Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.19 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення сполучення Поділля

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
Print
Author Topic: Покращення сполучення Поділля  (Read 3733 times)
Zilberg1985
Active user

Posts: 216


View Profile
« Reply #50 on: 04.11.19 , 20:11 »
Share

То може спробувати домовитись ще за один поїзд? Чи це геморна справа?
Logged
SW7
User

Posts: 62


View Profile
« Reply #51 on: 04.11.19 , 21:11 »
Share

Я щось не зовсім розумію. звідки береться твердження, що Вінниця буде без сполучення з чернівцями? а куди дінеться 117/118?
 я три раза перечитував і намагався зрозуміти, як ви пропонуєте змінити маршрут 117/118, що він не буде йти через вінницю, але ніде цього не написано. може я погано читаю, але те, що пропонується зробити, розписано неакуратно, ще й по двох темах...
автор теми, ви можете наново розписати свої пропозиції з часом проходження по вузлових станціях?
Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #52 on: 04.11.19 , 22:11 »
Share

Я щось не зовсім розумію. звідки береться твердження, що Вінниця буде без сполучення з чернівцями? а куди дінеться 117/118?
 я три раза перечитував і намагався зрозуміти, як ви пропонуєте змінити маршрут 117/118, що він не буде йти через вінницю, але ніде цього не написано. може я погано читаю, але те, що пропонується зробити, розписано неакуратно, ще й по двох темах...
автор теми, ви можете наново розписати свої пропозиції з часом проходження по вузлових станціях?

Читаємо уважно виділене

Третій пункт напишу окремо. Стосується Кам'янця Подільського та доцільності курсування 139/140

Що зараз представляє 139/140- черезденний повітровоз складом в 18 вагонів з великим часом перестою на кінцевих. 150-200 пасажирів дає ділянка Козятин-Гречани,решту Камянець Подільський. Що пропонується: відмінити 139/140, а 117/118 перевести через Хмільник
17.00.     Чернівці    9.30
21.00.   Кам. Под.   5.30
5.30.         Київ.        21.00

Але це лише за умови
-прискорення та зміни графіка Подільського експресу, відправлення з Києва біля 17 та прибуття біля 9.00, збирання заїзду в Жмеренку.
-реалізації пункту 1 і 2. На ці два поїзди частково пересяде Чернівецький потік, тим самим в 117/118 звільняється місць для Хмільника/Камподу.

Так, звісно, багато форумчан будуть проти такої відміни, але потрібно розуміти, що існування цього поїзда, це просто марна витрата вагонного парку та цей 18 вагонним склад можна використати з більшою користю, ніж зараз.

Для того щоб не було дифіциту. білетів в напрямку Київ-Км Под та Київ-Чернівці призначати по пятницям та неділям допи Київ-Кампод та Київ Чернівці.

Цей пункт  не потрібно включати до пропозицій, тут просто викладені думки стосовно 139/140 поїзда

Як варіант, якщо 117/118 та Подільського експресу Кам Полу буде не вистачати, то розглянути можливість назначення туди трансформера графіком
12.00 Київ 6.00
20.00 Кам. Под 22.00

 
Але на даний момент вже не актуально, так як форумчани жорстко розкритикували ідею з відміною 139/140, і є впринципі варіанти його збереження, але в іншому вигляді
« Last Edit: 04.11.19 , 22:11 by VSK » Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #53 on: 04.11.19 , 22:11 »
Share

Кінцевий варіант пропозиції представляє собою

-реалізація однієї з цих двох пропозицій  по оптимізації 139/140
139 Кривий Ріг 15:00 Київ 21:30-21:45 - Хмільник - Кам-Под 06:15

770 Кам-Под 07:35 - Вінниця - Київ 13:50

769 Київ 16:45 - Вінниця - Кам-Под 22:59

140 Кам-Под 23:59 - Хмільник - Київ 08:32-08:47 - Кривий Ріг 15:15

з оборотом по Кривому Рогу на 75-76.
Або, як альтернативний варіант, 6 сидячок Подільського експресу розподілимо на два склади, додамо плацкарти та купе, таким чином зробимо два склади схемою 3С+4П+3К  та пустимо графіками
20.30 Київ       08.30
ч/з Хмільник
3.00  Гречани  02.00
5.00 Кам Под  00.00

Оборот на
6.00          Кам Под.          23.00
8.00.      Хмельницький.   21.00
10.00.        Вінниця.           19.00
12.30.          Київ                 16.30
Обслуговування складу в Києві.  Таким чином і в першій і другій пропозиції повністю перекривається функціонал і 139/140 і Подільського експресу.



