Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.05.20 , 02:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 ... 276
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 225513 times)
Entony
Active user

Posts: 3965


View Profile
« Reply #2190 on: 06.03.20 , 13:03 »
Share Reply with quote

Цікаво чи будуть тепер до 045/046 сумські причіпки в світлі курсування вагонів до Шостки/Зернове? На літо навряд чи будуть, бо має бути Суми - Одеса, а от в "несезон" 2-3 сумські вагони курсували. Здається оборот на пару ночей був.
Ну а склад 775/776 тепер буде просто найс. І сидячки, і лежачки і ще й Шостка/Зернове - Харків.
І, до речі, чи замінять в складах 127/128-129/130 лежачі на сидячі вагони?
Свого часу за такі рекомбінації в пасдепі могли послати "далеко і глибоко", аж тут самі дозріли до такого.
« Last Edit: 06.03.20 , 13:03 by Entony » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1525


View Profile
« Reply #2191 on: 06.03.20 , 13:03 »
Share Reply with quote

Поки що система показує, що у поїзді 45/46 Ужгород - Лисичанськ (на всьому шляху прямування) так і буде курсувати 2 вагони формуванням ПІВД (14К і 15П) після 29 березня 2020.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4534


View Profile
« Reply #2192 on: 06.03.20 , 13:03 »
Share Reply with quote

240 МИКОЛАЇВ - ЛИСИЧАНСЬК (18/04-22/10/2020 по 2,6,10,14,18,22,26,30 числах)

Миколаїв Пас.      21:02
Херсон   22:12   22:22
Снігурівка   23:10   23:17
Березнегувате   23:57   23:59
Біла Криниця   00:22   00:24
Високопілля   00:52   00:54
Апостолове   01:23   01:45
Кривий Ріг-Головний   02:22   03:05
Кам'янське-Пас.   05:25   05:27
Дніпро-Головний   06:16   07:05
.................................
Лисичанськ   19:50

240 ЛИСИЧАНСЬК - МИКОЛАЇВ (17/04-25/10/2020 по 1,5,9,13,17,21,25,29 числах)

Лисичанськ      21:35
.................................
Дніпро-Головний   10:28   10:48
Кам'янське-Пас.   11:22   11:24
Кривий Ріг-Головний   13:35   14:13
Апостолове   14:58   15:20
Високопілля   15:46   15:48
Біла Криниця   16:37   16:42
Снігурівка   17:34   17:36
Херсон   18:25   19:00
Миколаїв Пас.   20:04      

Збільшили час на оборот по Миколаєву шляхом оптимізації технічних зупинок на ділянці Дніпро - КРГ.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4534


View Profile
« Reply #2193 on: 06.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

Ну а склад 775/776 тепер буде просто найс. І сидячки, і лежачки і ще й Шостка/Зернове - Харків.
Там нещодавно катались ВБС Київ - Запоріжжя ).
А взагалі, "лідером" в цьому плані був рейс регіонала 797/798 Суми - Харків (з оборотом на 775/776 та 765/766). Там були причепки на Москву, БРД, Одесу та Херсон


Але з експресивними сидячками так робити не варто, бо призводить до вповільнення.
« Last Edit: 06.03.20 , 14:03 by sergius » Logged
Entony
Active user

Posts: 3965


View Profile
« Reply #2194 on: 06.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

Ну але той же 775/776 не сильно сповільнюють, коли додають пару вагонів з Шостки/Зерново.
Я б навпаки ще більше таких рекомбінацій хотів по тих чи інших поїздах.
Але пасдеп до них сам прийде. Просто, що не все й одразу зроблять.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9208


