Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.09.20 , 01:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 ... 417
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 364322 times)
_vs_
Active user

Posts: 1362


View Profile
« Reply #2110 on: 01.03.20 , 06:03 »
Share Reply with quote

Нє, ну йопта, ради того щоб вольвачйо мало час дрочити в пункті формування, зробили прибуття в Київ в 04:00. Шкода ми свого часу не дотисли розформування цієї клоаки. Тепер істошні крики "сдайом пастєль" для вас починаючи з 02:55. Зустрічайте!
Ну проводнікам же так зручно. І нарешті кременчуцькі вагони засяють чистотою.
з.і. УЗ скотилась до дна дніщного, перетворивши колись майже флагманську Галичину в розряд шопопального гівна. Аби ПІВД вгодити.
"Галичину" мало того що оскотинили, так ще й наполовину вбили. Від початку це був поїзд для навколотернополя, включно з Волочиськом.
Але найголовніше, що колись через Тернопіль ходили два потяги Київ - Львів 91/92 і 687/688. А тепер виходить пів потяга та ще й у паскудний час.
Потрібно повернути "Львів" на південний хід і зробити йому пізніше відправлення з Києва! А для раннього прибуття до Львова — 7/8, якому присвоїти фірму "Каменяр".
Через Тернопіль-Вінницю ж є Кобзар. Тут проблема, що забрали саме бюджетный поїзд, з зупинками в провінціях.
Кобзар з прибуттям о 2:47 — це ще гірше, ніж спаскуджена "Галичина" о 3:52.
В результаті з Києва в Тернопільську область їздять хто як — через ІФ, Чернівці, КП, Львів, мабуть і північний хід обслуговує волинські райони (якщо можна урвати квиток на 45), навантажуючи нецільові потяги. Хто хитріший і кому потрібно бути в Тернополі зранку, може і через БЦ, але це додатковий час і гемор. Хоча колись було аж три нормальні потяги 687/97, 49, 7 з графіком 22-23 - 6-7.
Звісно, тепер ще є умовно зручна "Слобожанщина" через день, як і до весни 2016, але в такій якості вона опинилася чисто випадково. Ше по святах трапляється 181.
Особливо незручна ця ситуація для туристів та інших гостей області. При тому, що потягів через неї немало, але всі якісь всраті.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1362


View Profile
« Reply #2111 on: 01.03.20 , 06:03 »
Share Reply with quote

"Невдача спідкала радянських спортсменів на самому старті" . Уз так хотілось скасувати зупинку 5/6 по ст.Конотоп у зв'язку із перенесенням митниці до Х.-Михайлівського, навіть вже в телеграмі від 12.02 це було і із АСУ прибрали, але отримавши "на горіхи" швиденько все повернули. Буває :)))


Фірмовий потяг «Коронавірус»:)
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5679


View Profile
« Reply #2112 on: 01.03.20 , 09:03 »
Share Reply with quote

"Невдача спідкала радянських спортсменів на самому старті" . Уз так хотілось скасувати зупинку 5/6 по ст.Конотоп у зв'язку із перенесенням митниці до Х.-Михайлівського, навіть вже в телеграмі від 12.02 це було і із АСУ прибрали, але отримавши "на горіхи" швиденько все повернули. Буває :)))

Вітаю з тим,  що вдалося відстояти зупинку :)
Взагалі,  цікаво,  чому ПМК перенесли на Хутір-Мих.?

Logged
klepko
Active user

Posts: 525


View Profile
« Reply #2113 on: 01.03.20 , 09:03 »
Share Reply with quote

"Невдача спідкала радянських спортсменів на самому старті" . Уз так хотілось скасувати зупинку 5/6 по ст.Конотоп у зв'язку із перенесенням митниці до Х.-Михайлівського, навіть вже в телеграмі від 12.02 це було і із АСУ прибрали, але отримавши "на горіхи" швиденько все повернули. Буває :)))



А те, що Конотоп значимий ТПУ їх не цікавить? Звідти можна дістатися до ключових турцентрів Сумщини.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2030


View Profile
« Reply #2114 on: 01.03.20 , 11:03 »
Share Reply with quote

З інсайду: це вершина айсберга боротьби керівництва Пасдепу з налагодженою системою  ̶к̶о̶н̶т̶р̶а̶б̶а̶н̶д̶и̶ експорту, організованої керівництвом Паскомпанії. Пасажири Конотопа тут ні до чого. Але після переносу ПТК нічого не зміниться, лише зростуть "тарифи на експорт", бо процес завантаження переноситься в депо, як це робиться зараз з варшавським. "Шестьорочка" - це основний (кілька тон за рейс) постачальник відбіної сумської свинини для кращих московських ресторанів.
« Last Edit: 01.03.20 , 13:03 by jbond989 » Logged
Andrey007
Active user

Posts: 2006


View Profile
« Reply #2115 on: 01.03.20 , 13:03 »
Share Reply with quote

"Невдача спідкала радянських спортсменів на самому старті" . Уз так хотілось скасувати зупинку 5/6 по ст.Конотоп у зв'язку із перенесенням митниці до Х.-Михайлівського, навіть вже в телеграмі від 12.02 це було і із АСУ прибрали, але отримавши "на горіхи" швиденько все повернули. Буває :)))


Из Киева в Конотоп остановку вернули, а из Конотопа в Киев нет! ;)
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5289


View Profile
« Reply #2116 on: 01.03.20 , 13:03 »
Share Reply with quote


Из Киева в Конотоп остановку вернули, а из Конотопа в Киев нет! ;)
Тут невольно вспоминается Максим Леонидов:

В среду красные у белых отбили Конотоп,
Ну а в пятницу и тем, и другим ***ец
.

