Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.20 , 22:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Реструктуризація Укрзалізниці

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 28
Reply | Print
Author Topic: Реструктуризація Укрзалізниці  (Read 29765 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5233


View Profile
« Reply #70 on: 14.11.19 , 18:11 »
Share Reply with quote

Мабуть все ж відноситься до теми реструктуризації.

Занятна інфа проскочила у фб. Але якось ніхто не звернув належної уваги, окрім Андрія.

УЗ вже досить тривалий час розхвалює свої спеціалізовані графікові відправки. І ось, деякий перелік з них вкинули на широкий загал. Схоже на правду.

Хочеться відзначити наступне:
1. Як було підмічено колегою, вантажні склади місцями їдуть ледь не з темпом пасажирських.
2. Деякі з графікових відправлень простоюють стільки ж, скільки перебувають в русі.
3. Вантажні маршрути з околиць Ромодана їдуть переважно короткою дизельною ділянкою повз Глобине. Частина через Полтаву, витрачаючи до двох разів більше часу з вирахуванням простою по самому облцентру (він різний).
4. Експресивних маршрутів без зупинок по станціям зміни тяги під GE-локо поки що не детектовано.
5. Відправка до портів зі станцій Дубов'язівка та Бориспіль (ПЗЗ) їде електрифікованими маршрутами через Київ, трохи в обхід. А з Торопилівки та Прилук (ПЗ) по дизельним ділянкам Суми - Люботин та Гребінка - Шевченка, відповідно.


Quote
Цікаво пасажирські та інші поїзди також так контролюються
З Києва
НЗ-1 Д Т В М НЧ ПЗЗ Півд Льв Придн Дон Од
ДН-2 ДС Рубіжне Дон
ДН-1, 2, 3 ДС Радивилів, Тернопіль, Збараж, Козова, Сокаль, Рудки, Львів Льв
ДН-1, 2, 3, 4, 5 ДС Ніжин, Дубов'язівка, Кролевець, Бориспіль, Носівка, Хмільник , Чернігів-Півн., Суховоля, Закупне, Бобровиця, Лазірки, Балин, Вінниця, Жмеринка, Бар, Війтівці, Рахни, Станишівка ПЗЗ
ДН-3, 4 ДС Миргород, Торопилівка, Біловоди, Лазірки, Ічня, Низи, Андріяшівка, Карлівка Півд
ДН-1, 2, 5 ДС Одеса-Порт, Чорноморська (ТІС-Хімічна), Чорноморська (ОПЗ), Чорноморськ-Порт, Миколаїв-Вантажний, Жовтнева, Княжеве Од
ЦВ ЦД ЦМ ЦТ ЦТЛ ГІОЦ ЦЧУ
З метою збільшення існуючих обсягів перевезень вантажів ефективного використання рухомого складу встановлюється наступний графік відправлення організованих маршрутів відправленням з початкових станцій 14 листопада 2019 року, а саме зі станцій Одеса-Порт (400409), Радивилів (350801), Бориспіль (322604), Чорноморськ-Порт (402000), Миколаїв-Вантажний (415207), Хмільник (337303), Жовтнева (417503), Лазірки (429500), Балин (333204), Тернопіль (360004), Збараж (360201), Ічня (429200), Козова (362404), Княжеве (407709), Рубіжне (498708), Низи (445700), Закупне (333401), Жмеринка (330009), Бар (332606), Андріяшівка (426502), Миргород (447801), Вінниця (335801), Торопилівка (445202), Біловоди (426409), Ніжин (324008), Дубов'язівка (328901), Війтівці (330206), Сокаль (371403), Карлівка (441409), Рахни (331603), Рудки (375809), Львів (370006), Станишівка (345108) на станції Одеса-Порт (400409), Чорноморськ-Порт (402000), Миколаїв-Вантажний (415207), Чорноморська (ТІС-Хімічна) (401100), Жовтнева (417503), Кролевець (327805), Хмільник (337303), Чернігів-Півн. (325104), Ніжин (324008), Чорноморська (ОПЗ) (401100), Носівка (323804), Суховоля (340301), Бобровиця (323607), Княжеве (407709), Христинівка (421104):