View Profile
« Reply #2195 on: 06.03.20 , 22:03 »
Share Reply with quote

Поїзд 140/139 Дніпро - Лисичанськ заведений до 17 квітня, поїзд 140/139 Лисичанськ - Дніпро заведений до 15 квітня (у квітні курсування через день, нагадаю). З 17 квітня 2020 по числах зазначений поїзд УЗ до Миколаєва/Херсона продовжує, тобто 240/239 Миколаїв - Лисичанськ 1 раз в 4 дні (для можливості обслуговування в Дніпрі).
С одной стороны хорошая новость... С другой стороны...
И тут даже дело не в каличной периодичности, а в постоянном обмане на всём.
Я понимаю, что писуар-проект Днепр - Лисичанск будут держать любой ценой, и, ясное дело, что он убыточный по самые немогу, вот поэтому и выпрыгивают из трусов....
То, что теперь на нём будет коэффициент допа, плюс ещё и к фирменности. То есть это будет по факту ценник поезда 259/260, который не сильно меньше будет фирменного 1 класса, только вагоны ещё хуже, чем криворожские.
По факту, это будут старые КВЗ с дубовыми полками и купейными старыми Аммендорфами, с надписью "без кондиционирования", ведь именно в 139/140 самые худшие днепровские вагоны, за исключением летних допов.
Ну и норматив скорого там не выполняется минимум на час. Уже бы хоть имели совесть и дали ему номер 439/440, это было бы всего на 10% дешевле, но хотя бы честно.
Теперь я, понимаю журналюг и блогерров, которые постоянно пишут про повышение тарифов, ибо это иначе выглядеть не может, когда на ровном месте цена подскочила на 30% без изменения в качестве вагонов и графике.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1036


View Profile
« Reply #2196 on: 06.03.20 , 22:03 »
Share Reply with quote

Поїзд 140/139 Дніпро - Лисичанськ заведений до 17 квітня, поїзд 140/139 Лисичанськ - Дніпро заведений до 15 квітня (у квітні курсування через день, нагадаю). З 17 квітня 2020 по числах зазначений поїзд УЗ до Миколаєва/Херсона продовжує, тобто 240/239 Миколаїв - Лисичанськ 1 раз в 4 дні (для можливості обслуговування в Дніпрі).
С одной стороны хорошая новость... С другой стороны...
И тут даже дело не в каличной периодичности, а в постоянном обмане на всём.
Я понимаю, что писуар-проект Днепр - Лисичанск будут держать любой ценой, и, ясное дело, что он убыточный по самые немогу, вот поэтому и выпрыгивают из трусов....
То, что теперь на нём будет коэффициент допа, плюс ещё и к фирменности. То есть это будет по факту ценник поезда 259/260, который не сильно меньше будет фирменного 1 класса, только вагоны ещё хуже, чем криворожские.
По факту, это будут старые КВЗ с дубовыми полками и купейными старыми Аммендорфами, с надписью "без кондиционирования", ведь именно в 139/140 самые худшие днепровские вагоны, за исключением летних допов.
Ну и норматив скорого там не выполняется минимум на час. Уже бы хоть имели совесть и дали ему номер 439/440, это было бы всего на 10% дешевле, но хотя бы честно.
Теперь я, понимаю журналюг и блогерров, которые постоянно пишут про повышение тарифов, ибо это иначе выглядеть не может, когда на ровном месте цена подскочила на 30% без изменения в качестве вагонов и графике.
Красноштан вже пішов. Тепер може '' політика партії '' зміниться. Але от в яку сторону?
Logged
W_777
Active user

Posts: 585


View Profile
« Reply #2197 on: 07.03.20 , 00:03 »
Share Reply with quote

Красноштан вже пішов. Тепер може '' політика партії '' зміниться. Але от в яку сторону?
Там в этом пас.депе начальников вагон и маленькая тележка. И все то директоры, то заместители. На одном ответе на запрос видел в подписантах  каких-то Толкачева и Пасечник, на другом Красноштана и Аксенова. Не исключено, что кто-то из этих троих оставшихся его и заменит.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3965


View Profile
« Reply #2198 on: 07.03.20 , 10:03 »
Share Reply with quote

Всім "плакальщикам" присвячується. :) Очікуйте скоре призначення 005/006.
Я так розумію у нас знайшовся той, хто, можливо, замінить КШ.

Поїздом до Львова з Херсона можна буде дістатись значно швидше.

