Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.05.20 , 02:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 ... 276
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 225522 times)
www3
Active user

Posts: 1266


View Profile
« Reply #2200 on: 07.03.20 , 10:03 »
Share Reply with quote

Столиця Закарпаття...мда...
Logged
adul
Active user

Posts: 230


View Profile
« Reply #2201 on: 07.03.20 , 10:03 »
Share Reply with quote

Столиця Закарпаття...мда...
Ахахаха, дякую що підмітили, весело!
Logged
bliskun
User

Posts: 35


View Profile
« Reply #2202 on: 07.03.20 , 10:03 »
Share Reply with quote

Столиця Закарпаття...мда...
Ахахаха, дякую що підмітили, весело!

Циганська столиця Закарпаття
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1525


View Profile
« Reply #2203 on: 07.03.20 , 11:03 »
Share Reply with quote

Quote
Других варіантів покращення сполучення з Києвом для херсонців «Укрзалізниця» поки не обіцяє. І пояснює це відсутністю електрифікації дільниць Долинська – Миколаїв – Херсон та Апостолове – Миколаїв – Херсон.
Ну це вони взяли шмат відписки з року так 2012го. По факту відсутність дротів не завадила призначити другий денний експрес до Києва та мати плани на нічний.
Quote
– У графіку руху поїздів нами продовжено маршрут прямування поїзда №140/139 Лисичанськ – Дніпро до/від станції Миколаїв через Херсон у літній період та в дні підвищення пасажиропотоку. А от питання щодо призначення нового поїзда категорії «Нічний експрес» за маршрутом Харків – Дніпро – Херсон – Миколаїв – Одеса опрацьовуватиметься при розробці графіка руху поїздів на 2020/2021 рік, – пообіцяв Тарас Пасічник.

Опача!

Зеленський пообіцяв, що УЗ (чи то держава) замовить у КВБЗ аж 90 пасажирських вагонів. Самі вони оглядали вагони, які поїдуть в країни СНД (певно йшла мова про Одесу/Ужгород - Мінськ).

https://www.google.com/amp/s/www.epravda.com.ua/news/2020/03/6/657791/index.amp
Logged
VSK
Active user

Posts: 1036


View Profile
« Reply #2204 on: 07.03.20 , 12:03 »
Share Reply with quote


– У графіку руху поїздів нами продовжено маршрут прямування поїзда №140/139 Лисичанськ – Дніпро до/від станції Миколаїв через Херсон у літній період та в дні підвищення пасажиропотоку. А от питання щодо призначення нового поїзда категорії «Нічний експрес» за маршрутом Харків – Дніпро – Херсон – Миколаїв – Одеса опрацьовуватиметься при розробці графіка руху поїздів на 2020/2021 рік, – пообіцяв Тарас Пасічник.

Без сидячих і/або плацкартів  буде повітровозом. Цінник купейних вагонів  нічного експресу трамвайний паспотік цього маршруту не потягне.
« Last Edit: 07.03.20 , 12:03 by VSK » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1525


View Profile
« Reply #2205 on: 07.03.20 , 12:03 »
Share Reply with quote

Думаю, що якраз тому і до Одеси прописали. Тоді все буде від графіка залежати: чи витримає він конкуренції у "Скіфії" (бо у Харкова "Пальміра" і "Чайка" ще є).
А якщо вийде так, як хочуть зробити нині з 5/6, то у нього конкурент 110/109, тому 5/6 хіба для КРГ більш кращим буде...
« Last Edit: 07.03.20 , 13:03 by Дніпровець » Logged
sergius
Active user

Posts: 4534


View Profile
« Reply #2206 on: 07.03.20 , 13:03 »
Share Reply with quote

Зеленський пообіцяв, що УЗ (чи то держава) замовить у КВБЗ аж 90 пасажирських вагонів. Самі вони оглядали вагони, які поїдуть в країни СНД (певно йшла мова про Одесу/Ужгород - Мінськ).

https://www.google.com/amp/s/www.epravda.com.ua/news/2020/03/6/657791/index.amp
От і підуть на створення дорогих та хутких нічників. За останні роки тільки так і було.

Без сидячих і/або плацкартів  буде повітровозом. Цінник купейних вагонів  нічного експресу трамвайний паспотік цього маршруту не потягне.

Так склади такої категорії і не розраховані на часту змінюваність. Головний профіт -- Харків - Херсон/Миколаїв за 8-12 годин. Більш бюджетною альтернативою з плацкартом може бути 139/140. Або впровадження одного з трьох придбаних в майбутньому дизелів на маршрут Дніпро - Херсон - Миколаїв
« Last Edit: 07.03.20 , 13:03 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 4534


View Profile
« Reply #2207 on: 07.03.20 , 13:03 »
Share Reply with quote

...сидячих і/або плацкартів

КВБЗ робить не тільки сидячки, а і плацки. Приклад (відповідь 44)
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=14187.msg497374#msg497374

Та самі розумієте, УЗ за свій рахунок не дуже хоче їх куплять. Тільки за державне спонсорство. А от сидячки -- десяток-другий не завадив би, в них є прибуткові маршрути.
« Last Edit: 07.03.20 , 13:03 by sergius » Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #2208 on: 07.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

[…]
Схема поїзда 204/203 Львів - Дніпро залишається без змін, 7 вагонів (з 3 по 10).

Получается 8 вагонов. Поезд 004, ниткой которого он идет,
будет иметь 10 вагонов.

С уважением, Ульф
Logged
ОльгаБ
User

Posts: 28


View Profile
« Reply #2209 on: 07.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote


– У графіку руху поїздів нами продовжено маршрут прямування поїзда №140/139 Лисичанськ – Дніпро до/від станції Миколаїв через Херсон у літній період та в дні підвищення пасажиропотоку. А от питання щодо призначення нового поїзда категорії «Нічний експрес» за маршрутом Харків – Дніпро – Херсон – Миколаїв – Одеса опрацьовуватиметься при розробці графіка руху поїздів на 2020/2021 рік, – пообіцяв Тарас Пасічник.

Без сидячих і/або плацкартів  буде повітровозом. Цінник купейних вагонів  нічного експресу трамвайний паспотік цього маршруту не потягне.

+
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 ... 276
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!