Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.10.20 , 07:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 ... 484
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 418981 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 1784


View Profile
« Reply #2650 on: 25.05.20 , 14:05 »
Share Reply with quote

Фіналізував нарешті.

п.043/044 Київ - Івано-Франківськ
Розміняти обслуговування з п.143/144, який обслуговувати в Івано-Франківську, а п.043/044 обслуговувати в Києві з встановленням для 12 вагонів маршруту Київ - Рахів (в спільному обігу з п.357/358.
Орієнтовний графік по ключових точках:
Київ 19:05 - Івано-Франківськ 05:45-06:15 - Рахів 10:35
Рахів 17:15 - Івано-Франківськ 21:25-21:55 - Київ 08:50.

п.357/358 Київ - Рахів
Переробити графік з вечірнім відправленням із Києва та ув"язати по Рахову в спільний оборот з п.043/044. Повернути маршрут через ст. Городенка. Зберегти курсування групи з 6 вагонів Київ - Тернопіль як вагонів-трансформерів в спільному обороті з п.747/748.
Орієнтовний графік по ключових точках:
Київ 20:00 - Хмельницький 00:40-00:55 - Тернопіль 02:45-03:20 - Коломия 10:15-10:35 - Рахів 14:20
Рахів 12:25 - Коломия 16:15-16:40 - Тернопіль 23:30-23:59 - Хмельницький 01:45-01:50 - Київ 06:45

п.747/748 Київ - Тернопіль
Діючим графіком, щоденно, складом із 6 вагонів-трансформерів в спільному обороті по ст. Тернопіль з групою вагонів Київ - Тернопіль до п.357/358. Якщо нові замовлення УЗ не включають поставку вагонів-трансформерів, взяти ці вагони з п.749/750 або 737/738 (в зв"язку зі скаргами пасажирів цих поїздів на надто тривалий час в дорозі для маршруту сидячи).

п.143/144 Івано-Франківськ - Суми/Чернігів
Передати на обслуговування в Івано-Франківськ. Продовжити до станцій Чернігів/Суми з розгрупуванням по ст. Ніжин.
Орієнтовний графік по ключових точках:
Івано-Франківськ 17:45 - Львів 20:15-20:35 - Київ 06:00-06:25 - Чернігів 09:30 / Суми 12:30
Суми 14:00 / Чернігів 17:00 - Київ 20:00-20:20 - Львів 06:15-06:35 - Івано-Франківськ 08:55.

В зв"язку з цим у пропозиції до п. 141/142 скасовано видовження до Чернігова й повернуто зручний час прибуття до Львова на 9 ранку.

п.141/142 Київ - Львів
Повернути старий маршрут, з урахуванням попередньої пропозиції. Зробити вечірнє відправлення з Києва і прибуття у Львів, привабливе для туристів. Ув"язати в спільний оборот з п.  085/086 Львів - Новоолексіївка. Опрацювати варіанти продовження до ст. Полтава-Київська.
Орієнтовний графік по ключових точках:
Львів 20:30 - Ковель 00:25-00:30 - Коростень 06:30-06:50 - Київ 08:55-09:15 - Полтава-Київська 14:05
Полтава-Київська 15:30 - Київ 20:20-20:40 - Коростень 22:40-23:00 - Ковель 04:55-05:00 - Львів 08:55
1) Поїзд 143/144 Київ - Ворохта зараз Запорізького формування (в обороті з поїздами 72/71 і 120/119). Як таку "проблему" вирішувати?

2) Якщо (за Вашими пропозиціями) зробити поїзди 142/141 і 086/085 у спільному обороті у Львові (прибуття до Львова 142/141 Ви пропонуєте о 08:55), тоді який час відправлення має бути у поїзда 086/085 Львів - Новоолексіївка? Зараз це єдиниий поїзд, який виходить у першій половині дня і проїжджає ділянку Тернопіль - Вінниця.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5689


View Profile
« Reply #2651 on: 25.05.20 , 15:05 »
Share Reply with quote

1) Поїзд 143/144 Київ - Ворохта зараз Запорізького формування (в обороті з поїздами 72/71 і 120/119). Як таку "проблему" вирішувати?

