Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.02.20 , 06:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 ... 206
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 140020 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1970


View Profile
« Reply #1760 on: 11.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

260/259 Київ - Лисичанськ - це компромісний варіант, який забезпечує вирішення таких проблем:
1) Збереження щоденного зручного для жителів Луганщини сполучення з Харковом, яке раніше забезпечувалось поїздом 609/610 Харків - Лисичанськ.
2) Збереження щоденного сполучення Луганщини з Дніпром.
3) Зменшення збитковості 140/139, який зараз є в лідерах по збитковості на УЗ.
4) Призначення додаткового поїзда Київ - Дніпро без задіяння додаткового рухомого складу.
5) Забезпечення прямого сполучення Павлограда з Києвом.
Такий поїзд з часом в дорозі майже добу буде дуже незручним для поїздок по повному маршруту. Але для цього є 19/20 та 137/138. Він виконуватиме чисто трамвайну функцію. Але давайте все ж дочекаємося його графіка. Бо, знаючи графістів, вони можуть запороти будь-яку ідею.

А щодо 153/154 - то це потенційний повітровоз. Прогонозований пасажиропотік - 150-200 пасажирів в залежності від дня тижня.
« Last Edit: 11.02.20 , 11:02 by jbond989 » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1365


View Profile
« Reply #1761 on: 11.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Пам'ятаємо. Тому й УЗ себе страхує від таких речей.
Тому поки не буде офіційного пояснення від уряду, нічого змінювати не будуть.
Якщо не буде переходу на літній час, то, можливо гіпотетично, з якогось 1 червня просто введуть так званий розклад на літо. І одним махом змінять все.
Навряд чи можна буде "впихнути" в діючий графік всі зміни, що планують з 29/03.
Я потребу в нагальних змінах з 29 березня взагалі не бачу...

Питання 188/187 Ковель - Дніпро чи 268/267 Ковель - Київ залишиться офіційній статистиці. Я б взаглі зробив двогруповий Ковель - Харків/Запоріжжя на постійній основі (з розчепленням по Знам'янці, чи де там краще).
Logged
sergius
Active user

Posts: 4207


View Profile
« Reply #1762 on: 11.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Сергію. До Козятина йшла половинка 2М62-0397. А ми із колони № 4 із Кам'янця-Подільського возили тільки на М62.
...
Так, дякую. Цікаво для історії. Та якось не зрозуміло з контексту, хто саме возив з Гречан до Хмеля з обгоном состава. М62 чи половинка 2М62 заднім ходом.

Щодо обвідної через ринок, то там розібрана 750 метрів. На інших кілометрах зроблено так, щоб не можна було зняти решітку. Тобто кріплення рейок через одну і навхрест
Я колись був на тому базарі, у 2015 році. Спеціально пройшовся вздовж торгових рядів, та якось не угледів колії (може тому що темно було). Так от якщо поміряти на гугл-мапс відстань торгових рядів на місці залізниця виходить  ~1100 метрів



Рейки зникають ще десь за 150-200 метрів https://goo.gl/maps/kTwXAMmiCyybUax77
« Last Edit: 11.02.20 , 11:02 by sergius » Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 620


View Profile
« Reply #1763 on: 11.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Quote
3) Зменшення збитковості 140/139, який зараз є в лідерах по збитковості на УЗ.

Забавно, что УЗ этот 139/140 сама родила и Кравцов с Красноштаном пытались хвалить эту идею. Но оно сразу было понятно, что проект провальный, т.к. идет кривым маршрутом.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1970


View Profile
« Reply #1764 on: 11.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Збитковість не від кривого маршруту, а від "кривого" графіка. Точніше, від намагання Пасдепу "схрестити" 610 з Променем, до якого ще "додали зручності" графісти.
Відмінити 140 не можна. Бо це політичний проект. От намагаються тепер якось викручуватися з підвищенням рентабельності...
Logged
EKS
Active user

Posts: 461


View Profile
« Reply #1765 on: 11.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Так, гарний потяг. Але щоб не відмінили 267/268 Ковель - Київ
Поїзд 268/267 Ковель - Київ якраз і заведений лише до 9 березня...  Склад поїзда 268 Ковель - Київ (на 9 березня) повністю збігається із складом поїзда 188 Ковель - Дніпро на 13 березня!!

