Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.19 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення сполучення Поділля

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10
Print
Author Topic: Покращення сполучення Поділля  (Read 3729 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 985


View Profile
« Reply #20 on: 11.10.19 , 16:10 »
Share

Я не знаю, для мене це давно є загадкою, відколи на цьому форумі з'явилася ідея видовження Лисичанськ - Дніпро до Миколаєва (щось там про оборот писали з 134/133).
Але мені буде дивно (м'яко кажучи), якщо ПРИДН віддасть вагони Миколаєві (а у самих невивіз до Києва і Львова)!!
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1797


View Profile
« Reply #21 on: 11.10.19 , 16:10 »
Share

А звідки тоді вагони в Миколаєві візьмуться?

Певний "запас" вагонів спостерігається в Одесі. Можливо звідти.
Також, на початку Пасдеп хотів 139/140 робити двогрупним Миколаїв/Дніпро - Лисичанськ. Можливо вже щось переграли.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4978


View Profile
« Reply #22 on: 11.10.19 , 16:10 »
Share

140 Кам-Под 23:59 - Хмільник - Київ 08:32-08:47 - Кривий Ріг 15:15
І ще не треба забувати, що вранці з Києва на Миронівку можна виїхати лише через Фастів - БЦ, бо на трипільському напрямку все дуже щільно.

Ще одна гіпербола від Красноштана та кріпких залізничників.

Подивився, треба в районі 08:25 з Києва виїжджати, щоб встингути в Підгірці на роз"їзд з 12-м, далі реально можна класти. Завести в Київ на 08:10 - більша проблема аніж трипільські штовхання.
« Last Edit: 31.10.19 , 04:10 by Г-дзе » Logged
yambor
Active user

Posts: 1743


View Profile
« Reply #23 on: 11.10.19 , 17:10 »
Share

Ну тоді 140 хай заходить ниткою Буковини і далі 8-25 на Трипілля. Буковину посунути на 8-30 з відправленням з КП близько 0-30, Чернівці 20-20.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1296


View Profile
« Reply #24 on: 12.10.19 , 18:10 »
Share

.
Починаємо обговорювати "Кам"янецьку проблему".

Маємо недоекспрес, окрім нього маємо 139, який не можна нікуди видовжити через проблеми з молдаванами. Натомість маємо певні напрацювання, зроблені з Романом на роботі, і вони зав"язані на Костянтинівку. Точніше, на прокладання туди відносно бєшеного денного графіка. Для кращої оборотності можна схиляти УЗ до наших трикутників, але це вимагатиме зміни розкладу одного з костянтинівських поїздів.

Спробую накидати робочий варіант.

126 Київ 18:40 - Костянтинівка 06:10
ХХХ Костянтинівка 07:30 - Київ 16:30-16:45 - Вінниця - Кам-Под 22:59
140 Кам-Под 23:59 - Хмільник - Київ 08:31

Київ 21:28 - Хмільник - Кам-Под 06:00
ХХХ Кам-Под 07:05 - Вінниця - Київ 13:20-13:35 - Костянтинівка 22:35
125 Костянтинівка 23:55 - Київ 11:25

Замість Констахи можна вибрати іншу точку, яка дасть потік. Констаха в цьому випадку обрана для компенсування відсутності дзеркального Інтерсіті.
Як тут пропонується розподілити склади? Тупо зробити констаху тим самим складом через день нічним графіком, через день денним і так само 139/140? Чи за рахунок наявного складу 139/140 і на додачу 769/770 забезпечити щодня по дві пари в кожен бік трохи меншим складом?
(Навіть такого зменшеного для КП двічі на день може бути забагато, а поруч є Тернопіль, де 6 вагонів однією парою вже замінять рахівську причіпку (її теж сюди в обіг і маємо по суті 4 повноцінні склади на кожен день в обидва боки), а другою відновлять нормальне нічне сполучення з Києва і забезпечать ще й у першій половині дня.)
770 при цьому буде ліквідовано, але його функцію може на себе взяти "Буковина", розбавлена його ж сидячками.
« Last Edit: 12.10.19 , 18:10 by _vs_ » Logged
гнч
Guest
« Reply #25 on: 12.10.19 , 23:10 »
Share

трохи про Поділля у цій темі. (можна перенести у іншу)
140 досить у зручний час по Гречанах в обидва боки.
Але у Київ прибуває досить рано!
як би 1-1,5 піздніше було б краще.
Можливо для цього йому в Жмеренці треба хвилин 40 постояти? Доречі у Хмельницькому на нього сіло би народу набагато більше ніж у Гречанах зараз сідає.
Та грець з тими санаторіями у Хмельнику посеред ночі.
І якщо цей потяг так вже об'їзжає Хмельницький, то може йому і Київ-пасс об'їхати, якщо там зранку дуже плотно усе? І відправити цей потяг скажім у Чернігів. А що, базарники поїдуть.

І ще Хмельницькому дуже не вистачає двох потігів до Києва, яких раніше було багато.
1. Ввечері сів - ранком в Києві.
2. Ранком сів - під обід в Києві.
Logged
sean
Active user

Posts: 4082


View Profile
« Reply #26 on: 12.10.19 , 23:10 »
Share

Давно вбитий 602 був тошонада. І давно уже немає повноцінної поїзної ночі з Хмеля :(
Logged
opex
Active user

Posts: 11892


View Profile
« Reply #27 on: 13.10.19 , 00:10 »
Share

Цікаво, а де та межа, до якої і не треба овернайт до Києва?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4217


View Profile
« Reply #28 on: 13.10.19 , 02:10 »
Share

Цікаво, а де та межа, до якої і не треба овернайт до Києва?
Думаю, Хмелю и Камподу пригодится любой доп-овернайт в Киев. Направление не слишком балованное.
« Last Edit: 13.10.19 , 02:10 by Emblaze » Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 853


View Profile
« Reply #29 on: 13.10.19 , 07:10 »
Share

Цікаво, а де та межа, до якої і не треба овернайт до Києва?
Наверное там где физически нельзя вытянуть осла за уши, в радиусе 2...2,5час от Киева.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!