Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.19 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення сполучення Поділля

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10
Print
Author Topic: Покращення сполучення Поділля  (Read 3726 times)
yambor
Active user

Posts: 1743


View Profile
« Reply #70 on: 07.11.19 , 10:11 »
Share

Як варіант, що потрібно зробити, це зарегулювати продаж на декілька вагонів від всіх станцій крім  Чернівців. Кам Под та Хмель явно не будуть брати білети на ці вагони, враховуючи Молдавський транзит.
Продаж і зараз зарегульований, але чудово обходиться квитками з/до Ларги

До речі, а 10 вагонів оновленого ПЕ дозволять повернути йому хуткість тих часів, коли їх було 5?
Не знаю, яким він графіком ходив, коли в нього було 5 вагонів, але графік, в якому закласти йому час в дорозі біля 6.45-7.00 він зможе проїхати і наявним складом в 10 вагонів. Це швидше ніж наявний час в дорозі майже на 1.5 годие
в 769 мінімальний склад був 7 вагонів.
А в перший рік курсування графік був 6:24 (16:49-23:13) з максимальним складом в 15 вагонів, причому від Гречан до КП він їхав без зупинок за 1:22 (106 км)
Зараз в нього графік такий через те, що локомотив в нього М62 замість 2М62, додаткові зупинки, погіршення стану колії з того часу.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #71 on: 07.11.19 , 10:11 »
Share

Колись викладав його розклади за різні роки.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124569.msg506555#msg506555


До речі, а 10 вагонів оновленого ПЕ дозволять повернути йому хуткість тих часів, коли їх було 5?
Не знаю, яким він графіком ходив, коли в нього було 5 вагонів, але графік, в якому закласти йому час в дорозі біля 6.45-7.00 він зможе проїхати і наявним складом в 10 вагонів. Це швидше ніж наявний час в дорозі майже на 1.5 годие
в 769 мінімальний склад був 7 вагонів.
А в перший рік курсування графік був 6:24 (16:49-23:13) з максимальним складом в 15 вагонів, причому від Гречан до КП він їхав без зупинок за 1:22 (106 км)
Зараз в нього графік такий через те, що локомотив в нього М62 замість 2М62, додаткові зупинки, погіршення стану колії з того часу.
Це мінімум. А по схемі до 14. З стабільним часом руху біля 1:40 і двома зупинками.
Також був 773/774 (173/174), який їхав ще хуткіше без зупинок на ділянці Гречани - КП. https://youtu.be/6gPPcsqx4s4

Зараз в нього графік такий через те, що локомотив в нього М62 замість 2М62, додаткові зупинки, погіршення стану колії з того часу.
НЯЗ, видавати одиночний локомотив почали після деякого покращення стану колії. Замість прискорення.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1159


View Profile
« Reply #72 on: 07.11.19 , 15:11 »
Share


 Не знаю, яким він графіком ходив, коли в нього було 5 вагонів, але графік, в якому закласти йому час в дорозі біля 6.45-7.00 він зможе проїхати і наявним складом в 10 вагонів. Це швидше ніж наявний час в дорозі майже на 1.5 годие

а як у Чернівців з заповненням групи до 7/8? є сумніви щодо їх можливостей заповнити 2 НЕ (все ж це не те місто, що відбере велику частину місць у Львова + ІФ за рахунок туристів)
Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #73 on: 07.11.19 , 17:11 »
Share


а як у Чернівців з заповненням групи до 7/8? є сумніви щодо їх можливостей заповнити 2 НЕ (все ж це не те місто, що відбере велику частину місць у Львова + ІФ за рахунок туристів)
Десь так 30-60% між Чернівцями та Франківськом.
Склад там зараз 5 вагонів.

Заповнюваність пропонованого НЕ Київ-Чернівці буде набагато краща тому, що
-на відміну від наявної групи вагонів, він не буде дублювати 117/118, вони будуть ходити різними розладами, і орієнтовані під різні категорії пасажирів.
-В складі ще пропонується 2 сидячки(для трамвайних пасажирів по Львову, Франківська) та 2 плацки(їх вже не цураються ставити в НЕ) , що дозволить залучити ще нових пасажирів.


