сюди для того, щоб поінформувати всіх, хто це прочитає, що є лайфхак: по Дарниці з 712 відтепер можна пересісти на 6823 і доїхати куди потрібно, раптом комусь знадобиться. А також це, можливо, хоч трохи підвищить заселеність пересадки.
Ну і наголошу: рішення про такий графік поїздів приймав не я, тому жодної відповідальності за такий стан справ я не несу (схоже, не всім це зрозуміло).
Logged
VB
Active user

Posts: 4154


View Profile
« Reply #49 on: 25.12.19 , 19:12 »
Share Reply with quote

І це дуже добре, що таке стало можливим. Головне, - порахувати тих, хто пересідає. А також тих, хто сидить у електропотязі й чекає.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!