Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.19 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення сполучення Поділля

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
Print
Author Topic: Покращення сполучення Поділля  (Read 3730 times)
_vs_
Active user

Posts: 1296


View Profile
« Reply #30 on: 13.10.19 , 11:10 »
Share

Краще про Поділля в подільській темі. Але яка Жмеринка у 140? Він іде через Хмільник.
Я от подивився на завантаженість 140 і 770 навіть з непарної (без 140) п'ятниці на суботу перед довгими вихідними і порівняв її з наявністю квитків з Тернополя — явно не на користь останнього. Водночас Тернопіль має тягнуту (як тепер і 769) рахівську причепку з Києва і зовсім не має нормального овернайту, навіть через день. Толку з того, що через нього проходять "усі" (не такі вже й чисельні) 143/144, 49/50, 81/82, якщо на практиці на них закритий продаж до останнього дня або вони прибувають у дурний час? Крім того, це ще й центр області, куди є якийсь транспорт тільки вдень, причому далеко не з 4 ранку.
У контексті КП - Констаха можна зробити чотири склади (два наявних 125/126, один 139/140 і ще один з 769/770 і рахівської причепки), перерозподілити між ними сидячки і забезпечити щодня по дві пари Констаха - Київ - КП/Тернопіль (денний прямий, нічні окремі); правда, їх графік доведеться модифікувати на кілька годин (2-4) порівняно з наявними, а нічне сполучення КП - Жмеринка - Вінниця зміниться ранковим (але його можна забезпечити "Буковиною", опційно розбавивши її сидячками). Зате ці нові овернайти будуть щодня і більш-менш зручними для кінцевих пунктів (для Хмеля не дуже). Це все за умови, якщо склади залишаться довгими і половинитимуться на аналоги ПЕ. Якщо їх розполовинити або ще якось вкоротити ще по Констасі з метою прискорення (в чому я сумніваюся з політичних міркувань, хоча це можна подати як збільшення кількості альтернатив за європейським зразком), то складів буде більше і одного з них вистачить на асиметричний пізній нічний Київ - Хмель - Тернопіль і зранку назад, а чотири короткі підуть шаленим графіком тільки на КП; тричі на тиждень до них чіплятиметься та сама МПшна причепка, а тернопільська залишиться в раховозі.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #31 on: 13.10.19 , 12:10 »
Share

До Буковини мабуть ліпше додавати К/П. Вона ж їде так само неспішно. А сидячкам, поки їх не списали, визначити більш хуткий маршрут, з меншим часом руху.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1296


View Profile
« Reply #32 on: 13.10.19 , 21:10 »
Share

"Додавати" це як? Вона ніби зараз іде повним складом, але до літа хтось постійно скаржився на недозавантаженість. Мабуть просто виділити вагон-другий для КП на заміну 770? Чернівці тепер ще мають причепку до 7/8 і це стимулюватиме її заповнення.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #33 on: 13.10.19 , 23:10 »
Share

Я наче виділяв цитату. Але при переносі постів у іншу тему її не врахували.
Оце
У контексті КП - Констаха можна зробити чотири склади (два наявних 125/126, один 139/140 і ще один з 769/770 і рахівської причепки), перерозподілити між ними сидячки і забезпечити щодня по дві пари Констаха - Київ - КП/Тернопіль (денний прямий, нічні окремі); правда, їх графік доведеться модифікувати на кілька годин (2-4) порівняно з наявними, а нічне сполучення КП - Жмеринка - Вінниця зміниться ранковим (але його можна забезпечити "Буковиною", опційно розбавивши її сидячками).
Сприймається саме як додати до наявного складу Буковини.

В нас є поїзд 13/14 Київ - Солотвино. На кінцевій, по словам Philip-а, може бути максимум 10 вагонів [1]. Але нічого не заважає доводити до Чопа 14 (а в минулому і 20). Частину полишати.

Кількість вагонів по Чернівцям обмежена 16-а [2]. А скільки можна доводити до Кам'янця-Подільського? Колись у 2005 році мав подорож до того міста на 623/624. З Києва було 18 чи 19, а до К-П приїхало більше. Важко згадувати, 22 чи 23. Але точно більше 20. Тоді, а також по словам місцевого авторитета пана Голодняка, по Хмелю до основного складу додавали групу вагонів, яка по Кам'янцю відчіплялася та їхала далі до Ларги у якості приміського.

Якщо нічого не змінилося, то до 117/118 можна додати 5-7.
« Last Edit: 13.10.19 , 23:10 by sergius » Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #34 on: 03.11.19 , 16:11 »
Share

Третій пункт напишу окремо. Стосується Кам'янця Подільського та доцільності курсування 139/140

Що зараз представляє 139/140- черезденний повітровоз складом в 18 вагонів з великим часом перестою на кінцевих. 150-200 пасажирів дає ділянка Козятин-Гречани,решту Камянець Подільський. Що пропонується: відміни и 139/140, замість нього пустити 117/118 через Хмільник, графіком
17.00.     Чернівці    9.30
21.00.   Кам. Под.   5.30
5.30.         Київ.        21.00

Але це лише за умови
-прискорення та зміни графіка Подільського експресу, відправлення з Києва біля 17 та прибуття біля 9.00, збирання заїзду в Жмеренку.
-реалізації пункту 1 і 2. На ці два поїзди частково пересяде Чернівецький потік, тим самим в 117/118 звільняється місць для Хмільника/Камподу.