1. Призначенням/відправленням на 14.11.2019 на Чорноморськ-Порт:

УТЛ-2

№1952/1951 (ВРС-ТОВ «УТЛ-2») відправленням 14 листопада 2019 по маршруту Чорноморськ-Порт – Дубов'язівка, Чорноморськ-Порт 05.07, Одеса-Застава-I 05.56-07.52, Подільськ 10.55-11.54, Вапнярка 14.23, Жмеринка 16.51-18.52, Козятин-1 20.54-00.48, Фастів 02.22, Дарниця 04.06-05.48, Ніжин 07.35, Конотоп 09.05-12.25, Дубов'язівка 12.49;

КЕРНЕЛ
№1954/1953 (ВРС-ТОВ «КЕРНЕЛ»)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Чорноморськ-Порт – Біловоди, Чорноморськ-Порт 12.13, Одеса-Застава-1 13.05-16.36, Одеса-Сорт. 17.21-18.42, Колосівка 21.01, Помічна 00.27-06.23, Знам’янка 09.01-10.59, Бурти 12.48, Кременчук 13.26-16.00, Ромодан 19.15-22.24, Біловоди 00.12;

КЕРНЕЛ
№1952/1951 (ВРС-ТОВ «КЕРНЕЛ»)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Лазірки – Чорноморськ-Порт, Лазірки 00.11, Ромодан 01.25-05.42, Кременчук 07.56-11.43, Бурти 12.31, Знам’янка 14.09-15.20, Помічна 17.51-18.59, Одеса-Сорт. 00.31-02.02, Одеса-Застава-1 02.44-02.58, Чорноморськ-Порт 03.45;

УТЛ-2
№1953/1954 (ВРС-ТОВ «УТЛ-2»)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Красилів – Чорноморськ-Порт, Красилів 18.21, Гречани 19.20-20.44, Жмеринка 22.46-00.08, Вапнярка 01.58, Подільськ 04.33-05.36, Одеса Застава-I 08.57-10.14, Чорноморськ-Порт 11.10;

КЕРНЕЛ
№ 1956/1955 (ВРС-ТОВ «КЕРНЕЛ»)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Біловоди – Чорноморськ-Порт, Біловоди 06.21, Ромодан 08.08-11.38, Полтава-Півд. 14.29-15.30, Кременчук 17.38-19.13, Бурти 19.49, Знам’янка-Сорт. 21.42-22.55, Помічна 01.26-02.54, Одеса-Сорт. 08.45-10.37, Одеса-Застава-1 11.19-12.46, Чорноморськ-Порт 13.46;
№ 1958/1957 (ЦТЛ) відправленням 14 листопада 2019 по маршруту Ніжин – Чорноморськ-Порт, Ніжин 12.39, Дарниця 14.32-15.43, Козятин 19.31-21.01, Жмеринка 23.18-02.20, Вапнярка 04.45, Подільськ 07.39-09.21, Одеса-Застава 1 12.25-13.59, Чорноморськ-Порт 14.47;

ЕЛЕВАТОР-АГРО
№1960/1959 (ЦТЛ)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Сула –
Чорноморськ-Порт: Сула 18.25, Ромодан 19.31-21.02, Кременчук 23.30-02.53, Бурти 03.24, Знам’янка 05.21-07.05, Помічна 09.36-10.48, Одеса-Сорт. 15.58-17.09, Одеса-Застава-1 17.51-19.03, Чорноморськ-Порт 19.48;

ПРОМВАГОНТРАНС
№ 1962/1961 (ВРС-ТОВ «ПРОМВАГОНТРАНС»)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Рудки – Чорноморськ-Порт, Рудки 23.32, Львів 00.45-02.30, Красне 03.24, Здолбунів 06.34-08.41, Козятин 12.57-15.34, Жмеринка 17.57-20.14, Вапнярка 21.58, Подільськ 00.05-02.30, Одеса-Застава-1 05.29-06.17, Чорноморськ-Порт 07.07;

ТОВ-«ОСОЙО»
№1968/1967 (ЦТЛ)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Олика – Чорноморськ-Порт, Олика 15.27, Здолбунів 16.37-17.46, Козятин 22.08-00.33, Жмеринка 02.42-04.03, Вапнярка 05.53, Подільськ 08.02-09.33, Одеса-Застава-1 12.42-15.03, Чорноморськ-Порт 15.48;


