Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.10.20 , 12:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху міжнародних поїздів УЗ на 2019-2020 рр.

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху міжнародних поїздів УЗ на 2019-2020 рр.  (Read 8335 times)
Мандрівник
Active user

Posts: 1547


View Profile
« Reply #40 on: 17.09.20 , 16:09 »
Share Reply with quote

Пам'ятаю в совєцькі часи був автобус Житомир - Бєльци через Вінницю...
Наприкінці 90-х також був. Я з батьками одного разу повертався ним до Вінниці від родичів з Калинівського району.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9840


View Profile
« Reply #41 on: 17.09.20 , 17:09 »
Share Reply with quote

Автобус Херсон - Бєльци був також у 90-х, чи навіть на початку 00-х.

Так само як і Скадовськ - Кишинів через Одесу, Тирасполь, Бендери був десь до середини 00-х. Причому на паритетному виконанні. Рейс був щоденний цілорічний. Через день їздив Кишинівський Ікарус, через день - Скадовського АТП. Або Ікарус, або ЛАЗ-699Р. Останній частіше, та мені він подобався більше, ніж Ікарус. До того ж, так як це обслуговувало Скадовське АТП, то й не було постійно закріпленого автобусу та водійського екіпажу за маршрутом. Я також частенько їздив ним із Скадовска до Херсону.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5489


View Profile
« Reply #42 on: 17.09.20 , 20:09 »
Share Reply with quote

На этом направлении все уже привыкли катать за ночном автобусе за 9-10 часов через Дубоссары.


Подавляющее большинство граждан нашей страны привыкло катать на "Рутах" и "Эталонах", в том числе ночных (в те времена года, когда солнце поздно встает и рано садится). Это не значит, что подобный выбор нормален и заслуживает одобрения. ;)
Logged
VB
Active user

Posts: 4356


View Profile
« Reply #43 on: 17.09.20 , 20:09 »
Share Reply with quote

Пам'ятаю в совєцькі часи був автобус Житомир - Бєльци через Вінницю...
Рейс № 157
         09.55  ЖИТОМИР  
11.00/11.10  Бердичів
11.35/11.40  Комсомольське  
12.45/13.00  Вінниця (АС-1)
13.55/14.00  Немирів
14.25/14.28  Печера
14.48/14/51  Шпиків
15.00/15.02  Рахни
15.23/15.25  Джурин
15.33/15.34  Хоменки
15.51/15.53  Березівка
16.08/16.10  Гонтівка
16.40/17.10  Могилів-Подільський
17.15/17.20  Атаки
18.45/18.55  Сороки
21.30/21.35  Оргеїв
22.45           КИШИНІВ

Рейс № 158

         09.40  КИШИНІВ
10.50/11.00  Оргеїв
13.35/13.45  Сороки
15.10/15.15  Атаки
15.20/15.50  Могилів-Подільський
16.20/16.22  Гонтівка
16.37/16.39  Березівка
16.56/16.57  Хоменки
17.04/17.07  Джурин
17.28/17.30  Рахни
17.39/17.42  Шпиків
18.02/18.05  Печера
18.30/18.35  Немирів
19.30/19.45  Вінниця (АС-1)
20.50/20.55  Комсомольське
21.20/21.25  Бердичів
22.30           ЖИТОМИР

Ще один був 131/132 Житомир - Бєльци (12.55-23.20 // 11.30-21.50) до Молдавії тим же маршрутом.

Автобус Херсон - Бєльци був також у 90-х, чи навіть на початку 00-х.

№201/202 Херсон - Кишинів - Бєльци (06.20-15.25/15.55-19.05 // 07.45-11.00/11.30-20.40)

Так само як і Скадовськ - Кишинів через Одесу, Тирасполь, Бендери був десь до середини 00-х. Причому на паритетному виконанні. Рейс був щоденний цілорічний. Через день їздив Кишинівський Ікарус, через день - Скадовського АТП. Або Ікарус, або ЛАЗ-699Р. Останній частіше, та мені він подобався більше, ніж Ікарус. До того ж, так як це обслуговувало Скадовське АТП, то й не було постійно закріпленого автобусу та водійського екіпажу за маршрутом. Я також частенько їздив ним із Скадовска до Херсону.

