Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
31.10.20 , 18:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Реструктуризація Укрзалізниці

Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24
Reply | Print
Author Topic: Реструктуризація Укрзалізниці  (Read 26647 times)
sean
Active user

Posts: 5165


View Profile
« Reply #180 on: 05.10.20 , 11:10 »
Share Reply with quote

На киевском пригороде регулярно бывают случаи, когда выписывают и вырезают билеты :) Потому оно и сейчас работает через одно место.
Ви про абонементи чи звичайні квитки таки теж сіззорять?
Logged
www3
Active user

Posts: 1461


View Profile
« Reply #181 on: 05.10.20 , 11:10 »
Share Reply with quote

Звичайні )
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9859


View Profile
« Reply #182 on: 05.10.20 , 11:10 »
Share Reply with quote

Звичайні )
Пару лет назад такой пригородный билет покупал в кассе на Нижнеднепровск-Узле. Потом его ещё сдавал в бухгалтерию, бухгалтер долго не могла понять что это за зверь такой.
Logged
sean
Active user

Posts: 5165


View Profile
« Reply #183 on: 05.10.20 , 12:10 »
Share Reply with quote

Звичайні )
Чекайте, то прямо "регулярно" таке трапляється? А це все - парафія ГІОЦ чи ні? Бо з вирізними абонементами в 21 столітті взагалі не смішно.
Logged
www3
Active user

Posts: 1461


View Profile
« Reply #184 on: 05.10.20 , 12:10 »
Share Reply with quote

Не каждую неделю, но месяц от месяца по разному. Попадаю правда на такое в области, в городе  не встречал.
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 362


View Profile
« Reply #185 on: 05.10.20 , 19:10 »
Share Reply with quote

разделить УЗ на 4 независимых компании: грузовую, пассажирскую, инфрастуктурную и ремонтную.
Що з регіональними філіями?
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11833


View Profile
« Reply #186 on: 05.10.20 , 20:10 »
Share Reply with quote

А це все - парафія ГІОЦ чи ні? Бо з вирізними абонементами в 21 столітті взагалі не смішно.
Формально - так. Але "диявол криється в дрібницях" І основні проблеми,як правило, виникають на "останній милі".
ГІОЦ-ВП(виробничий підрозділ, аналог РФ, але не зовсім)-РІОЦ(аналог ДН, але знову таки не зовсім, бо там фактично начальник і заступник з усього персоналу)-відділи. Так ось саме у відділах "оптимізували" максимум персоналу(прибрали цілодобові зміни багато де, і т.ін) І ще є купа проблем. Можна скіьки завгодно іронізувати на цю тему, але нормального обладнання від цього більше не стане, нажаль. Крім того якась дуже "вумна" голова придумала забрати більшість абонентського обладнання з балансу структукри ГІОЦ і передати на баланс ДН/ДС залишивши за ІОЦ(ГІОЦ) лише "супроводження". - тобто виявлення несправностей та ремонт(за умови, якщо ДС/ДН надасть необхідні компоненти для ремонту). Якщо Вам дійсно цікаво "а як воно", і моя особа не викликає у Вас блювотний рефлекс, то прошу в ПП, поясню що і як ;)
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5074


View Profile
« Reply #187 on: 17.10.20 , 11:10 »
Share Reply with quote

317/318 з 25/10 офіційно відмінений. Причина: вивільнення вантажних локомотивів, які задіяні у пасажирському русі. Телеграма вже є.

Зі спецвагоном! Оце варто підмітити, бо раніше його наявність позиціонували як індульгенцію.
Привід радше формальний. Допів нема, 767-експрес відмінено. І мались додаткові пасажирські локо, якщо їх не повгравали.
По 59/60 і 375/376 теж пишуть у ФБ, що прийшли телеграми під відміну з 25/10. Офіційна причина та ж сама. Телеграм поки не бачив по цих двох.
А тут дивина. Кількома роками раніше, ЧС-ами стали водити переважно депо філії ПЗЗ, усі інші попересаджували на вильники. А от останні місяць-два – навпаки, знову впроваджують пасажирські перемінники. В тому числі і на ділянку Полтава - Знам'янка - Одеса з вищевказаними плюс 7/8.
От Кременчук з Москальцем і "добавились в політику". Пасдеп злопам'ятний. Він вміє вичекати, а потім відомстить. :)
Він нещодавно жалівся, вантажних локомотивів бракує. В них роботу забирають. Грозив піти працювати на Жеваго .
https://youtu.be/EMaavip7gWQ
« Last Edit: 17.10.20 , 11:10 by sergius » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2067


View Profile
« Reply #188 on: 17.10.20 , 15:10 »
Share Reply with quote

Причина в тому, що новий гендиректор УЗ до кінця року поставив завдання повністю розділити пасажирські та вантажні перевезення (в тому числі і по локомотивах) та повністю відмінити дотацію пасажирських перевезень за рахунок вантажних.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9859


View Profile
« Reply #189 on: 17.10.20 , 17:10 »
Share Reply with quote

Причина в тому, що новий гендиректор УЗ до кінця року поставив завдання повністю розділити пасажирські та вантажні перевезення (в тому числі і по локомотивах) та повністю відмінити дотацію пасажирських перевезень за рахунок вантажних.
Валеро, а як з приміськими? Чи їх будуть списувати на технологічні витрати в зв'язку з виробничим процесом (доставлення робітників)?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!