Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.21 , 06:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Реструктуризація Укрзалізниці

Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32
Reply | Print
Author Topic: Реструктуризація Укрзалізниці  (Read 40210 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #280 on: 16.12.20 , 20:12 »
Share Reply with quote

Крот наступает.
Соcновка - Коростень, няп, длинное плечо через Ковель.
Quote
Приватній тязі бути: Укрзалізниця та «Українська локомотивобудівна компанія» уклали договір

16.12.2020 Автор Олексій Кулак  Приватна тяга

Сьогодні, 16 грудня, Укрзалізниця та ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» уклали договір за експериментальним проєктом впровадження приватної тяги. Приватна компанія була допущена до участі у проєкті наказами Міністерства інфраструктури № 540 та № 791, якими також було визначено дільниці залізничних колій загального користування, де компанія розпочне реалізацію проєкту.

Серед них наступні дільниці:



  • Стрий – Івано-Франківськ;
  • Тернопіль – Шепетівка;
  • Шепетівка – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 2 – Гречани;
  • Старокостянтинів 1 – Гречани;
  • Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;
  • Гусятин – Ярмолинці – Гречани;
  • Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани;
  • Соснівка – Коростень;
  • Сокаль – Клепарів.

"На основі досвіду реалізації цього договору буде прийнято рішення про подальше впровадження проєкту допуску приватних локомотивів до роботи на українських залізничних коліях”, – відзначили в УЗ.

Нагадаємо, що Укрзалізниця розробила договір про допуск приватних локомотивів до роботи на окремих маршрутах залізничних колій загального користування, і 26 листопада цього року його було затверджено рішенням правління компанії.

До редакції Rail.Insider потрапив текст затвердженого напередодні договору про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці. Основні положення та сам документ ТУТ


Rail.insider
Logged
VSK
Active user

Posts: 1083


View Profile
« Reply #281 on: 16.12.20 , 21:12 »
Share Reply with quote

Ого. І два маршрути проходять через Червоноград. Цікаво, що ж там будуть возити? Зараз там детектуються лише короткоскладові вантажні, які перевозять вугілля до ЦОФу, а звідти до Добротвора/Бурштина. Повноскладові вантажні проходять дуже рідко.

Ділянка Соснівка-Червоноград і далі ймовірно на Володимир Волинський вкладена стиковою колією, і швидкості на ній  дуже малі. Є надія що перекладуть, тим самим прискоривши дизель та 141/142 на 10-20 хвилин.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #282 on: 16.12.20 , 21:12 »
Share Reply with quote

Мабуть будуть використовувати по окремим фрагментам. Наприклад, активний рух каменю від Клесова переорієнтується зі Здолбунова на Коростень.
Ділянка Соснівка-Червоноград і далі ймовірно на Володимир Волинський вкладена стиковою колією, і швидкості на ній  дуже малі. Є надія що перекладуть, тим самим прискоривши дизель та 141/142 на 10-20 хвилин.
За останні роки його десь на стільки ж прискорили. Бандера, за межами вказаної ділянки, до Ковеля драйвує переважно 60-80 км/год.
Logged
VB
Active user

Posts: 4371


View Profile
« Reply #283 on: 18.12.20 , 01:12 »
Share Reply with quote

Є ще План формування вантажних, варто мати на увазі...
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #284 on: 18.12.20 , 12:12 »
Share Reply with quote

То приватника хіба буде цікавити, куди там возить УЗ.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12135


View Profile
« Reply #285 on: 19.12.20 , 20:12 »
Share Reply with quote

Є ще План формування вантажних, варто мати на увазі...
Навіть власні порожні вагони власник може "здавати" не згідно з ПФ, а так як йому захочеться. Звісно, що з відповідною оплатою. Умовно - наприклад не на Х-Мих-Брянськ, а в бік Гребінки. Але в такому разі там вказується конкретний пункт призначення/переходу.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5891


View Profile
« Reply #286 on: 25.12.20 , 10:12 »
Share Reply with quote

Вчора босси УЗ давали якусь прес-конференцію. Хтось дивився? Щось цікаве розповідали?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #287 on: 25.12.20 , 11:12 »
Share Reply with quote

Поки що -- нічого нового.
Буде створено UZ Сargo з кількома додатками. Та "пасажирські перевезення -- збиткові". Чомусь знову почали казати про них узагальнено, без згадування прибуткового сегменту.

Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5891


View Profile
« Reply #288 on: 25.12.20 , 13:12 »
Share Reply with quote



Поки що -- нічого нового.

Просто згадав як колись на одну з таких прес-конференцій до Кравцова прийшов якийсь депутат, здається, з Сумщини і почав його грузити через відміну якогось поїзда)
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #289 on: 25.12.20 , 13:12 »
Share Reply with quote

Там була підготовлена людина, що вивела Кравцова із зони комфорту.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!