Рейс № 223

         11.55  СКАДОВСЬК
12.25/12.30  Михайлівка
13.20/13.30  Гола Пристань
14.00/14.05  Цюрупинськ
14.50/15.20  Херсон
16.40/16.50  Миколаїв
18.30/18.35  Коблеве
19.45/20.00  Одеса
22.00/22.05  Тираспіль
22.25/22.30  Бендери
23.55           КИШИНІВ

Рейс № 224

         10.40  КИШИНІВ
12.05/12.15  Бендери
12.35/12.50  Тираспіль
14.50/15.15  Одеса
16.25/16.30  Коблеве
18.10/18.20  Миколаїв
19.40/20.00  Херсон
20.45/20.50  Цюрупинськ
21.20/21.25  Гола Пристань
21.10/21.15  Михайлівка
22.45           СКАДОВСЬК

Існували також 81/82 Херсон - Кишинів (09.35-18.40 // 08.30-17.40) та 243/244 Нова Каховка - Херсон - Кишинів (09.45-11.25/11.40-20.45 // 09.30-18.40/18.55-20.35)

 Загалом до Кишинева були рейси з багатьох населених пунктів України, які виконувались або паритетно (у випадку ночівлі у кінцевому пункті), або автобусами чи українських, чи молдавських АТП.
Ананьїв (2), Балта (2), Білгород-Дн., Бершадь (2), Болград, Борщів, Вінниця, Вилкове (2), Вознесенськ, Гайворон, Гайсин, Житомир, Затишшя, Звенигородка, Івано-Франківськ, Ізмаїл (4), Іллічівськ, Кам'янець-Подільський, Київ, Кілія, Кіровоград, Коблеве, Котовськ (2), Кременчук, Кривий Ріг, Миколаїв, Нова Каховка, Одеса (2), Олександрія, Первомайськ, Роздільна, Рені (3), Саврань, Сергіївка (2), Скадовськ, Татарбунари, Тернопіль, Трускавець, Умань, Херсон, Хмельницький (2), Хмільник, Черкаси, Чернівці (2), Чортків, Яремча.
 Крім того, були маршрути з Бєльц до Житомира, Ізмаїлу, Кам'янця-Под., Києва, Кодими, Котовська, Львова, Миколаєва, Одеси, Сергіївки, Стрия, Тернополя, Трускавця, Херсону, Хмельницького, Чернівців, Шаргороду, Шепетівки. З Тирасполя до Ананьєва, Арцизу, Балти, Березівки, Болграду, Великої Михайлівки, Затишшя, Ізмаїлу, Києва, Кілії, Котовська, Кодими,Любашівки, Одеси, Саврані, Сергіївки, Ширяєвого. З Бендер до Каховки, Роздільної, Одеси, Сергіївки, з Рибниці до Ананьєва, Кодими, Котовська, Одеси, Сергіївки, Чернівців, з Оргеєва до Сергіївки та Одеси, з Сорок до Арцизу, Могилева-Под., Одеси, Чернівців, а також з Атак до Сергіївки та Одеси, з Окниці до Одеси. Це не беручи до уваги чисельні маршрути у Бесарабії та Хотинщині.


Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9840


View Profile
« Reply #44 on: 17.09.20 , 23:09 »
Share Reply with quote


Рейс № 223

         11.55  СКАДОВСЬК
12.25/12.30  Михайлівка
13.20/13.30  Гола Пристань
14.00/14.05  Цюрупинськ
14.50/15.20  Херсон
16.40/16.50  Миколаїв
18.30/18.35  Коблеве
19.45/20.00  Одеса
22.00/22.05  Тираспіль
22.25/22.30  Бендери
23.55           КИШИНІВ

Рейс № 224

         10.40  КИШИНІВ
12.05/12.15  Бендери
12.35/12.50  Тираспіль
14.50/15.15  Одеса
16.25/16.30  Коблеве
18.10/18.20  Миколаїв
19.40/20.00  Херсон
20.45/20.50  Цюрупинськ
21.20/21.25  Гола Пристань
21.10/21.15  Михайлівка
22.45           СКАДОВСЬК
Так, саме з таким він був номером рейсів.
Тільки, цікаво, якого року цей розклад. Чого питаю, бо тривала остановка по Михайлівці натякає на те, що розклад там був ще радянський, але вже 1986 року або пізніше (після відкриття Херсонського мосту в грудні 1985 року). Справа в тому, що в Михайлівці був касовий пункт Скадовської автостанції, який був зачинений вже на самому початку 90-х та тарифна зупинка зменшилася до 1 хв. Проте з'явилися ще 1 хв. зупинки в Новомиколаївці (Скадовський район) та Гладківці (Голопристанський район), які були в розкладі до самої відміни десь у 2005 чи 2006 році. Але сам графік від Скадовська до Миколаєва був таким як тут. Але прибуття до Кишинева на табличці молдовського автобусу було щось 23.30, чи також 23.55. А ось у розкладі на автостанції Скадовськ -1.05 чомусь.
А ось зворотно на ділянці Херсон - Скадовськ з початку 90-х та до відміни також були розбіжності з Вашим розкладом.
Прибуття до Херсону дійсно було 19.40, а ось відправлення на Скадовськ було не в 20.00, а в 19.55 (це я Вам даю 100% гарантію). Прибуття до Скадовську було 22.38, що в розкладі на автовокзалі Херсон, що на автостанції Скадовськ, хоча по факту він найчастіше приходив раніше.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #45 on: 17.09.20 , 23:09 »
Share Reply with quote

На поезде Киев - Кишинев по обычному межгосу поедут единицы, тут надо тогда делать спецтариф, и удобный график, и то он вряд-ли поедет быстрее чем за 14 часов (через Окницу) и будет востребован разве что если будет цена поезда дешевле автобуса, что очень малореально. На этом направлении все уже привыкли катать за ночном автобусе за 9-10 часов через Дубоссары.

Ну может быть Винница, Бельцы, Унгены и трамвайщики б схавали часть мест при графике Киев - Кишинев 18:00 - 8:00 и обратно также.
Но потоки уже не те, да и Молдова больше тяготеет к Италии / Румынии / России, и на такой поезд даже со спецценой пасспоток наберется от силы на 2-3 вагона.
В Бухарест ездит (ездил) 1 вагон раз в неделю. Но ездил же. По спецценам УЗ уже научилась договариваться, от Киева до Варшавы вроде сделали спеццену. И не обязательно дешевле автобуса, можно даже процентов на 20 дороже, все же лежачее место. Даже если на 2 вагона в сутки (1К+1П) наберется поток - это уже неплохо. Еще на 1 плацкартный вагон наберется потока из Могилева-Подольского в Киев и из Окницы в Кишинев. Ну а по Жмеринке я уже писал, грех не доцепить несколько сидячек для вывоза Винницы в Киев, привозить короткий поезд в часпик в Киев будет глупо.
Понятно, что потока заробитчан и/или пляжных туристов между Киевом и Кишиневом нет, но есть бизнес (многие крупные украинских компаний занимаются экспортом в Молдову и имеют там представительства, сотрудники которых периодически приезжают к своему начальству в Киев, почитайте этикетки разных товаров, часто рядом с описанием на украинском есть описание на молдавском), есть обучение (в Киеве побольше всяких бизнес курсов, чем в Кишиневе), есть транзит, есть туристы. Ширину колеи менять не надо, как с западными странами. Проблема только, что тепловозные ветки, но это не самая большая проблема, в Рахов тоже тепловозная ветка, но ездят же как-то.
Да и поезда Кишинев - Москва неизвестно когда восстановятся, и восстановятся ли вообще. Понятно, что одновременно 2 поезда Кишинев - Москва и 1 поезд Кишинев - Киев бессмысленны, но есть ли смысл в 2 поездах Кишинев - Москва?
И если продолжать про потоки, поезд Минск - Запорожье (не считая пляжного сезона) много людей через границу возил? Но тем не менее ездил.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5489


