Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.21 , 03:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 ... 501
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 491465 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #2080 on: 28.02.20 , 01:02 »
Share Reply with quote

На участке Киев - Бердичев - Шепетовка - Львов в пути 8+ часов. Довольно шустро, учитывая одну стоянку в четверть часа.

Забавный факт, фирменный 91/92 будет иметь техническую по Шепетовке для пропуска вперёд Вольвача&Со вышеприведённого рейса, и дальше ехать параллельно за ним. Во какой статус!.

upd: хотя едет он не на пределе, даже как для полновесного состава. Запросто можно добавить Фастов, Бердичев, Полонное... И прочие райцентры, но этого не сделали.
« Last Edit: 28.02.20 , 01:02 by sergius » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5800


View Profile
« Reply #2081 on: 28.02.20 , 01:02 »
Share Reply with quote


Забули пана Emblaze )

Якщо серйозно, то місяць тому ми з Копом і Борею обкатали Краків - Гродно. Щоправда, фастівським методом, для цього довелось взяти перший клас. Я очнувся на пару хвилин в Сувалках і вийшов покурити в Білостоку. Хоча деякі зубри типу гіббонів стверджують, що обкатка сидячки фастівським методом не рахується )

Все воно накладає свій відбиток, скажу вам як людина, якій щойно добрий дядько в Снітинці жорстко відрихтував спину. Крутив, ламав, смикав руки і бив по хребту. Прихватило ще з усадьбовки і з тих пір ходити майже не міг. Хтозна, може він якраз і частинку того Краків - Гродно з мене виганяв.

Поки молодий, катаєшся собі й проблем не бачиш. Нас легендарний Бреус переконував на Робочій групі: "Ребята, поверьте. У меня постоянные проблемы со спиной. Я проехался пять часов в Хундае, мне нормально". Щоправда, він жив в іншій парадигмі, де всі сидячки були по п"ять годин, навіть Київ - Ковель через Сарни, Луцьк, а з будь-якої точки України в будь-яку можна дістатися не більш ніж за 14 годин. Ну то таке. Жити в світі ілюзій і заробляти геморой дійсно, ніхто не забороняє.
Да, я сидячки предпочитаю, но 8 часов действительно многовато в антураже ПЭ.

Алсо, я за время пребывания тут смягчил свой первоначальный радикализм относительно ночников. Однако спать в них субъективно сложно, а мешать попутчикам неприятно. Потому и сидячки люблю. Наверняка я не один такой, просто у меня среди сторонников этой точки зрения тут наибольшее число сообщений.

А спину у меня почти не клинило по жизни. А если клинило, то именно во сне лежа, так-то.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #2082 on: 28.02.20 , 02:02 »
Share Reply with quote

А Пшемисль - Зелена Гора 11.5 год, а Будапешт - Любляна 8 год (цією сидячкою їхав особисто, живий) і т.д. Тут раптом срака мусить відсохнути за поїздку до Львова.
Коли їхав до раховоза на початку минулорічної поїздки Київ - Чортків - Чернівці - ВС - Сучава - Бухарест - Софія - Афіни, назустріч мені трапився автобус Афіни - Київ. Дві доби в дорозі, якщо без затримок на кордонах. Теж мені проблема — 8 годин у бюджетній сидячці. Спробуйте знайти квиток до Львова (без хитрощів і без БЦ) на будь-що з вільним продажем і менш ніж за 200 грн. А як їздить КП, наприклад?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5836


View Profile
« Reply #2083 on: 28.02.20 , 02:02 »
Share Reply with quote

Ну я їхав Дрезден - Київ 25 годин, але я чомусь автобуси переношу легше.

Нє, ну йопта, ради того щоб вольвачйо мало час дрочити в пункті формування, зробили прибуття в Київ в 04:00. Шкода ми свого часу не дотисли розформування цієї клоаки. Тепер істошні крики "сдайом пастєль" для вас починаючи з 02:55. Зустрічайте!

