Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.11.19 , 22:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 57
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 30243 times)
Tr_Temp
Active user

Posts: 255


View Profile
« Reply #310 on: 31.10.19 , 16:10 »
Share Reply with quote

В мене щодо поїзда 1/2 Івано-Франківськ - Костянтинівка одна ідея з'явилась. Хочу її винести на Ваше обговорення.
Як Ви всі знаєте, поїзд тепер їде через Лозову.
А якщо зробити цей поїзд двогрупним?
Можна по Лозовій від цього поїзда відчіпляти половину вагонів і через Павлоград-Богуславський їх відправляти на Покровськ. Якщо не помиляюсь, там десь 3,5 години їхати. Вони б встигали з'їздити в Покровськ та назад в Лозову повернутись.
Просто на форумі вже декілька разів скаржились, що Покровськ не має сполучення з західними областями, а Павлоград з Києвом. Таким чином би ці 2 проблеми вирішились.
Як вважаєте?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 921


View Profile
« Reply #311 on: 31.10.19 , 16:10 »
Share Reply with quote

Я про поїзд 1/2 ткаож думав (щоправда в іншому форматі): невідомо (мені особисто), чого забрали Харків(лише для збільшення швидкості маршруту?). Якщо так, то інша справа (я думаю, що вивчали статистику по Харкову на цей поїзд перед зміною маршруту). Яка буде заповнюваність його в між сезоння через Лозову?? Якщо його прокласти через Дніпро - Павлоград - Лозову чи суттєво час зьільшиться в дорозі (в порівнянні з нинішнім графіком через Харків).   Для Дніпра ще один НЕ, для Павлограда є прямий поїзд на Львів і Прикарпаття.
« Last Edit: 31.10.19 , 16:10 by Дніпровець » Logged
анатолич
Active user

Posts: 162


View Profile
« Reply #312 on: 31.10.19 , 16:10 »
Share Reply with quote

142 БАХМУТ - ЛЬВІВ
...
ЛУБНЫ   09:53   09:55   2 мин.   541
ГРЕБЕНКА   10:30   10:50   20 мин.   583
БОРИСПОЛЬ   12:21   12:23   2 мин.   694
ДАРНИЦА   12:47   12:49   2 мин.   719
КИЕВ-ПАССАЖИРСКИЙ   13:09   13:34   25 мин.   733


Прискорили на 5 хв. Значно прискорили між Харковом та Полтавою!

і значно сповільнили на ділянці Лубни - Київ (з 2:26 до 3:14). Хоча жодного разу з 4-5 поїздок нинішнім розкладом він до Києва не вкладався в графік.

Ну навряд чи сповiльнення становитиме багато, якщо призначити 1-2 хв зупинку. Вiн i без зупинки проходить Ромодан на невеликiй швидкостi.
« Last Edit: 31.10.19 , 16:10 by анатолич » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8483


View Profile
« Reply #313 on: 31.10.19 , 16:10 »
Share Reply with quote

В мене щодо поїзда 1/2 Івано-Франківськ - Костянтинівка одна ідея з'явилась. Хочу її винести на Ваше обговорення.
Як Ви всі знаєте, поїзд тепер їде через Лозову.
А якщо зробити цей поїзд двогрупним?
Можна по Лозовій від цього поїзда відчіпляти половину вагонів і через Павлоград-Богуславський їх відправляти на Покровськ. Якщо не помиляюсь, там десь 3,5 години їхати. Вони б встигали з'їздити в Покровськ та назад в Лозову повернутись.
Просто на форумі вже декілька разів скаржились, що Покровськ не має сполучення з західними областями, а Павлоград з Києвом. Таким чином би ці 2 проблеми вирішились.
Як вважаєте?
Так а що там по суті "двогрупити"? Це ж короткий склад з 10 вагонів.
Стосовно Покровську та західних областей - там же спеціально погоджений 42 з 826, правда лише в один бік. В інший - лише в сезон з 231/232, або з 85/86 через день.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3812


View Profile
« Reply #314 on: 31.10.19 , 17:10 »
Share Reply with quote

142 БАХМУТ - ЛЬВІВ
...
ЛУБНЫ   09:53   09:55   2 мин.   541
ГРЕБЕНКА   10:30   10:50   20 мин.   583
БОРИСПОЛЬ   12:21   12:23   2 мин.   694
ДАРНИЦА   12:47   12:49   2 мин.   719
КИЕВ-ПАССАЖИРСКИЙ   13:09   13:34   25 мин.   733


Прискорили на 5 хв. Значно прискорили між Харковом та Полтавою!

