Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.07.20 , 12:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Реструктуризація Укрзалізниці

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Reply | Print
Author Topic: Реструктуризація Укрзалізниці  (Read 19180 times)
ЛиС
Active user

Posts: 11405


View Profile
« Reply #60 on: 06.10.19 , 12:10 »
Share Reply with quote

Да нормально всё. УЗ уже можно приватизировать. Делаем ставки кто её купит - Ахметэнерго или Коломойшамау.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #61 on: 06.10.19 , 12:10 »
Share Reply with quote

Да нормально всё. УЗ уже можно приватизировать. Делаем ставки кто её купит - Ахметэнерго или Коломойшамау.
https://biz-liga-net.cdn.ampproject.org/v/s/biz.liga.net/amp/ekonomika/all/novosti/zakon-o-privatizatsii-chto-govoryat-v-ukrpochte-i-ukrzaliznitsi?amp_js_v=a2&amp_gsa=1&usqp=mq331AQCKAE%3D#aoh=15703546621896&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=%D0%A1%20%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82%D0%B0%20%251%24s&ampshare=https%3A%2F%2Fbiz.liga.net%2Fekonomika%2Fall%2Fnovosti%2Fzakon-o-privatizatsii-chto-govoryat-v-ukrpochte-i-ukrzaliznitsi

Надіюсь, що в Зелених трохи є розум у, і ці слова міністра
'' считает Криклий.

Он уверен, что стратегические объекты останутся с долей государства не менее 50% + 1 акция, но смогут активно работать над поиском стратегических инвесторов.''

Не пусті балачки
« Last Edit: 06.10.19 , 12:10 by VSK » Logged
sergius
Active user

Posts: 4616


View Profile
« Reply #62 on: 11.10.19 , 01:10 »
Share Reply with quote

Даже под чебуратором и ВЛ40у НЭ могут вполне ехать и держать график - было бы желание.
Как бы там ни было, ВЛ40 это тот же ВЛ80, опорно-рамный привод, ограничене в 100км/ч по воздействию на путь. Воможно - раз мощность меньше, он хуже справляется с подъемами и медленнее разгоняется. В любом случае я бы на него не стал ставить. скорость 100 - это точно не пассажирского движения.
А у нас таки есть экспресс ездящий под ВЛ40. НЭ 11/12 Львов - Одесса на участке до Жмеринки. https://youtu.be/LpV5TGLicj4

По сравнению с экспрессом на Ужгород, что ездил несколькими годами ранее в такой же составности под ЧС-локо, от Львова до Жмеринки-Подольской едет в среднем на полчаса дольше
[1, 2]

По Жмеринке цепляют ЧС https://youtu.be/XNFnWTBNXYM. И темп увеличивается. Даже чуть шустрее 105/106.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11405


View Profile
« Reply #63 on: 11.10.19 , 19:10 »
Share Reply with quote

Відкритий лист-звернення Президенту Україну щодо необхідності призначення термінової робочої зустрічі очільника держави з представниками профорганів

За підсумками наради, що відбулася вчора, 10 жовтня, за результатами зустрічі лідера профспілки Вадима Бубняка і голів дорожніх профорганізацій з очільником АТ «Укрзалізниця» Євгеном Кравцовим, Голова профспілки за дорученням трудового колективу направив Президенту України Володимиру Зеленському відкритого листа-звернення з наполяганням терміново провести робочу зустріч з представниками профорганів, під час якої мають бути обговорені такі нагальні проблеми галузі, як недопущення антисоціального «революційного» реформування АТ «Укрзалізниця», яким передбачено поділ компанії на три незалежних оператори; необхідність ветування Президентом поспішно схваленого на початку жовтня Верховною Радою законопроєкту № 1054-1 від 5.09.2019, яким відкривається шлях до передачі в приватну власність стратегічного об’єкта державного значення; недопущення масового скорочення чисельності працівників (120 тис. залізничників) та ліквідації непрофільних активів; лише часткового виконання попередніх вимог профспілки  «Укрзалізницею» та Урядом тощо.
У листі до Президента України також наголошено, що залізничники вже зневірені діями влади та керівництва АТ «Укрзалізниця» і готові в будь-який момент вдатися до масових акцій протесту в рамках чинного законодавства, захищаючи свої законні права та інтереси.
Слідкуйте за новинами та подальшими кроками профспілки щодо захисту інтересів багатотисячного колективу залізничників на сайті профспілки та на сторінках газети «Вісник профспілки».
Повідомляємо, що відкритий лист-звернення також розміщено у соціальних мережах та відправлено ЗМІ з метою привернення уваги громадськості до загострення ситуації навколо залізничної галузі.

