Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.02.21 , 22:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Реструктуризація Укрзалізниці

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36
Reply | Print
Author Topic: Реструктуризація Укрзалізниці  (Read 47212 times)
VB
Active user

Posts: 4406


View Profile
« Reply #300 on: 18.01.21 , 19:01 »
Share Reply with quote

На одному з телеграм-каналів з'явилась нещодавно інформація про ідею УЗ із перенесення локомотивного депо Київ-Пасажирський на потужності депо Гребінка... Лишилось вагонне ще перенести у Драбів.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 601


View Profile
« Reply #301 on: 18.01.21 , 20:01 »
Share Reply with quote

ПК
1.1 Надати пропозицiї щодо можливостi передачi 4 вiзкiв типу КВЗ ЦНИИ-1 колії 1520 мм у тимчасове, а потім постійне користування ПРАТ "КЕВРЗ" для їх задіяння у ремонті електропоїздів "Skoda vagonka" філії УЗШК
1.2 Забезпечити передеслокацію на територію технічної станції Київ-Пасажирський 11 пасажирських вагонів після виконання ремонтних робіт на ПрАТ "ЗЕРЗ".
1.3 Розглянути та надати пропозиції до технічних вимог на закупівлю нових пасажирських вагонів.
Термін: 20.01.2021 року
По пункту 1.2 не понятно что это за вагони
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 669


View Profile
« Reply #302 on: 19.01.21 , 08:01 »
Share Reply with quote

Покажите, где такую несусветную бредятину вы взяли?
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 601


View Profile
« Reply #303 on: 19.01.21 , 09:01 »
Share Reply with quote

Покажите, где такую несусветную бредятину вы взяли?
Протокол селекторної наради Департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10499


View Profile
« Reply #304 on: 20.01.21 , 23:01 »
Share Reply with quote

Мене от бентежить інше.
На скільки зменшився пасажирський вагонний парк за останній рік?
Тобто, якщо, наприклад (розумію, що ймовірність цього десь не більше 10%) карантин завершать 31 березня, то, це по суті, є відмашка для поновлення всіх поїздів, згідно графіку руху. І чи вистачить під це усе вагонів?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5709


View Profile
« Reply #305 on: 20.01.21 , 23:01 »
Share Reply with quote

Жмак рассказывал. Можно косвенно определить.

Quote

05:00
Потребность в обновлении вагонов порядка 250-300(...). Со своей стороны мы не сидим сложа руки, и хотим своими силами отремонтировать 400 вагонов в 2021 году.
https://youtu.be/SYAGaHCeKHU

Предполагаю, это и есть цифра убыли.
« Last Edit: 20.01.21 , 23:01 by sergius » Logged
Георгий Грановский
Active user

Posts: 5814


View Profile
« Reply #306 on: 21.01.21 , 13:01 »
Share Reply with quote

Тобто, якщо, наприклад (розумію, що ймовірність цього десь не більше 10%) карантин завершать 31 березня, то, це по суті, є відмашка для поновлення всіх поїздів, згідно графіку руху. І чи вистачить під це усе вагонів?
Даже если карантин закончится никто ничего существенно ничего добавлять не будет, - вот как есть так и есть, я уверен что даже 119/120 и 317/318 не заведут. А про международные поезда я вообще не заикаюсь...
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2228


View Profile
« Reply #307 on: 21.01.21 , 18:01 »
Share Reply with quote

Спілкувався вчора з провідниками 3/4. Кажуть, що керівництво запорізького депо повідомило провідників, що курсування 119/120 планують відновлювати десь з липня місяця. Тому більша частина провідників перебуває у вимушеній відпустці.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10499


View Profile
« Reply #308 on: 21.01.21 , 18:01 »
Share Reply with quote

Тобто, якщо, наприклад (розумію, що ймовірність цього десь не більше 10%) карантин завершать 31 березня, то, це по суті, є відмашка для поновлення всіх поїздів, згідно графіку руху. І чи вистачить під це усе вагонів?
Даже если карантин закончится никто ничего существенно ничего добавлять не будет, - вот как есть так и есть, я уверен что даже 119/120 и 317/318 не заведут. А про международные поезда я вообще не заикаюсь...
Вопрос в другом - будут ли для этого вагоны?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5709


View Profile
« Reply #309 on: 21.01.21 , 18:01 »
Share Reply with quote

Вот будто специально новость подогнали.
Про КВР -- расходится со словами Жмака.
Quote

Укрзалізниця у 2020 році придбала 28 нових пасажирських вагонів та 1406 відремонтувала

21.01.2021

Укрзалізниця у 2020 році придбала за власні кошти 28 пасажирських вагонів та 1406 – оновила різними видами ремонту.

Так, капітально-відновлювальний ремонт пройшли 13 вагонів, капітальний ремонт першого ступеня – 439, а в депо залізничники відремонтували 954 одиниці. Зокрема, під час капітально-відновлювального ремонту вагони повністю оновлюються: встановлюються нові кузов, даховий кондиціонер, вікна, системи контролю електрообладнання пасажирського вагона, облаштовуються біотуалети.

Нагадаємо, що у 2021 році держава вперше інвестує в розвиток пасажирських залізничних перевезень, зокрема у придбання пасажирських вагонів. Також Укрзалізниця проведе КВР 50 пасажирських вагонів.

Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця у 2021 році планує забезпечити власні потужності з ремонту вагонів, локомотивів та обладнання значним обсягом замовлень.

Також Укрзалізниця у 2020 році капітально відновила 4 дизель-поїзди та понад 50 секцій електропоїздів, провела понад 4 тис. поточних ремонтів приміських поїздів.

Укрзалізниця
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!