Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.08.20 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 [366] 367 368 369 370 371 372 373 374
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 311672 times)
Entony
Active user

Posts: 4294


View Profile
« Reply #3650 on: 30.07.20 , 11:07 »
Share Reply with quote

Цікаво-цікаво. Виявляється 217/218 буде в обороті по Києву з 79/80.
Поїзд нр 217/218 курсує в загальному обігу з п нр 79/80 з розміном составів по ст. Київ-Пас.
Ну і без технічної 37 хвилин не обійшлось. В сторону Києва: Брівки 08.22-08.59.
« Last Edit: 30.07.20 , 11:07 by Entony » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9469


View Profile
« Reply #3651 on: 30.07.20 , 11:07 »
Share Reply with quote

Там ще в Дубно технічна для обгону 743. Могли би й звичайну тарифну зробити...
Logged
Entony
Active user

Posts: 4294


View Profile
« Reply #3652 on: 30.07.20 , 11:07 »
Share Reply with quote

Ну так. Хоча, хто буде їхати на 217 в Дубно, якщо за ці самі гроші можна у 743 поїхати та ще й швидше.
Хіба, що з Дубно будуть в гори їхати. :)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9469


View Profile
« Reply #3653 on: 30.07.20 , 12:07 »
Share Reply with quote


Хіба, що з Дубно будуть в гори їхати. :)
Саме так. Плюс з Рівного там зараз повна дупа в цьому напрямку.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1556


View Profile
« Reply #3654 on: 30.07.20 , 14:07 »
Share Reply with quote


Хіба, що з Дубно будуть в гори їхати. :)
Саме так. Плюс з Рівного там зараз повна дупа в цьому напрямку.
ЗАРАЗ... Та там ця клоака вже 8 років живе. Добре, хоч недавно приміський на 18 зі Здолбунова до Красного відновили.
Розклад цього 217-го дуже хороший. Біда в тому, що йому, як додатковому, точно ніхто не буде вводити додаткові зупинки. По банальній консервативній причині під назвою Vpadlo.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9469


View Profile
« Reply #3655 on: 30.07.20 , 14:07 »
Share Reply with quote

Так вона вже є, просто технічна.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1556


View Profile
« Reply #3656 on: 30.07.20 , 15:07 »
Share Reply with quote

Так вона вже є, просто технічна.
Лише Дубно. В ідеалі, могли б завести той 217 з заїздом щодо Здолбунова і ще зробити по дорозі до Львова 2-3 2-хвилинні зупинки без суттєвих змін у графіку. Але ж впадало.
Дивно те, що з усіх сезонних чи додаткових поїздів на північному ходу лише 235 мав зупинку по Здолбунову і 231 по райцентрах. Інші ж чомусь лише перед Шепетівкою вклоняються.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9469


View Profile
« Reply #3657 on: 30.07.20 , 15:07 »
Share Reply with quote

Ну давайте будемо відверті, але при розробці графіку перед цим поїздом ставилася трохи інша задача, та для її вирішення потрібно було саме вивіз киян у гори в пікові передсвяткові дні. Зараз тут актуальний зовсім інший маршрут, і я тут погоджусь з @sean. Це повинен бути маршрут через Тернопіль. Як на мене, найкраще - то ниткою 357 з Києва до Хмельницького, далі розробленою до Львова, далі своєю ниткою 217. Зворотно до Львова своєю ниткою.
Зворотно з Рахова десь о 18.30 розробленою ниткою до Івано-Франківська, далі ниткою 250 до Києва. Це якщо так, без особливого напруження мізків для графістів.
Logged
sean
Active user

Posts: 4907


View Profile
« Reply #3658 on: 30.07.20 , 16:07 »
Share Reply with quote

З Києва це чудо встигло би і за 769 ПЕ плентатись, а по Жмеринці обійти його. Далі дорога взагалі вільна в цей час. В Красному вийшов би на свою нитку. Але ж для криворуких то сильно складно.
« Last Edit: 30.07.20 , 16:07 by sean » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1556


View Profile
« Reply #3659 on: 30.07.20 , 18:07 »
Share Reply with quote

Ну давайте будемо відверті, але при розробці графіку перед цим поїздом ставилася трохи інша задача, та для її вирішення потрібно було саме вивіз киян у гори в пікові передсвяткові дні. Зараз тут актуальний зовсім інший маршрут, і я тут погоджусь з @sean. Це повинен бути маршрут через Тернопіль. Як на мене, найкраще - то ниткою 357 з Києва до Хмельницького, далі розробленою до Львова, далі своєю ниткою 217. Зворотно до Львова своєю ниткою.
Зворотно з Рахова десь о 18.30 розробленою ниткою до Івано-Франківська, далі ниткою 250 до Києва. Це якщо так, без особливого напруження мізків для графістів.
От давайте, будемо відверті. Якщо Ви кажете, що 217 - поїзд для вивозу киян, тоді чому він має бути саме через Тернопіль? В такому випадку, киянам мало б бути байдуже, яким маршрутом їхати. Це я до того, що раз поїзд трамвайний, питань нема, він би точно заповнився трьома подільськими облцентрами. Але раз він суто для киян, то до чого тут Тернопіль?
І все-таки, я так і не розумію, чим відрізняються допи під номерами 217, 231 і 235, що в них такий різномаїтий набір проміжних зупинок на тому самому маршруті.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 [366] 367 368 369 370 371 372 373 374
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!