Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.02.20 , 23:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 ... 206
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 139932 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 1365


View Profile
« Reply #1840 on: 12.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

085/086 і 087/088 закладають зі схемою до 20 вагонів.
Якщо так і буде - це найгарніша новина нового розкладу.
Побачивши графік та особливо цінник 187/188 я зрозумів, що 20 вагонів у 87/88 хай навіть через день, це в порівнянні зі 187/188 посто казка.
Ну й 85/86 теж дуже потрібний поїзд у повному складі. Бо з Дніпра їдуть не тільки до Львова, а й до Вінниці, Жмеринки, Хмельницького, Тернополя. А найбільш вдалий графік саме в 85.
Я б так не спішив радіти... Де ті вагони взяти?? Ну наприклад з під 605/606 звільняться (8 вагонів здається). Для щоденного 86/85 це + по 4 вагони... А Ковель де візьме??
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8922


View Profile
« Reply #1841 on: 12.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

085/086 і 087/088 закладають зі схемою до 20 вагонів.

Хтось би їм підказав ці 2 поїзда продовжити до Генічеська влітку. Бо та Гівноолексіївка ні в тин, ні в ворота
100% треба.
У Генічеськ "поїзд зайдьот", якщо їх правильно розкидати.
Я рахував, що при зміні розкладу там заходить усе, крім 99/100, разових дитячих допів та пустих ниток.
В ситуації з 85/86 та 87/88 з таким розкладом він "нє зайдьот". Але, якщо зробити відправлення 232 на годину раніше, тобто десь о 10.20, а 85 або 87 на годину - півтори подати вперед на Генічеськ, то зайде зі свистом, а відійде слідом за приміським на Дніпро, то все ляже тіп-топ, і ще вийде на свій графік максимум до Тараса Григоровича. Але, скоріш за усе вже в Дніпрі.
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 300


View Profile
« Reply #1842 on: 12.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

085/086 і 087/088 закладають зі схемою до 20 вагонів.

Хтось би їм підказав ці 2 поїзда продовжити до Генічеська влітку. Бо та Гівноолексіївка ні в тин, ні в ворота
Там десь в той час їздитимуть поїзди Дніпро - Генічеськ (приміський) та Генічеськ - Івано-Франківськ.

Та було б бажання їх там якось впорядкувати, думаю реально
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1365


View Profile
« Reply #1843 on: 12.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Поїзд 472/471 Дніпро - Бердянськ буде повертатися тепер зразу по прибуттю (як і Харківський). Може тоді він щоденним стане??  

Більшість "літніх" поїздів по обороту повертатиметься вранці. Знаючи сучасний стан вагонів, ох то сауни на колесах будуть..., а ще деякі просять вікна закрити (в день!!), бо щось там продути може...
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1110


View Profile
« Reply #1844 on: 12.02.20 , 23:02 »
Share Reply with quote

Поїзд 472/471 Дніпро - Бердянськ буде повертатися тепер зразу по прибуттю (як і Харківський). Може тоді він щоденним стане??  

Это гораздо более рациональное решение, чем простой вагонов с утра до позднего вечера при их дефиците.
А нужен ли он там ежедневным, поезд на этом маршруте существенно проигрывает маршруткам, которые довозят прямо до мест базированиая, в т.ч и на косу.
До Херсона бы его пускать следующей ходкой и сразу возвращать обратно - от этого действительно была бы польза.

Більшість "літніх" поїздів по обороту повертатиметься вранці. Знаючи сучасний стан вагонів, ох то сауни на колесах будуть..., а ще деякі просять вікна закрити (в день!!), бо щось там продути може...

Жарковато в вагоне становится где-то после 12 дня, а это поезд уже будет лететь под сотню по электрифицированному пути, не думаю что народ упарится.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4207


View Profile
« Reply #1845 on: 12.02.20 , 23:02 »
Share Reply with quote

Більшість "літніх" поїздів по обороту повертатиметься вранці. Знаючи сучасний стан вагонів, ох то сауни на колесах будуть..., а ще деякі просять вікна закрити (в день!!), бо щось там продути може...

Жарковато в вагоне становится где-то после 12 дня, а это поезд уже будет лететь под сотню по электрифицированному пути, не думаю что народ упарится.
Так это в лучшем случае. Да. А если технических натыкают. Или тормознут по Синельниково на 20-30 минут.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8922


View Profile
« Reply #1846 on: 12.02.20 , 23:02 »
Share Reply with quote

Да, причём 551/552 Кривой Рог - Бердянск будет отдельно от 471/472 и в обе стороны останется ночным.
А насчёт "Дуная" теперь полная мазафака. Теперь он непригоден в обе стороны для поездок Измаил - Одесса.
Я уж обрадовался, что хоть в Вилково смогу поехать весной, ведь давно хочу, тем более есть пересадка по Одессе со 146 на 242, но хрен мне. Поеду как-то в другой раз.
Ладно я, но приезжать постоянно студенту или работяге в Одессу после 0 - это бредятина.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1365


View Profile
« Reply #1847 on: 12.02.20 , 23:02 »
Share Reply with quote

Більшість "літніх" поїздів по обороту повертатиметься вранці. Знаючи сучасний стан вагонів, ох то сауни на колесах будуть..., а ще деякі просять вікна закрити (в день!!), бо щось там продути може...

Жарковато в вагоне становится где-то после 12 дня, а это поезд уже будет лететь под сотню по электрифицированному пути, не думаю что народ упарится.
Так это в лучшем случае. Да. А если технических натыкают. Или тормознут по Синельниково на 20-30 минут.
Я якось їхав 232/231 літом. Зі мною в плацкарті їхали сім'я з дітьми після відпочинку. Так вони взагалі тримали вікна закритими і слідкували, щоб ніхто їх не відкривав, бо за дітей боялися (щоб їм там ніде не дуло)... Мені прийшлось біля відкритого вікна (напроти провідника) стояти до самого вечора, бо я таку спеку не переніс би точно!! В купе якось їхав (без кондиціонера попалось), там теж лише біля вікна прийшлось стояти, бо в купе вікна не відкриваються - задуха ще та!!  
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8922


View Profile
« Reply #1848 on: 12.02.20 , 23:02 »
Share Reply with quote

Я б так не спішив радіти... Де ті вагони взяти?? Ну наприклад з під 605/606 звільняться (8 вагонів здається). Для щоденного 86/85 це + по 4 вагони... А Ковель де візьме??
Ну, з Ковелем все зрозуміло - ув'язка з 97/98 повністю це забезпечить.
Там же ці півсклада від нинішнього 87/88 стоять практично дві доби стоять.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1365


View Profile
« Reply #1849 on: 12.02.20 , 23:02 »
Share Reply with quote

98/97 в обороті з 128/127 Ковель - Харків...
Як з наявною кількістю вагонів збільшити склад 88/87?? І чому ще то не зробили минулого літа??
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 ... 206
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!