Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.21 , 05:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Реструктуризація Укрзалізниці

Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32
Reply | Print
Author Topic: Реструктуризація Укрзалізниці  (Read 40201 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5800


View Profile
« Reply #250 on: 31.10.20 , 17:10 »
Share Reply with quote

Вот если бы не прямая, указаная в тексте политическая окраска, можно было бы дискутировать. А так, зачем постить политику, которая или просто неиформативна ибо не раскрыта или может привести разные позиции к обоюдному результату "сам ты дурак!". Ну чесное слово...

Нужны теги "порохоббит" и "зелибобик" в здешний набор элементов разметки. ;)

По сути проблемы — коррупцию в УЗ можно обличать долго, доказательно и со сладострастием,  но примера Лещенко вполне хватит, чтобы отнестись ко всем подобным обличениям с (черным) юмором.
« Last Edit: 31.10.20 , 17:10 by Emblaze » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #251 on: 31.10.20 , 20:10 »
Share Reply with quote

Quote
До кінця 2021 р. плануємо завершити виділення чотирьох вертикалей Укрзалізниці, — Володимир Жмак

29 жовтня 2020, 17:44

До кінця наступного року Укрзалізниця планує завершити перепідпорядкування структурних підрозділів та виділити чотири вертикалі майбутнього холдингу АТ «Укрзалізниця»: вантажну, пасажирську, виробничу та інфраструктурну. Про це під час пресконференції сьогодні, 29 жовтня, повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак.

«Ми плануємо в 2021 р. закінчити перепідпорядкування підрозділів Укрзалізниці таким чином, щоб кожна виробнича вертикаль отримала всі необхідні активи, щоб вона могла порахувати прибутки і збитки та вивести свій власний баланс. Вже на кінець наступного року кожна із цих чотирьох вертикалей матиме свій баланс, що дасть змогу потім їх реорганізувати в компанії холдингу», — розповів Володимир Жмак.

За його словами, в рамках переходу Укрзалізниці до вертикально інтегрованої структури компанії наразі здійснюється переміщення активів та персоналу. Це потрібно для того, щоб у кожній вертикалі були сконцентровані всі необхідні засоби для здійснення повного циклу діяльності.

Так, вантажна  вертикаль у своєму розпорядженні матиме локомотиви і вагони, пасажирська — локомотиви, пасажирські та приміські поїзди, виробнича — вагоноремонтні й будівельні заводи, локомотиворемонтні заводи та депо, де здійснюватимуться капітальні ремонти, інфраструктурна — колію та колійне господарство, автоматизацію і сигналізацію. У вантажній та пасажирській  вертикалях також будуть експлуатаційні депо для проведення поточних ремонтів.

«На прикладі двох депо, які ми вже почали перепідпорядковувати з Донецької залізниці на Південну, це Лиман і Волноваха, ми бачимо, що це жодним чином не впливає ані на кількість персоналу, ані на виробничі функції депо, ані на зміну місця роботи персоналу. Перепідпорядкування здійснюється винятково адміністративно, для того, щоб сконцентрувати в рамках вертикально інтегрованої структури всі функції й ці структури перетворити потім на компанії-холдинги», — повідомив Володимир Жмак.

Він додав, що в центральному офісі Укрзалізниці будуть сконцентровані всі інші функції, які й забезпечуватимуть централізовано діяльність цих чотирьох вертикалей, зокрема послугами юристів, фінансистів, кадровиків, працівників служби безпеки, ІТ та інших.


Медіацентр «Магістраль»
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #252 on: 31.10.20 , 21:10 »
Share Reply with quote

Ятп, ускорили восстановление электровозов для комплектования ПК.

Quote
В Запорожье выполнили капремонт 7 электровозов УЗ за месяц (фото)

31 октября 2020, 19:53

Сегодня ЗЭРЗ передал ЮЗЖД еще один отремонтированный локомотив.



31 октября Запорожский электровозоремонтный завод (ЗЭРЗ) после проведенного капитального ремонта с продлением срока эксплуатации отправил в локомотивное депо Киев-Пассажирский Юго-Западной железной дороги электровоз ЧС4 №141.

