Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.19 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення сполучення Поділля

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
Print
Author Topic: Покращення сполучення Поділля  (Read 3727 times)
_vs_
Active user

Posts: 1296


View Profile
« Reply #60 on: 06.11.19 , 18:11 »
Share


А до ІФ цей ваш 7 коли прибуватиме — в свинячий голос? А обслуговувати після 750 (17:хх) коли?
Попереднім коментарем трохи вас запутав вживши номер 7/8 до цього потяга. Пропонується збереження 7/8 в теперішньому вигляді а

2) Чернівецьку групу до 7/8 робимо окремим потягом


Тобто 7/8 і відповідно трансформер буде збережений в теперішньому вигляді, але без Чернівецької групи( можливо замість неї в дні підвищеного паспотоки додавати додаткові вагони до Франківська або Яремчі)
З черезденної групи — окремий щоденний потяг? Ок, питання пошуку вагонів залишаємо за кадром; тоді йому краще зробити прибуття не о 7, а о 6 (і для пересадки на сучавський бас, і для більш зручного проходження Львова в режимі, як ви пропонуєте, "овернайт").
Такому поїзду варто буде зробити ще кілька коротких зупинок на північному ходу: Коростень, НВ, Дубно (зі Здолбуновом проблеми, а так і в Рівне можна було б завести).
Якщо він буде черезденним — зміщення "Буковини" спричинить незручності, зокрема з ВБС Київ - Бухарест, але передусім для нормального сполучення Чернівців і Києва.
Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #61 on: 06.11.19 , 19:11 »
Share


З черезденної групи — окремий щоденний потяг? Ок, питання пошуку вагонів залишаємо за кадром; тоді йому краще зробити прибуття не о 7, а о 6 (і для пересадки на сучавський бас, і для більш зручного проходження Львова в режимі, як ви пропонуєте, "овернайт").
Такому поїзду варто буде зробити ще кілька коротких зупинок на північному ходу

На форумі десь оголошувалося, що в пасдепі планують робити Чернівецьку групу  щоденною.
А враховуючи що в моїй пропозиції і оборотний до нього 1/2 пропонується щоденно, всього потрібно на весь оборот залучити 10-15 додаткових вагонів(порівняно з тим що маємо зараз, та враховуючи щоденність Чернівецької групи до 7/8). Але тих 10-15 вагонів фактично ніщо, порівняно з тим скільки мы отримаємо плюсів від реалізації пропозиції.
А у разі оптимізації 139/140

Або, як альтернативний варіант, 6 сидячок Подільського експресу розподілимо на два склади, додамо плацкарти та купе, таким чином зробимо два склади схемою 3С+4П+3К  та пустимо графіками
20.30 Київ       08.30
ч/з Хмільник
3.00  Гречани  02.00
5.00 Кам Под  00.00

Оборот на
6.00          Кам Под.          23.00
8.00.      Хмельницький.   21.00
10.00.        Вінниця.           19.00
12.30.          Київ                 16.30
Обслуговування складу в Києві.  Таким чином і в першій і другій пропозиції повністю перекривається функціонал і 139/140 і Подільського експресу.





можна ще буде вивільнити вагони з під 139/140



З приводу зупинок:1-2 короткі зупинки на Північному ході можна дати, але не більше, і в жодному разі не можна давати заїзд в Здолбунів, а тим більше в Рівне. Всё таки це Нічний Експрес, і час в дорозі має бути відповідним.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #62 on: 06.11.19 , 23:11 »
Share

Якщо "7 відправлятиметься в 19.30, тобто перед 117 і прибуватиме в Чернівці в  7.00" та "Такому поїзду варто буде зробити ще кілька коротких зупинок на північному ходу: Коростень, НВ, Дубно", то по суты це буде дублювання 43/44. Ви подивіться на його розклад.

Враховуючи ситуацію з вагонами, та можливу оптимізації кількості депо у випадку масового скорочення персоналу, така пропозиція може перевтілитись у банальне подовження 43/44 до Чернівців із заміною складу на КВРи. Не виключно, що буде плацкарт та категорія/клас "Стандарт". І деяке прискорення після Львова за рахунок використання більш потужних локомотивів

« Last Edit: 07.11.19 , 00:11 by sergius » Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #63 on: 07.11.19 , 00:11 »
Share

Якщо "7 відправлятиметься в 19.30, тобто перед 117 і прибуватиме в Чернівці в  7.00" та "Такому поїзду варто буде зробити ще кілька коротких зупинок на північному ходу: Коростень, НВ, Дубно", то по суты це буде дублювання 43/44. Ви подивіться на його розклад.

Враховуючи ситуацію з вагонами, та можливу оптимізації кількості депо у випадку масового скорочення персоналу, така пропозиція може перевтілитись у банальне подовження 43/44 до Чернівців із заміною складу на КВРи. Не виключно, що буде плацкарт та категорія/клас "Стандарт". І деяке прискорення після Львова за рахунок використання більш потужних локомотивів


Поки що про це говорити рано, та і нема змісту.

Поки що, пропонується лиша часткова оптимізація, шляхом відміни 139/140 та заміни його більш швидким РЕ, і запуск нового НЕ.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #64 on: 07.11.19 , 00:11 »
Share

Так самі ж почали про це писати.

