Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
31.05.20 , 16:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 ... 279
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 227371 times)
bond
Active user

Posts: 1641


View Profile
« Reply #2010 on: 23.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Раджу тим, хто виступає проти нічного прибуття/відправлення поїздів, провести ніч на вокзалі Вінниці і побачити ту кількість пасажирів, які користуються поїздами 105, 41, 83, 771, 358, 144,  84, 106, 82, 50, 118...
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #2011 on: 23.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Раджу тим, хто виступає проти нічного прибуття/відправлення поїздів, провести ніч на вокзалі Вінниці і побачити ту кількість пасажирів, які користуються поїздами 105, 41, 83, 771, 358, 144,  84, 106, 82, 50, 118...

83 не вижу, 84 не через Винницу.

Насчет 747 посмотрим. Спрос наверное буде лучше
по 5, 7 дням недели.

С уважением, Ульф
Logged
Андрей Харьковчанин
Active user

Posts: 230


View Profile
« Reply #2012 on: 23.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

Раджу тим, хто виступає проти нічного прибуття/відправлення поїздів, провести ніч на вокзалі Вінниці і побачити ту кількість пасажирів, які користуються поїздами 105, 41, 83, 771, 358, 144,  84, 106, 82, 50, 118...

83 не вижу, 84 не через Винницу.

Насчет 747 посмотрим. Спрос наверное буде лучше
по 5, 7 дням недели.

С уважением, Ульф
Про 83/84 он имел ввиду Ковель - Одесса, просто у него сейчас номер 57/58. А так с 83/84 остался только Мариуполь - Киев, но он через Винницу не едет
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5572


View Profile
« Reply #2013 on: 23.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

Сильно залежить від міста. Якраз Вінниця, Хмель, Тернопіль та Львів, уся ця вісь володіє опцією "таксі за три копійки". Це, звісно, не сусідський Мазир, де ми з Яріком від одного пивбара в центрі їхали три кілометри в інший за 23 грн, але там теж непогані тарифчики покататись. Хтось на форумі говорив, що Хмель на той час був облцентром з найдешевшою в Україні вартістю таксі, хоча мені здавалось що дешевше Тернополя вже бути не може.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #2014 on: 23.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

Сильно залежить від міста. Якраз Вінниця, Хмель, Тернопіль та Львів, уся ця вісь володіє опцією "таксі за три копійки". Це, звісно, не сусідський Мазир, де ми з Яріком від одного пивбара в центрі їхали три кілометри в інший за 23 грн, але там теж непогані тарифчики покататись.

Дугая республика?

С уважением, Ульф
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5572


View Profile
« Reply #2015 on: 23.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

Да, это Беларусь. У них это объективно, там топливо дешевле процентов на 30.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3182


View Profile
« Reply #2016 on: 23.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Раджу тим, хто виступає проти нічного прибуття/відправлення поїздів, провести ніч на вокзалі Вінниці і побачити ту кількість пасажирів, які користуються поїздами 105, 41, 83, 771, 358, 144,  84, 106, 82, 50, 118...
Я бы не путал время прибытия/отправления с конечных и время прохождения транзитных поездов. Если бы не наличие этих транзитных поездов, по многим из направлений у Винницы вообще не было бы сообщения, за примером далеко ходить не надо. Винница еще особенный случай, из-за того, что в столицу ехать не 2 часа, которые можно проехать удобным графиком 6-8 и в 9 уже заниматься делами, а 3+ часа, из-за чего при необходимости быть в Киеве к началу рабочего дня люди вынуждены приезжать на вокзал в 4-5 утра. В любом случае это проще, чем ехать в Киев с вечера и ночевать там где-то.
Да и в любом небольшом городе, где останавливается всего 1-2 транзитных ПДСа, еще и в основном ночью, на вокзале в ночное время тоже будет движуха.
Logged
bond
Active user