2. Призначенням/відправленням 14.11.2019 на/з Одесу-Порт, Ксенієве:

ПРЕСТИЖ-СЕРВІС

№ 1958/1957 (ВРС-ТОВ «ПРЕСТИЖ-СЕРВІС») відправленням 14листопада 2019 року по маршрутуОдеса-Порт – Вороновиця: Одеса-Порт 01.49, Одеса-Застава 1 02.24-04.41, Подільськ 08.08-09.22, Вапнярка 11.32, Жмеринка 13.27-14.49, Вінниця 15.41-20.12, Вороновиця 20.47;
ТЕК-Євровєктранс
№1962/1961 (ЦТЛ)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Тальне – Одеса-Порт: Тальне 06.29, Христинівка 08.12-13.33, Вапнярка 16.58-18.10, Подільськ 20.28-22.06, Одеса-Застава-1 01.11-05.11, Одеса-Порт 05.44;

ГРЕЙНСВАРД
№ 1964/1963 (ЦТЛ)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршрутом Здолбунів – Одеса-Порт, Здолбунів 06.44, Козятин 10.47-15.15, Жмеринка 17.34-18.11, Вапнярка 19.53, Подільськ 22.32-23.26, Одеса-Застава-I 02.29-07.26, Одеса-Порт 07.59;

ЗЛАТА-ТРЕЙД
№1966/1965 (ЦТЛ)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Деражня – Ксенієве, Деражня 22.04, Жмеринка 23.32-01.52, Вапнярка 03.35, Подільськ 05.46-07.44, Одеса Застава 10.54-14.53, Ксенієве 15.17;

ТОВ «ЗЛАТА-ТРЕЙД»
№1970/1969 (ВРС-ТОВ «ЗЛАТА-ТРЕЙД»)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Хмільник – Одеса-Порт, Хмільник 13.32, Варшиця 15.02, Гулівці 15.15-17.24, Жмеринка 18.50-21.32, Вапнярка 23.15, Подільськ 01.49-04.23, Одеса-Застава-I 07.52-09.06, Одеса-Порт 09.38;

ПРЕСТИЖ-СЕРВІС
№1972/1971 (ВРС-ТОВ «ПРЕСТИЖ-СЕРВІС»)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Вінниця (Вороновиця) – Одеса-Порт, Вінниця (Вороновиця) 07.26, Жмеринка 08.21-10.14, Вапнярка 12.03, Подільськ 14.10-19.05, Одеса-Застава-1 22.09-01.23, Одеса-Порт 01.56;


3. Призначенням/відправленням 14.11.2019 на/з Миколаїв, Миколаїв-Вант., Жовтнева:

УТЛ-2
№1982/1981 (ВРС-ТОВ «УТЛ-2»)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Миколаїв-Вант. – Прилуки, Миколаїв-Вант. 18.26, Миколаїв 18.47-19.55, Долинська 23.54-01.33, Знам'янка 03.47-07.39, ім. Т. Шевченка 09.09-10.30, Гребінка 13.29-14.44, Прилуки 16.35;

ТРАНСКО
№1984/1983 (ВРС-ТОВ «ТРАНСКО»)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Жовтнева – Миргород, Жовтнева 19.50, Миколаїв 20.27-21.23, Долинська 00.41-02.45, Знам'янка-Сорт. 04.40-05.43, Бурти 07.32, Кременчук 08.14-09.49, Полтава-Півд. 12.33-14.55, Миргород 17.40;

МВК Транс
№ 1982/1981 (ЦТЛ)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Гадяч – Миколаїв-Вант., Лохвиця (Гадяч) 20.03, Ромодан 20.56-23.45, Кременчук 06.14-07.54, Бурти 08.34, Знам’янка-Сорт. 10.16-11.33, Долинська 14.07-18.02, Миколаїв 21.04-00.10, Миколаїв-Вант. 00.31.

