Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.05.20 , 03:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення сполучення Поділля

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12
Print
Author Topic: Покращення сполучення Поділля  (Read 7452 times)
VSK
Active user

Posts: 1036


View Profile
« Reply #100 on: 03.02.20 , 08:02 »
Share

По 139/140


Состав состоял из вагонов ПКВЧ-1. Нумерация заканчивалась на 11-м, но вроде несколько первых отсутствовали.
Склад 9 вагонів. Навіть таким складом заповнюється дуже вшиво. Знаю що несезон
Влітку ситуація, звісно краща, але не набагато. Тому що Хмільники-Старкони і жителі Кампода не будуть чекати 12 ночі і не хочуть чекати з 4.30 в Києві. Так є туристи, яким зручно, але все таки їх порівняно небагато і прибуття до Камподу в 6 ранку, може бути своєрідним компромісом, як для туристів, так і для жителів Камподу, так і для Хмілтника-Старкону. . Це має бути ще один аргумент чому відправлення з Києва треба робити в 20.30-21.00, а прибуття в районі 8.00-8.30 і по Камподу вязати з Подільським Експресом змінюючи останньому графік(як я описував). Нагадаю-склад має бути 3С+3П+4К
« Last Edit: 03.02.20 , 08:02 by VSK » Logged
sean
Active user

Posts: 4561


View Profile
« Reply #101 on: 03.02.20 , 08:02 »
Share

Ви ж не забувайте, що графіки руху потягів розробляються не для зручності пасажирів, а щоб у залізничників гарно карта лягала.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4534


View Profile
« Reply #102 on: 03.02.20 , 09:02 »
Share

....
Це має бути ще один аргумент чому відправлення з Києва треба робити в 20.30-21.00, а прибуття в районі 8.00-8.30 і по Камподу вязати з Подільським Експресом змінюючи останньому графік(як я описував). Нагадаю-склад має бути 3С+3П+4К
Нове - забуте старе
Quote
Маршрут движения поезда 139К КИЕВ-ПАССАЖИРСКИЙ ― КАМЕНЕЦ-ПОДОЛЬСКИЙ на 29.06.2014
КИЕВ (КИЕВ-ПАССАЖИРСКИЙ )   21:11  
ФАСТОВ 1    22:05   0002   22:07
КАЗАТИН-1    23:23   0023   23:46  
КАЛИНОВКА 2    00:23   0002   00:25  
ХОЛОНЕВСКАЯ    00:35   0002   00:37  
УЛАДОВКА    00:48   0002   00:50  
ХМЕЛЬНИК    01:06   0012   01:18  
АДАМПОЛЬ    01:31   0002   01:33  
ПАСЕЧНЫЙ    01:44   0001   01:45  
СТАРОКОH 2    02:01   0002   02:03  
КРАСИЛОВ    02:30   0002   02:32  
ГРЕЧАНЫ    03:15   0015   03:30  
ЯРМОЛИНЦЫ    04:15   0002   04:17  
ДУНАЕВЦЫ    04:38   0002   04:40  
БАЛИН                 04:58   0002   05:00      
КАМЕНЕЦ-ПОДОЛЬСКИЙ    05:34        
http://forum.railwayclub.info/index.php?action=onePostPerPage&topic=27525.msg370824

Наскільки пам'ятаю, це не залізничники пролобіювали перенесення на пізнє відправлення.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9208


View Profile
« Reply #103 on: 05.02.20 , 19:02 »
Share

770 Кампод 23:57 .... Гречани 02:10-02:25 - Хмель 02:35-02:38 - Жмеринка 04:07-04:29 - Вінниця 05:09-05:12 - Козлятин 06:00-06:02 - Фастів 07:06 - Київ 08:06.
Я ось що думаю...
Якщо в нас вже пішла така деградація "регіональних експресів", як в плані швидкості, так і в плані складів (скорочення сидячих вагонів) може взагалі немає сенсу експлуатувати міжобласні вагони на данному напрямі? Доречі 769/770 вже навіть офіційно УЗ визнала Р, а не РЕ з відповідною тарифікацією.
Замість цього пропоную сформувати два склади НШ для щоденного обороту з класичних спальних вагонів.

139/140 класичним маршрутом через Хмільник, Старокостянтинів та 113/114 (замість 769/770) через Вінницю.

Розклад приблизно такий:

139 Київ 22.00 - Старокостянтинів 3.00-3.02 - Кам"янець-Подільський 7.00
140 Компот 23.05 - Старокостянтинів 2.55 - 3.05 - Київ 8.06 (як пропонує Віктор).

Старокостянтинів-2 має дві платформи, тому зхрещення тут не повинно бути чимось ускладнене.

