Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.20 , 16:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 ... 140
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 97831 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5144


View Profile
« Reply #1150 on: 14.01.20 , 20:01 »
Share Reply with quote

Я щось пропустив,  з чого Ви взяли,  що в Кривому Розі з'явиться вільні вагони аж на цілий поїзд?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1150


View Profile
« Reply #1151 on: 14.01.20 , 21:01 »
Share Reply with quote

Я щось пропустив,  з чого Ви взяли,  що в Кривому Розі з'явиться вільні вагони аж на цілий поїзд?
Тому що поїзд 139/140 Київ - Камянець-Подільський стає формуванням ПЗЗ (раніше це були Криворізькі вагони з оборотом на 76/75 по Києву)!
А ще, з оцієї цитати
В ПКВЧ-9 сейчас хаос,две бригады расформировать собираются, людей в отпуска выгоняют и не знают что дальше делать
Logged
sergius
Active user

Posts: 4093


View Profile
« Reply #1152 on: 14.01.20 , 21:01 »
Share Reply with quote

Вырезка из статьи про приемку новых вагонов.
Quote
У грудні 2019 року комісія Укрзалізниці під керівництвом директора департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень Олександра Красноштана здійснювала приймання пасажирських вагонів КВБЗ, виготовлених згідно з контрактами, укладеними ще у серпні 2018 року. Від КВБЗ відповідальним за цю роботу був директор з якості Тарас Беценко. Відтак замовнику передано наприкінці року 15 нових пасажирських вагонів.

А усього у 2019-ому Укрзалізниця придбала у Крюківського вагонобудівного заводу 18 пасажирських вагонів. Три, як ми вже повідомляли, поставлено ще у січні, на початку 2019 року. Серед поставленого рухомого складу 16 спальних вагонів купейного типу і 2 спальні вагони типу СВ.
...............

– На яких маршрутах працюватимуть ці вагони?

– Ми плануємо сформувати з цих вагонів два состави нічних експресів. Вони мають неабияку популярність у пасажирів. Наприклад, нічні експреси Київ – Маріуполь, Івано-Франківськ – Констянтинівка дуже подобаються людям. І нам, працівникам залізниці, теж. Я якраз їхав від Знам’янки до Кременчука поїздом Харків – Одеса, у складі якого вагони виробництва КВБЗ. Велика відмінність від старих вагонів радянських часів.

Є у планах запустити міжнародний нічний експрес Мінськ – Ужгород через Брест.


«Кременчуцька газета»

Это выходит, новый экспресс в Беларусь будет нашего формирования?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5144


View Profile
« Reply #1153 on: 14.01.20 , 21:01 »
Share Reply with quote

Я щось пропустив,  з чого Ви взяли,  що в Кривому Розі з'явиться вільні вагони аж на цілий поїзд?
Тому що поїзд 139/140 Київ - Камянець-Подільський стає формуванням ПЗЗ (раніше це були Криворізькі вагони з оборотом на 76/75 по Києву)!

Так може 75/76 продлять з Києва кудись далі.

Это выходит, новый экспресс в Беларусь будет нашего формирования?

Так.  Десь про це на форумі вже згадували.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1150


View Profile
« Reply #1154 on: 14.01.20 , 21:01 »
Share Reply with quote

Я щось пропустив,  з чого Ви взяли,  що в Кривому Розі з'явиться вільні вагони аж на цілий поїзд?
Тому що поїзд 139/140 Київ - Камянець-Подільський стає формуванням ПЗЗ (раніше це були Криворізькі вагони з оборотом на 76/75 по Києву)!

Так може 75/76 продлять з Києва кудись далі.
Та я сам мало, що розумію, що сталося з цими вагонами!! Спочатку форумчанин Kbk (вибачте не знаю імені) писав, що 76/75 мав їздити до Ужгорода аж до мінімум 15 березня (але на сайтах цього не видно ніде), потім взагалі стало невідомо, що з ними буде... От тому ми тут і висуваємо пропозиції!!!
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1150


View Profile
« Reply #1155 on: 14.01.20 , 21:01 »
Share Reply with quote

Вырезка из статьи про приемку новых вагонов.
Quote
У грудні 2019 року комісія Укрзалізниці під керівництвом директора департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень Олександра Красноштана здійснювала приймання пасажирських вагонів КВБЗ, виготовлених згідно з контрактами, укладеними ще у серпні 2018 року. Від КВБЗ відповідальним за цю роботу був директор з якості Тарас Беценко. Відтак замовнику передано наприкінці року 15 нових пасажирських вагонів.

