Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
03.06.20 , 06:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 ... 285
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 231052 times)
tera
Active user

Posts: 856


View Profile
« Reply #2610 on: 18.05.20 , 18:05 »
Share Reply with quote

Літній графік відкоригували з 29/03. Зміни внесені, як в розклад пасажирських так і в розклади приміських. Відповідний, службовий розклад всі вже бачили.
Поїзди не скасовували ніякі, просто відмінені на певний період.
Коли почнуть відновлювати все, то розклади будуть діючі від 29/03.
Пора змиритись вже було давно.
Следует ли отсюда, что тернопольский ИС продлят на запад снова? Это было бы хорошо, после 16 часов из туристически привлекательных ебеней Тернопольской области выбираться тупо нечем
Не ятріть душу,ундертранкер сказав в морг,бо Красноштан,значить в морг.
А я так хотів ним проїхатись 29.03.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5572


View Profile
« Reply #2611 on: 18.05.20 , 19:05 »
Share Reply with quote

Насправді, карантин показав багато цікавих речей.

Зокрема, дуже жорстко стало видну парадигму підвозу на роботу у світосприйнятті залізничників. Вивізні рейси в районі 21 години, хоч і напівпорожні, але залишаться святими й недоторканими, натомість за відсутності рухомого складу бюргерня, яка завершує працю о 18:00, кладе шкурку за свій синій воротнічок і гоу штурмувати маршрутку.

І питання, що ми як органи влади повинні компенсовувати проїзд за графіками, якими возяться на роботу залізничники - далі залишається актуальним. Більше того, за час карантину залізничники дуже сильно піднялись у своїх очах, і тепер верещатимуть удвічі сильніше, що їм усі винні.

Звідси також випливає ще один малоприємний висновок - на рекомендації уряду розбити робочі зміни принаймні на три різні часові періоди, залізничниками буде забито хєр. Боюсь, це не знайде свого відображення в графіках, хоча по столичному вузлу я таке розбиття подам, і буду аргументовано воювати з кріпкими госпідорниками за це.

Зрозуміло, там де пригород хєровий, залізничники застосовують ПДС для проїзду на три зупинки, при цьому початкова й кінцева ПДСу ролі не грають, бо їм всі винні. І тут потрібно розробити працюючу ідеологію траху причетних, щоб уникнути невиправданих "нєзайдьот" при розгляді пропозицій. Уявімо, що Пасдеп кидає варіант графіка по всіх ДН, там народ дивиться на все це, згадує що цим поїздом тьоща їздить полоти бурачки з Шанкрівська в Сракогризівку, і у відповідь Пасдеп отримує 15 вердиктів з різних ДН зі словами "поєзд нє зайдьот". В ідеалі, звісно, щоб маршрути і графіки у нас критикували пасажири, які їздять поїздом по повному маршруту, серед ночі б"ють на собі тарганів, яким хамлять провідники, одним словом, які твердо знають, з яким монстром мають справу. Та де ж тих пасажирів тут візьмеш, одні причетні. Був, правда, один пасажир який використовував поїзд Івано-Франківськ - Миколаїв для поїздок зі Львова в Дніпро, і сміх і гріх, навіть не знаєш що краще, ніж коли такий пасажир критикує, то краще вже хай кріпкий причетний.

Нам потрібно більше креативу і більше ініціативи, щоб грати госпідарників першим номером. Бо після карантину вони будуть дуже впевнені в собі й агресивні. Ось побачите, скоро підуть вимоги вибачень за те, що примусили їх пускати поїзди. Конкретно по 133 поїзду треба повністю міняти порядок денний, бо сам факт його використання кріпкими стався не від доброго життя, а від кривого позиціювання депо. Потрібно запустити громадські слухання і незалежний проектний прорахунок кошторису, скільки коштує перенесення депо з Миколаєва в Херсон. І за скільки часу ця ініціатива відіб"ється, враховуючи економію на маршруті. Колега може поговорити з місцевими депутатами дати нульову ставку по оренді землі під майбутнім депо, років так на 49. Тобто, перенести дискурс з "Ви не маєте права відправлятись на Захід увечері, бо мені треба проїхати три зупинки по області в обід" на наступний: "А чи не сру я в душу сотням тисяч співгромадян, їдучи три зупинки по області в обід кривим маршрутом? А чи вистачить там роздільного потоку на два окремі шустрі потяги? А чи не тонка у мене кишка, щоб домогтись сполучити три зупинки по області підходящим для цього рухомим складом?".
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5412


View Profile
« Reply #2612 on: 18.05.20 , 20:05 »
Share Reply with quote

Був, правда, один пасажир який використовував поїзд Івано-Франківськ - Миколаїв для поїздок зі Львова в Дніпро, і сміх і гріх, навіть не знаєш що краще, ніж коли такий пасажир критикує, то краще вже хай кріпкий причетний.