Це не проблема, щоб її вирішувати. Проблема - це коли реально немає складу, або немає бажання щось робити. Зараз ми щупаємо жирне пасдепівське вим"я на предмет наявності бажання щось робити, й щупати будемо жорстко.

2) Якщо (за Вашими пропозиціями) зробити поїзди 142/141 і 086/085 у спільному обороті у Львові (прибуття до Львова 142/141 Ви пропонуєте о 08:55), тоді який час відправлення має бути у поїзда 086/085 Львів - Новоолексіївка? Зараз це єдиниий поїзд, який виходить у першій половині дня і проїжджає ділянку Тернопіль - Вінниця.

Як ви могли зауважити з дискусiї по п.133/134, я вертiв, верчу й вертiтиму надалi на шляпці весь цей срач, що поїзд незручний для проїзду на 10-20% маршруту. Для цього мусять працювати мозги і не бути тонкою кишка для вирішення проблеми тим рухомим складом, який найбільше для цього пристосований. І відповідні публічні зусилля, відмінні від ниття на форумі, мають бути спрямовані на запуск рейсів / закупівлю саме таких составів. Але тут можна сказати нам пощастило. Якщо буде реалізована пропозиція ПГВ Ковель - Миколаїв з п.087/088, п. 133/134 в наступній ітерації можна буде перекласти через Вінницю, от і буде виїзд зі Львова в першій половині дня. Але в подальшому ну нахер лікувати головний біль гільйотиною.

Наразі графік для 085/086 подано так.

Львів 15:00 - ім. Т.Шевченка 03:15-03:30 - Дніпро 08:25-08:40 - Новоолексіївка 13:40
Новоолексіївка 15:00 - Дніпро 20:00-20:15 - ім. Т.Шевченка 01:05-01:20 - Львів 13:35
Logged
tera
Active user

Posts: 976


View Profile
« Reply #2652 on: 25.05.20 , 15:05 »
Share Reply with quote

Наскільки ймовірне прийняття графіків,та на коли?
Чи було б варто  п.043/044,або п.143/144 через Стрий,колись ніби обговорювали подібне?Може то про миколаївський було?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1784


View Profile
« Reply #2653 on: 25.05.20 , 16:05 »
Share Reply with quote


Наразі графік для 085/086 подано так.

Львів 15:00 - ім. Т.Шевченка 03:15-03:30 - Дніпро 08:25-08:40 - Новоолексіївка 13:40
Новоолексіївка 15:00 - Дніпро 20:00-20:15 - ім. Т.Шевченка 01:05-01:20 - Львів 13:35
О 15.45 зі Львова і так виїжджає поїзд 42 Трускавець - Дніпро (через Тернопіль - Вінницю). А прибуття в Дніпро поїзду 4/3 Ужгород - Запоріжжя десь біля 8 ранку.
Тому графік поїзду 086/085 відправленням зі Львова біля 11 ранку і прибуттям у Дніпро після 5 ранку є кращим, бо є альтернатива у відправленні/прибутті на потрібні станції маршруту Львів - Дніпро.

*) А якщо вже подавати відправлення 086/085 о 15 годині зі Львова, то вже одночасно з переведенням маршруту поїзда 134/133 через Тернопіль - Вінницю.
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 357


View Profile
« Reply #2654 on: 25.05.20 , 17:05 »
Share Reply with quote

Зараз ми щупаємо жирне пасдепівське вим"я на предмет наявності бажання щось робити, й щупати будемо жорстко.

