Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.03.20 , 08:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 179570 times)
VSK
Active user

Posts: 1026


View Profile
« Reply #2290 on: 14.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

На рахунок поїзда 187\188.
На форумі вже були докази того, що пасажиропотік з Запоріжжя та Дніпра в Рівне набагато більший ніж в Луцьк.
Це було зроблено на основі статистики поїзда 87\88 http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124512.msg513172#msg513172
Тоді навіть адміністратор форуму звертав на це увагу:
Кстати, по поезду Новоалексеевка-Ковель почему-то аж 4 таблицы, наверное в какие-то дни он шел другим графиком.
Так вот меня удивило, что очень много пассажиров ездит из Днепра и Запорожья в Ровно. Даже больше чем в Луцк.
Ну Ровно по населению больше, чем Луцк (как город, так и область), поэтому все логично.
Не логічно. Рівне більше Луцька неістотно, процентів на ~14%. А пассажирів з Дніпра+Запоріжжя до Рівного vs до Луцька більш ніж вдвічі більше.
Ясне діло, що Луцьк би зайвим не був на маршруті поїзда. Але й плакати за відсутністю там зупинки не треба.
Там наклалося купа факторів: відсутність Луцька, Запоріжжя(куди паспотік не набагато менший ніж в Дніпро). І таким чином потяг не охоплює дуже значний відсоток потенційних пасажирів. Ну і не забуваємо-зараз низький сезон.
Logged
Kbk
User

Posts: 73


View Profile
« Reply #2291 on: 14.03.20 , 17:03 »
Share Reply with quote

Той Луцьк ще та клоака, невже так важко побудувати з'їзд на Ковель?
Logged
Zilberg1985
Active user

Posts: 242


View Profile
« Reply #2292 on: 14.03.20 , 18:03 »
Share Reply with quote

Той Луцьк ще та клоака, невже так важко побудувати з'їзд на Ковель?
Там дачі
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #2293 on: 14.03.20 , 20:03 »
Share Reply with quote

Той Луцьк ще та клоака, невже так важко побудувати з'їзд на Ковель?
taras1986 висував таку ідею 5,5 років тому:

Добавлю і я свою пропозицію. Думаю буде цікаво.
Потяги 78,88,84,98 прямуючи з Ковеля до Рівного роблять заїзд в обласний центр - м.Луцьк.
Пропонується побудувати ділянку колії в обхід м. Ківерці, щоб не витрачати час на 1 зміну напрямку руху потягу.
...
Схема нової ділянки на знімку з космосу

...
Logged
EKS
Active user

Posts: 477


View Profile
« Reply #2294 on: 14.03.20 , 20:03 »
Share Reply with quote

Той Луцьк ще та клоака, невже так важко побудувати з'їзд на Ковель?
Там дачі

Насправді, це мало би робитися набагато раніше. Впевнений, що земля в тому районі давно не державна!
Logged
Entony
Active user

Posts: 3878


View Profile
« Reply #2295 on: 15.03.20 , 10:03 »
Share Reply with quote

КШ розбушувався. :) І наертшіт відчув на "своїй шкурі" те, що і сам робив не раз, коли займав свою посаду в УЗ.
Ну виявляється, що з 747/748 до Львова планувавились вагони Гомель - Львів.

