Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.19 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення сполучення Поділля

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10
Print
Author Topic: Покращення сполучення Поділля  (Read 3728 times)
Alex_I
Active user

Posts: 1073


View Profile
« Reply #10 on: 11.10.19 , 15:10 »
Share

Можна було б і так, але з відправленням з Києва о 5:10 поїзд на КР повезе повітря.

Если б на часа 2-3 раньше, то многим авиапассажирам, прилетевшим в Киев к полуночи он бы оказался кстати.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1159


View Profile
« Reply #11 on: 11.10.19 , 15:10 »
Share


140 Кам-Под 23:59 - Хмільник - Київ 08:32-08:47 - Кривий Ріг 15:15


Буковину на раніше пересунути?

Можна було б і так, але з відправленням з Києва о 5:10 поїзд на КР повезе повітря.

Если б на часа 2-3 раньше, то многим авиапассажирам, прилетевшим в Киев к полуночи он бы оказался кстати.

с Каменца в 3 ночи вряд ли захотят прибывать, вот нюанс
Logged
yambor
Active user

Posts: 1743


View Profile
« Reply #12 on: 11.10.19 , 15:10 »
Share

Можна було б і так, але з відправленням з Києва о 5:10 поїзд на КР повезе повітря.
Я думаю там має бути якийсь потік (Хмельницька обл)-Дніпро. Ну і можна попробувати посунути трохи на більш пізній час якщо є дірка. Ну або збільшити стоянку по Києву хвилин до 50. Буде гарна вранішня недорога альтернатива на Дніпро
Logged
yambor
Active user

Posts: 1743


View Profile
« Reply #13 on: 11.10.19 , 15:10 »
Share

139 Кривий Ріг 15:00 Київ 21:30-21:45 - Хмільник - Кам-Под 06:15

770 Кам-Под 07:35 - Вінниця - Київ 13:50

769 Київ 16:45 - Вінниця - Кам-Под 22:59

140 Кам-Под 23:59 - Хмільник - Київ 08:32-08:47 - Кривий Ріг 15:15

з оборотом по Кривому Рогу на 75-76.

Тут все гарно, але будуть скарги - де наш поїзд до початку робочого дня - тут або Буковині нитку з прибуттям в 7 - 7-30 шукати, або 140.

Наприклад обміняти нитки 82 і 118 на ділянці Хмельницький-Київ. Все одно 118 і 140 треба розносити на півгодини по відправленню з КП.

З 82 взагалі чудово - приберуться тех стоянки для Буковини. Там фактично вийде Чернівці 19-30, КП 23-35 - 23-39, Хмель 2-27 - 2-30
« Last Edit: 11.10.19 , 15:10 by yambor » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1797


View Profile
« Reply #14 on: 11.10.19 , 15:10 »
Share

140 Кам-Под 23:59 - Хмільник - Київ 08:32-08:47 - Кривий Ріг 15:15
І ще не треба забувати, що вранці з Києва на Миронівку можна виїхати лише через Фастів - БЦ, бо на трипільському напрямку все дуже щільно.
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1073


View Profile
« Reply #15 on: 11.10.19 , 15:10 »
Share

Можна було б і так, але з відправленням з Києва о 5:10 поїзд на КР повезе повітря.

Если б на часа 2-3 раньше, то многим авиапассажирам, прилетевшим в Киев к полуночи он бы оказался кстати.

с Каменца в 3 ночи вряд ли захотят прибывать, вот нюанс

У Каменца же есть поезда, а из Киева в Днепр нет посреди ночи, ну и как бы Днепр всё же побольше Каменца. Проблема уехать из Киева на Днепр после полуночи довольно актуальная, народ выкручивается как может.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 985


View Profile
« Reply #16 on: 11.10.19 , 15:10 »
Share

А не краще з Києва на Кривий Ріг (через Долинську), а далі на Дніпро?? Бо запропонована Вами схема виглядає, що поїзд проходитиме ділянку Верхівцеве - Дніпро двічі. Чи є інший маршрут з Дніпра до Кривого Рогу??
До Дніпра через Долинську - Кривий Ріг було б краще. Але пропозиція розроблена з прив'язкою до депо Кривий Ріг, де зараз обслуговується 139/140.
Із досвіду подачі пропозицій: якщо пропозиція передбачає передачу складу на обслуговування до іншого депо - шансів мало, тому що це "призведе до виникнення соціальної напруги серед працівників депо". Може пройти лише, якщо запропонувати варіант рівноцінного розміну складів між двома депо.
Якщо поїзд 140/139 Миколаїв - Лисичанськ буде у Миколаєві обслуговуватися (і формуватися), токуди підуть Дніпровські вагони (на який маршрут)??
Може дійсно їх би направити в КП (через Київ), 76/75 "Криворіжжя" видовжувати до Львова (на вихідні та свята)!!
Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #17 on: 11.10.19 , 15:10 »
Share

