На мою думку потрібно відміняти всі ці ВБС-и і по можливості заводити все через Пшемишль, і Відень і Прага з Будапештом,
Ви зі Львова в Будапешт через Перемишль їздите? Знаєте, існує категорія людей, котрі цінують свій час, або котрі намагаються використати по максимуму вихідні або дні відпустки і не хочуть витрачати їх на дорогу.
Чоп взагалі не відповідає ніяким стандартам та зручністю для перевезення та пересадок, можна сказати надлишкова інфраструктура.
Що вам в Чопі не подобається? Приїхали, купили квиток, за 5 хв. пройшли контроль і сідаєте в підкидиш.
Ну ось для зручності у Львові навіть ПМК в русі від тепер назавжди буде, а не як в Чопі по дебільному.
А жителям Ужгорода, Берегова і інших міст, через котрі немає прямих поїздів в Угорщину ви як пропонуєте контроль проходити?
Та ні я просто прагну щоб всім нам було зручно
Вам не здається, що для того, щоб справді
всім було зручно, мають існувати різні можливості проїзду - вдень, вночі, сидячи, лежачи, прямим вагоном де доцільно і з пересадками.
от до Відня є новий потяг через Грац без очікувань і до Будапешту в тому числі з Відня легше і швидше дістатись кому треба.
Ви справді їхали би зі Львова в Будапешт через Перемишль - Відень?
Якщо і залишати 140/147 то лише у вигляді коли вагони будуть стояти тільки на 1435 мм і обертатись в Чопі, ПМК буде у Києві та/або Львові на ходу.
Для яких вагонів має бути ПМК в Києві/Львові якщо ви пропонуєте повідміняти всі ВБС? Чим вам заважають міжнародні спальні вагони? Ви так пишете, наче крім них немає ніякої альтернативи доїзду, а її зараз власне ціла купа, окрім напрямку на Дорохуск.
Особисто я теж ніяк не зрозумію популярності того ВБС на Відень за наявності щоденної Лауди з Віззами на додачу до історичних Мау з Остріянами.
Щодо Києва, то може й мейк сенс, тим більше ВБС виїжджає в обід посеред робочого дня. Але зі Львовом зовсім інша ситуація. Віззи до Будапешту зайдуть лише наступного року. І власне тут графік ідеальний - увечері сів, зранку в адекватний час вийшов на Келеті чи у Відні на Hbf і цілий день попереду і не треба з аеропортів добиратись. Львів дуже класно розташований відносно багатьох європейських міст і пунктів перестановки аж 4 в різні боки. Тут маршрутів ще можна придумати купу. Вже писав про Попрад/Братиславу. Було б класно відновити Варшаву/Гдиню, щоб під ті ж лоукости зручно приїжджати. Про нічний маршрут зі Львова в Румунію можна тільки мріяти мабуть.