Наводимо текст листа у повному вигляді:

«Вельмишановний пане Президенте України!
 
З щирою повагою і побажанням подальших успіхів у розбудові нашої країни змушені вкотре звернутися до Вас щодо таких вкрай важливих питань.

Останнім часом у трудових колективах залізничних підприємств, соціальних мережах та засобах масової інформації активно обговорюють плани щодо кардинальних змін в організації роботи залізничного транспорту України. Так, всупереч Стратегії розвитку залізничного транспорту України до 2023 року, яка погоджена попереднім складом Кабінету Міністрів України, за Вашим особистим дорученням, в короткостроковій перспективі планується «революційне» реформування АТ «Укрзалізниця», яким передбачено поділ компанії на три незалежні оператори: інфраструктурний, вантажний, пасажирський та виробничий блок.

На сьогодні відповідні плани вже розробляються адміністрацією АТ «Укрзалізниця», про що йшлося на зустрічі голів дорожніх профспілкових організацій з керівництвом Товариства 7 жовтня п. р. Зокрема, в ході зустрічі керівництвом було озвучено плани щодо ймовірності масового скорочення чисельності працівників Товариства (близько 120 000 залізничників) та ліквідації непрофільних активів (оздоровчих, фізкультурно-спортивних та інших закладів соціальної сфери).

Подібні плани не можуть залишити байдужими трудові колективи та профоргани Товариства, особливо у той час коли працівників і так не вистачає для повноцінного забезпечення технології роботи і безпеки руху, а низький рівень заробітної плати не відповідає складності, інтенсивності і відповідальності їхньої праці. При цьому ані норми праці, ані технологія не переглядаються, а впровадження нових форм організації праці та сучасних технологій і обладнання також не провадиться.

Водночас, на сьогодні залишаються невирішеними й інші нагальні проблеми. За рішенням Ради профспілки залізничників і транспортних будівельників України 14 травня 2019 року під стінами Кабінету Міністрів України вже була проведена мирна неполітична акція протесту, в якій брали участь більше 3 тисяч залізничників – членів профспілки з усіх регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця» на підтримку вимог трудового колективу.

Зазначимо, що звернення профспілки до Кабінету Міністрів України як вищого державного органу та єдиного акціонера АТ «Укрзалізниця» було направлено саме з метою вирішення ключових питань, пов’язаних як зі створенням працівникам гідних умов для продуктивної праці, підвищення їхнього добробуту, зниження соціальної напруги у трудових колективах, так і забезпеченням державної підтримки залізничного транспорту.

26 вересня 2019 року на засіданні президії Ради профспілки було заслухано представників АТ «Укрзалізниця» стосовно виконання вимог профспілки та визначено, що вимоги профспілки виконано лише частково, а саме з 1 липня 2019 року тарифні ставки і посадові оклади підвищено лише на 10%, а також з 1 вересня 2019 року суму добових витрат при відрядженні в межах України збільшено до 200 грн.   Що стосується інших вимог, то ці питання так і залишаються невирішеними, більше того – ситуація ускладнюється озвученими планами масового скорочення та кардинального реформування.

Залізничний транспорт традиційно є основою транспортного комплексу держави. Він забезпечує стратегічні завдання із безперебійного перевезення вантажів і пасажирів у внутрішньому і міждержавному сполученнях. Це пов'язане з перевагою залізничного транспорту, насамперед, як перевізника масових потоків вантажів та пасажирів з меншою собівартістю порівняно з іншими видами транспорту, що забезпечує регулярність сполучень, достатній рівень безпеки й мінімальний негативний вплив на навколишнє середовище.

