Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.19 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення сполучення Поділля

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
Print
Author Topic: Покращення сполучення Поділля  (Read 3732 times)
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #40 on: 03.11.19 , 21:11 »
Share

А куди пан пропонує запхати 550 пасажирів, що їдуть сьогодні з Камянця до Києва на 140? На маршрутки?
На 118 і тепер, навіть в будні, сильно завчасно потрібно купувати квитки, а його пропонується дозавантажити пасажирами ще вагонів на 7-8.

Потрібно оптимізувати оборот, а не розвивати такі недолугі пропозиції.
Зрозуміло, що там 18 вагонів в будні в міжсезон не заповнюються, але ж в кожному рейсі там їде пасажирів вагонів на 10, а по вихідним і на всі 18.
Що заважає відправляти з Києва половину складу в будні, а іншу половину деінде. Чи повертати потяг на Київ одразу по прибуттю, чи звязати 769 і 139 в оборот звільнивши половину складу.
Читаємо уважно повний текст пропозиції-пропонується по пятницям з Києва та неділям до Києва призначати доп Київ-Кам. Под. Посеред тижня місця на 117/118 зявляться за рахунок Чернівцецьких  пасажирів які пересядуть на поїзди які пропонується в пункті 1 та 2.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124810.msg531520;topicseen#new


Але, в цілому можна і взяти в роботу пропозицію Валерія, зробивши 139/140 у сполученні Кривий Ріг-Кам. Под.
« Last Edit: 03.11.19 , 21:11 by VSK » Logged
yambor
Active user

Posts: 1743


View Profile
« Reply #41 on: 03.11.19 , 21:11 »
Share

Читаємо уважно повний текст пропозиції-пропонується по пятницям з Києва та неділям до Києва призначати доп Київ-Кам. Под. Посеред тижня місця на 117/118 зявляться за рахунок Чернівцецьких  пасажирів які пересядуть на поїзди які пропонується в пункті 1 та 2.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124810.msg531520;topicseen#new
А як пан збирається заставити пасажирів зі зручного і доступного потяга пересідати на 1) в 2 рази дорожче і таким же графіком, 2) такий же по ціні (або трохи дорожче) але з набагато гіршим графіком? Зняти всі обмеження по Камянцю і далі, щоб потяг на 2/3 пустий з Чернівців виїжджав?
117/118 і так чудово заповняється у всі дні як чернівецькими так і камянецькими пасажирами (яких там значна частина) і нема чого його змінювати, хіба трохи прискорити - там резерв є, як мінімум, для 118.
І для додаткового по вихідних теж склад потрібен, якого нема. Власне чому такий оборот з КР і зробили.
Тому, замість намагань схрестити вужа з носорогом, потрібно раціонально використати те що є. І відправляти склад з КП одразу по прибуттю чи то назад в Київ, чи деінде.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1159


View Profile
« Reply #42 on: 03.11.19 , 23:11 »
Share

Читаємо уважно повний текст пропозиції-пропонується по пятницям з Києва та неділям до Києва призначати доп Київ-Кам. Под. Посеред тижня місця на 117/118 зявляться за рахунок Чернівцецьких  пасажирів які пересядуть на поїзди які пропонується в пункті 1 та 2.


замість того, щоб давати змогу виїжджати пасажирам посеред тижня тримати зайвий склад, щоб призначати ним лише доп на вихідні? звучить як марнотратство
Logged
W_777
Active user

Posts: 468


View Profile
« Reply #43 on: 04.11.19 , 00:11 »
Share

В целом соглашусь с тезисами уважаемого Yambor.
Думаю, хорошо бы было заняться вот этим предложением:
потрібно раціонально використати те що є. І відправляти склад з КП одразу по прибуттю чи то назад в Київ, чи деінде.
Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #44 on: 04.11.19 , 10:11 »
Share

Відповідь всім коментатора вище:
При написанні пункту три я ссилався на те, що 139/140 і так черезденний, і  117/118 черезденно виконує функцію основного поїзда для Камподу. А кожен тиждень, або в п'ятницю або в неділю в якомусь з напрямків(або на Київ або з Києва) і так робиться хаос з квитками через черезденність 139/140, а в моїй пропозиції гарантовано був би вивізний по пятницям а зворотньо по неділям з Києва/на Київ. Склад поїзда-відра з під якогось літнього допа. На осінь-весну найти такий склад не є проблемою.


