Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 17:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Реструктуризація Укрзалізниці

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8
Reply | Print
Author Topic: Реструктуризація Укрзалізниці  (Read 4746 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1840


View Profile
« Reply #20 on: 05.09.19 , 17:09 »
Share Reply with quote

Кому цікаво, може зараз скачати презентацію планів по реформуванню УЗ
« Last Edit: 08.09.19 , 10:09 by jbond989 » Logged
VB
Active user

Posts: 4056


View Profile
« Reply #21 on: 06.09.19 , 08:09 »
Share Reply with quote

Кому цікаво, може зараз скачати презентацію планів по реформуванню УЗ
  розділ ІІІ Врегулювання діяльності володільців під’їзних колій.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5026


View Profile
« Reply #22 on: 06.09.19 , 10:09 »
Share Reply with quote

"Володільці")))
Logged
sean
Active user

Posts: 4110


View Profile
« Reply #23 on: 06.09.19 , 10:09 »
Share Reply with quote

Позорисько. Ту презентацію ніхто не еппрувив до того, як випустити в світ?
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 10611


View Profile
« Reply #24 on: 07.09.19 , 22:09 »
Share Reply with quote

Позорисько. Ту презентацію ніхто не еппрувив до того, як випустити в світ?
Ну як же "ніхто"? Там же "менеджерів" з зарплатнею 40-50+К як собак нерізаних. А департаментів, через які то все гівно пройшло ще більше.


володільців під’їзних колій.
То все хєрня. Главк і досі шле навіть у наказах "повідомте всіх заінтересованих", або "доведіть до відома всіх причасних" ;)
Logged
sergius
Active user

Posts: 3914


View Profile
« Reply #25 on: 26.09.19 , 20:09 »
Share Reply with quote

Quote
EBA підтримує зниження земельного податку для Укрзалізниці та державне фінансування пасажирських перевезень

Укрзалізниця солідарна з висновками Європейської бізнес асоціації (EBA), що проект Закону України «Про залізничний транспорт» повинен вирішити питання виключення крос-субсидіювання пасажирських перевезень за рахунок вантажних та визначити шляхи фінансування соціальних перевезень з державного бюджету. Також для Укрзалізниці повинен бути знижений земельний податок. Ці та інші очікування бізнеса містяться у дослідженні «Біла книга залізничної галузі».

У документі проаналізовані проблемні питання реформування залізничної галузі та запропоновані можливі шляхи їх вирішення. В Укрзалізниці погоджуються з висновками дослідження асоціації, що залізнична галузь потребує негайного структурного реформування, імплементації норм відповідно до Угоди про Асоціацію між Україною та Європейським Союзом, впровадження нової тарифної політики, вирішення проблемних питань операційної діяльності, а також державної підтримки. Першочерговим повинно стати прийняття Закону України «Про залізничний транспорт». Новий закон має передбачити не лише недискримінаційний доступ приватним локомотивам та вагонам до інфраструктури, а й скасування крос-субсидіювання пасажирських перевезень. Натомість повинні бути розроблені механізми державної підтримки здійснення соціальних перевезень для забезпечення мобільності населення.

Також в Укрзалізниці підтримують тезу дослідження про необхідність встановлення граничних розмірів ставки податку на земельні ділянки, що відносяться до земель залізничного транспорту, у розмірі не більше 0,25 % від їх нормативної грошової оцінки. Нагадаємо, що зараз через внесення змін до Податкового кодексу України земельний податок, який цьогоріч сплачує Укрзалізниця, збільшився у 3,4 разу порівняно з минулим роком.

З іншими аспектами дослідження та очікуваннями бізнесу від реформування залізничної галузі можна ознайомитися тут.



Укрзаліниця
Logged
tera
Active user

Posts: 696


View Profile
« Reply #26 on: 29.09.19 , 17:09 »
Share Reply with quote

Мінінфраструктури хоче розділити «Укрзалізницю» на три окремі компанії

29 вересня 2019
Quote
«Один оператор буде відповідати за доступ до інфраструктури. Тобто за всю мережу, за електрифікацію, займатися капітальними вкладеннями у підтримку, експлуатацію, розбудову мережі. Другий оператор буде займатися пасажирськими перевезеннями, які збиткові, проблемні. І там будемо ставити за «кіпіай», власне, мінімізувати ці збитки, максимально до нуля. І третій – це прибутковий, який буде генерувати прибутки для держави. Це вантажні перевезення», - пояснив Криклій.
https://www.unian.ua/economics/transport/10702209-mininfrastrukturi-hoche-rozdiliti-ukrzaliznicyu-na-tri-okremi-kompaniji.html
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4232


View Profile
« Reply #27 on: 29.09.19 , 23:09 »
Share Reply with quote

Ну ясно же, что добром для убыточных маршрутов и пригорода это не закончится. Вашингтонский консенсус везде примерно одинаково реализуется.
Logged
Гость10
Guest
« Reply #28 on: 30.09.19 , 08:09 »
Share Reply with quote

А где разделение на части для ЖД хорошо закончилось? Нигде. Если государство богато и может дотировать убыточные перевозки, они сохраняются, если нет, то их отменили полностью, как в Латинской Америке. А теперь вопрос - Украина це Европе или больше смахитвает на Гондурас?
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4349


View Profile
« Reply #29 on: 30.09.19 , 08:09 »
Share Reply with quote

А где разделение на части для ЖД хорошо закончилось? Нигде. Если государство богато и может дотировать убыточные перевозки, они сохраняются, если нет, то их отменили полностью, как в Латинской Америке. А теперь вопрос - Украина це Европе или больше смахитвает на Гондурас?
Это неправильный вопрос, может быть даже глупый. Если нет денег на дотацию - какая разница, где находится страна, в Европе, Азии, или Америке.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!