В «Укрзалізниці» розповіли деталі графіку руху нових поїздів на південь.
Майже на чотири години швидше дістатись до Львова скоро стане можливим з Херсона. Зараз дорога залізницею між двома містами займає 20-21 год. в один бік.
– Розроблено графік руху для призначення курсування нового поїзда №5/6 Ужгород – Херсон категорії «Нічний експрес». Він курсуватиме через день з відправленням з Ужгорода о 16:21 і прибуттям на станцію Херсон о 14:00 наступного дня. У зворотному напрямку він відправлятиметься з Херсона о 15:00 і прибуватиме до Ужгорода о 12:57. При цьому проїзд з Херсона до Львова та у зворотному напрямку забезпечуватиметься в середньому за 16,5 годин, – розповів перший заступник директора Департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень АТ «Укрзалізниця» Тарас Пасічник.
Із Херсона до Ужгорода можна буде дістатися приблизно за 22 години. Для прикладу – поїзд №108 Одеса – Ужгород долає цю відстань приблизно за 19 год. Тож херсонський поїзд до столиці Закарпаття має шанс стати гарною альтернативою одеському принаймні для жителів нашої області.
Також «Укрзалізниця» змінить графік руху поїзда №102/101 Київ – Херсон. З 29 березня він відправлятиметься і прибуватиме майже на годину раніше: о 19:38 (з Києва) і о 7:54 ранку (Херсон) відповідно. До Києва він курсуватиме за звичайним графіком.
Других варіантів покращення сполучення з Києвом для херсонців «Укрзалізниця» поки не обіцяє. І пояснює це відсутністю електрифікації дільниць Долинська – Миколаїв – Херсон та Апостолове – Миколаїв – Херсон.
– У графіку руху поїздів нами продовжено маршрут прямування поїзда №140/139 Лисичанськ – Дніпро до/від станції Миколаїв через Херсон у літній період та в дні підвищення пасажиропотоку. А от питання щодо призначення нового поїзда категорії «Нічний експрес» за маршрутом Харків – Дніпро – Херсон – Миколаїв – Одеса опрацьовуватиметься при розробці графіка руху поїздів на 2020/2021 рік, – пообіцяв Тарас Пасічник.
Нагадаємо, що з 29 березня поїзд №133/134 Миколаїв – Херсон – Івано – Франківська буде подовжено до станції Рахів. На дорогу до Львова або Івано-Франківська ним відтепер доведеться витрачати значно більше часу. З Херсона він відправлятиметься о 17:31, до Львова прибуватиме о 15:20 наступного дня, до Івано-Франківська – о 18:47, до Ворохти – о 21:58, до Рахова – о 23:37. У зворотному напрямку відповідно – 00:27 (Рахів), 02:13 (Ворохта), 04:33 (Івано-Франківськ), 08:30 (Львів), 06:13 наступного дня (Херсон).

https://newday.kherson.ua/poizdom-do-lvova-z-khersona-mozhna-bude-distatys-znachno-shvydshe/
« Last Edit: 07.03.20 , 10:03 by Entony » Logged
sergius
Active user

Posts: 4534


View Profile
« Reply #2199 on: 07.03.20 , 10:03 »
Share Reply with quote

Quote
Других варіантів покращення сполучення з Києвом для херсонців «Укрзалізниця» поки не обіцяє. І пояснює це відсутністю електрифікації дільниць Долинська – Миколаїв – Херсон та Апостолове – Миколаїв – Херсон.
Ну це вони взяли шмат відписки з року так 2012го. По факту відсутність дротів не завадила призначити другий денний експрес до Києва та мати плани на нічний.
Quote
– У графіку руху поїздів нами продовжено маршрут прямування поїзда №140/139 Лисичанськ – Дніпро до/від станції Миколаїв через Херсон у літній період та в дні підвищення пасажиропотоку. А от питання щодо призначення нового поїзда категорії «Нічний експрес» за маршрутом Харків – Дніпро – Херсон – Миколаїв – Одеса опрацьовуватиметься при розробці графіка руху поїздів на 2020/2021 рік, – пообіцяв Тарас Пасічник.

Опача!
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 ... 276
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!