113 Київ 14.00 - Вінниця 17.15 Кам"янець-Подільський 22.00 (без Жмеринки)
114 Компот 8.00 - Вінниця 12.45 - Київ 16.00 (без Жмеринки)

Оборот по Компоту 139 на 114 та 113 на 140.

Склад до 16 вагонів (чи скільки там дозволено вагонів).

Тільки треба подумати, до чого чіпляти 757/758? Або водити окремим складом, або чипляти до 145/146, як це колись пропонували.

Зразу передчуваючи критику, що 8.00 з Компоту це пізно, бо Київ о 16.00 скажу, що з одного боку виїзд, скажімо о 6.00 дозволить прибувати о 14.00, що все одно пізно для ділового життя, а для туристів, як відправлення о 6.00 це повна фігня (особливо для тих, хто буде їхати з Хотина, або Бакоти, не кажучи за Чернівці), так і прибуття 139 о 5.00, для обороту на 114. Так само цей потяг закриє денну диру з Хмельницького до Києва. З іншого боку щоденність нічного 139/140 дозволить вивезти місцеве населення в Київ з прибуттям у прайм-тайм.

Аналогічно виїзд о 14.00 з Києва не набагото гірше, ніж о 14.55, проте з одного боку дозволить місцевим, які завершили свої справи в Києві пообіді повернутися по домівкам увечері, плюс туристів, які не купили квитки не буде сильно відлякувати час прибуття, бо 22.00 значно краще, ніж 22.49. Хоча, тут скоріш це більш необхідність обертати на 140 з нормальним прибуттям до Києва.

Тоді сидячки йдуть повністю на інші маршрути, наприклад на 767/768, а ці два склади формуються в Києві з оборотм сам на себе, де нормально вистачає часу на обслуговування. 
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5572


View Profile
« Reply #104 on: 06.02.20 , 00:02 »
Share

Сергію, цей оборот уже років з чотири як запропонований, тільки з трохи іншими графіками з різницею в годину.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1036


View Profile
« Reply #105 on: 06.02.20 , 01:02 »
Share

 Все таки, на мою думку, Краще зберегти там регіоналки, а навіть не так регіоналки, як зробити максимально швидкі графіки для денних рейсів
. І 16 вагонів може бути забагато. Зараз 139/140 ходить складом 9 вагонів, і досить погано заповнюється. . Влітку  ситуація не набагато краща. Так, зараз на 139/140 пересяде частина пасків з Буковини, але скільки саме  пасків їздило нею до КАМПОДУ?

Веду я до того що може краще зробити склад 10 вагонів, Можна 2-3 сидячи, 700ту номерацію, можна плацки і купе, але має бути склад 10 вагонів і  швидший графік(особливо для денних рейсів)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5572


View Profile
« Reply #106 on: 06.02.20 , 01:02 »
Share

Нагадаю, зайві вагони вдень планували гнати в Сокиряни.
Logged
bond
Active user

Posts: 1641


View Profile
« Reply #107 on: 06.02.20 , 11:02 »
Share

Колись 623/624 вже видовжували до Сокирян, на форумі десь навіть графік зберігся. Цікаво, чи його половинили по Кам'янцю, чи гнали повним складом?
Logged
VB
Active user

Posts: 4275


View Profile
« Reply #108 on: 06.02.20 , 12:02 »
Share

21.03 - 25.06.2006. Призначений до виборів. Після них і скасований. 3 вагони було, від 623/624 відчіпляли. Локомотив М62 ТЧ Гречани від 623/624. Графік розроблений до Сокирян. Хоча у базах експресних він вже був. Вагон СТ Київ - Сокиряни їздив там під туристичним номером і до, і після призначення БГВ Київ - Сокиряни.
Logged
yambor
Active user

Posts: 1754


View Profile
« Reply #109 on: 06.02.20 , 15:02 »
Share

Все таки, на мою думку, Краще зберегти там регіоналки, а навіть не так регіоналки, як зробити максимально швидкі графіки для денних рейсів
. І 16 вагонів може бути забагато. Зараз 139/140 ходить складом 9 вагонів, і досить погано заповнюється. . Влітку  ситуація не набагато краща. Так, зараз на 139/140 пересяде частина пасків з Буковини, але скільки саме  пасків їздило нею до КАМПОДУ?

Веду я до того що може краще зробити склад 10 вагонів, Можна 2-3 сидячи, 700ту номерацію, можна плацки і купе, але має бути склад 10 вагонів і  швидший графік(особливо для денних рейсів)
Там потік дуже різний по днях тижня - на вихідні там і повноскладових поїздів не вистачає, в будні там багато повітря возиться, особливо після того як 140 фірмовим зробили і графік попортили.
На Буковину в КП посадка дуже велика, особливо коли нема 140. Більшість квитків там від Ларги береться. Запропонований новий графік 140 забере цей весь потік на себе, що ще додатково звільнить місця для чернівчан.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!