Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.07.20 , 08:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      поезд Грац - Вена - Перемышль с возможности пересадки в Львов и Одессу

Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Author Topic: поезд Грац - Вена - Перемышль с возможности пересадки в Львов и Одессу  (Read 5033 times)
adul
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #30 on: 19.12.19 , 12:12 »
Share Reply with quote

С связи с назначением данного ЭС и обешанками назначать фидер 89/90 уже на ежедневном основе в качестве пятого сообщения через Медыки возникает вопрос:
Каково был "дно" сообщение Украина с Западом, в отличии, в контраст ситуации на сегодня?
Т.е. в годы после Шенген и соответственно закрытия Польша для Украинцев и до внедрения без-виз?
Был ли период без вагонов из Праги/Вени, без п.52 и п.36 только через день?
Я например часто использовал пражского вагона в режиме Львов - Киев, но потом он вроде перестал ходить.
Т.е. можно ли говорить о том что
Не было ЖД сообщ. БПВ через Чоп и через Медыки ходил всего 2 вагона, и то через день - и сейчас мы имеем триса на Кошице, ИС на Будапешт, БПВ на Будапешт/Вену и 5 поездов на Пшемысль?

Благодарю, Йоганнес
На мою думку потрібно відміняти всі ці ВБС-и і по можливості заводити все через Пшемишль, і Відень і Прага з Будапештом, Чоп взагалі не відповідає ніяким стандартам та зручністю для перевезення та пересадок, можна сказати надлишкова інфраструктура. Ну ось для зручності у Львові навіть ПМК в русі від тепер назавжди буде, а не як в Чопі по дебільному.
« Last Edit: 19.12.19 , 12:12 by adul » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5519


View Profile
« Reply #31 on: 19.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

На мою думку потрібно відміняти всі ці ВБС-и і по можливості заводити все через Пшемишль, і Відень і Прага з Будапештом, Чоп взагалі не відповідає ніяким стандартам та зручністю для перевезення та пересадок, можна сказати надлишкова інфраструктура. Ну ось для зручності у Львові навіть ПМК в русі від тепер назавжди буде, а не як в Чопі по дебільному.

Вам лиш би все повідміняти)) 

Вагін до Кошице може й непотрібен,  а от Київ-Відень через Будапешт дуже популярний. Там навпаки треба збільшувати кількість вагонів і бажано б таки викупити у КВБЗ вже готові нові РІЦи для цього маршруту. 
Logged
adul
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #32 on: 19.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

На мою думку потрібно відміняти всі ці ВБС-и і по можливості заводити все через Пшемишль, і Відень і Прага з Будапештом, Чоп взагалі не відповідає ніяким стандартам та зручністю для перевезення та пересадок, можна сказати надлишкова інфраструктура. Ну ось для зручності у Львові навіть ПМК в русі від тепер назавжди буде, а не як в Чопі по дебільному.

Вам лиш би все повідміняти)) 

Вагін до Кошице може й непотрібен,  а от Київ-Відень через Будапешт дуже популярний. Там навпаки треба збільшувати кількість вагонів і бажано б таки викупити у КВБЗ вже готові нові РІЦи для цього маршруту. 

Та ні я просто прагну щоб всім нам було зручно, от до Відня є новий потяг через Грац без очікувань і до Будапешту в тому числі з Відня легше і швидше дістатись кому треба. Я рахую що на даний час Польща найактивніше промоутує ці напрямки і формує збалансований пасспоток плюс зручність з ПМК. Не маю нічого поганого на думці. Якщо і залишати 140/147 то лише у вигляді коли вагони будуть стояти тільки на 1435 мм і обертатись в Чопі, ПМК буде у Києві та/або Львові на ходу.
Logged
W_777
Active user

Posts: 596


View Profile
« Reply #33 on: 19.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

Quote
от до Відня є новий потяг через Грац без очікувань і до Будапешту в тому числі з Відня легше і швидше дістатись кому треба

А толку от этого поезда? Через интернет билет не продают. Т.е. по акционному тарифу его не купишь. А чем по полному тарифу платить, лучше уж каким-нибуть раянейром полететь
Logged
sean
Active user

Posts: 4765


View Profile
« Reply #34 on: 19.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

Особисто я теж ніяк не зрозумію популярності того ВБС на Відень за наявності щоденної Лауди з Віззами на додачу до історичних Мау з Остріянами.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22917


View Profile
« Reply #35 on: 19.12.19 , 15:12 »
Share Reply with quote

по-друге - хто Вам сказав що поїзди (особливо денні) призначені для поїздки по повному маршруту?