Райдо Транс Логістік
№1983/1984 (ЦТЛ)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Прилуки – Миколаїв-Вант.,, Прилуки 22.46, Гребінка 00.07-05.00, Ім. Т.Шевченка 08.13-10.01, Знам’янка-Сорт. 11.41-12.55, Долинська 15.02-17.28, Миколаїв 20.33-02.20, Миколаїв-Вант. 02.41;

ПРОМВАГОНТРАНС
№ 1988/1987 (ЦТЛ)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Галка – Миколаїв-Вант., Галка 02.09, Гребінка 04.08-08.53, Ім. Т.Шевченка 11.47-14.36, Знам’янка-Сорт. 17.44-20.24, Долинська 22.22-01.13, Миколаїв 03.53-04.17, Миколаїв-Вант. 04.38;

LNZ АГРО-ТРЕЙД
№1990/1989 (ЦТЛ)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Сигнаївка – Миколаїв-Вантажний, Сигнаївка 16.39, Цвіткове 16.57-19.30, Знам'янка-Сорт 21.58-00.03, Долинська 02.19-04.18, Миколаїв 07.08-09.30, Миколаїв-Вант. 09.50;

ГОРИЗОНТ
№ 1992/1991 (ЦТЛ)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Балівка – Жовтнева: Балівка 16.32, НДВ 17.54-19.22, Верхівцеве 21.15-22.21, Кривий Ріг-Головний 00.34-02.16, Тимкове 03.56-05.27, Миколаїв 08.24-09.38, Жовтнева 10.14.

УТЛ-2
№1994/1993 (ВРС-ТОВ «УТЛ-2»)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Бориспіль – Миколаїв-Вант., Бориспіль 12.13, Дарниця 12.43-14.38, Фастів-1 16.22, Миронівка 18.17-19.18, Знам'янка-Сорт. 00.01-01.47, Долинська 04.18-06.20, Миколаїв 09.33-12.37, Миколаїв-Вант12.58;

КОМПАНІЯ ГРАНО
№ 1996/1995 (ЦТЛ)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Торопилівка – Миколаїв-Вант., Торопилівка 11.45, Тростянець-Смородине 13.15-14.24, Люботин 16.42-18.08, Полтава-Півд. 20.00-22.02, Кременчук 00.20, Бурти 00.53, Знам’янка-Сорт. 02.26-04.33, Долинська 06.48-09.46, Миколаїв 12.49-13.20, Миколаїв-Вант. 13.39;

ТОВ «НІБУЛОН»
№1997/1998 (ВРС-ТОВ «НІБУЛОН»)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Мар'янівка – Миколаїв-Вант., Мар'янівка 17.51, Гребінка 18.06-19.13, ім. Т. Шевченка 22.06-23.23, Знам'янка 01.00-02.40, Долинська 05.21-10.27, Миколаїв 13.29-16.27, Миколаїв-Вант. 16.48;

УТЛ-2
№ 1951/1952 (ВРС-ТОВ «УТЛ-2»)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Прилуки – Миколаїв-Вант., Прилуки 17.20, Гребінка 18.55-21.18, ім. Т. Шевченка 00.01-01.33, Знам'янка 03.39-06.15, Долинська 09.00-12.44, Миколаїв 15.59-19.10, Миколаїв-Вант. 19.38;
№1954/1953 (ВРС-ТОВ «УТЛ-2») відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Чернігів-Півн. – Миколаїв-Вант., Чернігів-Півн. 14.04, Чернігів 14.12-18.07, Ніжин 19.33-19.49, Дарниця 21.34-23.22, Фастів-1 01.11-01.24, Миронівка 03.18-04.36, Знам'янка-Сорт. 09.10-10.35, Долинська 12.51-15.40, Миколаїв 19.21-22.07, Миколаїв-Вант. 22.29;

Sidgest TRANS
№ 1965/1966 (ЦТЛ)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Королівка – Жовтнева, Королівка 06.01, Знам’янка-Сорт. 06.59-08.36, Помічна 10.36-18.02, Миколаїв 21.53-01.02, Жовтнева 01.37;

ТОВ «ОСОЙО»
№1993/1994 (ЦТЛ)
відправленням 14 листопада 2019 року за маршрутом Черкаси – Миколаїв-Вантажний, Черкаси 05.10, Ім. Т. Шевченка 06.01-11.26, Знам'янка 13.03-15.07, Долинська 17.32-21.30, Миколаїв 00.46-02.20, Миколаїв-Вантажний 02.41.