Друзі! Дуже рідко коментую політиків, і лише у випадках, якщо це стосується справи.
Однак сьогодні хотів би прокоментувати публікації народного депутата Людмили Марченко і активного члена одниєї із поллітичних партій, що має потужну фракцію в парламенті, Максима Черкашина. Чому вимушений це зробити? Тому що мені реально стає страшно за нашу країну, коли розумієш рівень мислення ЧЛЕНІВ ПАРЛАМЕНТУ. Зараз ви зрозумієте чому.
З середини січня ми зробили щоенним курсування поїзда ІНТЕРСІТІ №747/748 Київ-Тернопіль, подовживши його маршрут до Львова. Це подовження потрібно було для того, щоб забезпечити курсування безпересадочних вагонів Львів-Гомель, які мали заебзпечити зручне сполучення Чернігова і Гомеля (500-тисячне місто, яке генерує потужний пасажиропотік) зі Львовом, Хмельницьким та Тернополем. Однак, тут з'явились двоє політиків, які вирішили попіаритись на цій темі: у зв'язку з тим, що всі состави HYUNDAI Rotem задіяні, для подовженого маршруту використали наявний склад вітчизняного виробництва. Почався пресінг, приправлений PR-ом.
І ось вона, кульмінація - обидва обранці написали переможні пости: ВІДСТОЯЛИ! ПЕРЕМОГЛИ! ЗРОБИЛИ!
Давайте тепер рзбиратись, а щож власне, вони відстояли, перемогли та зробили? А виявляєтся, зробили вони ряд дуже поганих речей для людей, а саме:
1. Вартість проїзду: відтепер кожен пасажир Київ-Тернопіль в другому класі перевлачуватиме більше 80 грн. (зараз квиток в вагон другого класу коштує 237грн, а буде 311грн) при незмінному головному показнику - часі в дорозі. Ми розуміємо: для народних обранців скінчилась епоха бідності - для них це не гроші. Але шановни обранці, повірте, при середній зарплаті в Тернопільській області 8200 грн для людей це суттєво. Перемогли!
2. У зв'язку із задіяним пресінгом поїзд з 20 квітня поїзд знову курсуватиме через день, від чого постраждають мешканці та гості Вінниці, Хмельницького та Тернополя. Дякуємо Вам! Перемогли!
3. Через цю аферу інший поїзд 719/720 Київ-Харків теж курсуватиме через день. І 60 тисяч мешканців Лубен, РОмодана, Гребинки, для яких це був єдиний поїзд ІНТЕРСІТІ тепер теж зможуть скористатись ним раз на 2 дні замість нинішнього щоденного курсування. Відстояли!
А що ж повинні були зробити парламентарі? Як такі речі вирішуються в цивілізованих країнах? Дуже просто - достатньо забезпечити виконання статті 10 діючого закону України "Про залізничний транспорт", передбачити в бюджеті кошти на придбання рухомого складу і забезпечити якісні перевезення. І тоді честь, хвала і низький уклін був би їм від пасажирів, залізничників та машинобудівників. Але ці двоє вирішили піти шляхом найменшого опору - який результат? Здобули!
Друзі, але найгірше тут те, що ці люди приймають закони, за якими живе наша країна! Як вони можуть вирішувати якісь серйозні задачі, якщо в такому примітивному питаннія змогли так "накосячити"? Тут немає навіть натяку на причинно-наслідковий аналіз прийнятих рішень.
Я написав Максиму Черкашину коментар незручний - він мене заблокував: вчинок справжнього чоловіка:)))
Перепрошую за емоційність, але з цим треба щось робити!

https://www.facebook.com/olexander.krasnoshtan/posts/1596942003802440
Logged
sean
Active user

Posts: 4416


View Profile
« Reply #2296 on: 15.03.20 , 12:03 »
Share Reply with quote

Нічого особистого, але 73% заслуговують саме те, що зараз мають.
Logged
W_777
Active user

Posts: 557


View Profile
« Reply #2297 on: 15.03.20 , 12:03 »
Share Reply with quote

КШ розбушувався. :) І наертшіт відчув на "своїй шкурі" те, що і сам робив не раз, коли займав свою посаду в УЗ.
Ну виявляється, що з 747/748 до Львова планувавились вагони Гомель - Львів.

Не уверен, что Гомель оценил бы такое время прибытия и отправления по Львову. Но в целом ситуация, конечно, дурацкая.
КШ забрал эти вагоны с маршрута Харьков-Запорожье, чтобы Тернополю был ежедневный поезд. А теперь получается, что их ни на запоржский маршрут не вернут, ни на Тернополь они ездить не будут.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1026


View Profile
« Reply #2298 on: 15.03.20 , 12:03 »
Share Reply with quote

Я думаю щоб якщо б на КШ натиснув хтось з депутатів-результат був би такий ж. А на претензії його коронна відповідь: ми відновимо курсування поїзда, за умови якщо регіон покриє збитки від його курсування.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5467


View Profile
« Reply #2299 on: 15.03.20 , 16:03 »
Share Reply with quote

Я неоднократно видел эти вагоны по Фастову, это классический "Говнопроминь" в классическом исполнении. Они потом на Харьков-Запорожье ходили?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!