по-друге - хто Вам сказав що поїзди (особливо денні) призначені для поїздки по повному маршруту?
Є купа Євросіті що стартують рано ранку і в дорозі годин з 15, фінішують десь за ~1,5 тис кілометрів пізно ввчері. Ви справді думаєте, що цими поїздами хоч 5% пасажирів їде по повному маршруту? Там мабуть 90% пасажирів їде сотню-другу кілометрів, мало хто їде 300-500 не кажучи про більші відстані
При теперішніх швидкостях і теперішній трасі - особисто я б на ньому з Перемишля максимум до Катовіце їхав-би (що уже досягнення, у розкладі минулого сезону далі Кракова їхати поїздом сенсу не було). Навіть якби треба булого до Тихого - мабуть уже б пересідав-би по Кракову на автобус. От коли підлатають колію Краків - Зебжидовице і пустять його тою дорогою - можна буде ним і у Чехію їздити
До Катовіце - квитки зі знижкою 30% сайт ПКП продає, те що у поїзді вагони ОеББшні - ролі не грає, вони в даному разі продаються як звичайний внутрішньопольський поїзд.
особисто я теж ніяк не зрозумію популярності того ВБС на Відень за наявності щоденної Лауди з Віззами на додачу до історичних Мау з Остріянами.
Є досить істотна частка пасажирів, котрі про необхідність поїздки дізнаються аж надто незадового до того, як треба їхати. Буває навіть що за годину до того як треба вже виїхати, при чому часто саме так як-раз буває у випадках, коли їхати справді "треба", коли це не відпустка, яку можна відкласти чи в іншому місці провести. Ви пробували дивитись ціни хоча б Київ - Відень за день до вильоту? Навіть у раяна деколи буває 200-300 і навіть 400 євро.
Втім більш поширена ситуація коли дізнаються при потребу їхати за кілька днів чи за тиждень, там раз на раз не приходиться, але ціна навіть на раян вже часто вже між 50 і 100 євро.
Ну і з дітьми (у сенсі не з немовлятами, а тими що займають окреме місце) - проблема у тому, що дитячий авіаквиток не сильно дешевше дорослого (а на залізниці довше вік, до котрого можна їздити з дитиною без місця і потім уже коли дитина старша - дитячий тариф від дорослого сильніше відрізняється ніж у авіації). І зрештою може бути навіть від дурнуватого тримісного купе - одна з небагатьох його переваг, коли тато, мама і дитина їдуть разом, вони мають окреме купе і коли один з пасажирів дитина там легше розвернутись ніж трьом дорослим.
Це добре видно по тому, як розпродається вагон Київ - Відень. Якщо дата непікова - то місця довго лежать, лежать, лежать, а в останні дні перед виїздом їх розкуповують.
При чому я чув від касирок, що якщо раптом у Wizz чи Ryan виділяються додаткові блоки місць по нижчій ціні (тобто ціна на сайті "йде вниз") - відбувається масове повернення уже куплених квитків на поїзд Київ - Відень і Київ - Варшава.
от до Відня є новий потяг через Грац без очікувань і до Будапешту в тому числі з Відня легше і швидше дістатись кому треба
А толку от этого поезда? Через интернет билет не продают. Т.е. по акционному тарифу его не купишь.
не те, щоб зовсім не продають. На ті маршрути, по котрих є сенс на ньому їздити - переважно продають. Є продаж по Польщі, є продаж з Чехії в Польщу (нажаль не назад), є між Чехією і Австрією (в обидва боки). При проїзді з Польщі на Чехію хоч продажу онлайн немає - є можливість заплатити менше, ніж повний тариф купивши реляційний квиток Катовіце - Острава по 13,8 євро + 3,5 євро плацкарта і внутрішньопольський квиток з Перемишля до Катовіце і потім якщо в Остраві поїздка не закінчуються - куди там треба від Острави.
Наприклад якщо треба саме цим поїздом з Перемишля у Відень і нічого завчасно не було можливості купити - правильно розбивши можна заплатити максимум 63 євро замість 94,8 з копійками
Правильний набір квитків 63 зл Перемишль - Катовіце +Реляційний Катовіце - Остарава 13,8+3,5 євро плацкарта до нього + 877 czk на сайті ЧД Острава - Відень (тобто =~63 євро сумарно, насправді може вийти і менше, бо в Чехії часто в день виїзду залежуються акційні місця Острава - Відень по 24 чи 29 євро замість повного тарифа 34, іноді вони є за пів-дня до виїзду, тобто якщо купувати з телефона в момент виїзду з перемишля - це ще пів дня до відходу з Острави. Хоча я б аж так далеко цим поїздом не їхав-би, принаймні поки-що, поки не поремонтують колію з Кракова до чеського кордону.
А чем по полному тарифу платить, лучше уж каким-нибуть раянейром полететь
Если предположить что покупали зарание - в Вену добраться с помощью раяна вероятно и дешевле и быстрее, а в Чехию - не всегда.
Опять-таки из Чехии в Польшу, к примеру из Оломоуца в Перемышль - как раз продажа есть
А возможность покупать Перемышль - Вена по цене 19 евро - т.е. по той акции "для поляков" - может еще сделают продажу.