Очевидно, по средам остановка в Конотопе нужна, но по пятницам — уже нет.

. "Шестьорочка" - це основний (кілька тон за рейс) постачальник відбіної сумської свинини для кращих московських ресторанів.
А как же элитное итальянское прошутто? Или и оно сумских корней? 
« Last Edit: 01.03.20 , 13:03 by Emblaze » Logged
sergius
Active user

Posts: 4881


View Profile
« Reply #2117 on: 01.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

8 "Пальміра" ОДЕСА - ХАРКІВ

Одеса-Головна      22:40
Вознесенськ   01:19   01:21
Кропивницький   03:24   03:27
Знам'янка-Пас.   04:12   04:34
Кременчук-Пас.   05:59   06:04
Полтава-Півд.   07:42   08:02
Харків-Пас.   10:05

Змістили розклад більш, ніж на 1 год

7 "Пальміра" ХАРКІВ - ОДЕСА

Харків-Пас.      21:46
Полтава-Півд.   23:47   00:07
Кременчук-Пас.   01:43   01:48
Знам'янка-Пас.   03:08   03:28
Кропивницький   04:15   04:18
Вознесенськ   06:37   06:39
Одеса-Головна   09:20   

Сповільнили на 5 хв.

Как то обошли стороной это изменение, перенос в сторону Харькова более чем на час позже. Теперь он может считаться как отсыпной, с прибытием не в прайм-тайм. Полтаве удобнее.

Также, такое изменение позволяет оборачивать по Знаменке условный локо с Полтавы на встречный рейс. И тут возникает вопрос: а есть ли техническая возможность возить этот поезд до Знаменки на ВЛ82м, без смены по Полтаве? Заодно сэкономить 15-20 минут ходу (а он сейчас не выполняет норматив). Помниться, в начале 2010-хх такое было с рейсом регионала Шева - Харьков. По Кременчугу для него лок не меняли, а по Полтаве была стоянка 5 минут.
« Last Edit: 01.03.20 , 14:03 by sergius » Logged
melodia1
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #2118 on: 01.03.20 , 15:03 »
Share Reply with quote

"Невдача спідкала радянських спортсменів на самому старті" . Уз так хотілось скасувати зупинку 5/6 по ст.Конотоп у зв'язку із перенесенням митниці до Х.-Михайлівського, навіть вже в телеграмі від 12.02 це було і із АСУ прибрали, але отримавши "на горіхи" швиденько все повернули. Буває :)))


Из Киева в Конотоп остановку вернули, а из Конотопа в Киев нет! ;)
РЖД просто ще не завела.
Logged
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 304


View Profile
« Reply #2119 on: 01.03.20 , 16:03 »
Share Reply with quote

8 "Пальміра" ОДЕСА - ХАРКІВ

Одеса-Головна      22:40
Вознесенськ   01:19   01:21
Кропивницький   03:24   03:27
Знам'янка-Пас.   04:12   04:34
Кременчук-Пас.   05:59   06:04
Полтава-Півд.   07:42   08:02
Харків-Пас.   10:05

Змістили розклад більш, ніж на 1 год

7 "Пальміра" ХАРКІВ - ОДЕСА

Харків-Пас.      21:46
Полтава-Півд.   23:47   00:07
Кременчук-Пас.   01:43   01:48
Знам'янка-Пас.   03:08   03:28
Кропивницький   04:15   04:18
Вознесенськ   06:37   06:39
Одеса-Головна   09:20   

Сповільнили на 5 хв.

Как то обошли стороной это изменение, перенос в сторону Харькова более чем на час позже. Теперь он может считаться как отсыпной, с прибытием не в прайм-тайм. Полтаве удобнее.

Также, такое изменение позволяет оборачивать по Знаменке условный локо с Полтавы на встречный рейс. И тут возникает вопрос: а есть ли техническая возможность возить этот поезд до Знаменки на ВЛ82м, без смены по Полтаве? Заодно сэкономить 15-20 минут ходу (а он сейчас не выполняет норматив). Помниться, в начале 2010-хх такое было с рейсом регионала Шева - Харьков. По Кременчугу для него лок не меняли, а по Полтаве была стоянка 5 минут.

Для этого надо депо Полтава обкатывать на ВЛ82М. И опять же, количество этих электровозов очень не безразмерное.

В 2012-13 годах поезд № 177 Харьков - Им. Т. Шевченко до Кременчуга водили основянские бригады, для вождения ВЛ82М до Знаменки на эти машины обкатали некоторые кременчугские бригады.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 ... 417
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!