І що пропонується замість 139/140 на ділянці через Старкони.
Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #65 on: 07.11.19 , 01:11 »
Share

Так самі ж почали про це писати.

І що пропонується замість 139/140 на ділянці через Старкони.
Ось


Або, як альтернативний варіант, 6 сидячок Подільського експресу розподілимо на два склади, додамо плацкарти та купе, таким чином зробимо два склади схемою 3С+4П+3К  та пустимо графіками
20.30 Київ       08.30
ч/з Хмільник
3.00  Гречани  02.00
5.00 Кам Под  00.00

Оборот на
6.00          Кам Под.          23.00
8.00.      Хмельницький.   21.00
10.00.        Вінниця.           19.00
12.30.          Київ                 16.30
Обслуговування складу в Києві.  Таким чином і в першій і другій пропозиції повністю перекривається функціонал і 139/140 і Подільського експресу.






Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #66 on: 07.11.19 , 01:11 »
Share

sergius, ось повний текст пропозиції, з орієнтовно прикидкою графіків.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124941.msg531669#msg531669
Ні про яку оптимізацію 43/44 шляхом подовження до Чернівці тут не іде, і іти, на даний момент не може
Logged
sergius
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #67 on: 07.11.19 , 01:11 »
Share

Там - нема. Але неявно проскакує у обговоренні. Я наводив цитати.

Буде дуже добре, якщо для ПЕ матимуть можливість повернути минулу хуткість.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1296


View Profile
« Reply #68 on: 07.11.19 , 02:11 »
Share

Якщо "7 відправлятиметься в 19.30, тобто перед 117 і прибуватиме в Чернівці в  7.00" та "Такому поїзду варто буде зробити ще кілька коротких зупинок на північному ходу: Коростень, НВ, Дубно", то по суты це буде дублювання 43/44. Ви подивіться на його розклад.
Ще одна причина виганяти його з Києва не о 19:30, а на годину раніше з прибуттям о 6. Тоді він відставатиме від 743, але випереджатиме 43 від самого початку з наростанням. По Львову це буде десь біля 0:30 - 1:00, по ІФ 3:хх. Проміжні зупинки не мають бути проблемою для НЕ, якщо в помірній кількості. Ситуація швидше нагадуватиме 129 (теперішній 29) і 81, коли вони йшли один за другим, а на 81 ще не задирали цінник.
Поїзд із раннім прибуттям до Чернівців матиме ще один плюс — можливість якнайшвидше доїхати в буковинські Карпати (а там тільки до Путили 3,5 год бусом, а є ще глибші, точніше вищі є**ня).

Але якщо "Буковина" піде графіком вигляду
17.30         Чернівці.        10.00
21.30         Кам Под.        06.00
00.00.   Хмельницький. 03.30
02.30.         Вінниця.        01.00
05.30.           Київ.             22.00
то її почне їсти не тільки КП, але й Хмель принаймні в один бік. А вони мають їсти хмільника 139/140, якому зараз спеціально підлаштували графік під Гречани, а тут пропонується зробити навіть у КП ще менш зручне прибуття, ніж у "Буковини".

До речі, а 10 вагонів оновленого ПЕ дозволять повернути йому хуткість тих часів, коли їх було 5?
Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #69 on: 07.11.19 , 09:11 »
Share



Але якщо "Буковина" піде графіком вигляду
17.30         Чернівці.        10.00
21.30         Кам Под.        06.00
00.00.   Хмельницький. 03.30
02.30.         Вінниця.        01.00
05.30.           Київ.             22.00
то її почне їсти не тільки КП, але й Хмель принаймні в один бік. А вони мають їсти хмільника 139/140, якому зараз спеціально підлаштували графік під Гречани, а тут пропонується зробити навіть у КП ще менш зручне прибуття, ніж у "Буковини".

Невже ви не можете зрозуміти, 139/140 черезденний, черезденно пасажири 139/140 і так масово розбирають місця на Буковину. Так, можливо буде певна кількість Хмельницький пасажирів яка буде купляти на нього білети від попередньої станції, але що вы пропонуєте, забрати всім поїзда прибуття до Києва в 5-6 ранку, щоб на них не розбирали місця умоані Хмель/Вінниця, Полтава від попередніх станцій.

Як варіант, що потрібно зробити, це зарегулювати продаж на декілька вагонів від всіх станцій крім  Чернівців. Кам Под та Хмель явно не будуть брати білети на ці вагони, враховуючи Молдавський транзит. І тут хочу наголосити, що тепер у Чернівців буде альтернатива. Навіть якщо 117/118 і розберуть, то пасажири з Чернівців будуть мати щоденну альтернативу, в вигляді двох НЕ



До речі, а 10 вагонів оновленого ПЕ дозволять повернути йому хуткість тих часів, коли їх було 5?
Не знаю, яким він графіком ходив, коли в нього було 5 вагонів, але графік, в якому закласти йому час в дорозі біля 6.45-7.00 він зможе проїхати і наявним складом в 10 вагонів. Це швидше ніж наявний час в дорозі майже на 1.5 годие
« Last Edit: 07.11.19 , 09:11 by VSK » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!