А на предмет відновлення руху поїздів їх не "щупали"? Нині це видається більш актуальним
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #2655 on: 25.05.20 , 21:05 »
Share Reply with quote

Чи було б варто  п.043/044,або п.143/144 через Стрий,колись ніби обговорювали подібне?Може то про миколаївський було?
Не думаю що УЗ на це піде якщо гілка ІФ-Львів не буде перевантажена:
1) ІФ-Львів через Стрий довше (і в км і в годинах) й дорожче.
2) ІФ-Моршин - неелектрифікована, Моршин-Львів- постійний. Львів-Київ - змінний. Ділянка ІФ-Калуш петляє з малими радіусами й наскільки я пам'ятаю дуже повільна.
3) Головні міста які додатково проходитиме потяг - Калуш(70тис), Долина(20тис), Моршин(10), Стрий (90).
Калуш: Для Калушан час в дорозі навіть трохи виросте порівняно з теперішнім (маршрутка до ІФ+потяг через Ходорів.) (в Калуші маршрутки на вокзал ІФ йдуть з центру, а свій вокзал 3км від багатоповерхової забудови - теж треба їхати маршруткою)
Долина: історично їздять переважно через Львів, але для них потяг на Київ буде справді супер. Крім того через Долину поїде Рожнятівський р-н і Болехів.
Моршин: має чудове сполучення маршрутками зі Львовом і наввіть одну електричку, але курортна специфіка може і дасть пасажирів.
Стрий: Їздить закарпатськими потягами. Ось заради розвантаження їх від пасажирів зі Стрия й Долини завести потяг було б логічно.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5045


View Profile
« Reply #2656 on: 26.05.20 , 00:05 »
Share Reply with quote

Volodymyr, у 2017 році вона вже пускала тією дорогою 133/134. За останні роки там відлагодили колію, що дозволило прискорити приміські рейси.
« Last Edit: 26.05.20 , 01:05 by sergius » Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #2657 on: 26.05.20 , 02:05 »
Share Reply with quote

Sergius, я сам з Калуша і добре пам'ятаю той експеримент з 133 - в нас народу він не зайшов. Пасажиропотік Калуш-Київ доволі потужний. Я його оцінював по кількості людей що йдуть з 43го і 143го на калуські маршрутки в ІФ - це десь приблизно 50-100 людей в день. Так що якщо запустять [недорогий] потяг [з адекватним розкладом] то пасажир в нього буде. Але  для людей там абсолютно не критично щоб був саме потяг з їх міста (Калуш/Долина). При різниці в ціні +100грн люди з Калуша ігноруватимуть дорожчий потяг і доїжджатимуть до ІФ на дешевший чи зручніший по часу.
Щоб краще розуміти ситуацію з залізницею на гілці ІФ-Стрий: Залізничний вокзал в Калуші - пустка. ІФ-Стрий замість нормального приміського їздить тепловоз з двома вагонами.  Колись (десь до 2008го?) там ходили Чернівці-Ужгороді та Чернівці-Львів, а інколи й Мінськ-ІФ. Тоді колію ще якось тримали в нормі й люди були звичні до потягів. Зараз же треба буде доволі довго привчати людей що поїзд є і що ві не пропаде через місяць.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1784


View Profile
« Reply #2658 on: 26.05.20 , 13:05 »
Share Reply with quote

https://www.pravda.com.ua/news/2020/05/26/7253219/

Із цікавого таке:

Першими поїдуть приміські електрички. Далі – поїзди далекого сполучення: швидкісні експреси та нічні поїзди. Вони курсуватимуть передусім на південь. Також потяги поїдуть за кордон.

По областях, де епідемічна ситуація не дозволяє руху транспорту, поїзди проходитимуть "транзитом".

За словами міністра, уже в цю середу чи четвер у продажі з’являться залізничні квитки.

Сайт БЧ показує поїзди 722 і 726 Київ - Харків (до 20.06 щоденно)!
« Last Edit: 26.05.20 , 13:05 by Дніпровець » Logged
Entony
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #2659 on: 26.05.20 , 13:05 »
Share Reply with quote

Фіналізував нарешті.

