Поки ми тут на форумі обговорюємо графіки, дехто із зацікавлених посадових осіб в УЗ намагається протягнути "внутрішню реформу" пасажирського сполучення. Суть її в тому, щоб приєднати до філії "Пасажирська компанія" філію УЗШК, а також передати їй у підпорядкування приміські служби регіональних філій, ліквідувавши при цьому пасажирський та приміський департаменти.
Мета "реформи" - збільшення обсягів "лівих" надходжень. Щоб ви розуміли, зараз кожен провідник "обілечується" через начальника поїзда за кожен рейс. Вартість "білету" залежить від популярності рейсу.
Поки що Паскомпанія виконує лише господарські функції, а політикою призначення поїздів займається Пасдепартамент.
Але якщо "реформа" таки відбудеться, то Паскомпанія буде зацікавлене в "підвищенні попиту" і все для цього буде робити.
Валерію, а хіба це не є метою реформи, розділити УЗ на (умовно): УЗ-інфраструктура, УЗ-карго, УЗ-пасажирка, УЗ-інформатика ... ? Такий поділ є і в Румунії, і в Польщі.
В такому разі саме так буде, як ти написав. В УЗ-групі достатньо одного оператора пас. (у т.ч. приміських) перевезень. Кожен оператор пас перевезень вибудовуватиме свою власну політику перевезень. Як цих операторів між собою скоординувати? Це вже інше питання.
Мета "реформи" - збільшення обсягів "лівих" надходжень. Щоб ви розуміли, зараз кожен провідник "обілечується" через начальника поїзда за кожен рейс. Вартість "білету" залежить від популярності рейсу.
Ти натякаєш на те, що вони створять штучний дефіцит місць, щоб таким чином "підвищити популярність рейсу"?.