Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.21 , 06:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Реструктуризація Укрзалізниці

Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32
Reply | Print
Author Topic: Реструктуризація Укрзалізниці  (Read 40202 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #290 on: 26.12.20 , 01:12 »
Share Reply with quote

Чомусь знову почали казати про них узагальнено, без згадування прибуткового сегменту.
А, не, поспешил с выводом. Вышло новое, чуть запоздалое интервью про "стодневку".

Под "сезонной прибылью", няп, подразумеваются рейсы фирмачей именно за этот год.

Quote

Які з пасажирських перевезень для Укрзалізниці є прибутковими чи рентабельними?

— Інтерсіті та Інтерсіті+ окупаються, є кілька сезонних поїздів, які окупаються: Київ – Івано­Франківськ, Київ – Одеса. Основна проблема – напівпорожні електрички. Дуже багато отримуємо запитів від депутатів із проханням забезпечити сполучення з населеними пунктами, де мешкає кілька тисяч осіб.

Также стоит подметить
Quote

— У вашому розумінні залізниця – це бізнес чи компанія із соціальними функціями?

— Я людина з бізнесу, розумію, що таке бізнес­модель, і я прийшов на залізницю, щоб зробити її прибутковою. Якщо говорити про соціальне партнерство, то воно було можливим в епоху соціалізму, коли все фінансував держбюджет. Прийти в капіталістичний світ з ідеями логістичної компанії як соціального партнера – нереально. Тому ми будуватимемо наші перевезення за принципом окупності або хоча би беззбитковості.

Прем’єр­міністр зазначив, що Укрзалізниця – це суб’єкт господарювання. Тобто порятунок потопельників – справа рук самих потопельників. Ми не можемо витягти себе за волосся з болота, якщо в нас на ногах камені розміром у 8‐12 млрд гривень збитку за пасажирськими перевезеннями, заборгованості від місцевих бюджетів за приміські перевезення. Близько мільярда за перевезення пільгових пасажирів нам заборгувало лише Міністерство освіти. Як можна так будувати прибутковий бізнес? Зрозуміло, що ми говоримо насамперед про бізнес, а не про соціального партнера держави. Своєю чергою, що прибутковішим буде бізнес залізниці, то більше податків вона заплатить державі.
Mintrans
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4540


View Profile
« Reply #291 on: 26.12.20 , 06:12 »
Share Reply with quote

Поки що -- нічого нового.
Просто згадав як колись на одну з таких прес-конференцій до Кравцова прийшов якийсь депутат, здається, з Сумщини і почав його грузити через відміну якогось поїзда)

Було таке :) ну, а одразу по тій прес-конференції я випадково зустрів його (виходив зі службового входу Укрінформу до авта, просто на мене). Раз вже така трапилась нагода, то запитав його про Одеса-Рахів... він, заскочений раптовістю, не знав що сказати... підбіг водій-охоронець і забрав його до авта. Тільки за якихось 30 хв я зрозумів причину його переляку/розгубленості, побачивши той інцидент із місцевим депутатом. Можливо йому здалось, що це сплановане доповнення до того, що було всередині приміщення.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 579


View Profile
« Reply #292 on: 26.12.20 , 08:12 »
Share Reply with quote

Поки що -- нічого нового.
Просто згадав як колись на одну з таких прес-конференцій до Кравцова прийшов якийсь депутат, здається, з Сумщини і почав його грузити через відміну якогось поїзда)

Було таке :) ну, а одразу по тій прес-конференції я випадково зустрів його (виходив зі службового входу Укрінформу до авта, просто на мене). Раз вже така трапилась нагода, то запитав його про Одеса-Рахів... він, заскочений раптовістю, не знав що сказати... підбіг водій-охоронець і забрав його до авта. Тільки за якихось 30 хв я зрозумів причину його переляку/розгубленості, побачивши той інцидент із місцевим депутатом. Можливо йому здалось, що це сплановане доповнення до того, що було всередині приміщення.
Напомнило как  депутат Деркач поезд вернулhttps://youtu.be/51Zf1n9EOKo

Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #293 on: 26.12.20 , 16:12 »
Share Reply with quote

Попробовал бы так на Жмака покричать )). Он быстро вспомнит свою молодость.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #294 on: 30.12.20 , 01:12 »
Share Reply with quote

За октябрь
03.10.20 ЧС8-011

07.10.20 ЧС7-287

....................................


Январь -- Сентябрь
15.01.20 ВЛ80к-216 (КРП) ТЧ Козятин

29.01.20 ВЛ80к-440 (КРП) ТЧ Козятин

........................


За ноябрь - декабрь. Вряд ли за пару дней что-то добавят.

