Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.11.19 , 22:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 57
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 30247 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1783


View Profile
« Reply #320 on: 01.11.19 , 09:11 »
Share Reply with quote

Харків, наскільки я зрозумів, отримав щоденний НЕ на Рахів.
Звідки інформація?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 921


View Profile
« Reply #321 on: 01.11.19 , 09:11 »
Share Reply with quote

Харків, наскільки я зрозумів, отримав щоденний НЕ на Рахів.
Звідки інформація?
Ні, то тоді глюк на сайті БЧ був. Зараз усе виправлено...
Logged
Entony
Active user

Posts: 3395


View Profile
« Reply #322 on: 01.11.19 , 10:11 »
Share Reply with quote

Це не глюк, просто розклади вводять такі ж люди як і всі. Відповідно, інколи вони помиляються. І робити з цього "зраду" не потрібно. Бо потім буде ось таке:
Харків, наскільки я зрозумів, отримав щоденний НЕ на Рахів. Ймовірно, пробують заповнити 1/2 в першу чергу Донбасом.
А ще пізніше ця новина піде по всяких місцевих ЗМІ та ФБ.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 483


View Profile
« Reply #323 on: 01.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

Теперь самое основное , к чему я веду.
... 45/46 с Дарницы в Святошин ХОТЬ ОДИН ездит на ПОСТОЯННОЙ основе? ) .
 Эти остановки на окраине городов-милионников  это фактически АЛЬТЕРНАТИВА без альтернативы
Надеюсь я понятно все разложил по полочкам.
Коллекционирую бред высокого качества.
...я молчу уже про 743/744 Дарница -Львов , минималка за 140 гривен
Это еще и мало. А иначе получится, когда полпоезда заполнят перегончики Дарница - Святошин, а потом полпоезда в пятницу поедет полупустым во Львов.
Пропоную заборонити писати на форумі пропозиції по відміні поїздів! 
Красноштан (або хтось з його підлеглих) читає наш форум - я на 99% в цьому впевнений. Тоді всі відміни будуть спихати на ідеї учасників форуму.
Это какой-то детский садик. Скорее 0%, хотя нет.. 1% - Красноштан наверно читает. Совсем не обязательно читать это, чтобы все то что удобно спихнуть на кого-то другого, ну а самому оставаться на троне и дальше беспощадно грабить.
Нахера ці рейси, коли на 737/738 місця завжди окрім пікових днів цілими купе?...  місць вдень, які нікому не потрібні.
Совсем не соответствует действительности. На Запор, конечно, немного прямого пассажира, но еще 1 поезд можно назначать на ежедневно, а чистого Днепра можно еще делать 2-3 поезда смело.
...вариант сделать 213/214 с коэффициентом дополнительного поезда и заработать +30% на ровном месте, поезд из убыточных под тепловозом, превратится в рентабельный под электротягой.
а это отличное предложение, общество готово к повышению цен.
Варто додати, що час руху Київ - Дніпро становитиме 5:56 (в один бік). А тепер згадайте за скільки їздив Столичник...
Да це взагалі ганьба. Навіть, якщо обрізати 731/732 та 733/734 по Дніпру навіть тоді він не виконає норматив ІС+.
Так что же нужно сделать и как решить?
- 203/204 Львів - Дніпро теж буде прокладено з 8 грудня. Розклад без змін. Лише в одну сторону повністю по нитці 003. Зупинки лише БЦ, Кам'янське і все.
На НГ праздники почти месяц будет черездневным в обороте с поездом №74/73 Львов - Москва. Плюс бюджетно-бомжовый 43/44 до Днепра по аналогии прошлого года будет.
Слухайте, ну так зручно залізниці, що ви розвели тут базар. Не будуть же вони орієнтуватись на потреби пасажирів.
Это верно, без сарказма.
З одного боку,  якщо 1/2 буде гірше заповнюватись без Харкова,  то павлоградські та покровські пасажири трохи б компенсували цю проблему.
А з іншого боку,  чи поїдуть люди з Покровська і Павлограду з таким суворим цінником? 
Прямого пассажира с ИФ/Львова в направлении Донбасса сейчас достаточно чтобы 1/2 не потерял по населенности ничего. Транспортных альтернатив на такие длинные расстоянии практически нет, финансовая составляющая тоже приемлемая - меньше 1к грн в одну сторону.
1/2 изменялся маршрут не для прямого вывоза.
Logged
sean
Active user

Posts: 4074


View Profile
« Reply #324 on: 01.11.19 , 12:11 »
Share Reply with quote

Слухайте, ну так зручно залізниці, що ви розвели тут базар. Не будуть же вони орієнтуватись на потреби пасажирів.
Это верно, без сарказма.
Ну от. Клієнтоорієнтованість в розумінні УЗ.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8483


View Profile
« Reply #325 on: 01.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote


Варто додати, що час руху Київ - Дніпро становитиме 5:56 (в один бік). А тепер згадайте за скільки їздив Столичник...
Да це взагалі ганьба. Навіть, якщо обрізати 731/732 та 733/734 по Дніпру навіть тоді він не виконає норматив ІС+.
Так что же нужно сделать и как решить?
Ну хотя бы перевести его в категорию ИС, тогда будет всё честно.
А 739/740 и 765/766 в категорию РЕ.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 483


View Profile
« Reply #326 on: 01.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Ну хотя бы перевести его в категорию ИС, тогда будет всё честно.
А 739/740 и 765/766 в категорию РЕ.
И то и другое тогда поимеет отрицательное финансовое положение, что недопустимо.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3812


View Profile
« Reply #327 on: 01.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

26 "Біла акація" ОДЕСА - РАХІВ

ОДЕССА-ГЛАВНАЯ      18:25   0 мин.   0
............................
ИВАНО-ФРАНКОВСК   09:40   10:00   20 мин.   887
ЯРЕМЧЕ   11:37   11:42   5 мин.   949
МИКУЛИЧИН   11:59   12:01   2 мин.   959
ТАТАРОВ   12:17   12:19   2 мин.   969
ВОРОХТА   12:33   12:42   9 мин.   975
ЯСИНЯ   13:24   13:29   5 мин.   998
КВАСЫ   13:45   13:47   2 мин.   1011
РАХОВ   14:17      0 мин.   1025

Без змін (передумали, мабуть, одною ниткою пускати з Харківським)
Стає на нитку 15/16 по ст. Ясіня.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3812


View Profile
« Reply #328 on: 01.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

1/2 изменялся маршрут не для прямого вывоза.
И в чем же причина?
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1153


View Profile
« Reply #329 on: 01.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

Взагалі якось дивно то виглядає: УЗ хіба не мала статистики поїзда 1/2 по Харкову?? Якщо Харків давав багато пасажирів, то треба було його лишати як і було...

в цьому випадку ще можна погодитись, але в цілому логіка хибна
71/72 через Дніпро, приміром, теж добре заповнювався, але його перевели на Нікополь-Марганець, тепер він так само заповнюється на 100%, проте частково тими ж пасажирами, що раніше під"їжджали у Дніпро/Запоріжжя.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 57
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!