4. Призначенням 14.11.2019 на Чорноморська (ТІС-Хімічна), Чорноморська (ОПЗ):

ТОВ «ДСЛ»

№ 1964/1963 (ЦТЛ) відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Красне – Чорноморська (ТІС-Хімічна): Красне 09.01, Здолбунів 11.53-16.04, Козятин-1 20.08-21.59, Миронівка 00.13-02.11, Знам’янка-Сорт. 06.25-08.59, Помічна 11.30-12.45, Колосівка 15.32, Чорноморська 16.59, Чорноморська (ТІС-Хімічна) 17.55;

УТЛ-2
№ 1968/1967 (ВРС-ТОВ «УТЛ-2»)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Закупне – Чорноморська (ТІС-Хімічна), Закупне 17.58, Гречани 20.22-23.12, Жмеринка 01.08-09.30, Вапнярка 11.23, Подільськ 13.31-18.21 Одеса-Застава-1 21.31-00.03, Одеса-Сорт 00.45-02.00, Чорноморська 02.42-04.09, Чорноморська (ТІС-Хімічна) 05.02;

ТОВ «ОСОЙО»
№ 1970/1969 (ЦТЛ)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Хоростків – Чорноморська (ОПЗ), Хоростків 07.32, Тернопіль 10.09-12.16, Підволочиськ 13.31, Жмеринка 17.00-19.20, Вапнярка 21.09, Подільськ 23.16-00.14, Одеса-Застава-1 03.19-04.25, Одеса-Сорт. 05.04-06.53, Чорноморська 07.50-12.49, Чорноморська (ОПЗ) 13.49;


5. Призначенням 14.11.2019 на ІЗОВ:
ДІ ЕНД АЙ ЕВОЛЮШН
№1992/1991 (ЦТЛ)
відправленням 14 листопада 2019 року по маршруту Вінниця – Ізов: Вінниця 00.53, Козятин 01.58-03.30, Здолбунів 07.45-09.56, Ковель 13.18-15.24, Ізов 17.21;
З метою забезпечення безперешкодного пропуску поїздів:
1. Д, ДН Півд, Од, Льв, ПЗЗ, Дон повідомити станції відправлення та призначення організованих маршрутів.
2. Д Півд, Од, Льв, ПЗЗ, Дон ЦД встановити контроль за проходженням поїздів з дотриманням графіка руху.
3. Д Півд, Од, Льв, ПЗЗ, Дон забезпечити видачу локомотивним бригадам бланків попереджень про діючі обмеження швидкості на станціях зміни локомотивних бригад.
4. В Півд, Од, ПЗЗ, Льв, Дон ЦВ прошу забезпечити якісне технічне обслуговування вагонів та їх безпечне прослідування гарантійними дільницями обслуговування.
5. Т Півд, Од, Льв, ПЗЗ ЦТ, Дон прошу забезпечити обслуговування поїздів локомотивами та локомотивними бригадами.
6. ГІОЦ прошу внести інформацію в АСКВП УЗ.
7. ДС Власівка, Прилуки, Пирятин, Суховоля, Закупне, Радивилів, Миропіль, Лепесівка, Веселий Поділ, Війтівці, Ганнівка, Хмільник, Яреськи, Талалаївка, Дубов'язівка, Кролевець, Ніжин, Білопілля, Рудки, Одеса-Порт, Чорноморськ-Порт, Чорноморська (ТІС-Хімічна), Миколаїв-Вантажний забезпечити контроль за оформленням перевізних документів, своєчасним формуванням та відправленням організованих маршрутів.
ЦД-14/
Перший заступник директора
Департаменту управління рухом   В. О. Мельник
ЦД, Тимченко 5-01-41 (розклад руху поїздів)




ЦРТІУ
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #71 on: 11.12.19 , 17:12 »
Share Reply with quote

Часть ВЛов (включая ВЛ82м) действительно может ездить 110 км/ч. емнип, при наличии ЭПТ. Но для них зачастую закладывают большее время хода. Если брать участки Львов - Жмеринка и Жмеринка - Одесса, то для ВЛ40 в сравнении с ЧСом дают на ≈полчаса больше. И даже не из-за разницы в 10-20 км/ч, а скорее из-за значительно меньшей реализуемой силы тяги после 60 км/ч. При 100 км/ч она в лучшем случае сравнивается с тепловозной (график на прошлой странице). Для ночных экономов это не столь критично. Но не в случае с экспрессами.

