Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.19 , 21:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Реструктуризація Укрзалізниці

Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Author Topic: Реструктуризація Укрзалізниці  (Read 1101 times)
www3
Active user

Posts: 871


View Profile
« Reply #10 on: 04.09.19 , 12:09 »
Share Reply with quote

Ну это пожалуй песимистический сценарий, у нас процент пользования пассажирским сегментом сильно велик, что бы так упасть. То что будет ездить дороже факт, конечно. 
Logged
Гость10
Guest
« Reply #11 on: 04.09.19 , 12:09 »
Share Reply with quote

Ну и что? В Латинской Америке тоже самое было. На Западе тоже самое было - поезд был основным видом сообщения. Везде убивали перевозки намеренно, но выдавая это за реформы, избавление от убыточноcти перевозок, либерализацию и другую чушь. В итоге на Западе поезда перевозят 5-15 % от всех пассажирских перевозок всеми видами транспорта, включая езду на личном автомобиле.
На сколько надо удорожить билет, чтобы перевозки окупились? Они нигде не окупаются - государство, местные власти плятят дотации, субсидии. Но если страна богатая, она может себе это позволить, а в Украине сейчас будут распродавать все, что осталось после 90-ыйх (первой волны дикой приватизации), ибо долги надо отдавать. А это для Западных кредиторов святое, даже если должник сдохнет, отдав долг.
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 132


View Profile
« Reply #12 on: 04.09.19 , 13:09 »
Share Reply with quote

Та навіть клептократ Яник не здогадався тан нагло розікрасти залізницю як ця нова влада. Думаю наша влада відчула смак грошей у у вигляді швидкого доходу від розпродажу залізничної землі у великих містах. Все інше - а головне це не кількість чи навіть якість, а БЕЗПЕКА перевезень їх мало цікавить. Думаю Ви всі пригадуєте період дикого розвитку маршруток, коли приватники нас возили у старих перероблених вантажних мерседесах, які невідомо як, ким і коли обслуговувались. І водіями, які були щодня за кермом по 16 годин. І колеса, які відвалювались на ходу ...і не тільки колеса.... Тут масштаб катастрофи може бути значно глобальнішим.  В цій галузі ми це пережили і зараз так чи інакше по мегаполісах іде формування великих цивілізованих АТП з новим рухомим складом і нормальними умовами праці для водіїв. Причому ці АТП є державними (комунальними).
    Я розумію приватну тягу чи приватний рухомий склад, але все повинно бути на рівних конкурентних засадах між державним та приватним операторами, а не розпродати весь УЗ-ний рухомий склад і всю УЗ-ну тягу по залишковій вартості правильному бородатому чуваку за копійки (а знос по бухгалтерії нагадую понад 90%). Що буде з УЗ-ними заводами - аж страшно подумати. Навіщо їх стільки ?
 Навіщо людям тут робота ?. Залишимо пару-другу на периферії, а по містах забудуємо земельку, а ті залишки спеціалістів робітничих спеціальностей нехай валять за кордон яблука збирати. Так пане, прем'єре ? Печально.
А якщо по суті, то починати треба не з запуску приватної тяги, а зі спільного для всіх операторів ринку державного центру диспетчеризації як руху так і використання вагонів та локомотивів.  Зараз почати з вагонів. Згодом може черга і до тяги дойде, якщо бажаючі знайдуться працювати на чесних конкурентних засадах, а не на грабуванні залишків державного майна. І головне - нехай спочатку почитають в неті про випадки Реприватизації залізниці в Європейських країнах, а особливо про причини цієї реприватизації.
Вибачте за емоційність і сумбур. Просто наболіли вже ці ідеї псевдореформаторів з досвідом продажу "Галіни Бланки", які ніфіга не тямлять в питаннях залізниці.
« Last Edit: 04.09.19 , 13:09 by vitaliy_lviv » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1695


View Profile
« Reply #13 on: 04.09.19 , 13:09 »
Share Reply with quote

І головне - нехай спочатку почитають в неті про випадки Реприватизації залізниці в Європейських країнах, а особливо про причини цієї реприватизації.
Було б непогано, якби ви свої слова підкріпили лінками на статті на цю тему.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4833


View Profile
« Reply #14 on: 04.09.19 , 13:09 »
Share Reply with quote

Перше, що спадає на думку з більш-менш успішних реформ залізниці - Польща.
У державної PKP - інфраструктура.
PKP Intercity (контрольний пакет акцій у держави) - перевезення пасажирів на ПДС. Наскільки мені відомо, то такі перевезення частово субсидує держбюджет.
PKP Cargo (частково державна компанія) - перевезення вантажів.
PolRegio (знаходиться у спільному володінні різних воєводств) - регіональні пасажирські перевезення.
Koleje Mazowieckie, Koleje Dolnośląskie, Koleje Śląskie, Koleje Małopolskie, Koleje Wielkopolskie, Łódzka Kolej Aglomeracyjna і т.д. - регіональні перевізники, які належать відповідним воєводствам.
SKM Warszawa, WKD, SKM w Trójmieście - міські та приміські перевізники, які належать частково державі, а частково відповідним містам.
Arriva - регіональний перевізник (належить німецькому DB).
LeoExpress - міжнародні перевезення (іноземна компанія).