Але надія залишається, що 267/268 перекладуть нитку розкладу? Чи відмінять 100%? Знову влітку до Києва і зворотньо квіток не взяти!
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1970


View Profile
« Reply #1766 on: 11.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

267/268 влітку точно не буде, бо це другий склад від 57/58.
Але до літа його ще будуть кудись ганяти час від часу для забезпечення роботою ковельських провідників.
Logged
Андрей Харьковчанин
Active user

Posts: 174


View Profile
« Reply #1767 on: 11.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

260/259 Київ - Лисичанськ - це компромісний варіант, який забезпечує вирішення таких проблем:
1) Збереження щоденного зручного для жителів Луганщини сполучення з Харковом, яке раніше забезпечувалось поїздом 609/610 Харків - Лисичанськ.
2) Збереження щоденного сполучення Луганщини з Дніпром.
3) Зменшення збитковості 140/139, який зараз є в лідерах по збитковості на УЗ.
4) Призначення додаткового поїзда Київ - Дніпро без задіяння додаткового рухомого складу.
5) Забезпечення прямого сполучення Павлограда з Києвом.
Такий поїзд з часом в дорозі майже добу буде дуже незручним для поїздок по повному маршруту. Але для цього є 19/20 та 137/138. Він виконуватиме чисто трамвайну функцію. Але давайте все ж дочекаємося його графіка. Бо, знаючи графістів, вони можуть запороти будь-яку ідею.

А щодо 153/154 - то це потенційний повітровоз. Прогонозований пасажиропотік - 150-200 пасажирів в залежності від дня тижня.
Графік від Лисичанська до Дніпра залишається без змін, і як для Павлограда то зручний він буде лише в один бік як Київ 20:28 - Павлоград около 8ї ранку прибуття, а от як Павлоград - Київ не зручний бо придётся з Павлограду о 8:47 ранку вирушати та у Києві о 20:06 тобто увесь день трястись у поїзді це фігня, тут нічне сполучення потрібне, і при видовжені на Київ всеодно збитковим буде, бо проходження Харкова в бік Дніпро о 5:37, денне сполучення Павлоград - Київ вони краще поїздуть з пересадкою нічним поїздом, і денний Дніпро - Київ, а 237/238 вім мав попит лише по вихідним дням, а по будем він як повітррвоз
Logged
гнч
Guest
« Reply #1768 on: 11.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

...

Щодо обвідної через ринок, то там розібрана 750 метрів. На інших кілометрах зроблено так, щоб не можна було зняти решітку. Тобто кріплення рейок через одну і навхрест
Я колись був на тому базарі, у 2015 році. Спеціально пройшовся вздовж торгових рядів, та якось не угледів колії (може тому що темно було). Так от якщо поміряти на гугл-мапс відстань торгових рядів на місці залізниця виходить  ~1100 метрів



Рейки зникають ще десь за 150-200 метрів

Її легко знайти. Якщо рухатись від Львовського шоссе до входу в Ринок "Поділля 1" і 2-й теж, будуть сходи вниз перед ворітьми. Ось ці сходи і є спуск з залізничного насипу. В цьому раді весільні сукні продають. Сильне базарне лоббі.
а земля ще належить залізниці?
Logged
EKS
Active user

Posts: 461


View Profile
« Reply #1769 on: 11.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

267/268 влітку точно не буде, бо це другий склад від 57/58.
Але до літа його ще будуть кудись ганяти час від часу для забезпечення роботою ковельських провідників.

А 97/98 летоп опять планируют в Одессу через Киев?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 ... 206
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!