ВЛ40У как половинка настоящего ВЛ(80) - значительно меньше даже ЧС4, понятно...

С уважением, Ульф
Logged
VSK
Active user

Posts: 1058


View Profile
« Reply #72 on: 12.12.19 , 17:12 »
Share Reply with quote

https://mbiz.censor.net.ua/news/3165003/mininfrastruktury_predlojit_izmenit_organizatsiyu_prigorodnyh_perevozok
Мининфраструктуры предложит изменить организацию пригородных перевозок
Повышение качества пригородных перевозок является одним из приоритетов Министерства инфраструктуры и Программы деятельности Кабинета министров.
Мининфраструктуры предложит изменить организацию пригородных перевозок

Об этом говорится в сообщении пресс-службы Кабмина по итогам форума по внедрению общественно-значимых перевозок пассажиров железнодорожным транспортом, передает БизнесЦензор.

Участники форма обсудили вопросы реформы и организации пассажирских перевозок железнодорожным транспортом, в частности, пригородного пассажирского сообщения, реформу АО "Укрзализныця", модернизацию регионального пассажирского сообщения и пути повышения эффективности пассажирских перевозок как для перевозчиков, так и для общин.


 
Первый заместитель министра инфраструктуры Дмитрий Абрамович отметил, что в 2018 году "Укрзализныця" задекларировала 12,4 млрд грн убытков от перевозки пассажиров, из них около 60% – от пригородных перевозок:

"Ежегодно в пригородном сообщении "Укрзализныця" перевозит около 100 млн пассажиров. Сегодня мы должны обсудить важнейшую социальную тему – это городские перевозки железнодорожным транспортом. Острая и болезненная проблема для населения Украины. Состояние, в котором они находятся, – это первично социальный вопрос, а потом уже экономический", – сказал Абрамович .

Он подчеркнул, что выход из ситуации возможен путем изменения модели организации пригородных перевозок.

"Соглашением об Ассоциации Украины и ЕС предусмотрено внедрение Регламента европейской модели организации пассажирских перевозок железнодорожным транспортом. Согласно данной модели, перевозки, признанные общественно важными, переводятся на контрактную основу с обеспечением соответствующей оплаты за счет средств государственного или местных бюджетов. Для пригородных поездов предметом контракта с перевозчиком станет заказ конкретного графика движения поездов в составе конкретного количества вагонов в зависимости от потребностей региона, анализа пассажиропотока, включая часы пик", – отметил первый заместитель министра.

Абрамович отметил, что внедрение данной модели позволит местным общинам самостоятельно определять потребность в пригородных перевозках железнодорожным транспортом, влиять на составление графика движения пригородных поездов и контролировать качество услуг, предоставляемых пассажирам.

"Аналогичная реформа организации пассажирских перевозок проведена во всех странах ЕС. Основы для внедрения европейской модели заложены в законопроекте "О железнодорожном транспорте Украины", который в сентябре этого года был зарегистрирован народными депутатами Украины № 1196-1. Принятие нового закона – это начало реформы, которую нужно реализовать. Мы должны сформировать новую конкурентную среду и реформа организации пассажирских перевозок неотвратима", – отметил Абрамович.
« Last Edit: 12.12.19 , 17:12 by VSK » Logged
opex
Active user

Posts: 12331


View Profile
« Reply #73 on: 12.12.19 , 18:12 »
Share Reply with quote

Интересно, если община Фастова себе закажет и, в розовых мечтах - заплатит, за 10 электричек в Киев, то как быть с бабками из Корнина, Чернобровки и далее?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5722


View Profile
« Reply #74 on: 12.12.19 , 18:12 »
Share Reply with quote

Интересно, если община Фастова себе закажет и, в розовых мечтах - заплатит, за 10 электричек в Киев, то как быть с бабками из Корнина, Чернобровки и далее?

