Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.19 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення сполучення Поділля

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Print
Author Topic: Покращення сполучення Поділля  (Read 3731 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4978


View Profile
« on: 10.10.19 , 11:10 »
Share

Починаємо обговорювати "Кам"янецьку проблему".

Маємо недоекспрес, окрім нього маємо 139, який не можна нікуди видовжити через проблеми з молдаванами. Натомість маємо певні напрацювання, зроблені з Романом на роботі, і вони зав"язані на Костянтинівку. Точніше, на прокладання туди відносно бєшеного денного графіка. Для кращої оборотності можна схиляти УЗ до наших трикутників, але це вимагатиме зміни розкладу одного з костянтинівських поїздів.

Спробую накидати робочий варіант.

126 Київ 18:40 - Костянтинівка 06:10
ХХХ Костянтинівка 07:30 - Київ 16:30-16:45 - Вінниця - Кам-Под 22:59
140 Кам-Под 23:59 - Хмільник - Київ 08:31

Київ 21:28 - Хмільник - Кам-Под 06:00
ХХХ Кам-Под 07:05 - Вінниця - Київ 13:20-13:35 - Костянтинівка 22:35
125 Костянтинівка 23:55 - Київ 11:25

Замість Констахи можна вибрати іншу точку, яка дасть потік. Констаха в цьому випадку обрана для компенсування відсутності дзеркального Інтерсіті.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1797


View Profile
« Reply #1 on: 10.10.19 , 14:10 »
Share

Поїзд 139/140 Кам'янець-Подільський - Київ пропоную видовжити до Кривого Рогу через Дніпро орієнтовним графіком:

11:00 Кам’янець-Под. 08:57
14:00-14:20 Хмельницький -
18:20-18:43 Козятин-1 02:12-02:40
21:20-21:47 Київ-Пас. 23:40-23:59
06:12-06:40 Дніпро-Гол. 14:20-14:40
09:40 Кривий Ріг 11:20

Поїзду 140 на ділянці Кам’янець-Подільський – Козятин в один бік розробити нову нитку з заходом на станцію Хмельницький, на ділянці Козятин – Дніпро прокласти ниткою 282 Хмельницький – Генічеськ.
Поїзду 139 на ділянці Дніпро – Київ розробити нову нитку .

 Обслуговування складів проводити в часовому проміжку між прибуттям поїзда 140 Кам’янець-Подільський – Кривий Ріг (09:40) та відправленням поїзда 76 Кривий Ріг – Київ (20:59).

По пікових днях 76/75 Кривий Ріг - Київ  видовжувати до Львова чіз зупинкою лише по Шепетівці.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4978


View Profile
« Reply #2 on: 10.10.19 , 15:10 »
Share

В назві теми замість "Покращення" має бути "Пакращення", так буде справедливіше.

В зв'язку з наявністю внутрішніх протиріч тему ставимо на холд. Ти можеш звісно подати графік Кам'янець 11:00 - Київ 21:20, щоб Красноштан міг оперувати на Фейсбуці словами про недолугих активістів, на жаль, я тобі не можу цього заборонити.
Logged
klepko
Active user

Posts: 477


View Profile
« Reply #3 on: 10.10.19 , 15:10 »
Share

Також К-П потрібно сполучення:

Херсон (курорти Чорного моря, порт тощо) - видовження 766, після отримання нових вагонів можна задуматись про ще один поїзд навіть без заїзду у Київ
Новоолексіївка/Запоріжжя (літо/зима) - туристичний потік, курорти Азовського моря+ група вагонів Бердянськ
Харків (навіть вивільненим складом 19/20)+Полтава вивільненими вагонами від Новоолексіївки та Москви у перспективі
Львів, Ковель (можливо навіть Перемишль)
Одеса - продовження Чорноморця, або складом 23-24
Констаха, Покровськ, Бахмут як засіб проукраїнської пропаганди
Чернігів, Суми як варіант продовження київського потяга

Таким чином це славетне місто отримує всепогодне зручне сполучення з ростом потоку туристів з усієї України та сусідніх держав
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4978


View Profile
« Reply #4 on: 10.10.19 , 15:10 »
Share

Ще Маріуполь забули, для пропаганди, а також Лохвицю та Енергодар.

