Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.02.20 , 06:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 ... 206
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 140021 times)
VB
Active user

Posts: 4210


View Profile
« Reply #1770 on: 11.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

Сергію. До Козятина йшла половинка 2М62-0397. А ми із колони № 4 із Кам'янця-Подільського возили тільки на М62.
...
Так, дякую. Цікаво для історії. Та якось не зрозуміло з контексту, хто саме возив з Гречан до Хмеля з обгоном состава. М62 чи половинка 2М62 заднім ходом.

Щодо обвідної через ринок, то там розібрана 750 метрів. На інших кілометрах зроблено так, щоб не можна було зняти решітку. Тобто кріплення рейок через одну і навхрест
Я колись був на тому базарі, у 2015 році. Спеціально пройшовся вздовж торгових рядів, та якось не угледів колії (може тому що темно було). Так от якщо поміряти на гугл-мапс відстань торгових рядів на місці залізниця виходить  ~1100 метрів



Рейки зникають ще десь за 150-200 метрів https://goo.gl/maps/kTwXAMmiCyybUax77

Мені взагалі цікаво, як так сталось, що на коліях торгувати стали. І легко здогататись, хто є той хабарник, який "вирішив", що колія з головного вокзалу обласного центру до півдня області є непотрібною. Причому діюча, якою курсували пасажирські і приміські потяги. І причому рівень хабариника,- це не Жмеринська дирекція і навіть не Південно-Західна залізниця.
Logged
bond
Active user

Posts: 1620


View Profile
« Reply #1771 on: 11.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

І куди дивиться СБУ? Залізниця - це ж стратегічний об'єкт.
Logged
sean
Active user

Posts: 4359


View Profile
« Reply #1772 on: 11.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Стратегічність розвіюється там і тоді, де вигідно колії під шанхай віддати. Я ще пам'ятаю ті часи, коли машка тягала в світлу пору доби якихось три цмв з/до КП, а потім в один момент дико переспрямували увесь рух на греки. І зараз там успішно поєднуються свадєбні плаття з діванами.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8922


View Profile
« Reply #1773 on: 11.02.20 , 16:02 »
Share Reply with quote

Валеро, якщо 259/260 дійсно піде через Дніпро, то трамвайним він не дуже й то буде, бо там окрім фірмовості ще буде коефіцієнт допу. Усе, що не плацкарт, буде користуватися лише попитом Київ - Дніпро в один бік, й то не факт при тому, що зараз навіть вже офіційно телеграмами скорочують склад 79/80.
Тому, таке вирішення питання невдале, і, скоріш за все, збитки будуть ще більші.
Дуже прикро, що загнобили проект 139/140 Миколаїв - Лисичанськ миколаївського формування. Був би швидкий варіант Миколаїв - Харків - Лисичанськ через Дніпро.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5316


View Profile
« Reply #1774 on: 11.02.20 , 16:02 »
Share Reply with quote

Як гарно розкрутились експерти по несезону, я аж позаздрив. Склади скорочують, саме час нам подати ще декілька пропозицій по скороченню сполучення, бо скорочення складів це "полумєри", затрати на тягу то йдуть.
Logged
гнч
Guest
« Reply #1775 on: 11.02.20 , 16:02 »
Share Reply with quote

Quote
Мені взагалі цікаво, як так сталось, що на коліях торгувати стали. І легко здогататись, хто є той хабарник, який "вирішив", що колія з головного вокзалу обласного центру до півдня області є непотрібною. Причому діюча, якою курсували пасажирські і приміські потяги. І причому рівень хабариника,- це не Жмеринська дирекція і навіть не Південно-Західна залізниця.
Якщо земля ще належить залізниці, базар орендує, то ще якись невиличкий шанс є, що колію відновлять. А якщо землю передали місту чи базару, то можна забути. Хіба що німці щось зроблять.
Усі папери куда дивилось СБУ, згоріли 6 років назад, у їхньому ж  дворі, а через пару днів і їх будівля крепко горіла, відео багато викладали в ті часи.
Я теж пам'ятаю ті часи, коли з Хмельницького ходили потяги по цій гілці, і на Ларгу, і на Чернівці, і навіть на Гусятин (із Закупним і Вікторією)
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1970


View Profile
« Reply #1776 on: 11.02.20 , 17:02 »
Share Reply with quote

Дуже прикро, що загнобили проект 139/140 Миколаїв - Лисичанськ миколаївського формування. Був би швидкий варіант Миколаїв - Харків - Лисичанськ через Дніпро.
Так ми вносили пропозиції 139/140 продовжувати:
1) влітку - до Миколаєва
2) решту часу - до Києва
Пасдеп зробив навпаки: на новорічні свята видовжили до Миколаєва - і він їздив напівпорожнім.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8922


View Profile
« Reply #1777 on: 11.02.20 , 18:02 »
Share Reply with quote

Як гарно розкрутились експерти по несезону, я аж позаздрив. Склади скорочують, саме час нам подати ще декілька пропозицій по скороченню сполучення, бо скорочення складів це "полумєри", затрати на тягу то йдуть.
Якщо це стосується напряму Дніпро - Лисичанськ з домальовуванням хвосту до Києва, то зауважу, що минулого літа 139/140 навпаки скорочували схему складу до 10 вагонів замість 15 чисто на літні місяці. Але навіть тоді він возив повітря, ну, за винятком ділянки Лисичанськ - Харків у одному напрямку.
Але тоді він ще був нефірмовим та не мав коефіцієнт допу. Зараз сюди намагаються запхнути "Криворіжжя", складом з 17 вагонів з коефіцієнтом фірмовості та коефіцієнтом допу одночасно. Я сумніваюся дуже-дуже, що навіть сезон + хвіст до Києва заповнить його.
До того ж окрім того, що треба ранкове прибуття до Харкова з Лисичанська й усе пляше навколо цього, зараз з'явився ще один головний біль. Це ВБС Баку - Дніпро. Який з Харкова до Дніпра їде саме з цим поїздом у такий дебільний час.
Тому якось перекладати графік буде досить важко.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 56


View Profile
« Reply #1778 on: 11.02.20 , 18:02 »
Share Reply with quote

Шановні дописувачі. Відповім точніше. По так званій  обвідній базарній колії в Хмельницькому ходили поїзди: 623/624 Киїів  - Кам'янець-Поідільський, 627/628 Чернівці - Київ, 6390/6389 потім номер змінили 6343/6344 Кам'янець-Подільський - Хмельницький. Десь в середині 90-х приміський із Гусятина курсував по цій гілці. В жовтні 2004 року рух по колії закривають. Перед цим півроку назад вводять курсування 6343/6344 через Гречани, а 623/624 ще заліишають на обвідній. Тобто із 1.03.2004 змімається із дільниці 627/628 Чернівці - Київ через прикордонні огляди і прокладається через Чортків, Тернопіль.  Ходили чутки, що домовились закрити колію на 5 років, щоб торгові точки в перспективі перенести на нову площадку ринку, що знаходиться в південніше міста. Але той новозбудований ринок на території Хмельницького району, а де обвідна ринок на території Хмельницького. От і суперечки депутатів, гроші, а в результаті поховали перспективу залізничного сполучення Кам'янця-Подільського
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #1779 on: 11.02.20 , 18:02 »
Share Reply with quote

Конечно он ходил полупустым из за того что он бы всего то 5 дней и пассажиры мало что о нем узнали, как говориться подразнили народ и хватит а прямого сообщения Херсона и Николаева с Днепром как не было так и не будет.  Ты хоть тресни.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 ... 206
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!