-Змінюємо графік 117/118 на графік вигляду
17.30         Чернівці.        10.00
21.30         Кам Под.        06.00
00.00.   Хмельницький. 03.30
02.30.         Вінниця.        01.00
05.30.           Київ.             22.00



-реалізуємо пункт 1 і 2
Вночі трохи поміскував на тему сполучення Чернівців. І в принципі дійшов до просто шикарної пропозиції, як одним махом це сполучення покращити та перекрити купу дир.

І так почнемо: що ми маємо зараз-черезденний огризок 7/8,в планах пасдепу зробити його щоденним, черезденний 667/668 та черезденний 1/2. Маємо вдень 14 годину диру у сполученні Львів-Чернівці та 12 годину у сполученні Чернівці-Львів, яку потрібно закривати.

І так
1) 1/2 робимо у сполученні Чернівці-Константинівка
графіком з передачею обслуговування до Чернівців. Робимо щоденним.
12.00           Чернівці.  16.30
17.00-17.30  Львів.     11.20- 11.40
23.50-00.20. Київ.        04.30-05.50
    9.50.   Константинівка 19.30
Склад 6К+2СВ+2П+2С
Сидячки для трамвайних пасажирів, плацкарт для трансукраїнських пасажирів, зараз їх вже не цураються ставити і нічні Експреси.

Переваги такого графіку-закриття денної дири у сполученні Львів-Чернівці, ще один поїзд  у сполученні Чернівці-Київ(такий розклад буде зручним для певної категорії пасажирів), сполучення Чернівці-Константинівка, щоденне сполучення Константинівка-Захід та ще один поїзд(майже овернайт) Київ-Константинівка, розклад не ідеальний, але доя певної категорії пасажирів такий розклад буде зручним.

2) Чернівецька групу до 7/8 робимо окремим потягом, задля економії часу та можливості зробити зручніший для Чернівців графік. Поїзд в обороті з поїздом 1/2 по Чернівцях, склад такий же.
21.00           Чернівці. 07.00
01.50-02.10. .Львів.  01.50-02.10
           08.30.   Київ.    19.30
Що ми маємо, шикарний графік Чернівці-Київ, непогана альтернатива 117/118 між Чернівцями та Києвом та 667/668 між Чернівцями та Львовом(в складі мусять бути сидячики, тож цінник мусить бути адекватним на короткі відстані порівняно з наявним цінником 7/8) Правда преспективи існування 667/668 у разі реалізації цього сценарію дуже тумані. В ідеалі - це зробити йому овернайт ний графік між Чернівцями та Львовом а між Луцьком та Львовом пустити його через Рівне.

І так для щоденного курсування 1/2 та 7/8 нам потрібно ще по одному складу в 12 вагонів. Враховуючи що 7/8 планують робити щоденним, думаю знайти ще один склад для такого діла не є проблемою, враховуючи що потрібні нові або КВР вагони, які хоч потроху, але надходять на УЗ.

Тож якщо немає якихось протиріч, то прохання, внести ці два пункти до списку пропозицій.






