Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.08.20 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 [361] 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 311665 times)
Entony
Active user

Posts: 4294


View Profile
« Reply #3600 on: 20.07.20 , 10:07 »
Share Reply with quote

Сьогодні і заведуть. Сайт УЗ це ж офлайнові розклади, на вихідних там напевне нікому було заводити, а 41/42 і 45/46 вирішили призначити в п'ятницю після обіду.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4294


View Profile
« Reply #3601 on: 20.07.20 , 11:07 »
Share Reply with quote

А тим часом з Дніпра повідключали деякі вагони у поїздів:
- 41/42 вагони 13,1Ч,15,16,17 плацкартні на 21/07 з Дніпра.
- 53/54 вагони 1,2,3 плацкартні з Дніпра на 21/07.
- 79/80 вагони 1,2,3,Ч,16,17,18 купейні з Дніпра на 20/07.

Ладно ще у 41/42 так як перший рейс буде 21/07, а от у 53/54 і 79/80, які вже давно відновлені, дивно трохи. Тепер зрозуміло чому 79/80 курсує через день.
« Last Edit: 20.07.20 , 11:07 by Entony » Logged
Георгий Грановский
Active user

Posts: 5764


View Profile
« Reply #3602 on: 20.07.20 , 18:07 »
Share Reply with quote

281/282.
281/282 хотя бы нефирменный
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3262


View Profile
« Reply #3603 on: 20.07.20 , 19:07 »
Share Reply with quote

79/80 пора возобновлять ежедневно, но меньшей составностью. И хотя бы одну плацку для социальной функции.
Если в сторону Киева еще есть альтернативы примерно в то же время, и в принципе мест на других поездах хватает всем желающим, то в сторону Днепра альтернатива с прибытием в 4.29 утра - не лучший вариант.
А если УЗ жалко затрат на тягу и нитку - то лучше до восстановления потока не гонять 737/738 в непиковые дни, в котором купейные вагоны возят на 99% воздух, но 79/80 сделать каждый день.
Logged
Shtativ_Diabolo
Guest
« Reply #3604 on: 20.07.20 , 20:07 »
Share Reply with quote

Ну что за паника то? :) Я тоже против всей этой ситуации, что сложилась, но и вы обратите внимание: хотя бы когда-то ходили поезда раз в три дня? Были ситуации, что через день, по чётным, по нечётным, раз в четыре дня, по дням недели, по датам....... Но чтобы раз в три дня на регулярной основе - ну понятное дело, что такое попросту невозможно)) К тому же, в поезд №45/46 не наляпили СВ вагин, который был бы как раз таки кстати, если вы боитесь о фирменности на все остальные вагины. Также нет Сумской группы. А ведь вы же понимаете, что она была там не просто так)))
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1686


View Profile
« Reply #3605 on: 20.07.20 , 23:07 »
Share Reply with quote

В експресі заведений потяг 317/318 "Таврія" Запоріжжя - Одеса, з 24 липня через день по парних (із Запоріжжя)!
Logged
sean
Active user

Posts: 4907


View Profile
« Reply #3606 on: 21.07.20 , 00:07 »
Share Reply with quote

Тут хитро все, 45/46 є найпопулярним поїздом на УЗ має заповненість 100%, збитковим був бо він був дешевим бюджетним та там були трухляві відра, а проблему збитковості вирішили таким чином, нашкрябали нормальні відремонтовані вагони, відра глаз долою викинули і + офірмачили навісевши коеф 2,5.
А я от дивлюсь К-Льв на 45 на серпень: К 349 грн, П 210 грн. А воно коштувала ще дешевше? До Львова ж нема таких цін на решту потягів.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5097


View Profile
« Reply #3607 on: 21.07.20 , 00:07 »
Share Reply with quote

Тут хитро все, 45/46 є найпопулярним поїздом на УЗ має заповненість 100%, збитковим був бо він був дешевим бюджетним та там були трухляві відра, а проблему збитковості вирішили таким чином, нашкрябали нормальні відремонтовані вагони, відра глаз долою викинули і + офірмачили навісевши коеф 2,5.
А я от дивлюсь К-Льв на 45 на серпень: К 349 грн, П 210 грн. А воно коштувала ще дешевше?
Мне помнится, было дело, и по 260-270 можно было купе словить. Если ошибаюсь, пусть поправят. Скринов не сохранилось за ненадобностью, смотрел в чисто информативных целях весной и летом прошлого года. При прочих равных факторах всегда возьму С2 или, при его отсутствии, далее по сидячкам/трансам. 

Еще РИЦы на этом отрезке довольно дешевы (вернутся ли? или уже вернулись?), но лисичанский мегатрамвай для ультрабюджетного сегмента, конечно, вне конкуренции.
« Last Edit: 21.07.20 , 00:07 by Emblaze » Logged
Tripper
User

Posts: 71


View Profile
« Reply #3608 on: 21.07.20 , 01:07 »
Share Reply with quote

Тут хитро все, 45/46 є найпопулярним поїздом на УЗ має заповненість 100%, збитковим був бо він був дешевим бюджетним та там були трухляві відра, а проблему збитковості вирішили таким чином, нашкрябали нормальні відремонтовані вагони, відра глаз долою викинули і + офірмачили навісевши коеф 2,5.
А я от дивлюсь К-Льв на 45 на серпень: К 349 грн, П 210 грн. А воно коштувала ще дешевше? До Львова ж нема таких цін на решту потягів.
Плацкартний квиток Суми-Київ без постілі раніше коштував 82грн, зараз по тому ж маршруту таки квиток коштує 120грн серед тижня. На великих відстанях різниця у ціни менш помітна і, судячи за все, теж складає приблизно 40грн якщо порівнювати ціни на плацкартні вагони.
« Last Edit: 21.07.20 , 01:07 by Tripper » Logged
sean
Active user

Posts: 4907


View Profile
« Reply #3609 on: 21.07.20 , 08:07 »
Share Reply with quote

Ну то якщо там справді оновили склад (а мова про це ще до карантину йшла, якщо мені не зраджує пам'ять. Правда, П також?), тоді доплата варта невідровості. Інша справа, що оце курсування - раз в 4 дні як не приший кобилі хвіст. Періодичність повинна бути в чіткі дні тижня, але ж так, УЗ і логіка.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 [361] 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!