А якщо абстрагуватись від "рахівсько-миколаївських срачів" (я ту епічну тему лише частково читав), то що смішного в  поїздках Львів-Дніпро з пересадкою по ст. ім.Шевченка? :)
Я теж так їздив, разів зо 2, як мінімум. Перший раз - суто зі спортивного інтересу. А вдруге - коли на 41/42 Трускавець-Дніпро не встигав, 3/4 в той день не було (чи може його тоді ще й не існувало), а "фірмовий" потяг 69/70 "Маріупольський тарган" я не захотів чекати. І здається, що другого разу таких пасажирів як я було ще декілька. Не сказав би, що очікування в Смілі було суперкомфортним, але як альтернативний варіант - пройде.
До того ж, якщо 5/6 Ужгород-Херсон реально запустять, то люди й далі зможуть так їздити.

Нам потрібно більше креативу і більше ініціативи, щоб грати госпідарників першим номером. Бо після карантину вони будуть дуже впевнені в собі й агресивні. Ось побачите, скоро підуть вимоги вибачень за те, що примусили їх пускати поїзди.

Хочу помилятись, але чомусь є відчуття, що пасажирські залізничні перевезення від карантину ще довго будуть оговтуватись, в кращому випадку - до грудня. Цілком можливо, що чималу частину регулярних поїздів, які в ходу були на початку березня, не вдасться відновити.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5572


View Profile
« Reply #2613 on: 18.05.20 , 20:05 »
Share Reply with quote

Був, правда, один пасажир який використовував поїзд Івано-Франківськ - Миколаїв для поїздок зі Львова в Дніпро, і сміх і гріх, навіть не знаєш що краще, ніж коли такий пасажир критикує, то краще вже хай кріпкий причетний.

А якщо абстрагуватись від "рахівсько-миколаївських срачів" (я ту епічну тему лише частково читав), то що смішного в  поїздках Львів-Дніпро з пересадкою по ст. ім.Шевченка? :)


Смішного мало, але як на мене то використання поїзда на частині маршруту не дає змоги оцінювати весь маршрут в комплексі. Замість того аби задатись питанням "А чи не тонка у мене кишка добитись нормального сполучення по моєму маршруту, нагнути госпідарників і красиво й зручно їздити собі без переприжок".
Logged
niсk
Active user

Posts: 860


View Profile
« Reply #2614 on: 18.05.20 , 21:05 »
Share Reply with quote

Днепр-Львов по полному маршруту, это уже расстояние больше для авиации (при нормальных ценах). Ездил, страдал не раз.

Уз также не знает кто и куда ездит по факту, а не по билетным отчеиам, никак не учитывается пересадки, посадки, высадки не по станции указанной в билете
PS предпоследний пост Виктора просто крик боли, +1.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4536


View Profile
« Reply #2615 on: 18.05.20 , 22:05 »
Share Reply with quote

Літній графік відкоригували з 29/03. Зміни внесені, як в розклад пасажирських так і в розклади приміських. Відповідний, службовий розклад всі вже бачили.
Поїзди не скасовували ніякі, просто відмінені на певний період.
Коли почнуть відновлювати все, то розклади будуть діючі від 29/03.
Пора змиритись вже було давно.
Следует ли отсюда, что тернопольский ИС продлят на запад снова? Это было бы хорошо, после 16 часов из туристически привлекательных ебеней Тернопольской области выбираться тупо нечем
А тут цікава ситуація виходить. З одної сторни як відновлять перші ІС, то впринципі тих, що будуть курсувати і так буде достатньо для сполучення Києва та Львова. Ще одного дешевого конкурента у вигляді 747/748 навряд чи захочуть робити.
З іншої сторони КШ вже "не при ділах" і його рішення вже не актуальні. Хто там зараз, до речі, всім керує? Якщо не помиляюсь, то вроді пан Толкачов.
Але з іншої сторони чи знайдеться достатньо пасажирів, які будуть їздити в досить дорогих сидячих? Маю на увазі Тарпани, Ху і тд.
Плюс не зрозуміло чи УЗ підніме ціну за проїзд, якщо будуть обмеження в кількості людей на вагон.
Скоріш за все просто залишать як Київ - Тернопіль. І все.
Антон! То на Терно піде УЗШК через день чи звичайна сидячка щоденно?
« Last Edit: 18.05.20 , 23:05 by sergius » Logged
sean
Active user