Але якщо форумчан різко проти відміни 139/140, то далі я настоювати на своєму не буду. Тому потрібно реалізувати одну з цих пропозицій:
Поїзд 139/140 Кам'янець-Подільський - Київ пропоную видовжити до Кривого Рогу через Дніпро орієнтовним графіком:

11:00 Кам’янець-Под. 08:57
14:00-14:20 Хмельницький -
18:20-18:43 Козятин-1 02:12-02:40
21:20-21:47 Київ-Пас. 23:40-23:59
06:12-06:40 Дніпро-Гол. 14:20-14:40
09:40 Кривий Ріг 11:20

Поїзду 140 на ділянці Кам’янець-Подільський – Козятин в один бік розробити нову нитку з заходом на станцію Хмельницький, на ділянці Козятин – Дніпро прокласти ниткою 282 Хмельницький – Генічеськ.
Поїзду 139 на ділянці Дніпро – Київ розробити нову нитку .

 Обслуговування складів проводити в часовому проміжку між прибуттям поїзда 140 Кам’янець-Подільський – Кривий Ріг (09:40) та відправленням поїзда 76 Кривий Ріг – Київ (20:59).

По пікових днях 76/75 Кривий Ріг - Київ  видовжувати до Львова чіз зупинкою лише по Шепетівці.

Починаємо обговорювати "Кам"янецьку проблему".

Маємо недоекспрес, окрім нього маємо 139, який не можна нікуди видовжити через проблеми з молдаванами. Натомість маємо певні напрацювання, зроблені з Романом на роботі, і вони зав"язані на Костянтинівку. Точніше, на прокладання туди відносно бєшеного денного графіка. Для кращої оборотності можна схиляти УЗ до наших трикутників, але це вимагатиме зміни розкладу одного з костянтинівських поїздів.

Спробую накидати робочий варіант.

126 Київ 18:40 - Костянтинівка 06:10
ХХХ Костянтинівка 07:30 - Київ 16:30-16:45 - Вінниця - Кам-Под 22:59
140 Кам-Под 23:59 - Хмільник - Київ 08:31

Київ 21:28 - Хмільник - Кам-Под 06:00
ХХХ Кам-Под 07:05 - Вінниця - Київ 13:20-13:35 - Костянтинівка 22:35
125 Костянтинівка 23:55 - Київ 11:25

Замість Констахи можна вибрати іншу точку, яка дасть потік. Констаха в цьому випадку обрана для компенсування відсутності дзеркального Інтерсіті.
http://

А Буковині лишити маршрут через Вінницю та змінити графік
21.30.     Київ.   5.30
05.30 Кам Под. 21.30
9.30.   Чернівці 17.30

(Нагадую-зміна графіку лише за умови реалізації пункту 1 та 2 та прискорення Подільського експресу)

Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4978


View Profile
« Reply #45 on: 04.11.19 , 10:11 »
Share

VSK, з усіх моїх цитат ти вибрав найневдалішу. Ось це я вважаю достойним пера поета:

139 Кривий Ріг 15:00 Київ 21:30-21:45 - Хмільник - Кам-Под 06:15

770 Кам-Под 07:35 - Вінниця - Київ 13:50

769 Київ 16:45 - Вінниця - Кам-Под 22:59

140 Кам-Под 23:59 - Хмільник - Київ 08:32-08:47 - Кривий Ріг 15:15

з оборотом по Кривому Рогу на 75-76.
Logged
Zilberg1985
Active user

Posts: 216


View Profile
« Reply #46 on: 04.11.19 , 12:11 »
Share

А не легше буде 139/140 продовжити до Чернівців?
Logged
Zilberg1985
Active user

Posts: 216


View Profile
« Reply #47 on: 04.11.19 , 13:11 »
Share

Тим графіком який зараз у нього є. Як не як, перестій у КП у нього великий
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1159


View Profile
« Reply #48 on: 04.11.19 , 13:11 »
Share

А не легше буде 139/140 продовжити до Чернівців?

там трабли з домовленостями з молдовською стороною, наскільки я розумію
Logged
yambor
Active user

Posts: 1743


View Profile
« Reply #49 on: 04.11.19 , 14:11 »
Share

Там трабли з Молдовою.
А так, якщо повернути йому нормальний графік на Київ, то і до Коломиї дотягти можна, а при відправленні з Києва біля 21, то і до Франківська
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!