Крім безпеки перевезення вантажів та пасажирів, важливе місце в роботі залізничного транспорту займає забезпечення національної безпеки країни. На, наш погляд, розглядати будь-яку можливість реформування стратегічної галузі, що може призвести до потенційної руйнації сталої роботи залізничного транспорту в умовах збройного протистояння на територіях Донецької та Луганської областей, – є несвоєчасними та злочинним.

Щодо наведених вище та інших актуальних питань наша профспілка вже неодноразово зверталась до Вас особисто, Прем’єр-міністра, Голови Верховної Ради та міністра інфраструктури, проте ситуація, що склалась, залишається невирішеною, хоча потребує обов’язкового  та невідкладного реагування з боку усіх сторін соціального діалогу та держави.

Закликаємо Вас дослухатись і ветувати поспішно схвалений 2 жовтня п.р. Верховною Радою України проєкт Закону України "Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації", № 1054-1 від 05.09.2019, який відкриває шлях до передачі в приватну власність стратегічного об’єкта державного значення.

На пресмарафоні, що відбувся 10 жовтня п. р., під час спілкування з журналістами Ви зазначили, що Ваша команда хоче змінювати країну в турборежимі. Змінювати на краще, але під час таких змін є реальні помилки, які потім можна виправляти. Підписання цього Закону та руйнування стратегічної галузі може стати фатальною помилкою, виправити яку буде важко, а подекуди і неможливо.

Наголошуємо: залізничники вже зневірені діями влади та керівництва АТ «Укрзалізниця» і готові в будь-який момент вдатися до масових акцій протесту в рамках чинного законодавства, захищаючи свої законні права та інтереси.

Враховуючи викладене, за наполяганням трьохсоттисячного колективу залізничників – членів нашої профспілки, пропонуємо терміново провести робочу зустріч з представниками профспілкових органів, у ході якої обговорити нагальні проблеми галузі та можливі шляхи їх вирішення. Про час, місце та формат зустрічі просимо невідкладно проінформувати Раду профспілки.

За дорученням трудового колективу Товариства
В.М. БУБНЯК, Голова Федерації профспілок транспортників України,
Голова профспілки залізничників і транспортних будівельників України»
Logged
art-trans
Active user

Posts: 182


View Profile
« Reply #64 on: 11.10.19 , 20:10 »
Share Reply with quote

Как бы там ни было, ВЛ40 это тот же ВЛ80, опорно-рамный привод, ограничене в 100км/ч по воздействию на путь. Воможно - раз мощность меньше, он хуже справляется с подъемами и медленнее разгоняется. В любом случае я бы на него не стал ставить. скорость 100 - это точно не пассажирского движения.
110. Это раз. И с подъёмами он справляется даже получше ЧСа - лишь бы руки прямые были. Это два. На ЧСе тоже можно раком встать и просить вспомогательный. Это не разговор.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4391


View Profile
« Reply #65 on: 11.10.19 , 23:10 »
Share Reply with quote

110. Это раз. И с подъёмами он справляется даже получше ЧСа - лишь бы руки прямые были. Это два. На ЧСе тоже можно раком встать и просить вспомогательный. Это не разговор.
110 - это конструкционная скорость. Не знаю как сейчас, но раньше для ВЛ-80 было ограничение по воздействию на путь - 100. Ну и насчет подъемов - я много слышал историй "а вот мой запор мерседес уделает", но вот как-то на практике не получается, законы физики не обманешь.

