Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
31.10.20 , 17:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Реструктуризація Укрзалізниці

Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24
Reply | Print
Author Topic: Реструктуризація Укрзалізниці  (Read 26642 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5074


View Profile
« Reply #200 on: 18.10.20 , 01:10 »
Share Reply with quote

.
Ну, как пример, тот же ДПКр Николаев - Мариуполь со стыковкой по Федоровке с аналогичным региональным (экспрессом) Геническ - Харьков.
Рационально с точки зрения хабовости, да, хорошо придумано. И для прямого проезда в Марик. Только вот пакс по участку Нико - Харьков будет тратить часов 12, с учетом пересадки. Актуально для бюджетных поездок. Кто имеет побольше средств,  предпочтет шиннокопытных. В том числе своих.
« Last Edit: 18.10.20 , 01:10 by sergius » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5505


View Profile
« Reply #201 on: 18.10.20 , 07:10 »
Share Reply with quote

Кто имеет побольше средств,  предпочтет шиннокопытных. В том числе своих.
Ну, на таких и ориентироваться по умолчанию не стоит уже
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 997


View Profile
« Reply #202 on: 18.10.20 , 08:10 »
Share Reply with quote

цікаво що вони будуть робити з ВЛ82М в такому випадку. Локомотивів з 10 передадуть в Паскомпанію, чи арендувати будуть?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5074


View Profile
« Reply #203 on: 18.10.20 , 11:10 »
Share Reply with quote

Та взагалі, чи будуть їх використовувати у пасажирському русі.
*************
До речі, шановні, хотів би уточнити. Біля станції Гракове є стик. А сама станція (транзитні колії) під змінним чи постійним?
« Last Edit: 18.10.20 , 11:10 by sergius » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2067


View Profile
« Reply #204 on: 18.10.20 , 12:10 »
Share Reply with quote

До складу "Пасажирської компанії" будуть передані пасажирські локомотиви та всі пасажирські, регіональні та приміські поїзди, тобто абсолютно всі поїзди, які перевозять пасажирів. Окрім цього, Паскомпанія ще буде сплачувати Інфрастуктурній компанії (точної назви поки невідомо) плату за використання інфрастуктури та Ремонтній компанії плату за обслуговування локомотивів. І, в результаті, Паскомпанія ще буде переведена на самофінансування. По плану це має статися з початку 2021 року. Інформації щодо скасування чи не скасування пільгового проїзду в приміських поїздах поки що немає.
Валеро, дякую за інфу.
Тут мне цікавить безліч питань, але пару з них:
1. Чи будуть платити Пасажирській компанії інші компанії за перевезення їх робітників до місця роботи приміськими поїздами?
2. Наприклад, Пасажирська компанія вирішить підвищити швидкість поїздів по якомусь напрямку, або, наприклад, захоче пустити той же 700-й ДПКр Миколаїв - Дніпро. Ремонт колії для підвищення швидкості руху теж буде за рахунок пасажирської компанії, чи за рахунок Інфраструктурної компанії? Може на прохання інфраструктурна компанія відповість "Вантажі возити 60 км/год усіх влаштовує, тому або теж їдьте 60 км/год, або ремонт повністю вашим коштом".

Я думаю, що відповідей на ці питання не знають навіть ті, хто ці реформи затіяв. Для них головне - відмінити перехресне субсидіювання. А що там буде далі з пасажиркою - їх мало цікавить.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5736


View Profile
« Reply #205 on: 18.10.20 , 12:10 »
Share Reply with quote

Окрім цього, Паскомпанія ще буде сплачувати Інфрастуктурній компанії (точної назви поки невідомо) плату за використання інфрастуктури та Ремонтній компанії плату за обслуговування локомотивів.

Це означає, що нарешті повинна закінчиться вакханалія з поїздами із 7-8 вагонів. У нас навіть є цілорічний щоденний поїзд з офіційною схемою 8 вагонів - 29/30 Київ - Ужгород (з рідким включенням додаткових вагонів у пікові дні).

Наприклад, зараз можна практично безболісно ліквідувати цей недоНЕ без зупинки в Славському, повернувши повну схему 81/82 у 18 вагонів, та додавши причіпні вагоні Київ - Ужгород до 45/46.

Коли пасажиропотік на УЗ відскочить від найнижчих показників за всю історію незалежності і люди почнуть їздити хоча б на вихідні, можливе точкове призначення додаткових вивізних поїздів.

Тобто я розраховую, що поїздів буде мало, але вони будуть довше. І погіршення стану колії, наслідком чого стане неможливість виконання нормативу НЕ, буде цьому сприяти, НЕ переведуть у НШ та збільшать схему.
Logged
www3
Active user

Posts: 1461


View Profile
« Reply #206 on: 18.10.20 , 12:10 »
Share Reply with quote

Та взагалі, чи будуть їх використовувати у пасажирському русі.
*************
До речі, шановні, хотів би уточнити. Біля станції Гракове є стик. А сама станція (транзитні колії) під змінним чи постійним?

Если не ошибаюсь под постоянкой. Переменка заходит только на боковой путь, куда заходят електрички из Купянска.
Logged
www3
Active user

Posts: 1461


View Profile
« Reply #207 on: 18.10.20 , 12:10 »
Share Reply with quote

29\30 с прекрасным графиком, откуда растет эта неразумная идея о его убиении? :(((( Что за радость и рукоблудие выезжать из конечных в 4 дня или приезд в 14.00? (( При этом трястись за 700 грн 16-17 часов!
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9859


View Profile
« Reply #208 on: 18.10.20 , 12:10 »
Share Reply with quote

.
Ну, как пример, тот же ДПКр Николаев - Мариуполь со стыковкой по Федоровке с аналогичным региональным (экспрессом) Геническ - Харьков.
Рационально с точки зрения хабовости, да, хорошо придумано. И для прямого проезда в Марик. Только вот пакс по участку Нико - Харьков будет тратить часов 12, с учетом пересадки. Актуально для бюджетных поездок. Кто имеет побольше средств,  предпочтет шиннокопытных. В том числе своих.
Ну сейчас на 375/376 вообще тратят 16,5 часов.
Кто сейчас не хочет этого делать тратят тоже примерно 11-12 часов на 7/8 от Вознесенска.
Думаю, что существенно тут ничего не изменится. Шинокопытными тоже сильно быстро не получится из Николаева в Харьков, а личным транспотом это скорее подразумевает поездку днем с потерей почти всего дня, что многие не любят.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5074


View Profile
« Reply #209 on: 18.10.20 , 12:10 »
Share Reply with quote

Так а разве плата за инфраструктуру будет унифицированная, не зависимо от состояния колеи и веса состава (ЧС8+20 вагонов или 620м).
Если не ошибаюсь под постоянкой. Переменка заходит только на боковой путь, куда заходят електрички из Купянска.
Значит есть возможность доводить состав под ЧСами. К чему веду. Если не позволять ездить двухсистемником, то придется пасс. тепловозом с Харькова. Либо доводить электровозом до Граково. И вот припоминается, Crazy-абориген рассказывал, что так до Граково курсировал пригород под ЧС2.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!