По 1/2 Константинівка-Чернівці
-Закриває денну  дирку у сполученні Чернівці-Львів-Чернівці тож можна розраховувати на трамвайність по Львову та Франківську( в основному в Сидячки та Плацкарты, але може будуть і в купе)
-1/2 і так возить повітря між Львовом та Франківськом, тож Чернівці додасть пасажирів.
-розблокування Чернівців, закриття дир, для певної категорії пасажирів зручний графік для поїздок Чернівці-Київ(для тих хто не хоче ночувати в поїзді).
Судячи по досвіду 3/4, 17/18, 15/16, пасдеп не боїться продовжувати поїзд далі за Львів, хоч після Львова там населеність може впасти
Logged
sergius
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #74 on: 07.11.19 , 18:11 »
Share

... та 2 плацки(їх вже не цураються ставити в НЕ) , що дозволить залучити ще нових пасажирів.
З яким рейсом практикують.
Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #75 on: 07.11.19 , 18:11 »
Share

... та 2 плацки(їх вже не цураються ставити в НЕ) , що дозволить залучити ще нових пасажирів.
З яким рейсом практикують.
9/10,  11/12(той що Славутич ), були замічені в складі того ж таки 1/2,
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 985


View Profile
« Reply #76 on: 19.11.19 , 22:11 »
Share

Сьогодні викладав розклади поїздів 800-тих. На Південно-Західній залізниці багато "приміських" є регіональними 800-тими (що для мене дивним стало)!   А от якийсь поїзд 800-тим зробити Хмельницький - Львів ніяк не можна ?? (Який би не менш затребуваний був).   800-ті не обов'язково повинні в межах однієї залізниці їздити (наприклад Київ - Шепетівка - Рівне, Дніпро - Покровськ, Харків - Запоріжжя)...  
Logged
VSK
Active user

Posts: 612


View Profile
« Reply #77 on: 19.11.19 , 22:11 »
Share

Сьогодні викладав розклади поїздів 800-тих. На Південно-Західній залізниці багато "приміських" є регіональними 800-тими (що для мене дивним стало)!   А от якийсь поїзд 800-тим зробити Хмельницький - Львів ніяк не можна ?? (Який би не менш затребуваний був).   800-ті не обов'язково повинні в межах однієї залізниці їздити (наприклад Київ - Шепетівка - Рівне, Дніпро - Покровськ, Харків - Запоріжжя)...  
Трохи не зрозуміла суть пропозиції. Тобто ви пропонуєте якийсь з приміських пустити по маршруту Хмель-Львів чи як
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 985


View Profile
« Reply #78 on: 19.11.19 , 22:11 »
Share

Сьогодні викладав розклади поїздів 800-тих. На Південно-Західній залізниці багато "приміських" є регіональними 800-тими (що для мене дивним стало)!   А от якийсь поїзд 800-тим зробити Хмельницький - Львів ніяк не можна ?? (Який би не менш затребуваний був).   800-ті не обов'язково повинні в межах однієї залізниці їздити (наприклад Київ - Шепетівка - Рівне, Дніпро - Покровськ, Харків - Запоріжжя)...  
Трохи не зрозуміла суть пропозиції. Тобто ви пропонуєте якийсь з приміських пустити по маршруту Хмель-Львів чи як
Саму суть пропозиції я виділив жирним. Так, пропоную виділити склад (можливо з майбутніх відремонованих якихось, якщо такі плануються) запустити за маршрутом Хмельницький - Львів...
Logged
sergius
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #79 on: 19.11.19 , 22:11 »
Share

А от якийсь поїзд 800-тим зробити Хмельницький - Львів ніяк не можна ?? (Який би не менш затребуваний був).   800-ті не обов'язково повинні в межах однієї залізниці їздити (наприклад Київ - Шепетівка - Рівне, Дніпро - Покровськ, Харків - Запоріжжя)...  
Я колись писав один з варіантів. Рейс полісянки Львів - Рівне завертається на Хмель, замість неї до Рівне витягується Обрій. По її розкладу або з прискоренням на півгодини (може навіть з подовженням до Сарн, якщо встигатиме).
« Last Edit: 19.11.19 , 22:11 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!