Posts: 1641


View Profile
« Reply #2017 on: 23.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Ну, Вінниця якраз-таки не невеличке місто, і поїздів у нас не 2-3. Також забув вказати нічний Вінниця - Одеса з відправленням після 2-ї ночі - і нічого, заповнюється не погано. Так як я незаконно звільнений з державної компанії і суди про поновлення (і не тільки) все ще тривають вже майже 4 роки, а жити за щось потрібно,  вирішив спробувати повторити творчий шлях Красноштана:)  Таксую в даний час на службі 838, в основному в нічний час. Тому про кількість нічних пасажирів знаю не з чуток - а сам їх регулярно вожу.  Для більшості людей, які їдуть в інше місто у справах, час відправлення не суттєвий - важливий час прибуття аби встигнути вирішити усі справи, і потім не тинятись по чужому місту, а сісти на найближчий поїзд  і повернутись у своє місто, навіть  якщо і серед ночі. У Вінниці просто таки шалена конкуренція на ринку таксі, через це ціни впали нижче нікуди: мінімальне замовлення на Убері 30 грн, Уклон - 35, 838 - 39 гривень. З вокзалу можна доїхати у найвіддаленіші райони за 60-80 гривень, переважна більшість поїздок з/на вокзал  - це 50-60 грн., також є одна нічна маршрутка 25Н Вокзал - Вишенька через центр у найбільший район міста. Тому у Вінниці нічне прибуття чи відправлення не є перешкодою для пасажирів.
Logged
sean
Active user

Posts: 4568


View Profile
« Reply #2018 on: 23.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Якийсь прямо комунізм у Вінниці. Няз, навіть в Хмелі давно немає 30 грн.
Logged
bond
Active user

Posts: 1641


View Profile
« Reply #2019 on: 23.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Після кожного прибуття нічного поїзда, особливо з Києва, від вокзалу у різних напрямках від'їжджають кілька десятків таксі, по п'я тницях в рази більше, однак досі у пам'яті той день кілька місяців тому, коли в Києві чувак замінував міст. Я тоді саме таксував на Убері, і це була п'ятниця. Перший раз опинився в районі вокзалу близько 19-ї,  однак з одеського Інтерсіті пасажирів майже не було, принаймні мені не дісталось - подумав, що квитки розгребли одесити. Вдруге приїхав з пасажиром на 81-й, однак знов висадка була мінімальна і я замовлення не піймав, взяв звідкись поблизу. Втретє приїхав близько 23-ї, пропустив 117, 49 і тільки з Ворохтянського взяв пасажира, який ввів мене у ступор розповіддю, що їхав в напівпорожньому вагоні, про причину я ще тоді не знав. І от близько другої ночі стою в самому центрі і мені прилітає замовлення з вокзалу - за 3,5 кілометри. Я його не взяв, відразу прилетіло інше з близенькою подачею і кінцевою біля собору -  це вже десь 2 км до вокзалу, і тільки я закінчую поїздку - мені знов прилітає замовлення з вокзалу з коефіцієнтом 2,5, тобто вартість поїздки автоматично збільшується у 2.5 рази. Я його звичайно ж взяв, їду на вокзал -  а на зустріч їдуть цілі каравани таксі, усі перехрестя забиті, тягнучка як в години пік  - і це близько третьої години ночі. Про причини дізнався вже від пасажирки: виявляється, через замінований міст у Києві стався транспортний колапс, тисячі людей не змогли вчасно дістатись на поїзди і вони усі пішли напівпорожні  зокрема у неї був квиток на 117-й, однак вона на нього не встигла. Так як про  ситуацію з мінуванням і викликаний нею транспортний колапс знали усі, то Укрзалізниця почала терміново включати додаткові вагони до вечірніх і нічних поїздів, до 771 додали кілька вагонів у режимі загального на 81 місце, куди і взяла квиток моя пасажирка. Вийшло, що майже о третій ночі одномоментно до Вінниці прибуло кілька сотень пасажирів, таксі під них з'їхались з усього міста,  і це видовище було дійсно вражаюче:)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 ... 279
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!