Posts: 4579


View Profile
« Reply #2616 on: 18.05.20 , 23:05 »
Share Reply with quote

То ж Ху пішов на Терно черезденно з 20 квітня, щоденну сидячку промінівську натомість вбили.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4835


View Profile
« Reply #2617 on: 18.05.20 , 23:05 »
Share Reply with quote

Днепр-Львов по полному маршруту, это уже расстояние больше для авиации (при нормальных ценах). Ездил, страдал не раз.

Да, по полному неудобно, конечно, куда лучше пересадку сделать, размяться.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9217


View Profile
« Reply #2618 on: 18.05.20 , 23:05 »
Share Reply with quote

Насправді, карантин показав багато цікавих речей.

Зокрема, дуже жорстко стало видну парадигму підвозу на роботу у світосприйнятті залізничників. Вивізні рейси в районі 21 години, хоч і напівпорожні, але залишаться святими й недоторканими, натомість за відсутності рухомого складу бюргерня, яка завершує працю о 18:00, кладе шкурку за свій синій воротнічок і гоу штурмувати маршрутку.

І питання, що ми як органи влади повинні компенсовувати проїзд за графіками, якими возяться на роботу залізничники - далі залишається актуальним. Більше того, за час карантину залізничники дуже сильно піднялись у своїх очах, і тепер верещатимуть удвічі сильніше, що їм усі винні.

Звідси також випливає ще один малоприємний висновок - на рекомендації уряду розбити робочі зміни принаймні на три різні часові періоди, залізничниками буде забито хєр.
Ну, якщо чесно, то навіть на ділянках, де по 2-3 пари приміських на добу, там найчастіше прив"язка саме до 8 та 20 години. Прибуття до залізничного вузла до 8 та 20 години, відправлення після цього часу, бо саме у ці часи перезміна. Я так розумію, що 12-годинний графік на УЗ найрозповсюдженіший, а так як саме підприємство дуже специфічне через надвелику віддаленість робочих місць одне від одного (тобто по суті треба на кожну станцію привозити по невеликій кількості чоловік, що зробити автотранспортом дуже проблемно та затратно), тому, прив"язка до цього лишиться, скоріш за все.
Скажу по свому досвіду. На тому ж дизель-поїзді Миколаїв - Вадим, що відправляється з Херсону о 20.20 дійсно практично 50% залізничників (якщо це не п"ятниця, звичайно).
Але повністю згоден, що в такому випадку УЗ повинно закладати ці збитки, хоча б по формулі 50/50. Тобто 50% збитки які повинні покриватися пасажирами (не залізничниками), як за рахунок проданих квитків, так і за рахунок дотацій, то інші 50% УЗ повинна чесно закладати не як збитки, а як виробничі витрати (тобто підвезення робочих до місця роботи та додому). Тоді можна навіть торгуватися. Або пасажири приймають участь, наприклад на 70%, а УЗ тоді підганяє під це робочі зміни. Але, тоді, скоріш за все, шаг саме 12 годин лишиться.
Це я не про великі вузли, а про лінії, де 2-3 пари на добу.    
Logged
sergius
Active user

Posts: 4536


View Profile
« Reply #2619 on: 18.05.20 , 23:05 »
Share Reply with quote

То ж Ху пішов на Терно черезденно з 20 квітня, щоденну сидячку промінівську натомість вбили.
Мав піти. Однак відповідаючи на запитання Emblaze він не однозначно стверджує про це, наче це ще кінцево не вирішено.
Ще одного дешевого конкурента у вигляді 747/748 навряд чи захочуть робити.
Але з іншої сторони чи знайдеться достатньо пасажирів, які будуть їздити в досить дорогих сидячих? Маю на увазі Тарпани, Ху і тд.

До того ж пригадується, після звістки про повернення Ху на 747/748, був двіж для відігравання ситуації у зворотній бік, бо комусь не сподобалось переведення на через день 719/720. Тому перепитав, чи відомо йому, що по факту курсуватиме.
« Last Edit: 18.05.20 , 23:05 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 ... 285
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!