Тут треба розуміти, якщо ти подаєш графік типу 11:00 - 21:20, то певна частина форуму сприймає це як "пацани, наша тєма" і приходять з відповідними коментарями.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 985


View Profile
« Reply #5 on: 11.10.19 , 12:10 »
Share

Поїзд 139/140 Кам'янець-Подільський - Київ пропоную видовжити до Кривого Рогу через Дніпро орієнтовним графіком:

11:00 Кам’янець-Под. 08:57
14:00-14:20 Хмельницький -
18:20-18:43 Козятин-1 02:12-02:40
21:20-21:47 Київ-Пас. 23:40-23:59
06:12-06:40 Дніпро-Гол. 14:20-14:40
09:40 Кривий Ріг 11:20

Поїзду 140 на ділянці Кам’янець-Подільський – Козятин в один бік розробити нову нитку з заходом на станцію Хмельницький, на ділянці Козятин – Дніпро прокласти ниткою 282 Хмельницький – Генічеськ.
Поїзду 139 на ділянці Дніпро – Київ розробити нову нитку .

 Обслуговування складів проводити в часовому проміжку між прибуттям поїзда 140 Кам’янець-Подільський – Кривий Ріг (09:40) та відправленням поїзда 76 Кривий Ріг – Київ (20:59).

По пікових днях 76/75 Кривий Ріг - Київ  видовжувати до Львова чіз зупинкою лише по Шепетівці.
А не краще з Києва на Кривий Ріг (через Долинську), а далі на Дніпро?? Бо запропонована Вами схема виглядає, що поїзд проходитиме ділянку Верхівцеве - Дніпро двічі. Чи є інший маршрут з Дніпра до Кривого Рогу??

А з приводу поїду 75/76 "Криворіжжя"  витягнути до Львова (у пікові дні) ДУЖЕ потрібна ідея, особливо не зрозуміло, чи буде там проходити поїзд 134/133 Миколаїв - ІФ.

Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1797


View Profile
« Reply #6 on: 11.10.19 , 13:10 »
Share

А не краще з Києва на Кривий Ріг (через Долинську), а далі на Дніпро?? Бо запропонована Вами схема виглядає, що поїзд проходитиме ділянку Верхівцеве - Дніпро двічі. Чи є інший маршрут з Дніпра до Кривого Рогу??
До Дніпра через Долинську - Кривий Ріг було б краще. Але пропозиція розроблена з прив'язкою до депо Кривий Ріг, де зараз обслуговується 139/140.
Із досвіду подачі пропозицій: якщо пропозиція передбачає передачу складу на обслуговування до іншого депо - шансів мало, тому що це "призведе до виникнення соціальної напруги серед працівників депо". Може пройти лише, якщо запропонувати варіант рівноцінного розміну складів між двома депо.
Logged
yambor
Active user

Posts: 1743


View Profile
« Reply #7 on: 11.10.19 , 14:10 »
Share

А якщо просто продовжити 140 до КР якось так:

139 Кривий Ріг - Кам-Под через Дніпро,Хмільник 12:00 (КР) - 23:30-23:59(К) - 09:00 (КП)
140 Кам-Под - Кр Ріг через Дніпро,Хмільник 20:00 (КП)- 04:50-05-10 (К)- КР(16:00)

оборот - 75 -->76 --> 139 -->140 . Ті самі 3 склади якщо 139 через день. Можна зробити заїзд в Хмель - все одно цілий день стояти в КП.

Можна попробувати ще замість 769 вагони 139 зразу на київ вертати, а з під 75 на вечір склад везти в КП під 140.
Тоді тими самими 4 складами викатуються щоденні 76, 139 продовжений і заміна 769 
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1797


View Profile
« Reply #8 on: 11.10.19 , 15:10 »
Share

Можна було б і так, але з відправленням з Києва о 5:10 поїзд на КР повезе повітря.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4978


View Profile
« Reply #9 on: 11.10.19 , 15:10 »
Share

139 Кривий Ріг 15:00 Київ 21:30-21:45 - Хмільник - Кам-Под 06:15

770 Кам-Под 07:35 - Вінниця - Київ 13:50

769 Київ 16:45 - Вінниця - Кам-Под 22:59

140 Кам-Под 23:59 - Хмільник - Київ 08:32-08:47 - Кривий Ріг 15:15

з оборотом по Кривому Рогу на 75-76.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!