І поїзди в Польщі порожніми не ходять.

Які ще країни ЄС розділили свою залізницю на різні компанії?
« Last Edit: 04.09.19 , 13:09 by Dhr_Igor » Logged
www3
Active user

Posts: 871


View Profile
« Reply #15 on: 04.09.19 , 14:09 »
Share Reply with quote

Та навіть клептократ Яник не здогадався тан нагло розікрасти залізницю як ця нова влада.

Ну ведь неправда :) Этот вопрос разрабатывается 10 последних лет и например стратегию развития 2017-2023 при ком утвердили и начали первый черновой раздел на филии? :) Давайте не будем придумывать.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4833


View Profile
« Reply #16 on: 04.09.19 , 14:09 »
Share Reply with quote

Перші спроби розділити Укрзалізницю були ще при ригах.
Ось, наприклад, 2012 рік:
Quote
Президент України Віктор Янукович доручив Київській міськдержадміністрації, Київській облдержадміністрації, Міністерству інфраструктури та Укрзалізниці до грудня поточного року розробити бізнес-план пілотного проекту створення приміської залізничної компанії на одному з напрямків київського залізничного вузла.
http://old.kmu.gov.ua/kmu/control/uk/publish/article?art_id=245135345&cat_id=248446163
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 132


View Profile
« Reply #17 on: 04.09.19 , 14:09 »
Share Reply with quote

https://cfts.org.ua/articles/opyt_zheleznykh_dorog_velikobritanii_privatizirovat_nelzya_natsionalizirovat_1472/104821

Ключове - безпека перевезень явно постраждала.

За Яника - Ви праві. Дійсно, за благими намірами копоратизації проглядались вуха майбутнього дерибану.

« Last Edit: 04.09.19 , 14:09 by vitaliy_lviv » Logged
adul
Active user

Posts: 160


View Profile
« Reply #18 on: 04.09.19 , 14:09 »
Share Reply with quote

Вставлю свої 5 копійок, може моє бачення трохи перевернуте, але новина не з дуже приємних всім й так зрозуміло. Приватним вантажним перевізникам, треба вставити такі тарифи оплати за користування інфраструктурою щоб вони зрозуміли що платити треба і лафа закінчилась, шрафувати за нормативи, приводити в "чувство", зобов'язовувати роботу згідно з регламентами технічного обслуговування, по графікам.  Пас сектор однозначно піднімати ціни на перевезення, тому що вони є інколи взагалі смішними, і незрозуміло який чорт їх взагалі розраховував і на основі яких показників, зрозуміло що тепер правила гри зміняться і гру вступить автобусні перевізники та внутрішня авіація, "соціальні" потяги зникнуть як клас, ну а приміські думаю будуть трансформовані в "урабнізаційні" звісно ж під питанням кому воно треба буде і буде це видно тільки з часом і супротивом громадян. З однієї сторони це правильно та реалістично, з іншої неприємно що немає іншої дороги, наслідки відчуємо ми всі. На рахунок "Виробничого" відділу думаю немає нічого критичного, якщо зобов'язати приватників на обслуговування в державних "виробничих" відділах згідно з регламентами і звісно ж під загрозою заборони випуску на магістральні лінії. Думаю Вам і так це все зрозуміло, от мені в принципі зрозуміло таким чином.
Logged
W_777
Active user

Posts: 430


View Profile
« Reply #19 on: 04.09.19 , 14:09 »
Share Reply with quote

Колишній заступник міністра інфраструктури, експерт з питань транспорту Олександр Кава заявив, що ті, хто заявляє про введення приватної тяги, – це лобісти українських олігархів.

А не тот ли это "эксперт", который хотел на халяву старые электрички у Литвы получить? xD
Вечно всех критикует.

Перше, що спадає на думку з більш-менш успішних реформ залізниці - Польща.
Ой, поляки аж слишком много ж/д компаний насоздавали.
Мне кажется, лучше, брать примеры позападнее.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!