Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.19 , 19:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Gent в маршруте вагона Москва - Мадрид: что это и &

Pages: [1] 2 3 4
Print
Author Topic: Gent в маршруте вагона Москва - Мадрид: что это и &  (Read 1209 times)
Ngregory
Active user

Posts: 11615


View Profile
« on: 13.10.19 , 00:10 »
Share

Собственно, вопрос в названии темы.

Кто подскажет - что за Gent после Базеля указан на маршрутной доске? Знаю только Гент в Бельгии, но это явно не то...


* М.-Мадрид.jpg (131.98 KB, 360x453 - viewed 91 times.)
« Last Edit: 15.10.19 , 18:10 by Maxy » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4132


View Profile
« Reply #1 on: 13.10.19 , 02:10 »
Share

В Европе нет больше сравнительно крупных городов с таким названием, нет даже таких, которые могли бы сокращаться подобным образом.

Так что явно речь о бельгийском Генте, хотя налицо небольшой казус: он вообще-то должен в международных источниках писаться Ghent, в согласии с английской орфографией, но судя по MOSKAU, вполне возможно, что на маршрутной доске использовано немецкое написание.

Видимо, это достаточно старое фото?
« Last Edit: 13.10.19 , 03:10 by Emblaze » Logged
Megapups
Active user

Posts: 12412


View Profile
« Reply #2 on: 13.10.19 , 05:10 »
Share

Это Женева: Genf. Буква ф просто не получилась.
Logged
Ngregory
Active user

Posts: 11615


View Profile
« Reply #3 on: 13.10.19 , 08:10 »
Share

Да, видимо это кривовато написанная по-немецки Женева. Подходит, поскольку через Женеву этот вагон как раз проходил.
Фото 1990 года.

А немецкий язык на маршрутных досках - это раньше общепринятый в Европе стандарт был? (кроме Великобритании есс-но). На советских вагонах встречается и Moscau, и Moskwa...
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12412


View Profile
« Reply #4 on: 13.10.19 , 11:10 »
Share

Так вроде до сих пор немецкий в континентальной Европе главнее английского.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3346


View Profile
« Reply #5 on: 13.10.19 , 13:10 »
Share

Это Женева: Genf. Буква ф просто не получилась.


Причем был свой вагон Москва <-> Женева...

С уважением, Ульф
Logged
VB
Active user

Posts: 4002


View Profile
« Reply #6 on: 13.10.19 , 18:10 »
Share

Цей вагон якраз був у 1990/1991 році введений, в 1991/1992 теж був,  курсував один раз в тиждень, відправленням у понеділок з Москви о 16.59 з потягом № 13 Москва - Берлін., де з 19.20 до 21.43 вівторка пасажири могли здійснити коротеньку екскурсію неподалік Берліну-Хаутбанхоффу, а сам вагон (як і інші причіпні вагони до беррлінського потяга, але відправленням у інші дні з Москви, - у вівторок Москва - Франкфурт, в середу та суботу Москва - Берн, та у четвер та неділю Москва - Женева-Аеропорт ( і саме це мається на увазі на фото, - Geneva Flughafen)) перечіплявся до № 358 до Базеля Бад,  там швиденько 11.15/11.29 середи причіпкою до № 725 йшов вагон до Берну, де був вже о 13.10, а женевський вагон у вівторок та суботу на наступній Базель СББ мав теж не надто довгу (11.34/12.22) перепричіпку до № 1622 до власне Женеви Аеропорту, а мадридський вагон прямував до Іруну, де стовбичив з 10.44 до 23.00 четверу, й з потягом № 204 прямував далі вже до Мадриду. Мадридський, на відміну від цілорічних франкфуртського, бернського та женевського, курсував лише з 25 червня по 3 вересня, якщо брати відправлення з Москви, прибував до Мадриду-Чамартін (головний на той час вокзал Мадриду, на час реконструкції Аточі) з 29 червня по 7 вересня по п'ятницях о 8.55, вирушаючи зворотньо з 30 червня по 8 вересня відправлення 22.35 у суботу й прибуваючи до Москви о 14.59 з 4 липнря по 12 вересня по середам. Відмінність, - прибував (як і Женева, Берн, Франкфурт) не з потягом № 14, а з № 16, де була всіляка солянка з Осло, Копенгагеном, Мальме, Остенде, Аахеном, Хууком ван Холландом та Парижем, через що по Жепіні потяг навіть розділяли. Ну й стовбичення 8.15/18.00 неділі було не в Іруні, а у Андаї, вже у Франції, там система була як колись до 1941 року у СРСР. Година у Базелі, година у Берліні.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22683


View Profile
« Reply #7 on: 13.10.19 , 21:10 »
Share

... Берлін., де з 19.20 до 21.43 вівторка пасажири могли здійснити коротеньку екскурсію неподалік Берліну-Хаутбанхоффу, а
мається на увазі Цоо?
Logged
snookerok
Active user

Posts: 908


View Profile
« Reply #8 on: 14.10.19 , 00:10 »
Share

VB, може маєте службовий розклад, де описаний цей вагон? Всілякі Берни, Женеви, Осло і т. п., котрі ви згадуєте, зустрічаються в служебках за різні роки, а от саме 1990-1992, де мав би бути цей вагон, не траплялась жодного разу.

Ну й стовбичення 8.15/18.00 неділі було не в Іруні, а у Андаї, вже у Франції, там система була як колись до 1941 року у СРСР.
Про яку систему йдеться?
Logged
joy
Active user

Posts: 25395


View Profile
« Reply #9 on: 14.10.19 , 01:10 »
Share

Я, когда доберусь до отчего дома, посмотрю плакатное расписание 1995 г, интересно, был ли в ходу этот вагон.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!