Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.07.20 , 08:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Відгуки про потяги

      Other trains

        247/248 "Citadella" Любляна - Будапешт

Pages: [1]
Print
Author Topic: 247/248 "Citadella" Любляна - Будапешт  (Read 673 times)
snookerok
Active user

Posts: 947


View Profile
« on: 03.09.19 , 23:09 »
Share

Їхали 1 вересня з Любляни (08:58) до Будапешта (17:29).

Квитки купували на сайтіі MAV, друкували в автоматі в Будапешті по дорозі в Словенію. Купували 19 серпня, вдалось забрати останнє місце по 15 євро, ще 6 квитків були вже по 19. Угорський сайт дуже хитрий. Коли я дивився ціну для одного пасажира, бачив ціну 15 євро. Однак коли обирав, наприклад, 5 квитків, то воно всі 5 рахувало вже по 19 євро (бо по 15 євро було доступно менше ніж 5 квитків). Емпіричним шляхом вияснив, що по 15 євро доступний лише один квиток, котрий був куплений окремою транзакцією. Потім ще 5 (найбільша кількість, котру можна за раз на сайті MAV купити) і потім ще один. Місця обирати не можна, там де 5 квитків разом воно продало місця поруч, а для тих квитків, що окремо місця випали взагалі в іншій частині вагону. Втім це не дуже важливо, бо там ніхто по місцях не сідає.

У словенців цього дня всюди якісь ремонти, не обійшлося без заміни і тут. З Любляни до Zidani Most везли електричкою, далі до Celje автобусом, і в Celje вже власне пересідали в Цитаделлу. Поїзд складався з трьох вагонів - угорського з відкритим салоном і двох словенських купейного типу - один новіший з кондиціонером (там піввагону займає перший клас і ще половину другий) і старіший в котрому всі вікна навстіж відчинялися. Квитки в нас були в угорський вагон, однак ми їхали частково в купейному з кондиціонером і частково в старому купейному. Інтенсивність кондиціонування регулюється, однак кондиціонер періодично вимикався і коли вмикався, то інтенсивність була дефолтна - на середньому рівні, доводилось постійно підкручувати його на холодніший режим. В купе 6 місць. Крісла навпроти зсуваються одне до одного, формуючи якусь дивну кушетку. Висота підголовників також регулюється. Шторки темно-синього кольору захищали від сонця і були прикріплені до стінки купе шурупами (інакше їх би мабуть просто вирвало вітром у відчинене вікно на швидкості, бо вікна відчиняються до половини). В тому новішому вагоні були 2 розетки в купе. В старішому вагоні добре їхалося лише під час руху поїзда з відчиненими вікнами, інакше ставало жарко. Квитки перевіряли кілька разів, бо кондуктори часто мінялися, але ніхто не зважав, що ми сидимо не у своєму вагоні. На станції Boba дочепили ще кілька вагонів. Приїхали на Deli вчасно.
Logged
www3
Active user

Posts: 1310


View Profile
« Reply #1 on: 04.09.19 , 08:09 »
Share

Дякую, дуже цікаво
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5515


View Profile
« Reply #2 on: 04.09.19 , 13:09 »
Share

Люблю почитати звіти про іноземні (неСНДшні) поїзди.
Дякую, snookerok.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22917


View Profile
« Reply #3 on: 04.09.19 , 14:09 »
Share

Quote
Угорський сайт дуже хитрий. Коли я дивився ціну для одного пасажира, бачив ціну 15 євро. Однак коли обирав, наприклад, 5 квитків, то воно всі 5 рахувало вже по 19 євро (бо по 15 євро було доступно менше ніж 5 квитків).
Сайт MAV у цьому зовсім не унікальний.
Як раз навпаки, сайти більшості залізниць світу і майже всі сайти авіакомпаній (z Wizzair включно) нажаль працюють саме у такий спосіб. Це зумовлено тим що місця на той самий рейс по різній ціні - вони як правило по різному тарифу виходять (в авіації говорять - у різних класах бронювання). А сайти більшості залізниць і авіакомпаній як правило не уміють поєднувати в одній транзакції місця з різних класів бронювання в одному напрямку.
Однією транзакцією в одному напрямку сайт зазвичай продає лише місця в одному класі бронювання (по однаковому тарифу). Тому якщо просити N місць однією транзакцією - воно знаходить зовсім не найшедешві N місць, а такі N місць, що знайшлись в тому самому класі бронювання і бере найдешевший з таких класів. І при цьому пропускаються можливо ще дешевші класи бронювання, в кожному з котрих недостатня кількість місць, але можливо сумарно по таких пропущених класах вистачило б наскрести сумарно N місць і вийшло б набагато дешевше. І при цьому не показується навіть жодного попередження про те, що таке пропускання відбувається.
Quote
Квитки в нас були в угорський вагон,
...
Quote
але ніхто не зважав, що ми сидимо не у своєму вагоні.
Я щось не збагну, про що Ви говорите?

На Цитаделлу ж не обов'язкові резервації при проїзді в міжнародному сполученні, номер вагона в квитку не пишеться. В якому вагоні хочете - в такому і сідаєте. Те, що квиток MAVівський не означає що Вам у MAVівському вагоні обов'язково їхати.
Чи Ви хочете сказати що проїзний документ по 15 чи там по 19 євро у Вас у мав тип документа не "квиток", а "квиток+плацкарта" і там були вказані вагон і місце?

« Last Edit: 04.09.19 , 14:09 by Maxy » Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #4 on: 04.09.19 , 19:09 »
Share

Їхали 1 вересня з Любляни (08:58) до Будапешта (17:29).

У словенців цього дня всюди якісь ремонти, не обійшлося без заміни і тут. З Любляни до Zidani Most везли електричкою, далі до Celje автобусом, і в Celje вже власне пересідали в Цитаделлу. Поїзд складався з трьох вагонів - угорського з відкритим салоном і двох словенських купейного типу - один новіший з кондиціонером (там піввагону займає перший клас і ще половину другий) і старіший в котрому всі вікна навстіж відчинялися.

Там в августе была пролема с 247 поездом, на промежуточной станции.
http://e-maribor.si/do-nadaljnjega-je-zaprta-zelezniska-proga-zidani-most-maribor/

Успели добавить в Бобе прицепки?

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/vonatosszeallitas_nk_osszes_03-3_2019-02-11.pdf
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=SZ&cislo=247&rok=2019

С уважением, Ульф
Logged
snookerok
Active user

Posts: 947


View Profile
« Reply #5 on: 05.09.19 , 00:09 »
Share

Я щось не збагну, про що Ви говорите?

На Цитаделлу ж не обов'язкові резервації при проїзді в міжнародному сполученні, номер вагона в квитку не пишеться. В якому вагоні хочете - в такому і сідаєте. Те, що квиток MAVівський не означає що Вам у MAVівському вагоні обов'язково їхати.
Чи Ви хочете сказати що проїзний документ по 15 чи там по 19 євро у Вас у мав тип документа не "квиток", а "квиток+плацкарта" і там були вказані вагон і місце?
Саме так, квиток + плацкарта на одному бланку.


Успели добавить в Бобе прицепки?
Так, причепили кілька вагонів.
Logged
Tags:
Pages: [1]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!