10.11.20 ЧС4-210 (КРП) ТЧ Киев

13.11.20 ВЛ80т-1441 (КРП) ТЧ Знаменка

20.11.20 ЧС8-026 (КРП) ТЧ Киев

25.11.20 ВЛ82м-060 (КРП) ТЧ Купянск

30.11.20 ЧС7-180 (КРП) ТЧ Мелитополь

27.11.20 ЧС4-154 (КРП) ТЧ Киев

08.12.20 ЧС4-183 (КРП) ТЧ Киев

11.12.20 ВЛ80т-1846 (КРП) ТЧ Знаменка

19.12.20 ЧС4-198 (КРП) ТЧ Киев

24.12.20 ВЛ80к-074 (КРП) ТЧ Козятин

29.12.20 ЧС7-171 (КРП) ТЧ Днепр

***********************
Итого, за 2020 год

КРП:
ЧС4 - 11
ЧС8 - 6
ЧС7 - 4
ВЛ80 (к/т/с) - 15
ВЛ82м - 2

КР:
ЧС7 -  2

РЛО:
ВЛ82м -  1
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #295 on: 11.01.21 , 18:01 »
Share Reply with quote

Quote
Литовская LTG Cargo открыла компанию в Украине

11.01.2021, 12:20

На первом этапе компания будет предлагать аренду подвижного состава, экспедирование и другие услуги по перевозке грузов.



LTG Cargo, грузовая компания крупнейшей железнодорожной организации в Балтийских странах, Lietuvos Geležinkeliai (LTG), открыла в Украине LTG Cargo Ukraine с целью реализации стратегии международного развития и диверсификации своей деятельности.

Об этом пишет ЦТС со ссылкой на информацию LTG Cargo.

Ожидается, что LTG Cargo Ukraine будет развивать свою деятельность постепенно - на первом этапе компания будет предлагать аренду подвижного состава, экспедирование и другие услуги по перевозке грузов.

"Наше новое направление деятельности - это запланированный стратегический шаг в международном развитии в Восточной и Центральной Европе, с помощью которого мы стремимся расширить спектр деятельности и повысить конкурентоспособность в регионе. Предлагая современные и надежные услуги грузовых перевозок по железной дороге, мы можем стать связующим звеном между литовскими и украинскими предприятиями и, таким образом, способствовать экономическому сотрудничеству между странами. Мы также планируем внести свой вклад в развитие железной дороги в Украине, где объем перевезенных грузов является одним из самых больших в регионе", - отметил генеральный директор LTG Cargo Эгидиюс Лазаускас.

Также сообщается, что цель LTG Cargo Ukraine в долгосрочной перспективе - стать перевозчиком международных грузов в Украине, где ежегодные объемы железнодорожных грузовых перевозок достигают около 300 миллионов тонн - в 6 раз больше, чем в Литве.

В рамках международного развития, прошлым летом LTG Cargo учредила дочернюю компанию LTG Cargo Polska в Польше, которая вместе со своими партнерами будет развивать деятельность по транспортировке грузов в соседнюю страну.

Напомним, ранее ЦТС писал, что Литва интересовалась экспериментальным проектом по допуску частных локомотивов к работе на отдельных маршрутах на железнодорожных путях общего пользования, который реализуется в Украине.

ЦТС
Logged
Vovan
Active user

Posts: 416


View Profile
« Reply #296 on: 11.01.21 , 18:01 »
Share Reply with quote

А чи можна буде ці ж литовські  локомотиви , які для вантажних поїздів (якщо на відрізку є дефіцит) -використати в якості винятку для пасажирського поїзда?)🤔
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23026


View Profile
« Reply #297 on: 11.01.21 , 19:01 »
Share Reply with quote

у нас більшість пасажирських поїздів на більшості неелектрифікованих ділянок ходять під вантажними по конструкції локомотивами - тому технічно звісно можна. А от організаційно мабуть не захочуть, але це інша справа.
Logged
opex
Active user

Posts: 12421


View Profile
« Reply #298 on: 11.01.21 , 20:01 »
Share Reply with quote

А чи можна буде ці ж литовські  локомотиви , які для вантажних поїздів (якщо на відрізку є дефіцит) -використати в якості винятку для пасажирського поїзда?)🤔
Це як коли трамвай зламавсь, можна затирить ваше таксі?
Можна але точно не по ціні трамвая, уз жаба задушить, вона краще пішки.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #299 on: 11.01.21 , 20:01 »
Share Reply with quote

Уточнение. Картинка с дизельным Сименсом -- замануха

LTG Cargo
« Last Edit: 11.01.21 , 20:01 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!