Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.07.20 , 00:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      поезд Грац - Вена - Перемышль с возможности пересадки в Львов и Одессу

Pages: 1 2 3 4 [5]
Reply | Print
Author Topic: поезд Грац - Вена - Перемышль с возможности пересадки в Львов и Одессу  (Read 5077 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22917


View Profile
« Reply #40 on: 19.12.19 , 17:12 »
Share Reply with quote

Quote
а Ви кажете: кому ті лоукости треба.
де я таке кажу?

Quote
Їхнє ціноутворення, зрештою, більш гнучке, ніж в УЗ.
для тих хто має нещастя платити перед відходом через гостро необхідну спонтанну поїздку - аж настільки велика гнучкість - буває що і мінус.

Але звісно в умовах такої гострої конкуренції - залізниці також добре б мати теж хоч трішки гнучкенькуватий тариф (краще-б значно менш гнучкий ніж у раяна, але трішки більш гручкий, ніж та фіксована ціна, що зараз).
« Last Edit: 19.12.19 , 20:12 by Maxy » Logged
snookerok
Active user

Posts: 947


View Profile
« Reply #41 on: 20.12.19 , 00:12 »
Share Reply with quote

На мою думку потрібно відміняти всі ці ВБС-и і по можливості заводити все через Пшемишль, і Відень і Прага з Будапештом,
Ви зі Львова в Будапешт через Перемишль їздите? Знаєте, існує категорія людей, котрі цінують свій час, або котрі намагаються використати по максимуму вихідні або дні відпустки і не хочуть витрачати їх на дорогу.

Quote
Чоп взагалі не відповідає ніяким стандартам та зручністю для перевезення та пересадок, можна сказати надлишкова інфраструктура.
Що вам в Чопі не подобається? Приїхали, купили квиток, за 5 хв. пройшли контроль і сідаєте в підкидиш.

Quote
Ну ось для зручності у Львові навіть ПМК в русі від тепер назавжди буде, а не як в Чопі по дебільному.
А жителям Ужгорода, Берегова і інших міст, через котрі немає прямих поїздів в Угорщину ви як пропонуєте контроль проходити?

Та ні я просто прагну щоб всім нам було зручно
Вам не здається, що для того, щоб справді всім було зручно, мають існувати різні можливості проїзду - вдень, вночі, сидячи, лежачи, прямим вагоном де доцільно і з пересадками.

от до Відня є новий потяг через Грац без очікувань і до Будапешту в тому числі з Відня легше і швидше дістатись кому треба.
Ви справді їхали би зі Львова в Будапешт через Перемишль - Відень?

Якщо і залишати 140/147 то лише у вигляді коли вагони будуть стояти тільки на 1435 мм і обертатись в Чопі, ПМК буде у Києві та/або Львові на ходу.
Для яких вагонів має бути ПМК в Києві/Львові якщо ви пропонуєте повідміняти всі ВБС? Чим вам заважають міжнародні спальні вагони? Ви так пишете, наче крім них немає ніякої альтернативи доїзду, а її зараз власне ціла купа, окрім напрямку на Дорохуск.

Особисто я теж ніяк не зрозумію популярності того ВБС на Відень за наявності щоденної Лауди з Віззами на додачу до історичних Мау з Остріянами.
Щодо Києва, то може й мейк сенс, тим більше ВБС виїжджає в обід посеред робочого дня. Але зі Львовом зовсім інша ситуація. Віззи до Будапешту зайдуть лише наступного року. І власне тут графік ідеальний - увечері сів, зранку в адекватний час вийшов на Келеті чи у Відні на Hbf і цілий день попереду і не треба з аеропортів добиратись. Львів дуже класно розташований відносно багатьох європейських міст і пунктів перестановки аж 4 в різні боки. Тут маршрутів ще можна придумати купу. Вже писав про Попрад/Братиславу. Було б класно відновити Варшаву/Гдиню, щоб під ті ж лоукости зручно приїжджати. Про нічний маршрут зі Львова в Румунію можна тільки мріяти мабуть.
Logged
sean
Active user