Как пишет ЦТС, таким образом, ЗЭРЗ в течение октября 2020 года отремонтировал всего семь электровозов для региональных филиалов АО "Укрзализныця".

Накануне, 30 октября, сообщалось, что шестым локомотивом, отремонтированным работниками предприятия в этом месяце, стал электровоз ВЛ80т №1373. Он будет работать в локомотивном депо Козятин ЮЗЖД



ЦТС


03.10.20 ЧС8-011

07.10.20 ЧС7-287

16.10.20 ЧС4-149

19.10.20 ЧС8-025

24.10.20 ЧС4-200

30.10.20 ВЛ80т-1373

31.10.20 ЧС4-141
« Last Edit: 31.10.20 , 21:10 by sergius » Logged
www3
Active user

Posts: 1607


View Profile
« Reply #253 on: 31.10.20 , 21:10 »
Share Reply with quote

Спасибо за аргументированую статистику:)
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #254 on: 31.10.20 , 23:10 »
Share Reply with quote

Такой, хороший темп взяли. Несколькими годами ранее могли делать 1-2 пасс. электровоза в месяц, а тут прям влет. Так глядишь, может и 140 км погоняют )). Как добротно сделают.

Еще бы тепловозы начали ремонтировать по одному в месяц, а не полгода.
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 656


View Profile
« Reply #255 on: 01.11.20 , 09:11 »
Share Reply with quote

Чмухи на ДТРЗ и так лепят пачками
Logged
tera
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #256 on: 01.11.20 , 12:11 »
Share Reply with quote

Вот если бы не прямая, указаная в тексте политическая окраска, можно было бы дискутировать. А так, зачем постить политику, которая или просто неиформативна ибо не раскрыта или может привести разные позиции к обоюдному результату "сам ты дурак!". Ну чесное слово...
Кому що болить.
Я вбачав в допису від Волоха це
Quote
Звичайно, мотив нове керівництво називає інший: мовляв, електровози дешевші в експлуатації, ніж дизельні тепловози. Але, враховуючи, яка частина колій в Україні неелектризовані, все це дешева тупа відмазка.
Для того ,щоб не постити від себе.Не слід шукати чорну кішку в темній кімнаті,коли її там нема.
Ресурс правильний,як і вої.Дають новини.З коментарями буває.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2182


View Profile
« Reply #257 on: 01.11.20 , 13:11 »
Share Reply with quote

Ресурс правильний,як і вої.Дають новини.З коментарями буває.
Ви хоч самі зрозуміли, що ви написали?
Logged
sean
Active user

Posts: 5343


View Profile
« Reply #258 on: 01.11.20 , 13:11 »
Share Reply with quote

Я ніколи не розумію, що пан тера пише.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10377


View Profile
« Reply #259 on: 01.11.20 , 13:11 »
Share Reply with quote

Ну, относительно того, что лучше и дешевле тепловоз или электровоз тут нас ещё один доцент в ДИИТе учил.
Суммарный КПД (не чисто КПД подвижного состава) у тепловоза выйдет выше, чем у электровоза, хотя бы потому, что отсутствуют затраты на передачу электроэнергии, так как генератор уже на борту, то есть, затраты на топливо могут быть даже ниже, нежели на электроэнергию у электровоза (но, разумеется, это только в теории, на практике может быть иначе). Но есть два больших "но".
1. Из-за сложности устройства тепловоза, стоимость эксплуатации самого тепловоза несравненно выше стоимости эксплуатации электровоза + стоимость эксплуатации всего энергохозяйства (подстанции, КС).
2. При совдепии и на постсовдеповском пространстве не было и нет хороших и надёжных тепловозов, а вот хорошие и надёжные электровозы в достаточном количестве. Надёжные тепловозы он как раз упоминал американские. Возможно "эволюшены" под этот критерий подходят.
Именно поэтому, по его мнению, способствовало тому, что при совдепе так активно занимались элнктрификацией (хотя тогда соляра стоила копейки), и мизер электрифицированных путей в США.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!