Так, звісно, багато форумчан будуть проти такої відміни, але потрібно розуміти, що існування цього поїзда, це просто марна витрата вагонного парку та цей 18 вагонним склад можна використати з більшою користю, ніж зараз.

Для того щоб не було дифіциту. білетів в напрямку Київ-Км Под та Київ-Чернівці призначати по пятницям та неділям допи Київ-Кампод та Київ Чернівці.

Цей пункт  не потрібно включати до пропозицій, тут просто викладені думки стосовно 139/140 поїзда

Як варіант, якщо 117/118 та Подільського експресу Кам Полу буде не вистачати, то розглянути можливість назначення туди трансформера графіком
12.00 Київ 6.00
20.00 Кам. Под 22.00

 
« Last Edit: 03.11.19 , 16:11 by VSK » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1159


View Profile
« Reply #35 on: 03.11.19 , 16:11 »
Share

Вінниця без сполучення з Чернівцями залишається?
Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #36 on: 03.11.19 , 16:11 »
Share

Вінниця без сполучення з Чернівцями залишається?
Електричка до Жмеренки+ 136 до Чернівців, якщо там паспотік не більше 50 пасажирів на добу. Якщо там посадка на 117/118 по Вінниці в напрямку Чернівців більша,  варто ще допрацювати 3й пункт.

Але повторюсь, 3й пункт це лише мої особисті думки стосовно 139/140, на перспективу. Більш детально прошу розглянути 1 і 2 пункти, які я вважаю варто вносити до списку пропозицій
« Last Edit: 03.11.19 , 17:11 by VSK » Logged
sergius
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #37 on: 03.11.19 , 17:11 »
Share

Що пропонується: відміни и 139/140, замість нього пустити 117/118 через Хмільник, графіком
17.00.     Чернівці    9.30
21.00.   Кам. Под.   5.30
5.30.         Київ.        21.00

................

Для того щоб не було дифіциту. білетів в напрямку Київ-Км Под та Київ-Чернівці призначати по пятницям та неділям допи Київ-Кампод та Київ Чернівці.
Чим не влаштовує задум додавати вагони до 117/118 на ділянці Київ - КП.

Скажімо, 14 одиниць Київ-Чернівці + 7 Київ-КП. Після відчеплення, вони можуть поїхати зворотно до Києва у якості денного або зганяти до Львова.

Вінниця без сполучення з Чернівцями залишається?
Електричка до Жмеренки+ 136 до Чернівців, якщо там паспотік не більше 50 пасажирів на добу. Якщо там посадка на 117/118 по Вінниці в напрямку Чернівців більша,  варто ще допрацювати 3й пункт.
В такому випадку 117/118 через Вінницю, а на Хмільник перенаправляється 771/772. Час руху не повинен змінитися.
« Last Edit: 03.11.19 , 17:11 by sergius » Logged
Vert
Active user

Posts: 5626


View Profile
« Reply #38 on: 03.11.19 , 18:11 »
Share

Поїзд 139/140 Кам'янець-Подільський - Київ пропоную видовжити до Кривого Рогу через Дніпро орієнтовним графіком:

11:00 Кам’янець-Под. 08:57
14:00-14:20 Хмельницький -
18:20-18:43 Козятин-1 02:12-02:40
21:20-21:47 Київ-Пас. 23:40-23:59
06:12-06:40 Дніпро-Гол. 14:20-14:40
09:40 Кривий Ріг 11:20


Актуально в летнее время без Днепра. Кривой Рог летом остается без поездов и ездит в Киев на маршрутках.
Logged
yambor
Active user

Posts: 1743


View Profile
« Reply #39 on: 03.11.19 , 20:11 »
Share

Третій пункт напишу окремо. Стосується Кам'янця Подільського та доцільності курсування 139/140

Що зараз представляє 139/140- черезденний повітровоз складом в 18 вагонів з великим часом перестою на кінцевих. 150-200 пасажирів дає ділянка Козятин-Гречани,решту Камянець Подільський. Що пропонується: відміни и 139/140, замість нього пустити 117/118 через Хмільник, графіком
17.00.     Чернівці    9.30
21.00.   Кам. Под.   5.30
5.30.         Київ.        21.00
А куди пан пропонує запхати 550 пасажирів, що їдуть сьогодні з Камянця до Києва на 140? На маршрутки?
На 118 і тепер, навіть в будні, сильно завчасно потрібно купувати квитки, а його пропонується дозавантажити пасажирами ще вагонів на 7-8.

Потрібно оптимізувати оборот, а не розвивати такі недолугі пропозиції.
Зрозуміло, що там 18 вагонів в будні в міжсезон не заповнюються, але ж в кожному рейсі там їде пасажирів вагонів на 10, а по вихідним і на всі 18.
Що заважає відправляти з Києва половину складу в будні, а іншу половину деінде. Чи повертати потяг на Київ одразу по прибуттю, чи звязати 769 і 139 в оборот звільнивши половину складу.
« Last Edit: 03.11.19 , 20:11 by yambor » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!