Хтось може придумати для них маршрут, якого не жалко? Хай собі там возять відрами воздух, і бажано щоб пасажирам воно не дуже треба було.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5800


View Profile
« Reply #2084 on: 28.02.20 , 02:02 »
Share Reply with quote

Теж мені проблема — 8 годин у бюджетній сидячці. Спробуйте знайти квиток до Львова (без хитрощів і без БЦ) на будь-що з вільним продажем і менш ніж за 200 грн. А як їздить КП, наприклад?
Этот маршрут будет пользоваться бешеной популярностью у студентов и бюджетных туристов.

Но дополнительный позитивный эффект от него еще и в том, что он хоть как-то закроет дыру в сообщении ПДС от Тернополя до Львова после обеда. Сейчас из Тернополя после 16 на запад емнип ничем не уехать, кроме собакенов, которые на этом направлении ужасны даже по меркам УЗ.

А Пшемисль - Зелена Гора 11.5 год, а Будапешт - Любляна 8 год (цією сидячкою їхав особисто, живий) і т.д. Тут раптом срака мусить відсохнути за поїздку до Львова.
Коли їхав до раховоза на початку минулорічної поїздки Київ - Чортків - Чернівці - ВС - Сучава - Бухарест - Софія - Афіни, назустріч мені трапився автобус Афіни - Київ.
Есть еще более экстремальные варианты типа Херсон-Бари или Ивано-Франковск-Лиссабон.
Ну я їхав Дрезден - Київ 25 годин, але я чомусь автобуси переношу легше.
Да, это индивидуально. Я лучше в двух сидячках с пересадкой поеду, чем прямым бусиком или безвылазным ночником. Разминать ноги и прогуливаться надо. В ночниках я могу спать только в том случае, если накануне выполнил норматив олимпийской лицензии по спортивной ходьбе с препятствиями между PoI, и то если сон разорван или протекает в атмосфере с пониженным содержанием кислорода (что даже для купешных ночников не редкость, не говоря о плацках), то это даже хуже для организма, чем полное его отсутствие.

Оптимально для меня соседство сидячего вагина с вагином-рестораном.
« Last Edit: 28.02.20 , 02:02 by Emblaze » Logged
VSK
Active user

Posts: 1083


View Profile
« Reply #2085 on: 28.02.20 , 03:02 »
Share Reply with quote


Да, это индивидуально. Я лучше в двух сидячках с пересадкой поеду, чем прямым бусиком или безвылазным ночником. Разминать ноги и прогуливаться надо. .
+
Для мене навіть собакеном з твердими лавками краще їхати ніж еталоном. Після поїздки залізницею втоми майже не відчуваю, після навіть 1.5 годин умовним еталоном ще з годину відходжу від поїздки.
« Last Edit: 28.02.20 , 03:02 by VSK » Logged
bond
Active user

Posts: 1715


View Profile
« Reply #2086 on: 28.02.20 , 07:02 »
Share Reply with quote

А що там з неодноразово анонсованим Львів - Кишинів? Нє зайдьот?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5891


View Profile
« Reply #2087 on: 28.02.20 , 08:02 »
Share Reply with quote

А що там з неодноразово анонсованим Львів - Кишинів? Нє зайдьот?
Щось не пригадую такого.  Була наче розмова про Бєльци-Чернівці. 
Logged
Александр19
Active user

Posts: 262


View Profile
« Reply #2088 on: 28.02.20 , 09:02 »
Share Reply with quote

А що там з неодноразово анонсованим Львів - Кишинів? Нє зайдьот?
Щось не пригадую такого.  Була наче розмова про Бєльци-Чернівці.  
Изначально было Бельцы - Черновцы, а потом уже дофантазировали его возможное продление до Кишинёв - Львов или возможность запуска Одесса - Черновцы через Молдову
Logged
sean
Active user

Posts: 5343


View Profile
« Reply #2089 on: 28.02.20 , 09:02 »
Share Reply with quote

Нє, ну йопта, ради того щоб вольвачйо мало час дрочити в пункті формування, зробили прибуття в Київ в 04:00. Шкода ми свого часу не дотисли розформування цієї клоаки. Тепер істошні крики "сдайом пастєль" для вас починаючи з 02:55. Зустрічайте!
Ну проводнікам же так зручно. І нарешті кременчуцькі вагони засяють чистотою.
з.і. УЗ скотилась до дна дніщного, перетворивши колись майже флагманську Галичину в розряд шопопального гівна. Аби ПІВД вгодити.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 ... 501
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!