Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.04.21 , 16:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 501
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 554248 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5819


View Profile
« Reply #120 on: 23.10.19 , 15:10 »
Share Reply with quote

Может и логично. Но у 37/38 своя причина.
Logged
Андрей Харьковчанин
Active user

Posts: 324


View Profile
« Reply #121 on: 23.10.19 , 17:10 »
Share Reply with quote

Мариуполь - Бахмут/Харьков теперь будет 77/78
А расписание нового поезда 77/78 Мариуполь - Харьков /Бахмут останется таким как и сейчас и двухгруппным с 69/70?
А у вас есть расписания всех поездов, которые едут через Днепр, Запорожье их новые расписание, или можете скинуть ссылку на хранилище этих расписание, откуда вы называли 91/92 и тд.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5915


View Profile
« Reply #122 on: 23.10.19 , 17:10 »
Share Reply with quote

Дивлячись, як проклали НЕ 1-2 через Лозову, при найшвидшому варіанті це 6,5 годин з Києва, НЕ до Запора виходить 9 годин в дорозі. Ми стільки в дорозі не фломастували. Я так розумію, під чехом швидше в них вже не вийде.

Навіть якщо ми колись таки розчетвертуємо "Славутич" на чотири НЕ, тяжко буде прокласти такий потяг одним складом, бо графік буде незручним, найкраще, що виходить - це Київ 14:00 - Запор 23:00, Запор 0:00 - Київ 9:00. Не дюже.

Перенаправляти туди якийсь з діючих потягів не бачу сенсу, все це - наслідок "режиму прапорщика", коли більшість користувачів пише за принципом "хочеш десь покращити - спочатку десь відміни". Зокрема, злочинно збільшувати час в дорозі через Павлоград для будь-якого маріупольського потяга.

А от за новий, звичайний нічник з Києва через Павлоград до умовного Енергодара, - було б цікаво поборотись.
« Last Edit: 27.10.19 , 18:10 by Г-дзе » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5819


View Profile
« Reply #123 on: 23.10.19 , 19:10 »
Share Reply with quote

Рейс 37/38 Київ - Запоріжжя наразі має час руху 9:21/8:25. При реалізації цього
... зараз саме з "Трансформатором" можна знайти золоту середину. А саме, відправлення з Києва хоча б о 13.40 та прибуття до Запору о 21.50. Зворотно з Запору о 23.00 та прибуттям до Києва десь о 8.20. Хай навіть з пропуском 732 та 766 - в норматив НЕ на відміну від нормативу ІС він вкладеться та буде більш затребуваний у рейсі 738. Тобто, час прибуття/відправлення по Запору лишити як у 735/736.
він і у зворотній бік їхатиме понад 9 годин із-за названих чинників (якщо не матимуть можливість прокласти паралельно з 9/10).

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10595


View Profile
« Reply #124 on: 23.10.19 , 20:10 »
Share Reply with quote

Панове, ви втратили саму суть проблеми.
Я нанолошував не на невдалому розкладі 37, а на прибацаному розкладі 738, який буде відпрпвлятися з Києва об 11.50, має технічну зупинку по Підгірцях 18 хвилин, та тепер по суті вже в категорії РЕ, але тариф ІС. А так як 738 обертається по Запору на 37, та щоб 738 хоч якось більш-менш нормально заповнювався, його треба перенести хоча б на 13.40, щоб по Запору він був о 21.50 та зворотно відправлявся о 23.00 (бо раніше при такому обороті ніяк), то він не встигне до Києва-Деміївського до ранкових зустрічних 732 та 766. Тому хай вже буде в нього технічна по тих же Підгірцях, все одно він у норматив НЕ влізе.
Щоб влізти в норматив НЕ - час у дорозі повинен бути до 9 год 24 хв маршрутом через Дніпро. А от для ІС - не більше 8 год. 13 хв.
Logged
Владимир
Active user

Posts: 442


View Profile
« Reply #125 on: 23.10.19 , 22:10 »
Share Reply with quote

Панове, ви втратили саму суть проблеми.
Я нанолошував не на невдалому розкладі 37, а на прибацаному розкладі 738, який буде відпрпвлятися з Києва об 11.50, має технічну зупинку по Підгірцях 18 хвилин, та тепер по суті вже в категорії РЕ, але тариф ІС. А так як 738 обертається по Запору на 37, та щоб 738 хоч якось більш-менш нормально заповнювався, його треба перенести хоча б на 13.40, щоб по Запору він був о 21.50 та зворотно відправлявся о 23.00 (бо раніше при такому обороті ніяк), то він не встигне до Києва-Деміївського до ранкових зустрічних 732 та 766. Тому хай вже буде в нього технічна по тих же Підгірцях, все одно він у норматив НЕ влізе.
Щоб влізти в норматив НЕ - час у дорозі повинен бути до 9 год 24 хв маршрутом через Дніпро. А от для ІС - не більше 8 год. 13 хв.
Ну тогда перенаправляйте этот 37/738 через Полтаву с остановками в Павлограде,  Лозовой (смена направления)и Полтаве-Южной
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10595


View Profile
« Reply #126 on: 23.10.19 , 22:10 »
Share Reply with quote

Абсурд. 737/738 нужен как воздух в Днепре, но не с отправлением из Киева в 11.50. А вот как заполнить 37/38 (Днепром или Павлоградом) это уже дело десятое
Logged
Ingvard
Active user

Posts: 294


View Profile
« Reply #127 on: 24.10.19 , 00:10 »
Share Reply with quote

Через Павлоград можно было бы направить 71/72. По времени хода будет то же самое.
А на никопольский ход перенаправить 103/104
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6004


View Profile
« Reply #128 on: 24.10.19 , 09:10 »
Share Reply with quote

67/68 Київ-Варшава в новому розкладі знову без зупинок по Україні.
Logged
dzeleznodoroznik
User

Posts: 105


View Profile
« Reply #129 on: 24.10.19 , 11:10 »
Share Reply with quote

Дивлячись, як проклали НЕ 1-2 через Лозову, при найшвидшому варіанті це 6,5 годин з Києва, НЕ до Запора виходить 9 годин в дорозі. Ми стільки в дорозі не фломастували. Я так розумію, під чехом швидше в них вже не вийде.

Навіть якщо ми колись таки розчетвертуємо "Славутич" на чотири НЕ, тяжко буде прокласти такий потяг одним складом, бо графік буде незручним, найкраще, що виходить - це Київ 14:00 - Запор 23:00, Запор 0:00 - Київ 9:00. Не дюже.

Перенаправляти туди якийсь з діючих потягів не бачу сенсу, все це - наслідок "режиму прапорщика", коли більшість користувачів надрочена писати за принципом "хочеш десь покращити - спочатку десь ухер". Зокрема, злочинно збільшувати час в дорозі через Павлоград для будь-якого маріупольського потяга.

А от за новий, звичайний нічник з Києва через Павлоград до умовного Енергодара, - було б цікаво поборотись.
Та навіщо той Енергодар, там би вмстачило 10 вагонного поїзда Київ-Дніпро-Костянтинівка, навіть через день
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 501
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!