і значно сповільнили на ділянці Лубни - Київ (з 2:26 до 3:14). Хоча жодного разу з 4-5 поїздок нинішнім розкладом він до Києва не вкладався в графік.
Чи звертали увагу, що саме є чинником? Накопичення запізнення на конкретній ділянці чи недобір швидкості.

На ділянці Гребінки - Київ в нинішньому розкладі йому заклали 1:53 з двома зупинками. А це вже майже граничний час руху на швидкість 120 км/год, як для такого складу.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4961


View Profile
« Reply #315 on: 31.10.19 , 18:10 »
Share Reply with quote

В мене щодо поїзда 1/2 Івано-Франківськ - Костянтинівка одна ідея з'явилась. Хочу її винести на Ваше обговорення.
Як Ви всі знаєте, поїзд тепер їде через Лозову.
А якщо зробити цей поїзд двогрупним?
Можна по Лозовій від цього поїзда відчіпляти половину вагонів і через Павлоград-Богуславський їх відправляти на Покровськ. Якщо не помиляюсь, там десь 3,5 години їхати. Вони б встигали з'їздити в Покровськ та назад в Лозову повернутись.
Просто на форумі вже декілька разів скаржились, що Покровськ не має сполучення з західними областями, а Павлоград з Києвом. Таким чином би ці 2 проблеми вирішились.
Як вважаєте?
З одного боку,  якщо 1/2 буде гірше заповнюватись без Харкова,  то павлоградські та покровські пасажири трохи б компенсували цю проблему.
А з іншого боку,  чи поїдуть люди з Покровська і Павлограду з таким суворим цінником?  Ну і про те, що в результаті такого розгрупування там буде два 5-вагонні коротуни,  вже  написали.
Logged
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 236


View Profile
« Reply #316 on: 31.10.19 , 18:10 »
Share Reply with quote

Не, это идея негодная.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3395


View Profile
« Reply #317 on: 31.10.19 , 19:10 »
Share Reply with quote

В мене щодо поїзда 1/2 Івано-Франківськ - Костянтинівка одна ідея з'явилась. Хочу її винести на Ваше обговорення.
Як Ви всі знаєте, поїзд тепер їде через Лозову.
А якщо зробити цей поїзд двогрупним?
Можна по Лозовій від цього поїзда відчіпляти половину вагонів і через Павлоград-Богуславський їх відправляти на Покровськ. Якщо не помиляюсь, там десь 3,5 години їхати. Вони б встигали з'їздити в Покровськ та назад в Лозову повернутись.
Просто на форумі вже декілька разів скаржились, що Покровськ не має сполучення з західними областями, а Павлоград з Києвом. Таким чином би ці 2 проблеми вирішились.
Як вважаєте?
З одного боку,  якщо 1/2 буде гірше заповнюватись без Харкова,  то павлоградські та покровські пасажири трохи б компенсували цю проблему.
А з іншого боку,  чи поїдуть люди з Покровська і Павлограду з таким суворим цінником?  Ну і про те, що в результаті такого розгрупування там буде два 5-вагонні коротуни,  вже  написали.
Якщо 001/002 буде погано заповнюватись (а на мою думку так і буде), то його відразу же повернуть на Харків.
Графік ж розроблено якраз так, що в любий момент (не чекаючи зміни часу чи переходу на наступний графік) можна все повернути як було.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 921


View Profile
« Reply #318 on: 31.10.19 , 19:10 »
Share Reply with quote

Взагалі якось дивно то виглядає: УЗ хіба не мала статистики поїзда 1/2 по Харкову?? Якщо Харків давав багато пасажирів, то треба було його лишати як і було... Якщо незначно (в чому я сильно сумніваюся), то треба було тоді зовсім інший маршрут прокладати, бо я сумніваюся, що Полтава (у яких і без того 2 НЕ) і Лозова дадуть пасажирів на потяг з таким цінником!
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 282


View Profile
« Reply #319 on: 01.11.19 , 04:11 »
Share Reply with quote

Харків, наскільки я зрозумів, отримав щоденний НЕ на Рахів. Ймовірно, пробують заповнити 1/2 в першу чергу Донбасом.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 57
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!