Є купа Євросіті що стартують рано ранку і в дорозі годин з 15, фінішують десь за ~1,5 тис кілометрів пізно ввчері. Ви справді думаєте, що цими поїздами хоч 5% пасажирів їде по повному маршруту? Там мабуть 90% пасажирів їде сотню-другу кілометрів, мало хто їде 300-500 не кажучи про більші відстані

При теперішніх швидкостях і теперішній трасі - особисто я б на ньому з Перемишля максимум до Катовіце їхав-би (що уже досягнення, у розкладі минулого сезону далі Кракова їхати поїздом сенсу не було). Навіть якби треба булого до Тихого - мабуть уже б пересідав-би по Кракову на автобус. От коли підлатають колію Краків - Зебжидовице і пустять його тою дорогою - можна буде ним і у Чехію їздити
До Катовіце - квитки зі знижкою 30% сайт ПКП продає, те що у поїзді вагони ОеББшні - ролі не грає, вони в даному разі продаються як звичайний внутрішньопольський поїзд.

Quote
особисто я теж ніяк не зрозумію популярності того ВБС на Відень за наявності щоденної Лауди з Віззами на додачу до історичних Мау з Остріянами.
Є досить істотна частка пасажирів, котрі про необхідність поїздки дізнаються аж надто незадового до того, як треба їхати. Буває навіть що за годину до того як треба вже виїхати, при  чому часто саме так як-раз буває у випадках, коли їхати справді "треба", коли це не відпустка, яку можна відкласти чи в іншому місці провести. Ви пробували дивитись ціни хоча б Київ - Відень за день до вильоту? Навіть у раяна деколи буває 200-300 і навіть 400 євро.
Втім більш поширена ситуація коли дізнаються при потребу їхати за кілька днів чи за тиждень, там раз на раз не приходиться, але ціна навіть на раян вже часто вже між 50 і 100 євро.

Ну і з дітьми (у сенсі не з немовлятами, а тими що займають окреме місце) - проблема у тому, що дитячий авіаквиток не сильно дешевше дорослого (а на залізниці довше вік, до котрого можна їздити з дитиною без місця і потім уже коли дитина старша - дитячий тариф від дорослого сильніше відрізняється ніж у авіації). І зрештою може бути навіть від дурнуватого тримісного купе - одна з небагатьох його переваг, коли тато, мама і дитина їдуть разом, вони мають окреме купе і коли один з пасажирів дитина там легше розвернутись ніж трьом дорослим.

Це добре видно по тому, як розпродається вагон Київ - Відень. Якщо дата непікова - то місця довго лежать, лежать, лежать, а в останні дні перед виїздом їх розкуповують.
При чому я чув від касирок, що якщо раптом у Wizz чи Ryan виділяються додаткові блоки місць по нижчій ціні (тобто ціна на сайті "йде вниз") - відбувається масове повернення уже куплених квитків на поїзд Київ - Відень і Київ - Варшава.

Quote
от до Відня є новий потяг через Грац без очікувань і до Будапешту в тому числі з Відня легше і швидше дістатись кому треба

А толку от этого поезда? Через интернет билет не продают. Т.е. по акционному тарифу его не купишь.
не те, щоб зовсім не продають. На ті маршрути, по котрих є сенс на ньому їздити - переважно продають. Є продаж по Польщі, є продаж з Чехії в Польщу (нажаль не назад), є між Чехією і Австрією (в обидва боки). При проїзді з Польщі на Чехію хоч продажу онлайн немає - є можливість заплатити менше, ніж повний тариф купивши реляційний квиток Катовіце - Острава по 13,8 євро + 3,5 євро плацкарта і внутрішньопольський квиток з Перемишля до Катовіце і потім якщо в Остраві поїздка не закінчуються - куди там треба від Острави.