А усього у 2019-ому Укрзалізниця придбала у Крюківського вагонобудівного заводу 18 пасажирських вагонів. Три, як ми вже повідомляли, поставлено ще у січні, на початку 2019 року. Серед поставленого рухомого складу 16 спальних вагонів купейного типу і 2 спальні вагони типу СВ.
...............

– На яких маршрутах працюватимуть ці вагони?

– Ми плануємо сформувати з цих вагонів два состави нічних експресів. Вони мають неабияку популярність у пасажирів. Наприклад, нічні експреси Київ – Маріуполь, Івано-Франківськ – Констянтинівка дуже подобаються людям. І нам, працівникам залізниці, теж. Я якраз їхав від Знам’янки до Кременчука поїздом Харків – Одеса, у складі якого вагони виробництва КВБЗ. Велика відмінність від старих вагонів радянських часів.

Є у планах запустити міжнародний нічний експрес Мінськ – Ужгород через Брест.


«Кременчуцька газета»

Это выходит, новый экспресс в Беларусь будет нашего формирования?
Ну 10/9 "Приазов'я" Київ - Маріуполь вже є щоденним (сподіваюсь, то про нього згадували)!  А от з приводу 1/2 ІФ - Костянтинівка не вже залишився таким затребуваним без Харкова?? Як на мене, то є й інші напрямки, де можна запускати НЕ... 
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1217


View Profile
« Reply #1156 on: 14.01.20 , 21:01 »
Share Reply with quote

якийсь ноунейм з 20-ма постами робить вкид і вже пішло фантазування..
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8780


View Profile
« Reply #1157 on: 14.01.20 , 21:01 »
Share Reply with quote

І ще одне: столиця є столицею, скільки поїздів не давай, всеодно їх мало буде (в більшості напрямків). Вище згадані поїзди 101/102 і 72/71 є єдиними (нічними) поїздами для Херсону (його "околиць") і Запоріжжя - Нікополя (їх "околиць") відповідно, тому беручи квитки з КРГ на зазначені поїзди, забираються місця з інших міст (ну якось так, хоч може і не мудро розписав).

Звісно що забираються, але призначення нового поїзду вирішить цю проблему максимум на 5%. Бо пассажир не дурний сплачувати за ці покатушки з подвійним кілометражем. Якщо обмежити продаж, так само будуть брати зі ст. Апостолове.
До того ж Кривий Ріг - це не проблемне місто з виїздом на Київ.

Стосовно Львова - то з Кривого Рогу це повинен бути максимально зручний поїзд. В ідеалі - через Бобринець, Балту, Вапнярку. Хай буде один склад через день.
Перше, що спадає на думку - однією ниткою з "Тясмином" від Вапнярки до Львову. Тоді 119/120 буде не настільки ласим для Кривого Рогу.

А от 133/134 я би взагалі зробив би тільки літнім та новорічним. А для Миколаєва та Херсону зробив би нормальний щоденний повноскладвий 109/110, без цього знущання у вигляді 133/134. Хоча мені він ну дуже файний для поїздок Дніпро - Апостолове - Херсон.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4093


View Profile
« Reply #1158 on: 14.01.20 , 22:01 »
Share Reply with quote

Что то странное выдал КШ. Если пускать НЭ Ужгород - Минск, то уже прямым маршрутом через Ровно - Сарны. И конечную перенести дальше, к тому же Витебску. А через Брест перекинуть трамвайный 371/372 Могилев - Львов.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1150


View Profile
« Reply #1159 on: 14.01.20 , 22:01 »
Share Reply with quote

Что то странное выдал КШ. Если пускать НЭ Ужгород - Минск, то уже прямым маршрутом через Ровно - Сарны. И конечную перенести дальше, к тому же Витебску. А через Брест перекинуть трамвайный 371/372 Могилев - Львов.
І я такої думки. А ще, чому вони з нового графіка (а особливо під час зимових свят) 371/372 хоча б до Мукачева не витягували (заодно подивилися на попит, чи буде в такому напрямку), бо я особисто сильно в цьому сумніваюся!! 371/372 взагалі колись до Чернівців їздив (літом-восени 2018 взагалі на Трускавець їздив), дивно що його нікуди не видовжили, а хочуть новий поїзд зробити, ще й НЕ, ще й складом УЗ!!!

От як літній поїзд Брест/Мінськ/Вітебськ - Одеса/Генічеськ (чи щось подібне) мені зрозуміло, а інші (особливо в міжсезоння) я не знаю, чи зайде таке!!
« Last Edit: 14.01.20 , 22:01 by Дніпровець » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 ... 140
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!