п.043/044 Київ - Івано-Франківськ
Розміняти обслуговування з п.143/144, який обслуговувати в Івано-Франківську, а п.043/044 обслуговувати в Києві з встановленням для 12 вагонів маршруту Київ - Рахів (в спільному обігу з п.357/358.
Орієнтовний графік по ключових точках:
Київ 19:05 - Івано-Франківськ 05:45-06:15 - Рахів 10:35
Рахів 17:15 - Івано-Франківськ 21:25-21:55 - Київ 08:50.

п.357/358 Київ - Рахів
Переробити графік з вечірнім відправленням із Києва та ув"язати по Рахову в спільний оборот з п.043/044. Повернути маршрут через ст. Городенка. Зберегти курсування групи з 6 вагонів Київ - Тернопіль як вагонів-трансформерів в спільному обороті з п.747/748.
Орієнтовний графік по ключових точках:
Київ 20:00 - Хмельницький 00:40-00:55 - Тернопіль 02:45-03:20 - Коломия 10:15-10:35 - Рахів 14:20
Рахів 12:25 - Коломия 16:15-16:40 - Тернопіль 23:30-23:59 - Хмельницький 01:45-01:50 - Київ 06:45

п.747/748 Київ - Тернопіль
Діючим графіком, щоденно, складом із 6 вагонів-трансформерів в спільному обороті по ст. Тернопіль з групою вагонів Київ - Тернопіль до п.357/358. Якщо нові замовлення УЗ не включають поставку вагонів-трансформерів, взяти ці вагони з п.749/750 або 737/738 (в зв"язку зі скаргами пасажирів цих поїздів на надто тривалий час в дорозі для маршруту сидячи).

п.143/144 Івано-Франківськ - Суми/Чернігів
Передати на обслуговування в Івано-Франківськ. Продовжити до станцій Чернігів/Суми з розгрупуванням по ст. Ніжин.
Орієнтовний графік по ключових точках:
Івано-Франківськ 17:45 - Львів 20:15-20:35 - Київ 06:00-06:25 - Чернігів 09:30 / Суми 12:30
Суми 14:00 / Чернігів 17:00 - Київ 20:00-20:20 - Львів 06:15-06:35 - Івано-Франківськ 08:55.

В зв"язку з цим у пропозиції до п. 141/142 скасовано видовження до Чернігова й повернуто зручний час прибуття до Львова на 9 ранку.

п.141/142 Київ - Львів
Повернути старий маршрут, з урахуванням попередньої пропозиції. Зробити вечірнє відправлення з Києва і прибуття у Львів, привабливе для туристів. Ув"язати в спільний оборот з п.  085/086 Львів - Новоолексіївка. Опрацювати варіанти продовження до ст. Полтава-Київська.
Орієнтовний графік по ключових точках:
Львів 20:30 - Ковель 00:25-00:30 - Коростень 06:30-06:50 - Київ 08:55-09:15 - Полтава-Київська 14:05
Полтава-Київська 15:30 - Київ 20:20-20:40 - Коростень 22:40-23:00 - Ковель 04:55-05:00 - Львів 08:55
Щось потрібно з 129/130-149/150 полтавсько/кременчуцькими вагонами придумати ще.
А так заглом найс.
Наразі графік для 085/086 подано так.
Львів 15:00 - ім. Т.Шевченка 03:15-03:30 - Дніпро 08:25-08:40 - Новоолексіївка 13:40
Новоолексіївка 15:00 - Дніпро 20:00-20:15 - ім. Т.Шевченка 01:05-01:20 - Львів 13:35
Щодо 085/086 то графік теж норм.  З Н-ки до Львова, як у колишнього Сімферополь - Львів. Часто на ньому їздив колись. :)
« Last Edit: 26.05.20 , 13:05 by Entony » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 ... 484
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!