На ЧСе тоже можно раком встать и просить вспомогательный. Это не разговор.
Все можно поставить раком, при ненадлежащем использовании. Но мне кажется - сравнивать две любые вещи при ненадлежащем использовании - не очень умно - именно это "не разговор".
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11405


View Profile
« Reply #66 on: 12.10.19 , 01:10 »
Share Reply with quote

Sergio арт-транс может неправильно выразился. Дело в том, что практически всем ВЛ40(хоть "ундинам" хоть "бедным настям")  были проведены дополнительные испытания с динамометрическим вагоном. Я ещё помню те времена, когда машинисты ВЛ40 отказывались даже 2-3 грузовых вагона брать. Типа "мы пассажирские бла бла бла" В общем - вполне нормальные машины. Хотя 2ДС3 по СМЕ - они таки тягучее, чем ВЛ80.  Ну а что ВЛ40 "настя"(из ЗЭРЗа) она лучше чем "ундина"(из ЛЛРЗ) арт-транс, ну?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4616


View Profile
« Reply #67 on: 12.10.19 , 02:10 »
Share Reply with quote

Часть ВЛов (включая ВЛ82м) действительно может ездить 110 км/ч. емнип, при наличии ЭПТ. Но для них зачастую закладывают большее время хода. Если брать участки Львов - Жмеринка и Жмеринка - Одесса, то для ВЛ40 в сравнении с ЧСом дают на ≈полчаса больше. И даже не из-за разницы в 10-20 км/ч, а скорее из-за значительно меньшей реализуемой силы тяги после 60 км/ч. При 100 км/ч она в лучшем случае сравнивается с тепловозной (график на прошлой странице). Для ночных экономов это не столь критично. Но не в случае с экспрессами.
*********************
Quote
На сьогодні відповідні плани вже розробляються адміністрацією АТ «Укрзалізниця», про що йшлося на зустрічі голів дорожніх профспілкових організацій з керівництвом Товариства 7 жовтня п. р. Зокрема, в ході зустрічі керівництвом було озвучено плани щодо ймовірності масового скорочення чисельності працівників Товариства (близько 120 000 залізничників) та ліквідації непрофільних активів (оздоровчих, фізкультурно-спортивних та інших закладів соціальної сфери).
А всего
Quote
Статистичні дані про Українські залізниці
.................................
Чисельність працівників (станом на 26.01.2018)   276,119 тис. осіб


Чуть ли не половина. Так и ТЧ с вагонными депо позакрывают.
« Last Edit: 12.10.19 , 02:10 by sergius » Logged
tera
Active user

Posts: 883


View Profile
« Reply #68 on: 12.10.19 , 14:10 »
Share Reply with quote

Quote
- УЗ подписала с КВСЗ договор о закупке пассажирских вагонов. Сейчас идут судебные разбирательства по поводу того, что УЗ не закупила задекларированное количество вагонов. На какой стадии процесс?

- Да, договоры были подписаны. У нас есть разночтения определенных пунктов договора. Это, опять-таки, хозяйственный спор.

У нас есть судебная тяжба по этому поводу, которая, в том числе, связана с картельным сговором, который был со стороны КВСЗ в процессе участия в тендере.

По дизель-поезду: у нас в планах на этот год есть покупка дизель-поезда. Есть договоренность, что покупать мы его будем у КВСЗ.
Quote
Между прочим, в направлении Николаевского порта, на линии Долинская-Николаев, которую мы планируем электрифицировать, локомотивы General Electric очень хорошо себя показали. Среднесуточный пробег на линии – больше 600 км в сутки.
Quote
- Возвращаясь к частной тяге. Сколько нужно закупить локомотивов, чтобы УЗ была конкурентной на рынке после введения частной тяги?

- Это часть стратегии на следующие 5 лет: мы планируем закупить минимум 40 тепловозов и 200 электровозов.
Quote
6. О пассажирских перевозках

Глава УЗ Евгений Кравцов
Quote
Logged
sergius
Active user

Posts: 4616


View Profile
« Reply #69 on: 12.10.19 , 15:10 »
Share Reply with quote

Почему то не задели этот перл
Quote
- Какой износ инфраструктуры?

- Около 30%. Но вопрос в том, в Украине состояние ж/д инфраструктуры в среднем лучше, чем в Европе.




Правда, тут он не уточнил, что входит в его понятие "инфраструктура".
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!