View Profile
« Reply #46 on: 18.09.20 , 00:09 »
Share Reply with quote

почитайте этикетки разных товаров, часто рядом с описанием на украинском есть описание на молдавском

А в украинских этикетках он еще проходит как молдавский, по старосоветской классификации?

Потому что и у самих молдаван, и в остальной Европе его вроде бы давно приравняли к румынскому, сочтя диалектологические различия недостаточными для умножения сущностей.
« Last Edit: 18.09.20 , 00:09 by Emblaze » Logged
VB
Active user

Posts: 4356


View Profile
« Reply #47 on: 18.09.20 , 01:09 »
Share Reply with quote

Тільки, цікаво, якого року цей розклад.
Офіційний талмуд. Автобусна служебка від Мінтрансу УРСР на 1989 рік, здана др друку якогось там жовтня 1988 року.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9840


View Profile
« Reply #48 on: 18.09.20 , 09:09 »
Share Reply with quote

Нічого собі....
Був такий документ? Навіть не згадувався. Цікаво, скільки там було томів та листів?
Logged
Александр19
Active user

Posts: 254


View Profile
« Reply #49 on: 18.09.20 , 09:09 »
Share Reply with quote

Поїзди ЧФМ і в докарантинні часи ходили напівпорожні. Може, хіба що, одеська сидячка трохи краще заповнювалась.
На Москву и СПб ходили даже не ПОЛУпустые, а почти полностью пустые. Как-то до карантина(в декабре 2019) смотрел наличие свободных мест от Кишинёва до Киева в день отправления, так вот если от схемы поезда в служебке, отнять количество свободных мест, на тот момент получалось занятых мест около 50-ти(подозреваю что это не только пассажиры а еще и резерв ЛНП  или бронь) в каждом поезде (47 и 341). Т.Е. по 1 плацкартному вагону. А Одесская сидячка заполнялась намного лучше, по крайней мере летом 2018 ходила забитой и сдвоенным составом.

На поезде Киев - Кишинев по обычному межгосу поедут единицы, тут надо тогда делать спецтариф, и удобный график, и то он вряд-ли поедет быстрее чем за 14 часов (через Окницу) и будет востребован разве что если будет цена поезда дешевле автобуса, что очень малореально. На этом направлении все уже привыкли катать за ночном автобусе за 9-10 часов через Дубоссары.
Ну может быть Винница, Бельцы, Унгены и трамвайщики б схавали часть мест при графике Киев - Кишинев 18:00 - 8:00 и обратно также.
Но потоки уже не те, да и Молдова больше тяготеет к Италии / Румынии / России, и на такой поезд даже со спецценой пасспоток наберется от силы на 2-3 вагона.
А может ли кто-то рассчитать сколько стоил бы плацкарт Киев - Кишинёв по этому маршруту, без постели и доп услуг. Если разбить: Киев - Могилёв-П, по внутреннему тарифу УЗ + Могилёв-П - Вэлчинец по тарифу МГПТ + Вэлчинец - Кишинёв по внутреннему тарифу ЧФМ(если тариф ЧФМ не известен за основу взять тариф УЗ, думаю они не сильно отличаются) 706 км за 14 часов, 8 минут и это уже будет не скорый а пассажирский поезд.
Насчет маршрута через Дубоссары - для граждан Украины въехавших в Молдову через Приднестровье нужно потом убивать дополнительно целый день на регистрацию в  Кишиневе в миграционной службе.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!