А не краще з Києва на Кривий Ріг (через Долинську), а далі на Дніпро?? Бо запропонована Вами схема виглядає, що поїзд проходитиме ділянку Верхівцеве - Дніпро двічі. Чи є інший маршрут з Дніпра до Кривого Рогу??
До Дніпра через Долинську - Кривий Ріг було б краще. Але пропозиція розроблена з прив'язкою до депо Кривий Ріг, де зараз обслуговується 139/140.
Із досвіду подачі пропозицій: якщо пропозиція передбачає передачу складу на обслуговування до іншого депо - шансів мало, тому що це "призведе до виникнення соціальної напруги серед працівників депо". Може пройти лише, якщо запропонувати варіант рівноцінного розміну складів між двома депо.
Якщо поїзд 140/139 Миколаїв - Лисичанськ буде у Миколаєві обслуговуватися (і формуватися), токуди підуть Дніпровські вагони (на який маршрут)??
Може дійсно їх би направити в КП (через Київ), 76/75 "Криворіжжя" видовжувати до Львова (на вихідні та свята)!!
А де в Миколаєві на 139/140 вагони візьмуться. З Дніпра якраз і передадуть
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 985


View Profile
« Reply #18 on: 11.10.19 , 15:10 »
Share

А не краще з Києва на Кривий Ріг (через Долинську), а далі на Дніпро?? Бо запропонована Вами схема виглядає, що поїзд проходитиме ділянку Верхівцеве - Дніпро двічі. Чи є інший маршрут з Дніпра до Кривого Рогу??
До Дніпра через Долинську - Кривий Ріг було б краще. Але пропозиція розроблена з прив'язкою до депо Кривий Ріг, де зараз обслуговується 139/140.
Із досвіду подачі пропозицій: якщо пропозиція передбачає передачу складу на обслуговування до іншого депо - шансів мало, тому що це "призведе до виникнення соціальної напруги серед працівників депо". Може пройти лише, якщо запропонувати варіант рівноцінного розміну складів між двома депо.
Якщо поїзд 140/139 Миколаїв - Лисичанськ буде у Миколаєві обслуговуватися (і формуватися), токуди підуть Дніпровські вагони (на який маршрут)??
Може дійсно їх би направити в КП (через Київ), 76/75 "Криворіжжя" видовжувати до Львова (на вихідні та свята)!!
А де в Миколаєві на 139/140 вагони візьмуться. З Дніпра якраз і передадуть
Валерій писав вище, що в межах однієї залізниці це напряг зробити, а Дніпро і Миколаїв взагалі різним залізницям підпорядковані...
Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #19 on: 11.10.19 , 15:10 »
Share

А не краще з Києва на Кривий Ріг (через Долинську), а далі на Дніпро?? Бо запропонована Вами схема виглядає, що поїзд проходитиме ділянку Верхівцеве - Дніпро двічі. Чи є інший маршрут з Дніпра до Кривого Рогу??
До Дніпра через Долинську - Кривий Ріг було б краще. Але пропозиція розроблена з прив'язкою до депо Кривий Ріг, де зараз обслуговується 139/140.
Із досвіду подачі пропозицій: якщо пропозиція передбачає передачу складу на обслуговування до іншого депо - шансів мало, тому що це "призведе до виникнення соціальної напруги серед працівників депо". Може пройти лише, якщо запропонувати варіант рівноцінного розміну складів між двома депо.
Якщо поїзд 140/139 Миколаїв - Лисичанськ буде у Миколаєві обслуговуватися (і формуватися), токуди підуть Дніпровські вагони (на який маршрут)??
Може дійсно їх би направити в КП (через Київ), 76/75 "Криворіжжя" видовжувати до Львова (на вихідні та свята)!!
А де в Миколаєві на 139/140 вагони візьмуться. З Дніпра якраз і передадуть
Валерій писав вище, що в межах однієї залізниці це напряг зробити, а Дніпро і Миколаїв взагалі різним залізницям підпорядковані...
А звідки тоді вагони в Миколаєві візьмуться?
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!