Наприклад якщо треба саме цим поїздом з Перемишля у Відень і нічого завчасно не було можливості купити - правильно розбивши можна заплатити максимум 63 євро замість 94,8 з копійками
Правильний набір квитків 63 зл Перемишль - Катовіце +Реляційний Катовіце - Остарава 13,8+3,5 євро плацкарта до нього  + 877 czk на сайті ЧД Острава - Відень  (тобто =~63 євро сумарно, насправді може вийти і менше, бо в Чехії часто в день виїзду залежуються акційні місця Острава - Відень по 24 чи 29 євро замість повного тарифа 34, іноді вони є за пів-дня до виїзду, тобто якщо купувати з телефона в момент виїзду з перемишля - це ще пів дня до відходу з Острави. Хоча я б аж так далеко цим поїздом не їхав-би, принаймні поки-що, поки не поремонтують колію з Кракова до чеського кордону.
Quote
А чем по полному тарифу платить, лучше уж каким-нибуть раянейром полететь
Если предположить что покупали зарание - в Вену добраться с помощью раяна вероятно и дешевле и быстрее, а в Чехию - не всегда.
Опять-таки из Чехии в Польшу, к примеру из Оломоуца в Перемышль - как раз продажа есть

А возможность покупать Перемышль - Вена  по цене 19 евро - т.е. по той акции "для поляков" - может еще сделают продажу.


« Last Edit: 19.12.19 , 15:12 by Maxy » Logged
sean
Active user

Posts: 4765


View Profile
« Reply #36 on: 19.12.19 , 16:12 »
Share Reply with quote

При чому я чув від касирок, що якщо раптом у Wizz чи Ryan виділяються додаткові блоки місць по нижчій ціні (тобто ціна на сайті "йде вниз") - відбувається масове повернення уже куплених квитків на поїзд Київ - Відень і Київ - Варшава.
Маху, я ж правильно розумію, що касирки УЗ не можуть бути настільки прошареними, щоб моніторити квитки Лауди з Віззами та робити настільки логічні висновки? То пасажири доносять їм таку інформацію і таке трапляється досить часто?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22917


View Profile
« Reply #37 on: 19.12.19 , 16:12 »
Share Reply with quote

Вони не моняторять і воно їм не треба. Просто коли день коли половина відвідувачів приносить здавати і здають суто на Варшаву і касирка з однієї міжнародної каси питає у колеги з південного вокзалу чи у неї так само, і та підтверджує - вони приходять до висновку що саме на Варшаву у когось з лоукостів акція. А потім в якийсь інший день - наприклад на Відень. Один раз їм хтось пояснив можливу причину, а тепер вони і самі суто по ситуації з поверненнями бачать, їм не треба навіть на сайти до лоукостів заходити.
Logged
sean
Active user

Posts: 4765


View Profile
« Reply #38 on: 19.12.19 , 16:12 »
Share Reply with quote

От бачите, а Ви кажете: кому ті лоукости треба. Їхнє ціноутворення, зрештою, більш гнучке, ніж в УЗ.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2734


View Profile
« Reply #39 on: 19.12.19 , 17:12 »
Share Reply with quote

При теперішніх швидкостях і теперішній трасі - особисто я б на ньому з Перемишля максимум до Катовіце їхав-би (що уже досягнення, у розкладі минулого сезону далі Кракова їхати поїздом сенсу не було). Навіть якби треба булого до Тихого - мабуть уже б пересідав-би по Кракову на автобус. От коли підлатають колію Краків - Зебжидовице і пустять його тою дорогою - можна буде ним і у Чехію їздити
I would be happy to ride Lviv (early morning) - Vienna (evening) using an UZ feeder and a ten hour ÖBB train (or opposite) due to the simplicity and ambiance - instead of half a day of all the stress involved in flying - taxis, traffic jams, check-ins, luggage restrictions, metal detectors, queuing, buses, delays, restrictions etc. It is a ton of wasted time and energy compared to a seat in train with el-socket, window view, dining car and constant temperature.

I don't think is unrealistic to get at certain segment to go all the way - although ÖBB counts on a high degree of passenger exchange at Krakow.
I agree though that the Czech border - Krakow leg is far too slow and I think that it is undergoing upgrading to cut it in half, approch.
« Last Edit: 19.12.19 , 17:12 by Andersen » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!