Posts: 4791


View Profile
« Reply #42 on: 20.12.19 , 17:12 »
Share Reply with quote

Особисто я теж ніяк не зрозумію популярності того ВБС на Відень за наявності щоденної Лауди з Віззами на додачу до історичних Мау з Остріянами.
Щодо Києва, то може й мейк сенс, тим більше ВБС виїжджає в обід посеред робочого дня. Але зі Львовом зовсім інша ситуація. Віззи до Будапешту зайдуть лише наступного року. І власне тут графік ідеальний - увечері сів, зранку в адекватний час вийшов на Келеті чи у Відні на Hbf і цілий день попереду і не треба з аеропортів добиратись.
Тут Ви цілком маєте рацію щодо зручності часу для Лемберга. Бо той ВБС з Києва посеред обіду - не приший кобилі хвіст.
Logged
adul
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #43 on: 24.12.19 , 14:12 »
Share Reply with quote

Щось цей потяг пустий їздить https://youtu.be/pfK09keQeLk
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5535


View Profile
« Reply #44 on: 24.12.19 , 16:12 »
Share Reply with quote

Щось цей потяг пустий їздить https://youtu.be/pfK09keQeLk
Так ще ж лише тиждень минув з його запуску.  Може ще не розкатали. Хоча, тут ми бачимо ситуацію лише по Відню. Може він по Польщі та по Чехії багато пасажирів везе у внутрішньому сполученні.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5000


View Profile
« Reply #45 on: 29.12.19 , 05:12 »
Share Reply with quote

Quote
от до Відня є новий потяг через Грац без очікувань і до Будапешту в тому числі з Відня легше і швидше дістатись кому треба

А толку от этого поезда? Через интернет билет не продают. Т.е. по акционному тарифу его не купишь. А чем по полному тарифу платить, лучше уж каким-нибуть раянейром полететь
...на котором очень просто схватить по неосторожности доплату в размере разницы... ;)
« Last Edit: 29.12.19 , 05:12 by Emblaze » Logged
ako
User

Posts: 127


View Profile
« Reply #46 on: 03.02.20 , 10:02 »
Share Reply with quote

Спрошу здесь, дабы не плодить отдельную тему.
Как происходит в Перемышле посадка на поезд до Одессы?
Когда последний раз ехал ещё в далёком 2007 году, то надо было проходить таможню, которая находилась в стороне от вокзала.
А как сейчас?

Заранее спасибо
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22917


View Profile
« Reply #47 on: 03.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

зараз вільний прохід на поїзд і посадка без затримки, митний і прикордонний контролі для п. 35/36 будуть у Медиці.

При чому з 35/36 все зовсім просто, 35/36/89/90 зазвичай приймають на колію 103, тому все виходить максимально зручно і зрозуміло, на колію 103 посадка безпосередньо з платформи 3 і як до неї йти - очевидно. Щоб було зрозуміліше у чому проблема - уточню - у часи, коли прохід до поїздів 1520 мм був лише через митницю - колією 103 для висадки/посадки пасажирів в поїзди на колії 1520 мм не користувались, а поїзди 1520 мм приймали лише на огороджений 4-й перон (колії 101 і 102).

А от до коліїй 101 і 102 - котрі коло перону 4 -  немає виходу з підземного переходу і там хитрий прохід через перон 3 з вузьким місцем, де деколи утворюються натови пасажирів. Так виходить, бо конструкцію платформ і проходів до них не переробляли, вона лишилась такою ж як була у часи, коли була митниця перед проходом на перон. На колію 102 зазвичай приймають київські IC+. Втім прохід все-одно вільний, але буває пасажири не одразу знаходять як правильно пройти, вибігають на 3-й перон, бачать що колії не ті, з переляку думають що не там вийшли, забігають назад у підземний перехід, бігають по ньому шукають вихід на 4-й перон і т.д.
« Last Edit: 03.02.20 , 15:02 by Maxy » Logged
ako
User

Posts: 127


View Profile
« Reply #48 on: 03.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

Спасибо
Ещё нашёл видео, так что всё стало ясно.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!