« Last Edit: 04.11.19 , 22:11 by VSK » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1296


View Profile
« Reply #54 on: 05.11.19 , 08:11 »
Share

А навіщо при цьому модифікувати 117 і особливо 118?
Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #55 on: 05.11.19 , 08:11 »
Share

А навіщо при цьому модифікувати 117 і особливо 118?
Для того щоб
- зробити йому графік інший, ніж в нічного експреса, щоб вони не ходили з однаковим часом проходження кінцевих. Таким чином Чернівці будуть мати два поїзди-з пізнішим відправленням і відповідно більш пізнім прибуттям, і  більш раннім відправленням, але прибуттям до початку робочого дня.
Для пасажирів які не готові платити по 800 грн за купе і конче потрібно їхати нічним експресом пропонується включити в склад поїзда 2 плацкарти та 2 сидячки(сидячки в основному для трамваїв.
Аналогічна ситуація з Кам Подом-він буде мати три пары поїздів до Києва з різними графіками і під різні категорії пасажирів
« Last Edit: 05.11.19 , 08:11 by VSK » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1296


View Profile
« Reply #56 on: 05.11.19 , 11:11 »
Share

А навіщо при цьому модифікувати 117 і особливо 118?
Для того щоб
- зробити йому графік інший, ніж в нічного експреса, щоб вони не ходили з однаковим часом проходження кінцевих. Таким чином Чернівці будуть мати два поїзди-з пізнішим відправленням і відповідно більш пізнім прибуттям, і  більш раннім відправленням, але прибуттям до початку робочого дня.
Для пасажирів які не готові платити по 800 грн за купе і конче потрібно їхати нічним експресом пропонується включити в склад поїзда 2 плацкарти та 2 сидячки(сидячки в основному для трамваїв.
Аналогічна ситуація з Кам Подом-він буде мати три пары поїздів до Києва з різними графіками і під різні категорії пасажирів
Тоді потрібно зробити 117 навпаки раніше з Києва, бо пізніше є 7.
Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #57 on: 05.11.19 , 19:11 »
Share

7 відправлятиметься в 19.30, тобто перед 117 і прибуватиме в Чернівці в  7.00( тобто до початку робочого дня)

Чому нішу прибуття до Чернівців до початку робочого дня пропоную віддати саме 7. Тому що
- Крім Києва 7 поїзд ще буде проходити Львів, і для Львова цей поїзд буде майже овернайтом в напрямку Чернівців. Враховуючи туманні перспективи 667/668(цей поїзд вже ходить через день) це фактично єдиний варіант доїхати до Чернівців зі Львова в ранковий час.

- Також не потрібно забувати що 7/8 буде оборот на 1/2 Константинівка-Чернівці. Просування графіку на +2 години унеможливить цей оборот по Чернівцям.

« Last Edit: 05.11.19 , 19:11 by VSK » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1296


View Profile
« Reply #58 on: 06.11.19 , 12:11 »
Share

7 відправлятиметься в 19.30, тобто перед 117 і прибуватиме в Чернівці в  7.00( тобто до початку робочого дня)

Чому нішу прибуття до Чернівців до початку робочого дня пропоную віддати саме 7. Тому що
- Крім Києва 7 поїзд ще буде проходити Львів, і для Львова цей поїзд буде майже овернайтом в напрямку Чернівців. Враховуючи туманні перспективи 667/668(цей поїзд вже ходить через день) це фактично єдиний варіант доїхати до Чернівців зі Львова в ранковий час.

- Також не потрібно забувати що 7/8 буде оборот на 1/2 Константинівка-Чернівці. Просування графіку на +2 години унеможливить цей оборот по Чернівцям.


А до ІФ цей ваш 7 коли прибуватиме — в свинячий голос? А обслуговувати після 750 (17:хх) коли?
Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #59 on: 06.11.19 , 17:11 »
Share


А до ІФ цей ваш 7 коли прибуватиме — в свинячий голос? А обслуговувати після 750 (17:хх) коли?
Попереднім коментарем трохи вас запутав вживши номер 7/8 до цього потяга. Пропонується збереження 7/8 в теперішньому вигляді а

2) Чернівецьку групу до 7/8 робимо окремим потягом


Тобто 7/8 і відповідно трансформер буде збережений в теперішньому вигляді, але без Чернівецької групи( можливо замість неї в дні підвищеного паспотоки додавати додаткові вагони до Франківська або Яремчі)




Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!