Европейская модель, о которой они сейчас трещат, и которой я им выносил мозг три года, как раз предусматривает что не община Фастова будет платить.

При рассчитанной придурками себестоимости 100 грн, даже если поднять тариф до тридцатки, годовая компенсация составит около полуярда, что больше бюджета общины. Рассчитываться имуществом города и поставить на холд все городские программы никто не будет.

Закзчики в Европе - навскидку, воеводства, округа, федеральные земли. Но не селыщный голова Немешаева с бюджетом 12 млн в год и расчетами от УЗ в десять раз больше его бюджета, потому что это конечная човныка и себестоимость там 80 грн на рыло.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2105


View Profile
« Reply #75 on: 12.12.19 , 21:12 »
Share Reply with quote

Рефомування почали зі звільнення Веприцького. Кравцов сам проситься, щоб його пошвидше звільнили.
Але мені здається, що корупцію на УЗ бороти ніхто не збирається. Не здивуюсь, якщо призначать Кривопішина.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #76 on: 12.12.19 , 21:12 »
Share Reply with quote

Интересно, если община Фастова себе закажет и, в розовых мечтах - заплатит, за 10 электричек в Киев, то как быть с бабками из Корнина, Чернобровки и далее?

Европейская модель, о которой они сейчас трещат, и которой я им выносил мозг три года, как раз предусматривает что не община Фастова будет платить.

При рассчитанной придурками себестоимости 100 грн, даже если поднять тариф до тридцатки, годовая компенсация составит около полуярда, что больше бюджета общины. Рассчитываться имуществом города и поставить на холд все городские программы никто не будет.

Закзчики в Европе - навскидку, воеводства, округа, федеральные земли. Но не селыщный голова Немешаева с бюджетом 12 млн в год и расчетами от УЗ в десять раз больше его бюджета, потому что это конечная човныка и себестоимость там 80 грн на рыло.

Не понял? Тут и во Франции егиональный транспорт идет по заказу
региональных инстаций. Другой факт, что по немецкой конституции
государство регионам за это платит. Еврозакон не говорит
о том, кто закажет, областная администрация илки селсовет.

С уважением, Ульф
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5722


View Profile
« Reply #77 on: 13.12.19 , 00:12 »
Share Reply with quote

Успокойтесь, форум давно не место для таких дискуссий. Фраза о Франции или Германии "Государство платит" это ни о чем. Как заметил следующий комментатор, это перекладывание из левого кармана в правый, но, к сожалению, дальше нитка потерялась:
« Last Edit: 19.01.20 , 22:01 by Г-дзе » Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #78 on: 13.12.19 , 12:12 »
Share Reply with quote

Успокойтесь, форум давно не место для таких дискуссий. Фраза о Франции или Германии "Государство платит" это ни о чем. Как заметил следующий комментатор, это перекладывание из левого кармана в правый

Раньше, федеративное учреждение само рашало, как часто будут ходить
пригородны/региональные поезда в Германии.

Сейчас решауют региональные органы. Берлин платит
вот столько: https://de.wikipedia.org/wiki/Regionalisierungsgesetz#Entwicklung_der_Regionalisierungsmittel

С уважением, Ульф
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5722


View Profile
« Reply #79 on: 13.12.19 , 12:12 »
Share Reply with quote

Ок, интересно, спасибо. Но чтобы натянуть сову на глобус, нужно еще понимать различия в налогообложении разных стран, кто, в какой бюджет, и какого вида налоги платит.

У нас свыше 90% жителей пригородных засрансков, работающих в облцентре, платят налоги в облцентр. Т.е. все кто не частный предприниматель.

Я, работая в Киеве, закидую в год около 50 тыщ во Львовскую область. Взамен получая на бумаге функции государства: благоустройство, безопасность, и т.д., выливающиеся в то что благодарные односельчане разнесли мой дом на кирпичики, начав с окон, дверей, и закончив мебелью и книжками на сувениры, оставив развалины на месте когда-то хорошей усадьбы. Ну и ихний пригород, как сами понимаете, мне до лампочки.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 28
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!